نوشته شده توسط : ساحل

یکی از وسایل ضروری اثناء مسافرت و گشت و گذار در طبیعت و گردش خانوادگی داشتن یک میز تاشو هست. میز تاشو گنجینه به تماما ساخته شده از چوب بوده و حائز رنگ گرم و دلنشین چوب می باشد. این میز تاشو داری وزنی ناچیز بوده و به راحتی قابلیت تاشدن رو دارد. یک میز مسافرتی لاکچری چوبی با رنگ ضد آب و ضد رطوبت که باعث افزایش پایداری و عمر این میز می باشد.
داشتن یک صندلی تمام چوب و شیک چیزیه که هر خونه ای احتیاج داره ، این صندلی چوبی با ابعاد کاملا استاندارد و اتصالات محکم کام و زبانه گرد از پرفروش ترین محصولات خزانه می باشد. در زیبای و ثبات صندلی این نکته باید بیان بشه که در ساخت اون شما نمیتونید حتی یک عدد پیچ یا میخ رو در ساخت صندلی مطالعه چوبی تماشا کنید! چون تمامی اتصالات با قید های چوبی و چسب چوب به یکدیگر متصل شده اند.
برای افزایش راحتی افراد سر میز نهار خوری، صندلی های چوبی خویش را همراه یا کفی ابری عرضه میکند. البته باید به این نکته پروا شود که راحتی بیش از مرز هنگام مطالعه مایه خواب آلودگی فرد شده و برای بهره‌گیری به عنوان صندلی مطالعه پیشنهاد نمی شود، چون چوب به انفرادی نرم حائز انرژی اکثریت می باشد. ثبات بی اندازه صندلی، رنگ گرم و آرامش دسته و بلندی پسندیده از ویژگی های این صندلی می باشد.
میز و صندلی تاشو چوبی به عنوان یکی از پر فروش ترین و با کیفیت ترین میز و صندلی های 4 نفره با قابلیت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچک بوده که بدست فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این میز و صندلی تاشو مسافرتی به عنوان یکتا از پر استعمال ترین محصولات کمپینگ و طبیعت گردی فرآوری شده که حائز کیفیت ساخت بالایی نسبت به بها خود می باشد. طراحی بدنه به صورت مربعی شکل بوده که دربرگیرنده یک میز مربعی و چهار نیمکت می شود. میز و صندلی تاشو چوبی مسافرتی ساخته شده از جنس چوب طبیعی بوده که تمامی از رویه ای با روکش براق بهره مند می باشند الی در برابر برخورد آب مقاومت لازم را داشته باشند. این نوع جنس بدنه در چهره پیمان دریافت در شرایط جوی مختلف مقاومت لازم را از خود نشان دیتا به همین علت جای هیچ نگرانی بابت استفاده در فضای باز و مسافرت ها نخواهد بود. میز و صندلی های چوبی تمامی توسط فریم و یا همان پایه های آلومینیومی ضد زنگ به هم متصل می باشد. این ستون ها وزن بسیار کمی داشته ولی در عین حال بردباری وزن فوقانی دارند از همین رو می نا با خیالی آسوده برای بزرگسالان نیز بهره‌گیری نمود.

یکی از ویژگی های پایه های بدنه قابلیت تاشو و جمع شو بودن آنهاست. زمانی که این صندلی و میز تاشو مسافرتی را جمع می کنید به راستی این ستون ها روی هم پیمان گرفته تا حجم کمتری برای حمل و جا به جایی داشته باشد. زمان بسط دادن این فرآورده بایستی بعد از بسط دادن کامل پایه ها اهرم پلاستیکی تعبیه شده روی خویش را لغایت آخرین جای ممکن به سمت بالا فشار دیتا لغایت استوار لازم را به این میز و صندلی چوبی بدهد. این عمل موجب می شود تا از حرکت های اضافی دور بماند. داشتن ابعاد بسته بندی 80 در 30 سانتی متر از ویژگی های بسیار خوب این کالا بوده تا توسط گونه ها وسیله های نقلیه امکان حمل و جا به جایی آن فراهم باشد. از ویژگی های دیگر این کالا می تاب به داشتن یک سوراخ در قسمت میانی میز برای قرار دیتا سایه بان به صورت مجزا ، تعبیه کردن صدا گیر برای ارکان ، امکان قفل کردن میز و صندلی در حالت جمع شده و داشتن یک دستگیره حمل آسان اشاره نمود.



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ساخت تراشه‌‌ای که در زمان سکوت کامپیوتر هم اطلاعات را اندوخته می‌کند
دو شرکت اینتل و میکرون نسل جدیدی از حافظه‌های اندوخته سازی اطلاعات تولید کرده‌اند و می‌گویند این تراشه‌ها انقلابی در دنیای کامپیوتر و خدمات و برنامه‌های مرتبط برپایی می‌کند.
این دو کمپانی امریکایی می گویند این تراشه ها با استفاده از تکنولوژی 3D XPoint تولید شده اند و اهمیت ساخت آنها مثل با ساخت و معرفی نخستین دودمان از حافظه های فلاش در سنه 1989 است.


استراتژی فروش در اینستاگرام این تراشه ها که از نسل تراشه های غیرفرار هستند دسترسی سریع به حجم زیادی از اطلاعات را ممکن کرده و آفرینش برنامه های جدیدی را شدنی می کنند. غیرفرار بودن این حافظه ها بدان معناست که ذخیره سازی اطلاعات بر روی آنها حتی در صورت خاموش بودن کامپیوتر و گوشی هم ممکن است.


اینتل و میکرون می گویند استفاده مفصل از گوشی ها و ساعت های هوشمند ساخت حافظه هایی که اندوخته سازی اطلاعات بر روی آنها را حتی در چهره خاموشی دستگاه شدنی کند، ضروری نموده است. بسیاری از سیستم های هوشمند برای مهار خودروها، لوازم خانگی و ... به کار می روند و باید به نوع ای طراحی شوند که حجم انبوه اطلاعات به سرعت بر روی آنها قابل ذخیره سازی باشد و بتوان انها با سرعت بالایی موشکافی کرد.


این تراشه ها لغایت هزار مساوی تند تر از تراشه های NAND هستند. تراشه های NAND هم از آنگونه تراشه های غیر گریز هستند که مدتهاست در کامپیوتر ها باره بهره‌گیری بوده اند. با به کارگیری تراشه های جدید سرعت نقل و انتقالات مالی در سایت های بانکی و بازرگانی الکترونیک افزایش می یابد، محققان بهداشت الکترونیک با سرعت بسیار بالاتری می توانند دیتا ها را به طور آنی و لحظه ای تجزیه و تحلیل کنند و الگوهای مربوط به مرض ها را مورد بررسی پیمان دهند. با به کارگیری این تراشه ها صنعت بازی های ویدیویی، پخش ویدیوهای آنلاین و حتی کیفیت شبکه های اجتماعی هم متحول خواهد شد.

منبع : farsnews.com


فناوری و فناوری روز

تلفن همراه اضطراری که با باتری قلمی کار می‌کند
ابداع الگوریتمی برای نویسندگی آسان‌تر
اختراع برگزیده و فوق العاده سال 2011(+عکس)
تاحالااین وسایل جدیدوپرکاربردرادیدی!!
تولید نخستین عینک اینترنتی با توانایی چت ! + عکس
جدیدترین لپ تاپ سونی سری Vaio s + عکس



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یک تارنما آلمانی تصویری از تلویزیونی منتشر کرده که احتمالا نمایشگر بدون لبه سامسونگ باشد.
به گزارش مهر به نقل از انگجت، به عقیده می رسد نیازی نیست برای مشاهده تلویزیون بدون لبه سامسونگ الی نمایشگاه CES۲۰۲۰ منتظر بود.

 

وب سایت آلمانی ۴KFilms اولین عکس ها از یک تلویزیون با وضوح ۸K را منتشر کرده که Q۹۰۰T یا Q۹۵۰T نامیده می شود. اگر این اطلاعات صحت داشته باشد، تلویزیون سامسونگ کاملا بدون لبه نیست.

 

در قسمت ذیل نمایشگر یک لبه باریک دیده می شود. همچنین این تلویزیون دارای یک استند برای پیمان اخذ ساوندبار است.

 

طبق گزارشات فرآوری تلویزیون بدون لبه سامسونگ از ماه فوریه ابتدا می شود.

 

قیمت این دستگاه نیز هنوز اعلام نشده ولی باتوجه به طراحی به نظر می رسد ابعاد آن ۶۵ اینچ و ارشد باشد.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11044130.html



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یک قاب برای گوشی‌های هوشمند در کنگره جهانی موبایل امسال شناسایی شده است که بدست آن می‌توان اسپیکر، شارژر و در آینده پروژکتور و پهپاد به آن متصل کرد.
به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، روند ماژولار شدن موبایل‌ها به سرعتی که چشمداشت می‌رود قبل نمی‌رود. فقط شرکت‌هایی مانند موتورولا با دستگاه‌هایی مثل Moto Z و Moto Z Force در این زمینه پیشرو بوده‌اند. ولی این بدان معنا نیست که سایرین کوشش در دنباله روی از این سبک نداشته باشند، حتی اگر آن را با موبایل انجام ندهند.

 

اینجا جایی است که استارتاپ "Vibes Modular" وارد می‌شود. این شرکت یک قاب گوشی هوشمند ساخته است که گوشی‌های آیفون یا دستگاه‌های اندروید را همه کاره می‌کند و چندین قابلیت به آنها اضافه می‌کند.

 

این شرکت تاکنون یک بلندگوی بلوتوث و یک شارژر بیگانه در آن تعبیه کرده که به گوشی متصل می‌شود.

 

این قاب با 30 گوشی گوناگون سازگار است و در آینده نیز برنامه‌ریزی شده لغایت ویدیو پروژکتور و پهپاد به آن متصل شود.

 

ماژول بلندگو ضد آب است که حائز یک میکروفون برای تماس‌های کنفرانسی نیز هست و الی 12 ساعت فعالیت، شارژ دارد.

 

ضد آب بودن ویژگی خوبی است، چرا که شما می‌توانید آن را از گوشی متمایز کنید و ذیل دوش موسیقی گوش کنید یا به تماس‌هایتان پاسخ دهید.

 

شارژر تعبیه شده روی این قاب نیز به گفته کمپانی سازنده می‌تواند اکثر گوشی‌های هوشمند را الی سه بار شارژ کند و وانگهی دارای یک پورت میکرویو.اس‌.بی است که به شما امکان می‌دهد یک دستگاه سایر را هم شارژ کنید.

 

این قاب با رنگ سیاه یا سفید و بها 40 دلار عرضه می‌شود، در حالی که شارژر و اسپیکر آن به ترتیب 100 و 200 دلار قیمت دارند.

منبع:https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews10184828.html



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

استوری ( Stories) اینستاگرام چیست؟
در استوری اینستاگرام میتوان عکس ها و ویدیو‌هایی که کسان درباره زندگی شخصی، کار، روابط یا مسائلی که مربوط به خویش یا سایرین میشود را به اشتراک بگذارند و برای کسانی که اونهارو فالو میکنند نمایش دهند.

استوری اینستاگرام مدت موعد مشخصی دارد و طی مدت 24 ساعت پاک میشود و سایر کسی نمیتواند آن را ببیند و فقط در آرشیو اینستاگرام سیو میشود و اگر در زمان قراردادن یا تصویر آن را سیو کنید میتوانید به جز اپلیکیشن، در نگارخانه عکس‌های خود، عکس ها را داشته باشید، در اپلیکیشن اینستاگرام در قسمت آرشیو تمام عکس‌هایی که در استوری گذاشتید میتوانید پیدا کنید.

این اپلیکیشن به خاطر محبوبیتی که بین کاربران بدست آورده، هر روز قابلیت‌های اکثریت رو در خودش جا میده الی بتونه محبوبیت خودش رو حفظ کنه.

اینستاگرام مانند دیگر شبکه‌های اجتماعی قابلیت‌هایی داره مثلا در استوری میتوان از گیف ‌ها یا استیکر های گوناگون برنامه روی عکس‌ها یا ویدئو‌هایی که به اشتراک میگذارید کاربرد کرد یا مشابه بقیه برنامه های ادیت عکس مانند اسنپ چت افکت ‌های ویژه خودش را دارد که روی چهره شما اعمال میکنه و شما رو زیبا تر یا فانتزی تر نشون میده

یا حتی میتوان متن‌ها و نوشته‌هایی با رنگ یا شکل‌های گوناگون روی آنها نوشت تا کاربران اکثریت را بتوان جذب کرد.
ویژگی‌های نزدیک جدیدی که در استوری اینستاگرام اضافه شده نظرسنجی، پرسش و
Questionهای مختلفی که میتوان از دوستان یا کاربران پرسید.

آموزش پیمان دادن لینک در استوری
قرار دادن لینک در استوری فعلا برای کل شدنی نیست و شرایط خاص خودش را دارد که مهم ترین آن کسانی هستند که توانستند فالورهای 10 هزارتایی ( 10k) بدست اورند، و شرط دیگه اینه که باید حتما پروفایل خویش را به بیزینس پروفایل تبدیل کنند.

خب اکنون که اگه شرایط بالا رو داشتید بهتون نحوه قراردادن یا لینک در استوری رو با عکس و فیلم نشون میدم

اول اینکه باید اینستاگرام خودتون رو به جدیدترین نسخه آپدیت کنید که میتونید از پلی استور که برای اندروید یا اپ استور که برای ios هستش رو خیلی تند از گوشی خودتون دانلود کنید.
بعد در سرنوشت home روی عکس دوربین در رأس صفحه سمت چپ ساحل لوگوی اینستاگرام کلیک کنید.

عکس باره نظر خودتون رو گزینش کنید.


در بالای صفحه بروی آیکون لینک کلیک میکنید.


در صفحه ای که مفتوح میشه روی URL میزنی و لینک باره نظر رو تایپ میکنی پس سمت راست بالای صفحه Done یا تیک را میزنی الی تنظیمات سیو بشه.


وقتی تیک رو زدین دور علامت لینک یک دایره سفید میاد و پس با زدن روی گزینه your story، استوری شما share میشه.


همونطور که میبینید ذیل صفحه گزینه see more اضافه شده که کاربران با زدن روی اون گزینه میتونن سایت شما رو ببینند. ( این گزینه همونیه که اینفلوئنسرها میگن بیکیشین بالاااا

:: بازدید از این مطلب : 87

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

کمدهای دیواری در بیشتر منزل های ایرانی وجود دارد. برپایی فضای ذخیره ساز با امکان یکدست بودن با دیوارها از دسته مهمترین خاصیت کمدهای دیواری است که باعث افزایش استفاده از آن ها شده است.

 

اما موضوعی که امروز به آن می پردازیم نمای ظاهری کمدهای دیواری است که به علت به کارگیری کمد دیواری برای سال های طولانی و عدم امکان تغییر ظاهر آن در بازه های زمانی کوتاهی مدت، از اهمیت گزیده تر ای برای ساکنین خانه برخوردار است. گزینش طرح و مدل کمد دیواری جدید دغدغه بسیاری از افراد است. طرحی که لغایت سال ها جدید و متفاوت بماند و با سلیقه و روحیه اعضای خانواده سازگاری داشته باشد و از سوی سایر کمد دیواری با سایر هارمونی مناسبی با دکوراسیون داخلی خانه شما برقرار نماید.

 

خیلی ها به پیگیری مدل کمد دیواری جدید هستند که بتوانند آن را با دکوراسیون منزل خویش هماهنگ نمایند. كمد ديواری یکتا از محل های اصلی نگهداری وسایل و پوشاک ها هستند. از کمد دیواری می نا به عنوان جای حفاظت رختخواب، لباسها، وسایل کوچک مشابه جاروبرقی و… استفاده کرد.

 

از کمد لباس ریلی و کمد لباس کشویی در کجا استفاده می شود؟

در اتاق خواب کوچک، اگر از درب های معمولی دو لنگه و سه لنگه کاربرد شود، برای مفتوح شدن بایستی در جلوی آنها فضایی تقریباً مساوی یک متر هستی داشته باشد که عملاً در آن مکان امکان قرار دادن وسایل هستی ندارد. لذا در این مواقع کمد دیواری ریلی و کمد لباس ریلی ترجیح داده می شود.

 میز تحریر تاشو با صندلی

کمد لباسی دارای چه بخشهایی است؟

کمد پوشاک استاندارد شامل: میله رخت آویز (میله رگال)، طبقه بندی با بلندی های متفاوت، کشوهای بازشونده که دارای محل هایی برای قراردادن جوراب، کراوات، حوله، انگشتر و… می باشد.

 

کمد جاکفشی حائز چه بخشهایی است؟

کمد جا کفشی در ابتدای درب ورودی نصب می شود و باید دارای طبقه هایی برای قرار دادن کفش و محلی برای آویزان کردن لباس و حوله داشته باشد. در ضمن نصب آینه قدی بر روی کمد جاکفشی پیشنهاد می شود. اگر فضای کافی دارید، می تاب بخشی را به نگهداری کفش هایی که مناسب فصل نیستند وابستگی داد. در ضمن کشویی برای قراردادن واکس، فرچه، اسپری، برس و… پیشنهاد می شود.

 

کمد دیواری کودک و کمد دیواری نوزاد و کمد بچه چگونه طراحی شود؟

استفاده از رنگ های شاد و طرح های فانتزی در اولیت طراحی کمد دیواری کودک قرار دارد. قسمتی به عنوان دکور ویترینی بهتر است در نظر گرفته شود. کمد جامه کودک را می نا به چهره ترکیبی با بست خواب، میز تحریر، میز کامپیوتر طراحی کرد.



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

موزیلا فایرفاکس به‌تازگی میزبان قابلیتی جدید شده است که به‌لطف آن، کاربر می‌تواند داده‌های مربوط به لاگین‌ها و رمزهای عبور را درقالب فایل CSV اندوخته کند.


موزیلا فایرفاکس یکی از مرورگرهای وب نام‌آشنا است که کاربران متعددی درسراسر گیتی دارد. پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام فایرفاکس به گرد از قابلیت‌هایی مجهز شد که کاربران بارها خواستار آن شده بودند. به‌لطف قابلیت جدید، کاربران می‌توانند از لاگین‌ها و رمزهای عبور خویش در فایرفاکس خروجی بگیرند و اطلاعات به‌دست‌آمده را درقالب فایلی با پسوند CSV ذخیره کنند.

قابلیت یادشده‌ی فایرفاکس فعلا مراحل توسعه را می‌گذارند و به ‌مرحله‌ی بهره‌برداری نهایی نرسیده است، به‌علاوه، امکان دسترسی به آن فقط برای کاربران فایرفاکس نایت‌لی (Firefox Nightly) وجود دارد. ناگفته نماند گوگل کروم از مدت‌ها پیش امکان خروجی‌گرفتن از لاگین‌ها و رمزهای عبور و ذخیره‌ی آن‌ها در قالب فایل CSV را برای کاربران فراهم کرده است.

طبق بیانیه‌ی جدید موزیلا، فایرفاکس روی قابلیت مانند دیگری نیز پیشه می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد لاگین‌ها و رمزهای عبور را ‌درون فایل CSV وارد کنند؛ قابلیتی که امروزه در گوگل کروم دردسترس قرار ندارد. شکیبیدن می‌دهیم این قابلیت نیز در پیش درآمد برای کاربران فایرفاکس نایت‌لی منتشر شود و سپس دراختیار همه‌ی کاربران پیمان گیرد. متأسفانه فعلا نمی‌دانیم قابلیت واردکردن لاگین‌ها و رمزهای عبور داخل فایل CSV در چه زمانی دردسترس قرار می‌گیرد.

بدین‌ترتیب، اگر کاربر نسخه‌ی نایت‌لی مرورگر فایرفاکس هستید، از‌این‌پس می‌توانید لاگین‌ها و رمزهای عبور خود را به‌سادگی درقالب فایلی CSV ذخیره کنید. به‌منظور خروجی‌گرفتن از این داده‌ها، به انجام شغل پیچیده‌ای نیازی ندارید و روند انجام این کار ساده است و تنها باید مراحل پایین را طی کنید:

۱. مرورگر موزیلا فایرفاکس را مفتوح کنید.

۲. با مراجعه به بخش About و سپس Logins فایرفاکس، لاک‌وایز (Lockwise) را باز کنید. برای اتمام این کار، می‌توانید روی منو اصلی کلیک و گزینه‌ی Logins and Passwords را گزینش کنید.

۳. روی منو سه‌نقطه (…) کلیک و گزینه‌ی Export Logins را انتخاب کنید.

فایل CSV موزیلا فایرفاکس

نکته‌ی ۱: وقتی روی گزینه‌ی Export Logins کلیک کردید، صفحه‌ای به‌شکل شناور روی صفحه نما خواهد شد که حاوی اخطار است. در متن این اخطار، اعلام می‌شود با کلیک روی گزینه‌ی یادشده، رمزهای عبور خود را در قالب فایلی ذخیره می‌کنید که بقیه‌ی کسان می‌توانند آن را بخوانند. در این صفحه‌ی اخطار، باید روی گزینه‌ی قرمزرنگ Export کلیک کنید.

فایل CSV موزیلا فایرفاکس

نکته‌ی ۲: ممکن است برای آغاز فرایند خروجی‌گرفتن از لاگین‌ها و رمزهای عبور مجبور شوید که رمزعبور ویندوز را نیز وارد کنید. این جستار ممکن است برای همه قبل نیاید؛ اما مشکل خاصی برایتان قبل نمی‌آورد و صرفا باید رمزعبور ویندوز را در تقسیم پیوسته وارد و روی گزینه‌ی OK کلیک کنید.

۴. فایل مدنظر شما با فرمت CSV در رایانه ذخیره خواهد شد. طبق اطلاعیه‌ی موزیلا، فایل CSV مذکور دربرگیرنده مواردی مانند URL صفحه‌ی وب، اسم کاربری، رمزعبور، HttpRealm و FormactionOrigin است.

اگر مایکروسافت آفیس را روی رایانه‌ی خود نصب نکرده‌اید، نگران نباشید؛ زیرا برای بازکردن فایل CSV ذخیره‌شده، تنها به حساب کاربری مایکروسافت بیچارگی دارید. ازطریق این حساب، می‌توانید آنلاین برای بازکردن فایل CSV و خواندن اطلاعات داخل آن اقدام کنید. داشتن حساب کاربری مایکروسافت بدین‌معنی است که امکان دسترسی به آفیس آنلاین برایتان فراهم می‌شود. به‌لطف این امکان، می‌توانید به ابزارهای متنوعی نظیر ورد، پاورپوینت، اکسل و حتی وان‌درایو دسترسی پیدا کنید.

منبع : https://www.zoomit.ir/2020/6/6/359321/mozilla-firefox-export-logins-passwords-csv-file/



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در بازی‌های ویدیویی، به همان اندازه که داشتن یک کنترلر پسندیده یا ماوس و کیبورد خوب می‌تواند به بهتر بازی کردن شما کمک کند، داشتن یک هدست با کیفیت صدای خوب هم بایسته است. مخصوصا در تجربه بازی‌هایی چون آثار شوتر آنلاین، اینکه بتوانید کیفیت صدای نکوداشتن داشته باشید و مثلا جهت صدای قدم‌های دشمن را تشخیص دهید کمک زیادی به‌تان می‌کند. بماند که یک هدست ویژه بازی خوب، باید میکروفون با‌کیفیتی هم داشته باشد الی در حین تجربه بازی‌ها بتوانید با هم تیمی‌هایتان بستگی برقرار کنید.

البته اهمیت صدا در بازی‌های ویدیویی، تنها محدود به یادگارها شوتر یا رقابتی نمی‌شود؛ امروزه موسیقی و صداگذاری کلا در بازی‌های ویدیویی نقش پررنگی دارد و شما با خرید یک هدست خوب قادر خواهید بود بیش‌ازپیش غرق در دنیا‌هایی شوید که بازیسازان برای‌تان خلق کرده‌اند. ازاین‌رو تصمیم گرفتیم الی در این مطلب، به‌سراغ معرفی بهترین هدست‌های مخصوص بازی در بازار ایران برویم و محصولات مختلفی را در بازه‌های قیمتی متفاوت برای‌تان معرفی کنیم. در پیوستگی همراه زومجی باشید.

هدست A4 Tech

هدست A4 Tech HS-19
اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی برای هدست کنید، برند‌هایی چون A4 Tech و Tsco بهترین انتخاب‌های شما خواهند بود. هدست HS-19 از کمپانی ای ۴ تک، محصولی با بها بسیار مناسب است که البته برای بازه قیمتی خود، کیفیت صدای مناسبی ارائه می‌دهد و البته که میکروفون آن هم چه برای ضبط صدا و چه در بازی‌های آنلاین، عملکرد راضی‌کننده‌ای دارد. یکی از مزیت‌های اصلی این هدست، داشتن گوشی‌های نسبتا بزرگ است و وزن زیاد ناچیز است که باعث خواهند شد در طولانی‌مدت هم بتوانید به‌راحتی متعلق به استفاده کنید. درازا کابل دو متری و داشتن خروجی‌های صدا و میکروفون، HS-19 را به هدستی با قیمت بسیار پسندیده تبدیل می‌کنند که می‌تواند برای مصارف گوناگون از جمله بازی کردن و گوش دادن به موسیقی گزینه خوبی باشد.

مشاهده قیمت و خرید هدست A4 Tech HS-19
هدست تسکو

هدست TSCO TH 5127
همان‌طور که اشاره کردیم، تسکو هم یکتا دیگر از برند‌هایی است که برای خرید هدستی با قیمت پسندیده می‌توانید روی آن حساب مفتوح کنید. مدل پیشنهادی ما از این برند، TH 5127 است که از روی ظاهر آن هم می‌توان متوجه شد که برای مصارف گیمینگ ساخته شده است. این هدست با داشتن هدبند از جنس PVC و قابل تنظیم که در آن از چرم هم بهره‌گیری شده، تجربه راحتی در استفاده‌های طولانی‌مدت ارائه می‌دهد و حتی میکروفون آن هم قابل تنظیم است. بد نیست اشاره نماییم که تسکو کلید‌های مخصوصی هم برای قطع کردن میکروفون و مختصر و زیاد کردن صدای خروجی از هدست در نظر گرفته الی به‌راحتی ازطریق آن‌ها بتوانید هدست را مهار کنید. کابل این هدست هم از جنس کتان است که برتری آن، دوام بالاتر نسبت به کابل‌های نازک معمولی است. در مجموع TH 5127 تسکو هدستی است که با بها مناسب، ویژگی‌هایی ارائه می‌دهد که می‌توانند تجربه نکوداشتن از بازی کردن به‌ارمغان بیاورند.

مشاهده قیمت و خرید هدست TSCO TH 5127
هدست Rapoo VH150

هدست Rapoo VH150
برند چینی رپو در سال‌های اخیر به‌خوبی سنجیدگی را به بازار محصولات گیمینگ باز کرده و در زمینه‌هایی چون هدست، ماوس و کیبورد گزینه‌های خرید نکوداشتن را در پسندیدن علاقه‌مندان پیمان دیتا است. برتری اصلی محصولات رپو، بها مناسب آن‌ها در روبرو کیفیتی است که ارائه می‌کنند. هدست Rapoo VH150 این شرکت، یکی از گزینه‌های خرید بسیار خوب با قیمت پسندیده است که می‌تواند هم نیاز‌های شما را در زمینه بازی‌های ویدیویی و هم برای تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی جوابگو باشد. این هدست دارای دو جک ۳.۵ میلی‌متری برای میکروفون و صدا و یک USB است که برای تأمین انرژی نورپردازی هدست بهره‌گیری می‌شود؛ بله اگر شما هم دوست دارید هدست‌تان نورپردازی داشته باشد، Rapoo VH150 این احتیاج شما را هم برطرف خواهد کرد؛ هرچند که نورپردازی این هدست حالتی ساده دارد. Rapoo VH150 از حیث صدا، در فرکانس‌های میانی و بالا کیفیت خیلی نکویی ارائه می‌دهد و کیفیت میکروفون آن هم برای صحبت در حین بازی یا ضبط صدا پذیرفتنی است. برای آشنایی اغلب با این محصول توصیه می‌کنیم رسیدگی هدست Rapoo VH150 را در زومجی بخوانید.

مشاهده بها و خرید هدست Rapoo VH150
Rapoo VH510

هدست Rapoo VH510
بازهم محصولی دیگر از رپو و گرد از ارزان‌ترین مدل‌ها در بین هدست‌هایی با صدای ۷.۱ کاناله مجازی. هدست Rapoo VH510 رپو در اکثر بررسی‌هایی که از آن موجود است، به‌سبب ارائه صدایی زیاد با‌کیفیت و همینگونه داشتن میکروفونی با توانایی نویز کنسلینگ، مورد تحسین پیمان گرفته است و به این‌ها، باید نورپردازی زیبای پشت گوشی‌های هدست و همینگونه امکان به کارگیری آن روی پلتفرم‌های مختلف را هم اضافه کنیم. درواقع Rapoo VH510 به‌جای داشتن جک‌های ۳.۵ میلی‌متری رایج، از کابل USB برای پیوستگی استفاده می‌کند و خیلی راحت می‌توانید آن را به رایانه یا کنسول بازی خودتان وصل کنید و از تجربه بازی‌ها با این هدست لذت ببرید. هرچند صدای ۷.۱ کاناله مجازی روی هدفون و هدست برخی مواقع کمی تبلیغاتی به‌نظر می‌رسد و این قضیه خیلی وقت‌ها در باره هدست‌های گران‌تر هم صادق است، اما نکته مهم این است که Rapoo VH510 صدای زیاد با‌کیفیتی در مجموع ارائه می‌کند و اگر برای بازی از آن بهره‌گیری کنید بی گمان از جداسازی خوب صداها در آن خوشنود خواهید بود و در باره فیلم و موسیقی هم این هدست تجربه‌ای زیاد فراگیر به‌ارمغان می‌آورد.

مشاهده قیمت و خرید هدست Rapoo VH510
PHONIKAS H-3

هدست PHONIKAS H-3
شاید فونیکاس نام خیلی شناخته‌شده‌ای در مقایسه با دیگر برند‌های لیست نباشد ولی بس است بررسی‌های گوناگون این هدست را در یوتیوب و سایت‌های گوناگون ببینید الی به کیفیت آن باور بیاورید. این برند چینی، در PHONIKAS H-3 هدستی با صدای سه‌بعدی و فراگیر ارائه می‌دهد که یکتا از اصلی‌ترین نقاط قوت آن، جنس بسیار خوب و راحتی بسیار بالای بالشتک گوشی‌های آن است. البته علاوه‌بر گوشی‌ها، در قسمت محل تماس هدبند با سر کاربر هم بالشتکی نرم به‌کار رفته تا راحتی PHONIKAS H-3 بیش‌ازپیش باشد. این فرآورده همچنین ظاهری کاملا گیمینگ دارد و ازطریق یک جک ۳.۵ میلی‌متری و یک USB به رایانه یا کنسول‌های بازی وصل می‌شود که USB، برای نورپردازی هدست باره کاربرد پیمان می‌گیرد. به‌علاوه در داخل جعبه محصول، یک تبدیل ۱ به ۲ هم پیمان گرفته که ازطریق آن، می‌توانید جک ۳.۵ میلی‌متری هدست را به دو جک صدا و میکروفون تفکیک و متعلق به برای رایانه کاربرد کنید. صدای خوب، میکروفون با‌کیفیت و راحتی بسیار بالای هدست مواردی هستند که با درنظرگرفتن بها PHONIKAS H-3، آن را به محصولی مناسب تبدیل می‌کنند.

مشاهده بها و خرید هدست PHONIKAS H-3
1More

هدست 1More H1007 و 1More VR Gaming
1More یکی دیگر از شرکت‌هایی است که در سال‌های اخیر، محصولات صوتی بسیار با‌کیفیتی تولید کرده و در چهره خرید هدفون، هندزفری یا هدست‌های آن، خیالتان می‌تواند از حیث کیفیت صدا کاملا آسان باشد. برگزیدن ما برای هدست‌های گیمینگ این برند، دو مدل H1007 و VR Gaming هستند که البته ناسازگاری قیمت بین آن‌ها کم هم نیست. بااین‌حال هردو محصول کیفیت صدای خیلی خوبی دارند و احد از تفاوت‌هایشان، این است که در مدل H1007 از میکروفون داخلی استفاده شده ولی در مدل VR Gaming شاهد میکروفون معمولی یا اصطلاحا خلبانی هستیم. درایو‌های ابهت که به‌خوبی گوش را می‌پوشانند و تجربه راحتی در هنگام بازی کردن یا گوش دادن به فیلم و موسیقی ارائه می‌دهند درکنار قابلیت نویز کنسلینگ، مواردی هستند که این دو هدست را به گزینه‌های ارزشمندی تبدیل می‌کنند. در ضمن نما خاص و زیبای این هدست‌ها که نورپردازی LED هم برای آن‌ها در عقیده گرفته شده، برتری دیگری است که باید حتما به آن اشاره کنیم.

مشاهده بها و خرید هدست 1More H1007
مشاهده قیمت و خرید هدست 1More VR Gaming
Asus Cerberus

هدست Asus Cerberus
ایسوس برندی نامدار در زمینه محصولات گیمینگ از ماوس و کیبورد گرفته الی هدست و تجهیزات سایر است که ابزارها رده سربروس آن، بها و کیفیتی مناسب را منظور قرار داده‌اند. صحیح است که ایسوس هدست‌های گران‌تری چون Strix یا TUF هم دارد، ولی هدست سربروس این کمپانی هم تا حتماً خیلی زیادی نیاز‌های شما از یک فرآورده ویژه بازی را برآورده خواهد کرد. درست است که این هدست فاقد ویژگی‌هایی چون نورپردازی است، ولی وقتی از جنبه‌هایی مثل کیفیت ساخت، کیفیت صدا و عملکرد میکروفون به آن نگاه کنیم همه‌چیز شرایط احسان دارد. گوشی‌های کبیر این هدست کاملا گوش را پوشش می‌دهند و هرچند چه بسا کمی در طولانی‌مدت گوش‌هایتان عرق کند، ولی به‌لطف وزن سخیف هدست و جنس نرم بالشتک‌های آن، هرگز احساس خستگی نخواهید داشت. میکروفون ایسوس سربروس جداشدنی است و اگر بخواهید برای مصارفی غیر از بازی هم متعلق به بهره‌گیری کنید، به‌راحتی قادر به متمایز کردن میکروفون خواهید بود.

مشاهده بها و خرید هدست Asus Cerberus
هدست کولر مستر

هدست Cooler Master MH751
با رسیدن به هدست‌هایی که در بازار تو قیمت بالایی دارند، گزینه‌های مختلفی قبل روی ما قرار می‌گیرد؛ از محصولات زیاد گران سنهایزر گرفته لغایت هدست‌های رده‌بالای ریزر و ایسوس. ولی خب با فاکتور دریافت از این گونه محصولات، احد از گزینه‌هایی که می‌توان به آن فکر کرد، هدست MH751 کولر مستر است. درواقع مزیت اصلی این هدست، بیش از هر چیز مناسب بودن آن برای افرادی است که به‌دنبال محصولی همه‌کاره می‌گردند. به بیان بهتر، اگر شما جزو آن تقسیم از گیمر‌هایی باشید که نما منحصربه‌فرد محصولات گیمینگ را دوست دارید و از تماشای نورپردازی یا طراحی شگفت چنین محصولاتی لذت می‌برید، MH751 خیلی برای شما پسندیده نخواهد بود. ولی اگر در ردیف کاربرانی پیمان بگیرید که می‌خواهند هدست‌شان ضمن ارائه تجربه خوب در بازی‌ها برای مصارفی چون موسیقی هم ایده‌آل باشد و حتی بتوان آن را مثل یک هدفون ویژه موسیقی در محیط‌های بیرون منزل هم کاربرد کرد، MH751 یک گزینه ایده‌آل است. کیفیت بالای محصولات کولر مستر در این هدست هم دیده می‌شود و وزن کم درکنار بالشتک‌های زیاد با‌کیفیت و ارگونومی کلی عالی، باعث خواهد شد الی ساعت‌ها بدون ذره‌ای رنجانیدن و خستگی بتوانید از MH751 کاربرد کنید. تفکیک صدای زیاد خوب درکنار بیس طبیعی و در ضمن میکروفونی که صدا را با روشنی دقیقی ضبط می‌کند، از دیگر مزایای MH751 هستند که هم کابل صدای آن و میکروفونش جداشدنی هستند و همین هم برتری دیگری برای این فرآورده به‌حساب می‌آید.

مشاهده بها و خرید Cooler Master MH751
ریزر کراکن

هدست Razer Kraken
بعید است به محصولات گیمینگ علاقه داشته باشید و اسمی از ریزر نشنیده باشید. این کمپانی سال‌های طولانی در مقوله تولید چنین محصولاتی کار و جنبش داشته و در بازار درونی هم هدست‌های مختلفی متعلق به در دسترس هستند که راستش را بخواهید، با مقایسه قیمت دلاری و ریالی آن‌ها، چه بسا بهترین گزینه‌ای که بتوان توصیه کرد Razer Kraken باشد؛ هدستی نامدار و شناخته‌شده که همیشه احد از بهترین انتخاب‌ها برای علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی بوده است. این هدست طبق اعلام خود ریزر، ازطریق جک ۳.۵ میلی‌متری روی دستگاه‌های مختلف از پی‌سی گرفته تا کنسول‌های بازی قابل کاربرد است. این هدست با وزن مناسب، کیفیت ساخت زیاد فوقانی ارائه می‌دهد و در صورت خرید آن، می‌توانید با گمان آسان لغایت مدت سررسید طولانی یک هدست بادوام داشته باشید. ریزر همواره اهمیت زیادی به کیفیت صدا در هدست‌هایش داده و به همین دلیل کراکن هدستی است که تمام جزییات صدا را مخصوصا در بازی‌های ویدیویی به گوش شما خواهد رساند و البته که در زمینه موسیقی هم عملکرد بسیار احسان دارد. نرم‌افزار به اتفاق کراکن امکان شخصی‌سازی صدای ۷.۱ فراگیر را هم برای بهتر کردن کیفیت ارائه می‌دهد. این هدست همچنین برای کاربری‌های طولانی در عقیده گرفته شده و جالب است بدانید که در قسمت گوشی‌های آن، یک نوع ژل خنک‌کننده هم در لایه‌های زیرین بالشتک در پیمان گرفته تا مانع از تعریق گوش در حین بازی کردن شود. دقت به جزییات درکنار طراحی ساده و در عین حال زیبای کراکن، باعث می‌شوند این فرآورده ریزر همواره گرد از بهترین گزینه‌ها برای خرید هدست باشد.

مشاهده قیمت و خرید هدست Razer Kraken
G635

هدست Logitech G635
نمی‌توان در مورد محصولات گیمینگ گفتگو کرد و اشاره‌ای به تجهیزات لاجیتک نداشت. Logitech G635 گرد از هدست‌های رده‌بالای موجود در بازار است که البته بها بالایی هم دارد. بااین‌حال این فرآورده هرآنچه که از یک هدست ویژه بازی می‌خواهید و حتی فراتر را در اختیارتان خواهد گذاشت. Logitech G635 از حیث ظاهری، یک فرآورده کاملا گیمینگ است و این امکان هم فراهم شده لغایت کاربران با استفاده از نرم‌افزار مخصوص، رنگ نورپردازی‌های آن را به شکلی کاملا دلخواه شخصی‌سازی کنند. کاپ‌های بسیار نرم تضمین می‌کنند که در طولانی‌مدت تجربه به کارگیری این هدست اصلا آزاردهنده نباشد و این کاپ‌ها، قابلیت جداسازی هم دارند و می‌توانید نسبت به شست‌و‌شوی آن‌ها هم اقدام کنید. صدای ۷.۱ فراگیر این هدست مزیت دیگری است که شما را از تمام اتفاقات رخ دیتا در بازی‌ها مطلع می‌کند و میکروفون عالی آن هم وسیله ارتباطی ایده‌آلی بین شما و دوستان‌تان خواهد بود. لاجیتک برای هرچه بیشتر کردن امکانات این هدست، حتی چند کلید قابل شخصی‌سازی هم روی آن در عقیده گرفته که ازطریق نرم‌افزار مخصوص، می‌توانید دستورها مختلفی را برای آن‌ها برنامه‌ریزی کنید.

مشاهده قیمت و خرید هدست Logitech G635
beyerdynamic custom game

هدست Beyerdynamic Custom Game
راستش را بخواهید محصول نهایی این فهرست، هدستی است که شاید خریدش برای خیلی‌هایمان توجیهی نداشته باشد اما خب اسم بردن و مرور کردن امکاناتش هم اشکالی ندارد! برند آلمانی بیرداینامیک یکتا از بهترین‌ها در زمینه تجهیزات صوتی است و ورود آن‌ها به حوزه هدست‌های گیمینگ هم با Beyerdynamic Custom Game چهره گرفته که محصولی زیاد ایده‌آل و احتمالاً حتی رویایی است. این هدست گران‌قیمت، هم برای بازی‌های ویدیویی زیاد مناسب است و هم اینکه تجربه فوق‌العاده‌ای در مقوله گوش دادن به موسیقی ارائه می‌دهد. یگانه از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این هدست، کلید مخصوصی است که روی کاپ‌های آن تعبیه شده و ازطریق تغییر دادن حالت آن، می‌توان به چهار حالت صدایی مختلف دسترسی داشت؛ از حالتی پسندیده برای محیط‌های شلوغ چون محل برگزاری تورنومنت‌ها گرفته تا حالتی که بیس عمیق‌تر و قوی‌تری تولید می‌کند. متمایز از این انگیزه هستی نام Custom در نام‌گذاری این خانواده از هدفون و هدست‌های بیرداینامیک، امکان شخصی‌سازی نما آن‌ها به شیوه‌های گوناگون است؛ به طوریکه در درون جعبه محصول چند طرح مختلف برای شخصی‌سازی روی کاپ‌ها وجود دارد و حتی قسمت نرم هدبند این هدست هم قابلیت متمایز شدن و جایگزینی را دارد.

Beyerdynamic Custom Game بی گمان یکی از بهترین هدست‌ها نه فقط برای بازی کردن که کلا برای لذت بردن از تجربه صوتی است.

منبع : https://www.zoomg.ir/2020/5/3/315440/best-gaming-headsets-right-now/



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این مقاله منظور داریم که به صندلی تاشو سفری بپردازیم. این صندلی ها همانطور که از نامشان مشخص است به نوع ای طراحی شده اند که در ابعاد زیاد کوچکی جمع و جور می شوند و در هنگام بهره‌گیری بستری آسان را برای نشستن یا طویل کشیدن فراهم می کنند.
این صندلی ها با استقبال بسیار زیادی روبه رو شد و همین پیشباز سبب ارائه طرح های توسعه یافته تر و در عین حال آسان تر شد که این بار گرد از گونه ها آنها را با عنوان صندلی سفری تاشو به شما شناسایی می کنیم . محصولی با طراحی جدید و در عین حال بسیار راحت تر نسبت به مثال های مانند ، که علاوه بر قابلیت تاشو و پایداری بالا ، به شما این امکان را می دهد لغایت به سادگی آن را حمل و جابه کنید و یا داخل خودرو خویش قرار دهید.

خرید صندلی تاشو سفری

صندلی مبله سفری ، وزنی نزدیک 3 کیلوگرم دارد و با توجه به قابلیت تاشو و همچنین کیف حمل دسته داری که دارد به راحتی قابل نگهداری ، جابه جایی و استفاده است . پارچه به کار رفته در تولید صندلی تاشو ، از جنس جودون مرغوب می باشد و کیفیت دوخت بسیار بالایی دارد .

جنس بدنه اصلی صندلی تاشو مسافرتی آراد از آهن است . در دو طرف صندلی ، بخش های فلزی با پوشش رنگ کوره ای پیمان دارد که باعث راحتی اغلب شما در حین کاربرد می شود . پایه های صندلی برای جلوگیری از فرو رفتن در سطوح نرم همانند خاک به چهره یک تکه هستند ، پایه های جلو و عقب هر کدام حائز دو گیره لاستیکی می باشند که به شما در ایجاد ترازمندی اغلب بر روی سطوح کمک می کند . صندلی تاشو سفری در چهار رنگ گوناگون زرشکی ، آبی ، نارنجی و ارتشی ارائه می شود .


در هنگام خرید صندلی تاشو مسافرتی به چه نکاتی باید پروا کرد؟
در این مقاله هدف داریم که به صندلی تاشو سفری بپردازیم. این صندلی ها همانطور که از نامشان مشخص است به گونه ای طراحی شده اند که در ابعاد زیاد کوچکی جمع و جور می شوند و در اثناء کاربرد بستری راحت را برای نشستن یا دراز کشیدن فراهم می کنند. اغلب ملت در اثناء سفر این صندلی ها را با خویش حمل می کنند زیرا به صورت فشرده می نا آن را در جعبه عقب ماشین جا داد یا ذیل پا قرار داد و در سفر از آن بهره‌گیری نمود. صندلی تاشو سفری در اندازه ها و سایز های مختلفی ارائه می شود و بنا به گونه بیچارگی افراد باره بهره‌گیری قرار می گیرد. این صندلی ها دربرگیرنده انواع مدل های دارای تکیه گاه، بدون تکیه گاه، حائز رویه های طبی و … می باشند. صندلی های تاشو طبی حائز رویه ی نرم و مواج هستند که نسبت به دیگر نمونه های تاشو راحتی اکثریت را فراهم می کنند. این نوع از صندلی تاشو سفری با قرار گرفتن فرد روی آن منعطف می شوند و فرم تن شخص را به خویش می گیرد. در مدل های صندلی تاشو طبی حائز تکیه گاه پشتی و تکیه گاه صندلی باید به گونه ای طراحی شود که استاندارد بوده و سرنوشت گودی کمر را پوشش دهد و به آن تنگنا وارد نکند. در ادامه به ویژگی های اکثریت از این صندلی ها می پردازیم.



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()