7 سایت فوق العاده دانلود عکس رایگان!
نوشته شده توسط : ساحل

شاید بیشتر از هر چیزی در دسترس بودن ابزار مناسب برای استارت آپ ها بتواند به آن ها در مسیر رشد و گسترش کمک کند. قطعا کل ما که در زمینه تولید دانلود عکس برای طراحی وب سایت درونمایه پیشه میکنیم،اطلاع داریم که یگانه از وقت مانع ترین وسخت ترین کارها در تولید درونمایه و تارنگار نویسی به ویژه کپی رایتینگ و تولید محتوای بازرگانی تقدیر پیدا کردن تصاویر مرتبط و همین طور جذاب برای متن است . دانلود عکس مجانی امکانی است که می تواند به شما در طراحی و گرافیک که تقسیم مهمی از سوداگری آنلاین به شمار می آید کمک کند. با ما باشید تا امروز 7 سایت بی اندازه دانلود عکس رایگان را برای شما شناسایی کنیم.
نمونه طراحی بنر اینستاگرام پنتازوم را ببینید!
1- فلیکتر (Flickr.com) این سایت یگانه از مراجع دانلود عکس استوک است. تصاویر فوق العاده این سایت به چهره رایگان قابل استفاده برای کسب و کارها است.

2- فری مدیاگو (freemediagoo) بیش از 410000 عکس با کیفیت فول اچ دی قابل دانلود رایگان در این سایت و در دسته بندی های گوناگون موجود است.
3- پکسلز (Pexels) تصاویر با کیفیت بالا و قابل استفاده بازرگانی به صورت دانلود عکس است. هیچ نیازی نیست از منبع اسم ببرید! استفاده صد در صد آزاد است!

4- آنسپلش (Unsplash) هر ده روز ده عکس جدید به چهره مجانی دانلود کنید و با آن ها هر کاری که می خواهید بکنید!
5- استوک اسنپ (Stocksnap.io) عکس های با کیفیت و بدون حق کپی رایت را دانلود کنید و لذت ببرید!
این مطلب را از دست ندهید! طراحی کاتالوگ در پنتازوم

6- ایزو ریپابلیک (Isorepublic) عکس های با کیفیت برای دانلود رایگان برای کسان خلاق در این سایت موجود است!

7- پیک جامبو (picjumbo) عکس هایی صد در صد رایگان برای شغل شخصی یا سوداگری آنلاین خود دانلود کنید!

فرقی ندارد که در چه گستره کسب و کاری مشغول به کار و جنبش هستید. تصاویر قشنگ و پیوسته با حوزه شغلی شما در فضای مجازی می تواند به عنوان یک برگ برنده برای شما محسوب شود.

این فرآورده فوق العاده را از دست ندهید! بسته کسب درآمد میلیونی از منزل

به یاد داشته باشید احد از پارامتر هایی که در شبکه های اجتماعی به اخص اینستاگرام پیشنهاد می شود، به کارگیری عکس ها با کیفیت بالا برای جذب مخاطبین است.به یاد داشته باشید که امروزه بدون فضای مجازی ایجاد برند معنا ندارد. برندها نیازمند گردآوری برنامه بازاریابی اینترنتی یا همان بازاریابی دیجیتال هستند. بخشی از این کار مربوط به بازاریابی با اینستاگرام است که باید به آن توجه کنید. کسان روزانه ساعات زیادی را در شبکه های اجتماعی می گذرانند. بعد این سوژه میتواند نردبانی برای نیرومند سازی هر چه اغلب برند شما باشد. در این بین با پروا به این که گرافیک زبان گویای وب است، استفاده از تصاویر قشنگ به شما واقعا کمک می کند!





:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: