نوشته شده توسط : ساحل

۵۰ هشتگ معروف اینستاگرام با بازدید کننده میلیونی
توسطm.hنوشته شده در می 1, 2018
هشتگ معروف
نظرها

 

هشتگ به زبان آدمیزاد!

 


با هشتگ LUXURY آشنا شویم

 

 

 


۵۰ هشتگ پر بیننده اینستاگرام
#LOVE : سرشناس ترین هشتگ اینستاگرام است. عشق، واژه محبوب کاربران این شبکه است. بیش از ۱.۵ میلیارد عکس روی آن بارگذاری شده و پیروان زیاد دارد/
#INSTAGOOD : دومین هشتگ های ترند روز پر پیرو در اینستاگرام است که به هر چیزی که از عقیده کاربران این شبکه خوب و دوست داشتنی باشد، مرتبط می باشد. قریب به ۷۵۰ میلیون عکس روی آن به اشتراک گذاشته شد.
@PHOTOOFTHEDAY : عکس روز، سومین هشتگ پر پیرو کاربران اینستاگرام. اگر میخواهید ببینید که عکس روز دوست داشتنی کاربران این شبکه چیست، به این هشتگ رجوع کنید. نیم میلیارد عکس در دسترس شما خواهد بود.

#FASHION : مد، چهارمین هشتگ دوست داشتنی اینستاگردها به شمار می رود. همین نشانه می دهد که تا چه اندازه پهنه مد و لباس، دوست داشتنی کاربران این شبکه عکس محور بوده و لغایت چه اندازه اینستاگرام، در رونق مد و لباس موثر بود. برای مشاهده ترندهای جدید برندها و خانه های مد، این هشتگ را فراموش نکنید.
#BEAUTIFUL : کلمه زیبا، رتبه پنجم در میان لیست ۵۰ تایی را به خویش برگزیدن دیتا است. هر چیزی که از عقیده کاربران این شبکه زیبا باشد روی آن بارگذاری می شود. چه مرتبط چه غیر مرتبط!


#HAPPY : خوشحالی، رتبه ششم را دارد. حدود نیمه میلیارد عکس روی آن الی کنون ثبت شد. پر طرفدار است و کاربرد زیادی دارد. گزینه ای خوب برای انرژی مثبت ها!
#CUTE : از معنی آن می فهمید که جالب و جذاب بوده و حتما هم پر کاربرد است. رتبه هفتم را دارد.
#TBT : بله! این کلمه به ظاهر بی معنی، هشتمین ت پر پیرو اینستاگرام به احصاییه می رود.
#LIKE4LIKE : تبادل لایک. مفهومی است که از آن می توان برداشت. بیش از ۴۰۰ میلیون عکس روی آن تگ شده است.

#FOLLOWME : کسانی که می خواهند افراد، آن ها را فالو کنند، عکس ها را روی آن بارگذاری میکنند.
#PICOFTHEDAY : عکس روز، بیش از ۳۵۰ میلیون عکس روی آن ثبت شد.
#FOLLOW : واژه ای محبوب در این اپلیکیشن که رتبه دوازدهم دارد.

#ME : جای تعجب نیست که این کلمه محبوب، در رتبه سیزدهم باشد.
#SELFIE : معتادان سلفی، همواره از این هشتگ کاربرد می کنند. پادشاه سلفی بازهای اینستاگرام، کیم کارداشیان است که در فهرست ۱۰ صفحه پر بیننده این شبکه پیمان دارد.

#SUMMER : فصل پر طرفدار اینستابازها! تابستان. بیش از ۳۴۰ میلیون عکس از تابستان گردی های کاربران این شبکه بارگذاری شده است.
#ART : از هایپر رئالیسم لغایت اکسپرسیونیسم انتزاعی از لوور لغایت هرمیتاژ سنت پترزبورگ. از داوینچی یا ادوادر مونک. کل چیز دور و بر هنر، روی این واژه محبوب است. رویدادهای هنری جهان را نیز می توانید روی ان دنبال کنید. راهی برای آشنایی با عاشقان هنر در این شبکه!



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اپل سال‌ها مدعی بوده که ایمن ترین گوشی‌های دنیا را عرضه می‌کند، اما هکرها گاهی به این گوشی‌ها نفوذ کرده‌اند. حالا این شرکت رویکرد خود را تغییر داده و آیفون ویژه هکرها عرضه می‌کند.

به گزارش مهر به نقل از انگجت، آیفون تولیدی برای استفاده هکرها به اختصار سی آر دی نام گرفته که مخفف وسیله تحقیقات امنیتی است. محققان امنیتی می‌توانند با استفاده از این گوشی نقاط ضعف و قوت و آسیب پذیری‌های آیفون را بررسی کنند و یافته‌های خود را در اختیار اپل قرار دهند.

 

آیفون‌های اس آر دی تنها با تنظیمات کنترل شده در دسترس محققان امنیتی قرار می‌گیرند تولید آیفون ویژه اپل مخصوص هکرها! و البته دارای دسترسی‌های خاصی به نرم افزارها و سخت افزارهای اپل هستند که در آیفون‌های عادی ممکن نیست. از جمله این دسترسی‌ها می‌توان به دسترسی به پوسته روت گوشی و امکان اجرای برخی فرامین خاص اشاره کرد.

 

این گوشی‌ها برای استفاده عادی عرضه نشده‌اند و اگر محققان آسیب پذیری‌های را از طریق آنها بیابند باید آن را به اپل یا یکی از شرکای تجاری تأیید شده این شرکت گزارش کنند. سپس اپل برای حل مشکل یادشده تلاش می‌کند و زمانی را نیز برای رفع نقص اعلام می‌کند. تا آن زمان محققان حق ندارند یافته‌های خود را در اختیار اشخاص ثالث قرار دهند.

 

دسترسی به این گوشی‌ها محدود خواهد بود و محققان از طریق ثبت نام در یک برنامه ویژه می‌توانند آنها را دریافت کنند. اجرای این برنامه موجب توقف اجرای طرح اعطای جایزه به افراد شناسایی کننده ضعف‌های امنیتی آیفون نمی‌شود. در قالب این برنامه حداکثر یک میلیون دلار به افرادی که حفره‌های امنیتی تولیدات اپل را شناسایی کنند، جایزه داده می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

توئیتر که به دلیل شیوع ویروس کرونا با کاهش درآمد تبلیغات روبرو شده، تصمیم دارد روش های مختلف دیگر از جمله دریافت حق عضویت، از برخی سرویس هایش درآمدزایی کند. 

به گزارش مهر به نقل از انگجت، طبق اطلاعات موجود با وجود ادامه شیوع ویروس کرونا، تعداد کاربران توئیتر در سه ماهه گذشته افزایش یافته است.

 

بر اساس آمار تعداد کاربران این پلتفرم اجتماعی بین ماه‌های آوریل تا ژوئن روزانه به ۱۸۶ میلیون نفر رسیده است. توئیتر از کاربرانش حق عضویت دریافت می کند این رقم نشان دهنده رشد ۳۴ درصدی کاربران نسبت به سال قبل است. این در حالی است که در همین سه ماهه توئیتر با خسارت ۱۲۴ میلیون دلاری روبرو شده زیرا تبلیغات در این شبکه اجتماعی کاهش یافته است.

 

در همین راستا این شرکت اعلام کرده مشغول بررسی روش‌های درآمدزایی به غیر از تبلیغات است. این روش‌ها شامل نوعی حق عضویت نیز می‌شود. البته توئیتر در مراحل اولیه بررسی مدل‌های درآمدزایی مختلف است اما پیش بینی نمی‌شود در سال جاری از هیچیک از محصولات خود درآمدزایی کند.

 

جک دورسی مدیر ارشد اجرایی فیس‌بوک در این باره گفت: احتمالاً در سال جاری روش‌های مختلف درآمدزایی آزمایش شود.

 

 

هنوز مشخص نیست توئیتر چه محصولاتی برای درآمدزایی و سرویس حق عضویت در نظر دارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مرکز تلفن تحت شبکه IPPBX یا سانترال IP ، نسل جدید مراکز تلفن است و خدمات یکپارچه مخابراتی از دسته صدا ، تصویر و متن را با امکانات زیاد بیشتر از سانترال های سنتی به اسم سیستم تلفنی ویپ ارائه می کند.

در مرکز تلفن ویپ “VoIP” بر روی بستر شبکه شغل میکند و شما میتوانید با استفاده از این قابلیت محدودیتهای جغرافیایی را حذف و تلفن های داخلی خود را از طریق اینترنت در تمامی شهرهای ایران و حتی در دیگر کشورها داشته باشید و به صورت مجانی مکالمه نمایید.

با به کارگیری رابط کاربری تحت وب سانترال IP خویش میتوانید همگی تنظیمات مد نظر خود را در هر زمان و فضا به آسانی اتمام دهید.

پارسه پلاس به عنوان نماینده انحصاری تجهیزات تلفن VoIP کمپانی معظم فنویل و تنها پخش کننده 3cx آلمان با بیش از ۱۴ سال تجربه و نزاکت شبکه های مخابراتی برترین پیشنهادات مرکز تلفن IPPBX را برای شرکتها و سازمانها ارائه مینماید.

ارائه خدمات آموزش ، نصب و راه اندازی سرور ویپ ( مرکز تلفن تحت شبکه IPPBX )، واگذاری خط تلفن تغییر ناپذیر SIP-Trunk و فروش تجهیزات ویپ

هوشمندانه مرکز تلفن VoIP خود را انتخاب نمایید!
hosted pbx ippbx

مرکز تلفن ابری Cloud PBX
جدیدترین فناوری مرکز تلفن گیتی برپایه رایانش ابری
عدم دربایستن به سرمایه گزاری و خرید تجهیزات
مناسب شرکتها و سازمان‌هاقیمت نصب ویپبا هر اندازه

توسعه پذیری در هر زمان، ایمنترین سانترال تلفن دنیا
تمامی قابلیتهای سیستم تلفنی باره بیچارگی سازمانهای بزرگ و کوچک
شروع بها ۶۴۰۰ تومان در ماه

 

مرکز تلفن دشوار افزاری مناسب شرکتهای میانه و کوچک
مرکز تلفن VoIP سخت افزاری آماده
قابل بهره‌گیری شرکتها لغایت ۲۴ تلفن داخلی و ۸ خط تلفن شهری ( پشتیبانی از ۸ تماس همزمان)
قابل اتصال به تمامی خطوط شهری SIP-Trunk و گیتوی خطوط تلفن آنالوگ
بروز رسانی مداوم و مستندات فارسی
کنترل پنل تحت وب و عدم نیاز به فرهنگ فنی
شروع قیمت از ۱.۳۰۰ هزار تومان



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

موبایلهای جدید سامسونگ همراه با ساعت هوشمند رونمایی شد

سامسونگ در یک رویداد مجازی از موبایل تاشوی جدید، سری موبایل گلکسی نوت و همچنین گلکسی واچ ۳ رونمایی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تلگراف،  سامسونگ روز گذشته از چند محصول جدید خود از جمله موبایل تاشوی گلکسی زد فولد ۲ در یک رویداد مجازی رونمایی کرد.

این شرکت کره ای در کنار موبایل تاشو از سری «گلکسی نوت» نیز پرده برداشت.

گلکسی زد فولد ۲  با نمایشگری انعطاف پذیر  شبیه کتاب باز و بسته می شود. این بدان معناست که موبایل را می توان باز و به عنوان یک تبلت استفاده کرد. همچنین موبایل در حالت تا شده داخل جیب قرار می گیرد. روی دستگاه نیز یک نمایشگر ثانویه مانند موبایل عادی دیده می شود.

استقبال از  نسخه پیشین موبایل گلکسی فولد که سال گذشته رونمایی شد، چندان زیاد نبود و انتقاداتی به نمایشگر، طراحی ضعیف و قیمت بالای آن وارد بود.

اما دستگاه جدید نمایشگر رویی ۶.۲ اینچی دارد. موبایل در حالت باز یک تبلت ۷.۶ اینچی است. بزرگتر شدن نمایشگر به کاربر اجازه می دهد بهتر از دستگاه استفاده کند. این سومین موبایل تاشوی سامسونگ پس از گلکسی فولد و گلکسی زد فلیپ به حساب می آید.

علاوه بر آن در این رویداد از سری موبایل های جدید گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا۵G رونمایی شد که همراه قلم S Pen عرضه می شوند. این قلم برای سری نوت ۲۰ آپدیت شده و دقیق تر عمل می کند. 

قیمت پایه سامسونگ نوت جدید ۸۴۹ پوند و نسخه نوت اولترا۵G نیز ۱۱۷۹ پوند اعلام شده است.

در کنار این موارد از ایربادهای جدید سامسونگ رونمایی شد که شامل یک قاب شارژ است که می توان آن را به طور بی سیم نیز شارژ کرد. این گجت پوشیدنی را می توان به دستیار صوتی هوشمند«بیگزبی» نیز متصل کرد. یک بار شارژ گجت برای  ۶ ساعت گوش کردن به موسیقی و ۵ ساعت و نیم مکالمه صوتی کافی است.

در این رویداد سامسونگ از ساعت هوشمند گلکسی واچ۳  نیز رونمایی شد که قابلیت ردیابی سطح اکسیژن خون ، رصد فشار خون و ضربان قلب را دارد. همچنین دستگاه مجهز به حسگرهایی است که در صورت زمین خوردن و افتادن کاربر به طور خودکار پیام هشداری به شماره تماس های اضطراری او می فرستد. حافظه داخلی گلکسی واچ ۳ نیز ۸ گیگابایت است.

 

منبع :

https://www.mehrnews.com/news/4992469/%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B4%D8%AF



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طی هفته اخیر کمپانی شیائومی از تمایل خود جهت میزبانی از مراسم دهمین سالگرد آغاز به کار شرکت خبر داد. این رویداد در روز 11 آگوست برگزار می‌شود و غول چینی در جریان مراسم از محصولات جدید خود رونمایی خواهد کرد. منابع داخلی نزدیک به کمپانی برای نخستین بار خبر رونمایی احتمالی از اسمارت‌فون می 10 پرو پلاس را منتشر کردند. در ادامه پیش‌بینی آن‌ها به جز نام اسمارت‌فون جدید موردتائید قرار گرفت.

امروز کمپانی از تصمیم خود مبنی بر معرفی اسمارت‌فون Mi 10 Extreme Commemorative Edition در روز 11 آگوست رسما پرده‌برداری کرد. اسمارت‌فون جدید دارای نامی طولانی است؛ چرا که کمپانی قصد داشته تا بر ماهیت منحصربه‌فرد یک محصول به‌ یاد ماندنی تاکید نماید. لی جون؛ ریاست شیائومی در توضیح دلایل انتخاب چنین نامی برای هندست جدید اعلام کرد: “این محصول منحصرا برای پاسخگویی به انتظارات طرفداران شیائومی طراحی شده است”. وی افزود: “این محصول برای شما طراحی شده و حاصل 10 سال تعامل مشترک میان ماست”.

این اسمارت‌فون منحصربه‌فرد و به یاد ماندنی احتمالا از یک نمایشگر آمولد 6.67 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی، تراشه اسنپ‌دراگون 865 یا 865 پلاس، 12 گیگابایت حافظه رم، حداکثر 512 گیگابایت حافظه‌داخلی و یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد. تراشه به‌کارگیری شده در این اسمارت‌فون احتمالا از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی خواهد کرد. همچنین شواهدی وجود دارند که نشان می‌دهند این هندست نخستین اسمارت‌فون مجهز به فناوری Quick Charge 5 شرکت کوالکام به‌شمار می‌رود. پشتیبانی از شارژ بی‌سیم 55 واتی یکی از قابلیت‌های منحصربه‌فرد و احتمالی در این هندست محسوب می‌شود.

شیائومی در خصوص مشخصات دوربین اصلی هندست آینده خود هیچ‌گونه توضیحی ارائه نکرده است. یک محصول ممتاز شیائومی نبایستی مجهز به ماژول دوربین با عملکرد متوسط باشد. برخی کارشناسان معتقدند که دوربین اصلی پشت دستگاه مجهز به یک حسگر 108 مگاپیکسلی خواهد بود؛ اما برخی دیگر بر این باورند که دوربین اصلی از یک سنسور 48 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. نهایتا در روز سه‌شنبه آینده همه چیز روشن خواهد شد.

شیائومی می 10 پرو پلاس (می 10 اکستریم ادیشن) مجهز به یک باتری 2 سلولی با ظرفیت کلی 4500 میلی‌آمپرساعت خواهد بود

به گفته یک منبع خبری داخلی با نام Digital Chat Station باتری اسمارت‌فون جدید شیائومی در اسناد گواهینامه موسسه TUV Rheinland رویت شده است (سند مذکور مشخصا نشان می‌دهد که این باتری متعلق به یکی از هندست‌های برند Mi است). ظرفیت هر یک از سلول‌های این باتری 2 سلولی معادل 2250 میلی‌آمپرساعت است. بر اساس اعلام منابع چینی این باتری از فناوری سلول دوگانه موجود در پرچم‌دار آینده می 10 پرو پلاس استفاده نموده و ظرفیت کلی آن معادل 4500 میلی‌آمپرساعت خواهد بود.

استفاده از فناوری شارژ فوق‌سریع مستلزم تقسیم نمودن باتری به 2 سلول مجزا است. به گفته منابع خبری مختلف شیائومی می 10 پرو پلاس از فناوری شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی خواهد کرد. همچنین این محصول احتمالا به‌همراه یک نمایشگر آمولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی روانه بازار می‌شود. همچنین اظهارات برخی منابع دیگر به وجود دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و تراشه اسنپ‌دراگون 865 (یا +Dimensity 1000 ساخت مدیاتک) اشاره دارند. رویداد معرفی می 10 پرو پلاس در روز 11 آگوست برگزار خواهد شد. شایان به ذکر است که شارژر می 10 پرو پلاس پیش‌تر تائیدیه 3C را دریافت نموده است. اطلاعات فعلی نشان می‌دهند که توان خروجی شارژر این هندست به 120 وات افزایش یافته است. بدین‌ترتیب می 10 پرو پلاس از بالاترین توان شارژ در میان گوشی‌های موبایل شیائومی برخوردار است.

منبع: 

https://itresan.com/307221/%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%AA%e2%80%8c%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D9%85%DB%8C-10-%D8%A7%DA%A9%D8%B3



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()