نوشته شده توسط : ساحل

تعمیر آبسردکن اداری چگونه است؟

این پرسش با اشاعه به کارگیری آبسردکن های اداری افزایش یافته است. زیرا نمی‌توان هیچ وسیله برقی را از خراب شدن مبرا دانست. به‌ویژه آبسردکن اداری که بیشتر در معرض کاربرد عموم پیمان دارد.

این وسیله در ادارات، سازمان‌ها، بیمارستان‌ها و مطب‌ها بدست افراد مختلف مورد کاربرد پیمان می‌گیرد. این امر سبب می‌شود که این آبسردکن ها اغلب در معرض ویران شدن قرار بگیرند.

قطعاً اگر لازم باشد برای هربار خراب شدن آبسردکن هزینه‌ای را برای تعمیر آن بپردازیم، باید هزینه هنگفتی را برای تعمیرات آن درنظر بگیریم.

این در حالی است که بسیاری از مشکلات و معایب آبسردکن علت روشن نشدن آبسردکن اداری به‌راحتی قابل حل هستند. از همین رو اغلب کسان به تعقیب راه‌حلی برای رفع دشواری ها و معایب این دستگاه هستند.

در پیوستگی این مطلب انواع دشواری ها و معایب آبسردکن اداری را با یکدیگر بررسی می‌کنیم. سپس با شناخت هر یک از این دشواری ها و معایب سعی می‌کنیم که آن‌ها را به ساده‌ترین طریق حل می‌کنیم.

به یاد داشته باشد که بیشتر مشکلات آبسردکن اداری در انواع آبسردکن ایستکول، آبسردکن سام، آبسردکن مجیک، آبسردکن هیوندای و … مشترک هستند. تنها در برخی از این آبسردکن ها دشواری ها به‌صورت عمده‌تر و جدی‌تر برپایی خواهند شد.

تعمیر نشتی آب آبسرد کن اداری
نشتی آبسردکن اداری یکی از عمده‌ترین و عذاب آورترین دشواری ها این گونه آبسرد کن است. این گونه آبسرد کن بیشتر در مکان‌های عمومی مورد کاربرد قرار می‌گیرد. از همین رو نشتی آن می‌تواند یگانه از مشکلاتی بسیار مشکل آن باشد. این ایراد حتی می‌تواند پیشامد براوو باشد از همین رو باید برطرف شود.

برای تعمیر آبسردکن اداری باید آغاز دریچه عقب آن را بررسی نمایید. ممکن است این دریچه به‌خوبی بسته نشده باشد. از همین رو سبب نشتی آب آبسرد کن خواهد شد.

وجود ترک یا حفره در اندوختگاه آبسردکن نیز می‌تواند از انگیزه ها برپایی این سخت باشد. بعضی از این ترک‌ها قابل ترمیم هستند.

تعمیرات آبسردکن اداری

تعمیر خنک نکردن آب بدست آبسردکن
کار آبسرد کن خنک کردن آب است. از همین رو اگر نتواند آب داخل اندوختگاه را خنک کند باید آن را تعمیر نماییم. برای تعمیر آبسردکن در این شرایط تنها بس است که از آن به‌درستی کاربرد نمایید.

هر آبسردکن بسته به ظرفیت، توان آماده سازی هفت لیوان آب در هر ساعت را دارد. از همین رو باید به دستگاه اجازه بدهید آب خنک را تهیه نماید.

تعمیرات و بررسی دلیل خارج نشدن آب از شیر خروجی
گاهی اوقات از شیر خروجی آبسردکن آبی بیرون نمی‌شود. در چنین شرایطی برای تعمیرات آبسردکن اداری باید به سراغ شیر خروجی برویم. این شیر پدالی ممکن است رسوب بسته باشد. از همین رو می‌توان با جایگزینی این شیر یا منزه کردن آن از رسوبات مشکل را حل کرد.

البته این دشوار اغلب اوقات مربوط به خالی بودن مخزن است. از همین رو در اثناء مواجهه با آن بهتر است در وهله نخست انبار- انباشتگاه را بررسی نمایید.

تعمیر آبسردکن
دلیل مزه بد آب آبسردکن و تعمیر آن
طعم بد آب بیرون شده از آبسردکن احد از دشواری ها زیاد آزاردهنده در این دستگاه است. برای تعمیر آبسردکن اداری و برطرف کردن مشکل آن باید درون انبار- انباشتگاه آن را کاملاً شستشو نمایید.

رسوبات و میکروب‌ها عامل ایجاد این مشکل هستند. از این رو با از میان بردن آن‌ها می‌توان این مشکل را حل کرد. برای این پیشه می‌توانید از طریق شستشوی اندوختگاه با آب داغ لوله کشی بهره‌گیری نمایید. هنگامیکه رسوبات جدا شدند آن‌ها را با یک حوله جمع نمایید، سپس مخزن را در جای خویش نصب کنید.

تعمیر دشوار گرم نشدن آب بدست آبسردکن
اغلب آبسردکن ها وسیله‌ای دو منظوره هستند. به عبارتی برای تهیه آب گرم و سرد مورد استفاده پیمان می‌گیرند. مسلماً وقتی آبسردکن نمی‌تواند آب را گرم نماید، مشکلی در آن برپایی شده است. برای تعمیرات آبسردکن اداری بهتر است آغاز منبع اخذ انرژی را در آن رسیدگی نمایید.

آن را از برق بکشید و دوباره متصل کنید. گاهی با ری‌استارت شدن دستگاه ایراد آن برطرف خواهد شد. برخی مواقع اوقات نیز شدنی است شخص دیگری از همکاران شما سوییچ آب گرم را که در پشت دستگاه پیمان دارد، خاموش کرده باشد.

با پرکار کردن سوییچ آب گرم و روشن شدن چراغ، این ایراد برطرف خواهد شد. اگر انبار- انباشتگاه آب دستگاه نیز اخیرا پر شده است، بهتر است برای تعبيه آب گرم چند دقیقه‌ای صبر کنید.

تعمیر آبسردکن اداری
تعمیر چکه کردن شیر آب گرم و سرد
افزایش عمر دستگاه و کاربرد مکرر متعلق به ممکن است موجب چکه کردن شیر آب گرم و سرد دستگاه شود. برای تعمیر آبسردکن اداری بهتر است اتصالات پمپ دستی آب سرد و گرم را تعویض نمایید لغایت ایراد برپایی شده برطرف شود.

سینی تهی سازی دستگاه وسیله‌ای است که می‌تواند در هنگام نشتی آب متعلق به زیاد کمک‌کننده باشد. به یاد داشته باشید که هیچگاه نباید برای تخلیه تفاله چای و دیگر نوشیدنی‌ها از آن استفاده نمایید. زیرا سبب بسته شدن منافذ آن می‌گردد. این امر سبب می‌شود تا در هنگام نشتی آب از آبسردکن سینی تهی سازی نتواند کمک کند.

نتیجه‌گیری:
آبسردکن ها دارای انواع مختلفی هستند. از انواع آبسردکن ها می‌توان به آبسرد کن رومیزی، متصل به آب شهری، کابین دار و … اشاره کرد. هر یک از دشواری ها فوق می‌تواند در هر یک از گونه ها این آبسردکن ها ایجاد شود.

برای تعمیر آبسردکن اداری بیشتر از طریق یکسانی بهره‌گیری می‌شود. بطورکلی آبسردکن اداری وسیله‌ای است که اگر شیوه نگهداری از آن را بدانیم، خیلی راحت می‌توانیم از آن برای مدت طولانی استفاده نماییم.

دقت در خرید آبسردکن نیز می‌تواند کمک کننده باشد. اگر هر آبسردکن را از نمایندگی معتبر آن خریداری نماییم، می‌توانیم از ریشه-بن-بیخ بودن آن مطمئن باشیم. وانگهی درصورت لزوم می‌توانیم از خدمات بعد از فروش معتبر آن نیز استفاده نماییم.

فروشگاه اینترنتی بیژی شاپ یک نمایندگی معتبر برای برای فروش گونه ها آبسرد کن اداری نظیر سام، ایستکول، هیوندای، مجیک و … است.



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

پلتفرم تامین مالی جمعی حلال فاند تا امروز توانسته ۱۵۰ میلیارد تومان سرمایه را برای بیش از سیصد پروژه جمع سپاری کند. مدیران این پلتفرم قصد دارند این رقم را بیشتر کنند و در یکی دو سال آینده آن را به هزار میلیارد تومان برسانند و برای تحقق این امر قصد دارند که تمرکزشان را در سطح کشور انجام دهند و متمرکز به پروژه‌های پایتخت نباشند.

 

«محمدحسین رضائیان»، مدیرعامل حلال‌فاند در نشست خبری این پلتفرم که ظهر امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد با اعلام اینکه در کشور ایران حجم نقدینگی بالاست اما کسب‌وکارها برای راه‌اندازی معطل نقدینگی هستند تاکید کرد که این مساله در دنیا کاملا برعکس است و بانک‌ها به دنبال کسب و کارها هستند.

رضاییان باور دارد ساختار کشور مقاومت زیادی در برابر تغییر دارد و نظام بانکی کشور همچنان مشکلاتی دارد که سالهاست اصلاح نمی‌شود و نظام های کشور علی الخصوص در حوزه مالی و اقتصادی در برابر تغییر مقاومت دارند: « رتبه ایران در تامین مالی کسب و کارها ۱۸۵ است و تقریبا در آخرین رده های دنیا هستیم. »

 
 

سرمایه گذاری روی بیش از سیصد پروژه با موفقیت بوده است

او تاکید کرد پس از مطالعه بحث‌های فناوری آنها به این نتیجه رسیدند که کرادفاندینگ می‌تواند تا حد زیادی حلقه مفقوده بین سرمایه گذاری و کسب و کارها را جبران کند: «مردم باید بدون واسطه باهم معامله کنند و در پروژه های همدیگر شرکت کنند، مثل چیزی که در حوزه خودرو الان رخ داده ولی در بحث سرمایه گذاری تا چندی پیش وجود نداشت. در سال ۲۰۰۹ به بعد این سیستم ها در دنیا رخ داده بود و در سال ۹۵ مقدمات اولیه را راه اندازی کردیم و در سال ۹۷ به صورت رسمی آغاز به کار کردیم. هدف ما این بود که مردم به هیچ عنوان نباید متضرر بشوند اما از آنجایی که مردم به نهادهای معتبر کارکشته هم اعتماد ندارند و مردم تحمل شکست های پیاپی ندارند و کاری کردیم تا در کسب و کارها بیایند سرمایه گذاری کنند آن هم بدون هیچ ریسکی.»

مدیرعامل حلال فاند تاکید کرد آنها با عددهای کوچکتر این پروژه را پیش بردند و توانستند کار را پیش ببرند: «اما در وهله اول بدون مجوز کار میکردیم هرچند عملا غیرقانونی نبودیم ولی قوانینی هم برای کاری که میکردیم وجود نداشت.»

به گفته رضاییان در حلال فاند چهارصد پروژه انجام شده که از پنجاه میلیون تا پنج میلیارد تومان تامین مالی داشته و بیش از ۳۰۰ مورد از این پروژه‌ها به صورت صد در صدی محقق شده و بقیه نیز در حال تکمیل است: «تا به امروز ۱۵۰ میلیارد تومان در این پروژه ها انجام شده که شاید در بحث اقتصادی کشور رقم بزرگی نباشد اما برای بخش سرمایه گذاری که مردم در آن ریسک دارند، به نظرمان خیلی خوب است هر چند در افق کشور کماکان عدد خوبی نیست. ما برای ۱۴۰۳ به یک همتی فکر میکنیم و باید عددها در واحد همتی یعنی یک هزار میلیارد تومان به بالا تعریف بشود.»

رضاییان در پاسخ به دیجیاتو مبنی بر اینکه آیا سرمایه گذار یا سرمایه پذیر خارج از ایران نیز تاکنون داشته‌اند یا خیر اعلام کرد که هنوز چنین اتفاقی در مجموعه آنها رخ نداده ولی این چشم انداز وجود دارد: «برخی محصولات پروژه‌های ما به خارج از ایران هم صادر شده اما ما تمرکزمان روی پروژه‌های داخل کشور است و از این نظر می‌خواهیم اقتصاد داخلی را تقویت کنیم و در برنامه‌های شرکت تعریف شده تا سرمایه‌گذار خارجی نیز در آینده داشته باشیم.»

شریعتی، معاون توسعه شرکت تامین مالی جمعی حلال فاند نیز در این نشست با اعلام این موضوع که عمر پلتفرم‌های تامین مالی جمعی در ایران از دهه نود فراتر نمی‌رود اعلام کرد که آنها با دغدغه‌ای خاص وارد این حوزه شدند تا بتوانند پروژه‌های دانش بنیان را به سرمایه مورد نیازشان برسانند: « ، این پروژه ها نیازمند منابع کلان بانکی نیست و بازدهی بالایی هم دارند و برای سرمایه گذاران خرد جذاب هستند. ما اولین مجموعه ای بودیم که در این راه قدم گذاشتیم و با تاکید بر کراد بودن راه خود را پیش بردیم.»

نگاه به کل کشور و نه فقط پایتخت

 

برنامه های آتی حلال فاند نیز در این نشست مشخص شد. شریعتی اعلام کرد آنها در طول فعالیت خود سعی کردند جذب سرمایه های بزرگ با ریسک پایین را پیش ببرند تا قضاوت عمومی سرمایه‌گذاران خود را به این سمت ببریم که پروژه های ما Risk Free هستند و مخاطرات سرمایه گذاری را حذف کنیم: «این مجموعه این امکان را داده تا برای آینده شرکت تمرکز کنیم و به سمت جذب سرمایه های کلان و خرد با ریسک پایین پیش ببریم.»

شریعتی اعلام کرد که آنها در سال آینده همکاری استراتژیک با شرکت های حقوقی خواهیم داشت و قصد دارند اقتصاد دانش بنیان را در سراسر کشور ترویج دهند: «گسترش اقتصاد دانش بنیان در شهرستان ها هم هستیم و میخواهیم در راستای توسعه اقتصاد دانش بنیان به صورت محلی فعالیت کند و فعالیت خود را فقط در پایتخت ادامه ندهد.»

 
 


:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بررسی‌های دیجیاتو از بازار آنلاین و حضوری موبایل نشان از افزایش بیست تا چهل درصدی قیمت انواع گوشی‌های تلفن همراه از آخرین ماه‌های سال 1400 تا هفته اخیر دارد. مدل‌های آیفون 13 طی این روزها بیشترین افزایش را تجربه کرده‌اند؛ اما رشد نرخ تنها محدود به گوشی‌های پرچمدار نبوده بلکه حتی میان‌رده‌ها نیز با افزایش قیمت رو به رو شده‌اند. به نظر می‌رسد محدودیت‌ها در تامین نرخ ارز از یک سو و تلاش نمایندگان مجلس برای ممنوعیت گوشی‌های پرچمدار از سویی دیگر باعث تلاطم بازار موبایل شده است.

 

دبیر انجمن واردکنندگان موبایل، 22 فروردین ماه در گفتگو با دیجیاتو به افزایش قیمت موبایل بعد از اعلام اجرای نرخ ETS گمرک اشاره کرده بود و از افزایش تقریبی 11 درصدی قیمت گوشی‌های بالای 600 دلار و 4 درصدی گوشی‌های زیر 600 دلار طی روزهای آتی خبر داد. گرانی که به نظر می‌رسد رخ داده است.

ابتدای اردیبهشت ماه 1401 نیز شبکه خبر با گزارشی، خواستار ممنوعیت واردات گوشی‌های آیفون شد. رئیس و سخنگوی کمیسیون اصل 90 نیز از پیگیری‌ها برای محدودیت واردات گوشی‌های لوکس خبر دادند که شامل تنها برند اپل نمی‌شود.

 
 

این سخنان کافی بود تا بازار موبایل که در اوایل اردیبهشت با مشکل تامین ارز نیز روبه رو بود، ملتهب شده و سرآغازی بر افزایش بیشتر قیمت‌ها باشد. انجمن واردکنندگان موبایل در آن زمان ضمن اعلام مخالفت با هرگونه محدودیت درباره واردات گوشی؛ وعده داد با بازگشایی تالار دوم نیما و تامین ارز لازم واردکنندگان، آرامش به بازار موبایل باز گردد.

بازگشایی بازار دوم نیما
 

تالار دوم نیما طبق وعده‌های داده شده در 6 اردیبهشت ماه بار دیگر بازگشایی شد اما با وجود گذشت 10 روز، هنوز خبری از آرامش در بازار موبایل نیست.

نرخ دلار نیز در ماه‌های اخیر روند صعودی به خود گرفته است به گونه‌ای که قیمت دلار از بهمن 1400 تاکنون حدود 7.5درصد رشد داشته است. نرخ افزایش دلار از اول اردیبهشت تا به امروز نیز حدود 1.1درصد است.

 

نمودار خطی شاخص دلار به ریال

لازم به ذکر است نرخ محاسبه دلار برای واردکنندگان تلفن همراه با نرخ ارز بازار آزاد متفاوت است از همین رو نمی‌توان افزایش قیمت دلار را کاملا در این باره مد نظر قرار داد.

اگر قیمت انواع گوشی‌های آیفون در بهمن 1400 را با اواسط اردیبهشت 1401 مقایسه کنیم، شاهد افزایش 20 تا 40 درصدی قیمت‌ها در انواع مدل‌های برند محبوب اما دست نیافتنی اپل خواهیم بود.

قیمت آیفون در بهمن
 

قیمت انواع گوشی‌های آیفون- 21بهمن 1400

آیفون 13 پرو 256 گیگابایت که بهمن ماه حدود 37 میلیون تومان به فروش می‌رسیده اکنون 45 میلیون و 200 هزار تومان قیمت داشته که نشان از افزایش 22 درصدی دارد.

آیفون 13 پرومکس 512 گیگابایت نیز طی 3 ماه با 17 درصد رشد از 46 میلیون تومان به 53 میلیون و 800 هزار تومان رسیده است.

قیمت جدید آیفون
 

قیمت انواع مدل‌های آیفون- 18 اردیبهشت 1401

آیفون 11 با ظرفیت 128 گیگابایت نیز در بهمن ماه سال گذشته 19 میلیون و 900 هزار تومان قیمت داشته و اکنون با رشدی 34 درصدی 26 میلیون و 700 هزار تومان معامله می‌شود.

به نظر می‌رسد روند افزایش قیمت‌ها پس از گمانه‌زنی‌ها درباره محدودیت آیفون، شدت بیشتری به خود گرفته است.

فهرست قیمت عمده‌فروشی انواع مدل‌های آیفون در بازار حضوری نیز حکایت از افزایش نزدیک به ده درصدی قیمت‌ها طی دو هفته اخیر دارد.

به طور مثال آیفون 13 پرو با ظرفیت 256 گیگابایت و رنگ نقره‌ای (Not Active)، اول اردیبهشت ماه 42 میلیون تومان قیمت داشته است. اما قیمت آن در 17 اردیبهشت به 46 میلیون تومان رسیده است که حکایت از رشد 9.5 درصدی دارد.

 منبع: 

https://digiato.com/article/2022/05/09/rising-price-mobile-market



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به دو تقسیم کلی خدمات اکتیو و خدمات پسیو شبکه بخش می گردد که هر یک از آن ها دارای ذیل مجموعه های زیادی هستند. در واقع بعد از اجرای پسیو شبکه باید بخش اکتیو شبکه را جهت راه اندازی روی شبکه پیاده سازی کرد و پس از این مرحله حمایت شبکه جهت حفظ سیستم موجود و یا ارتقاء و به روز حفاظت سرویس ها آغاز می گردد.
اکتیو (Active) در زبان انگلیسی به معنای پرکار و درحال شغل و پرکار می باشد و خدمات اکتیو شبکه به معنای طراحی، مهندسی و اجرای تقسیم نرم‌افزاری شبکه و پیاده سازی زیرساخت شبکه می باشد. از این جهت تمامی خدماتی که روی قطعات و نرم افزارهای فعال، اتمام ‌شوند، خدمات Active شبکه را تشکیل می دهد، که گرد از مهمترین دسته ها در پیاده سازی شبکه است.

خدمات اکتیو شبکه از آغاز دهه هفتاد وارد ایران شد و در اوایل دهه ی هشتاد با رشد ارائه دهندگان سرویس های اینترنت در ایران شکوفا شد.گرد از ارائه دهندگان خدمات اکتیو شبکه توانسته است در خدمات فنی این حوزه مانند خدمات ویپ ، طراحی دیتاسنتر ، اجرای پسیو شبکه و همچنین تامین ساز و برگ ، کار و جنبش داشته باشد.

اجرای خدمات اکتیو
برای اجرای خدمات اکتیو نیاز به تجهیزات اکتیو داریم که به گردآور تجهیزاتی گفته می‌شود که توانایی اعمال یک فرآیند مشخص بر روی سیگنال‌ها و دیتای عبوری از شبکه را دارند.
تنظیمات دستگاه های مختلف در شبکه همچون کارت شبکه (NIC)، سوییچ (switch)، مسیریاب (Router)، بارو آتش (Firewall)، مبدل فیبر نوری(Media Convertor)و پرینت سرور (Print server) در تقسیم طراحی شبکه های اکتیو چهره می گیرد.
ممکن است برای بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها که در حوزه‌های مختلفی کار و جنبش دارند، اجرا و پیاده‌سازی یک تکنولوژی نرم‌افزاری و یا سخت‌افزاری جدید در شبکه کامپیوتری بسیار مشکل و پیچیده به عقیده بیاید و دربایستن به دقت و تخصص بالا داشته باشد. ولی با پشتیبانی و مشاوره یک کمپانی معتبر و تیم چیره دست نصب، راه اندازی شبکه‌های کامپیوتری و مشاوره، قطعا این مسئله به یک دشواری تبدیل نمی‌گردد.

 با تکیه بر فرهنگ روز و با در اختیار داشتن تیم مقتدر و حرفه ای در گویه خدمات مختلف شبکه و کامپیوتر و به خصوص خدمات اکتیو شبکه، تاسیسات شبکه را در سازمان شما از صفر الی صد با بهترین کیفیت مدیریت و اجرا خواهد کرد. برای پیشبرد اهدافتان نگران هیچ کم و دشواری نباشید. با توانایی بالا در گویه نصب و راه اندازی شبکه و خدمات اکتیو و خدمات پسیو شبکه شما را در این مسیر همراهی خواهد نمود.

همانطور که گفته شد خدمات اکتیو شبکه به فعالیت‌هایی گفته می‌شود که بر روی تجهیزات دشوار افزاری شبکه (پسیو) اعمال می‌شود. فلذا در مرحله واپسین،انجام از نصب و راه‌اندازی شبکه، بعد از راه‌اندازی خدمات پسیو، باید بخش اکتیو را بر روی آن نصب و فعال کرد تا شبکه فعال و فعالی داشت.
پیاذه سازی برنامه‌های شبکه و کنترل آنها بر دوش بخش خدمات اکتیو شبکه است. از آنگونه نصب گونه ها سرورها ، تعریف Domain ، تعریف و مهار گونه ها کاربران شبکه و حتی اجرای متدهای امنیت شبکه را می‌توان نام برد.


1. گذرگاه اندازی، تنظیمات و پیکربندی تمامی ساز و برگ شبکه مانند سوئیچ ها، اکسس پوینت، فایروال، UTM و …

2. نصب و پیکربندی ساز و برگ سخت‌افزاری تحت شبکه با برندهای سیسکو، میکروتیک، HP ،Juniper ،Intel و …
3. نصب و تاسیس ویندوز کلاینت و سرورها
4. تنظیم و تاسیس شبکه جهت کنترل مدیریت یکپارچه سیستم ها، اکانت ها و فایلها
5. تنظیم و تاسیس سرویسهای تحت شبکه مثل: DSN، DHCP، share point و …
6. مدیریت اینترنت، مهار پهنای باند و مانیتورینگ
7. نصب و راه‌اندازی دامین و سرویس‌های پیوسته با آن
8. راهکارهای مجازی سازی سرور، نصب و پشتیبانی
9. مشاوره و ارائه راهکارهای جامع برای بک آپ و بازگردانی اطلاعات
10. ارائه خدمات ویپ
11. نصب و راه‌اندازی ایمیل سرور
12. حمایت شبکه

خدمات اکتیو شبکه، سرور و کلاینت
در سرنوشت سرور سرویس‌های مورد احتیاج رسیدگی و بر اساس احتیاج سازمان و کاربرد سرور نرم‌افزارهای تخصصی باره نظر نصب می‌شود. حتی امکان مجازی سازی نیز بر حسب دربایستن سپریدن می‌شود.
در قسمت کلاینت‌ها نرم افزارهای عمومی مشابه آفیس، ادوب ها، آنتی ویروس ها و وی پی ان ها و سایر نرم افزارهای مورد احتیاج مطابق با اخرین نسخه موجود در بازار بر روی سیستم شبکه نصب و تنظیم می‌گردد. در این تقسیم بعد از اجرا، پشتیبانی شبکه به صورت تخصصی زیاد دارای اهمیت می باشد.

تجهیزات اکتیو کدامند؟
برای نصب و تاسیس نرم ابزارها در بستر شبکه، دربایستن به ابزار و تجهیزاتی داریم که به اسم تجهیزات اکتیو شناخته می شوند. عملا بدون به کارگیری آنها امکان اجرای خدمات اکتیو شبکه هستی ندارد. در واقع ساز و برگ اکتیو به تجهیزاتی اطلاق می شود که روی آنها سیستم عامل وجود دارد و می توان آنها را مدیریت کرد.
مهمترین و اصلی ترین ساز و برگ برای اجرای خدمات اکتیو، تنظیمات دستگاه، پیکربندی شبکه، راه اندازی و به روز رسانی نرم افزارها و راهکارهای نصب آنها در شبکه است. در کناره این خدمات نرم افزاری، یک بخشی از سیستم به روند ارسال دیتاها در مدارات شبکه مربوط است و بخشی ایجاد ارسال سیگنال و اتصالات الکترونیکی در شبکه است.

تجهیزات active شبکه
مهمترین تجهیزات شبکه های اکتیو شامل روتر، سوئیچ، فایروال، وی پی ان سرور(VPN Server) ، Web Application Firewall(WAF) سرور، لودبالانسر، کیس های کامپیوتر، ساز و برگ میکروتیک، مودم ها، کارت شبکه، عناصر اندوخته ساز مشابه هارد، RAM و CPU می باشد.

پیشرفت در تکنولوژی ساخت ساز و برگ اکتیو شبکه در پیکربندی و پیاده سازی این شبکه ها به کمک متخصصان شبکه و IT آمده است. در پیوسته به اختصار چند باره از تجهیزات مهم شبکه را ذکر میکنیم.
سوئیچ: سوئیچ یگانه از تجهیزات شبکه است که هم به عنوان تجهیزات پسیو و هم به عنوان تجهیزات اکتیو شناسایی می شود و گرد از قطعات و تجهیزات مهم در شبکه است. سوئیچ ها عامل پیوستگی همهنگام چند کاربر به شبکه و امکان ارسال اطلاعات از طرف هر کدام در سرعت زمانی بالا را فراهم می کند.
روتر: روتر یگانه از تجهیزات مهم و کاربردی است که در شبکه های LAN و WAN استعمال دارد. وابستگی بین یک یا چند شبکه با سرعت زمانی بالا به وسیله روتر به آسانی شدنی است
اکسس پوینت: اکسس پوینت ها در شبکه های کامپیوتری عملکردشان مانند به سویچ شبکه های کابلی در شبکه های بیسیم است. این تجهیزات این امکان را می دهد که از راه آنها بتوانید چندین سیستم کامپیوتری را از راه شبکه وایرلس به همدیگر متصل کنید.

سرویس های اکتیو شبکه
سرویس های اکتیو شبکه شامل کلیه سرویس های ایمیل، سرویس های دیتا، سرویس های امنیتی، سطوح دسترسی، سرویس های تلفن ابری یا ویپ، share point، FTP Server، Skype for Business، Exchange، Webex ، cisco ISE، VDI، VSAN، SRM، راه اندازی اپلیکیشن ها، نرم ابزارها و CRM جزء سرویس های اکتیو شبکه می باشد.

مراحل اجرای خدمات اکتیو شبکه
پس از رسیدگی دربایستن سازمان از شبکه و نصب و اجرای پایین ساخت سیستم، برای تاسیس یک شبکه فعال و کامل می بایست خدمات اکتیو را روی آن در مراحل متعددی راه اندازی کرد.

• نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه
• نصب و تاسیس سرورهای ویندوز و لینوکس
• پیاده سازی سرویس های شبکه
• مانیتورینگ و کنترل شبکه، نصب سامانه مهار پهنای باند، شدامد شبکه و اینترنت
• نصب و کانفیگ UTM ها و فایروال ها
• پیکربندی ارتباطات رادیویی و اینترنت
• پیکربندی و کانفیگ شبکه وایرلس
• مجازی سازی و نصب تجهیزات اندوخته سازی
• نصب سرویس‌هایی که تحت شبکه هستند که دربرگیرنده DHCP و Domain و سرویس‌های سایر است
• نصب و تاسیس آنتی ویروس
• ارائه خدمات حمایت در شبکه
• ارائه سیستمهای بر پایه ویپ و ارتباطات صوتی و مخابراتی
• نصب سیستم عامل کلاینت ها و ویندوز
• نصب نرم افزارهای عمومی و تخصصی باره احتیاج سازمان
• تاسیس سرور و راید (Raid)

 

پشتیبانی خدمات اکتیو شبکه

یکی از موضوعاتی که همواره مورد بوده پشتیبانیخدمات اکتیو شبکه می باشد. بی شک پیاده سازی هر گونه سیستم، نرم انگیزه ها و زیرساخت در هر دامنه ای احتیاج به پشتیبانی دارد. بخصوص زمانی که بحث در خصوص زیرساخت شبکه می باشد. پشتیبانی شبکه شدنی است با هدف حفظ یکپارچگی سیستم، رفع اشکالات شدنی چهره بگیرد.

همچنین شدنی است پشتیبانی شبکه های اکتیو جهت ارتقاع و شفا شبکه انجام شود. تیم فنی در این پروژه ها می بایست از زیرساخت و سیستم پیاده سازی شده اگاهی کامل داشته باشد و در عین حال با آگاهانیدن و تخصص بالا قابلیت بالارفتن حفظ یکپارچگی سیستم و بالارفتن شبکه را نیز داشته باشد.

در زمینه خدمات اکتیو چه کمکی به شما خواهد کرد؟
شرکت با سالها تجربه و تکیه بر دانش روز، با به خدمت گرفتن قوای توانمند و ماهر، ارائه دهنده کامل‌ترین خدمات اکتیو شبکه برای سازمان شما خواهد بود. پروا به کیفیت و خدمات مدرن نصب و راه اندازی شبکه در بهترین شرایط و با قیمت رقابتی، دسته مهمی از سیاست کاری  است.  با داشتن رویکرد تخصصی و ارائه بهترین راهکارها، به اتفاق خوب و مطمئنی در این گذرگاه برای شما و سازمان شما خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

(Microsoft Edge) روی کنسول‌های ایکس باکس دسترسی دارند، به‌تازگی متوجه شده‌اند که می‌توانند از طریق این مرورگر وارد سرویس GeForce Now شوند و بازی‌های استیم را تجربه کنند.

این قابلیت می‌تواند برای کاربرانی که به پهنای باند کافی دسترسی دارند بسیار مفید باشد؛ زیرا این افراد می‌توانند با استفاده از نسخه‌ی کرومیوم مرورگر اج بازی‌های انحصاری دیگر کنسول‌ها یا پی‌سی را روی کنسول خود تجربه کنند. از بین این بازی‌ها می‌توانیم به Death Stranding یا بازی‌های مستقلی اشاره کنیم که روی ایکس باکس منتشر نشده‌اند و فقط از طریق استیم قابل بازی هستند.

کاربران ایکس باکس همچنین خواهند توانست سرویس‌هایی مثل گوگل استیدیا یا فروشگاه اپیک گیمز را در مرورگر اج کنسول اجرا و بازی‌های این دو پلتفرم را از طریق مرورگر بازی کنند.

به‌ نظر می‌رسد حداقل فعلا نمی‌توان همه‌ی بازی‌ها را با این روشِ جالب اجرا کرد؛ زیرا برای اجرای بسیاری از بازی‌ها روی اپیک گیمز یا استیم به ماوس و صفحه‌کلید نیاز است و نسخه‌ی آزمایشی مرورگر کرومیوم اج فعلا تنها از کنترلر کنسول پشتیبانی می‌کند.

براساس گزارش‌هایی جدید، مایکروسافت قصد دارد سرویس استریم بازی Cloud Gaming (xCloud سابق) را بر پایه‌ی مرورگر و به‌صورت تحت وب برای کنسول‌‌های ایکس باکس در دسترس قرار بدهد. چندوقت پیش خبر رسید که مایکروسافت در حال آزمایش نسخه‌ی تحت وب کلاد گیمینگ برای کاربران iOS است تا بتوانند بدون دانلود اپلیکیشن آن از اپ استور، به استریم بازی‌های این سرویس و تجربه‌ی آن‌ها مشغول شوند.

سرویس کلاد گیمینگ چند ماه است در دسترس کاربران اندروید قرار دارد. کاربران دستگاه‌های اپل فعلا به این سرویس دسترسی ندارد؛ زیرا مایکروسافت با شیوه‌ی بررسی و تأیید اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها در پلتفرم iOS مشکل دارد.

نظر شما کاربران زومیت در این خصوص چیست؟

 

منبع :

https://www.zoomit.ir/gaming/368944-microsoft-xbox-steam-games-edge-report/



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

انگجت در گزارشی به ‌نقل از Axios، می‌نویسد یوتیوب تاکنون ۳۰ هزار ویدئو را که اطلاعاتی غلط درباره‌ی واکسن ویروس کرونا داشته‌اند از پلتفرم خود حذف کرده است. اطلاعات مربوط به تعداد ویدئوهای حذف‌شده در حالی منتشر می‌شود که یوتیوب ۶ ماه پیش تغییراتی در سیاست‌ کاری‌اش اعمال کرد تا با پخش اطلاعات نادرست درباره‌ی واکسن ویروس کرونا مقابله کند.

تا پیش از فرا رسیدن ماه اکتبر ۲۰۲۰ (مهر و آبان ۱۳۹۹)، سیاست‌های یوتیوب در قبال اطلاعات غلط مربوط به ویروس کرونا بسیار عمومی‌تر بود و شامل واکسن آن نمی‌شد. مطابق آنچه Axios ادعا می‌کند، یوتیوب از ماه فوریه‌ی سال ۲۰۲۰ (بهمن و اسفند ۱۳۹۸) تاکنون بیش از ۸۰۰ هزار ویدئوی حاوی اطلاعات غلط درباره‌ی ویروس کرونا را حذف کرده است. 

در دسترس بودن واکسن کرونا در سطح جهان افزایش پیدا کرده و همین موضوع باعث شده است مقابله با معضل اطلاعات غلط  در مورد این واکسن برای پلتفرم‌های آنلاین ضروری‌تر‌ شود. فیسبوک و توییتر در ماه‌های گذشته سیاست‌های جدیدی روی کار آورده‌اند تا با انتشار اطلاعات غلط با محوریت واکسن کرونا مقابله کنند. فیسبوک گفته بود اطلاعات غلط درباره‌ی تمامی واکسن‌ها را حذف می‌کند؛ اما یوتیوب می‌گوید سیاست‌هایش صرفا شامل ادعاهایی درباره‌ی واکسن کرونا می‌شود که با اطلاعات سازمان جهانی بهداشت و دیگر نهادهای حوزه‌ی سلامت در تضاد هستند. 

 

منبع : 

https://www.zoomit.ir/internet-network/368951-youtube-30000-videos-false-claims-covid-19-vaccines/



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت فروشگاهی ارزان
سایت فروشگاهی ارزان

امروزه طراحی سایت در کل اصناف رایج شده است . مدارس ، آژانس های مسافرتی ، هتل ها و … همگی اقدام به طراحی سایت های مربوط به پیشه و خدمات خویش نموده اند . در این میان سایت های فروشگاهی نیز جهت ارائه و فروش آنلاین محصولات جای خویش را مفتوح کرده اند و هر روز با امکانات بیشتر و قوی تری به شغل خود پیوسته می دهند . مساله نه چندان جدیدی که درباره طراحی سایت باره پروا است ، خرج طراحی انواع سایت ها است .
در این مقاله کوشش داریم شما را با طراحی سایت فروشگاهی ارزان و خصوصیاتی که مایه افزایش یا کاهش هزینه های طراحی یک سایت می شوند آشنا کنیم .
در این مقاله بیشتر به سوژه نوع فروشگاه از عقیده خرج و بخصوص طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان می پردازیم. بطور کلی میتوان گفت در بحث طراحی تارنما خرج صرف ملاک نیست یعنی نمی توان گفت مثلا فروشگاه ساز اینترنتی ۱ میلیون تومانی بهتر از ۵۰۰ هزار تومانی است، چون بها فوقانی دارد! فلذا در تماسهایی که داریم از مشتریان عزیز میشنویم که فلان شرکت قیمت بالاتری را دارد آیا سیستم آنها بهتر است؟ استجابت این است که در طراحی و خرید فروشگاه ساز صرف قیمت ملاک نیست و فاکتورهای مختلفی دخیل است. البته خود عبارت ارزان یک عبارت نسبی است. مثلا شاید شما ۱۰۰ هزار تومان را ارزان بدانید اما همنشین شما ۵۰۰ هزار تومان را ارزان تلقی کند بنابراین پیش درآمد باید مشخص شود که فروشگاه ارزان هدف چه قیمتی است. البته طبیعی است که اگر شما بیچارگی به بعضی امکانات تخصصی دارید و بیچارگی دارید تا سیستم بصورت اختصاصی برای شما برنامه نویسی شود حتما خرج بیشتری نیز خواهد داشت.

طراحی سایت فروشگاهی ارزان بر بنیاد سئو
طراحی سایت فروشگاهی بر پای بست، سئو به علت ترقی یومیه تکنولوژی و دانش تکنولوژی اطلاعات به سرعت در حال اشاعه است. امروزه به انگیزه فراگیر شدن اینترنت کسان برای اتمام خرید و فروش محصولات مورد بیچارگی خود ترجیح به استفاده از اینترنت می دهند. لذا تجارت نیز به سمت اینترنتی شدن قبل می رود. این امر نیازمند به کارگیری سایت ها است. یگانه از این سایت های پررونق، سایت فروشگاهی است که طراحی آن توسط شرکت ها اتمام می شود.
طراحی سایت بر پای بست، سئو طراحی سایت فروشگاهی ارزان برای شرکت هایی که کار خرید و فروش محصولات را انجام می دهند بسیار سودمند است. به راستی این شرکت ها همانند گذشته که به چهره حضوری به فروش محصولات خویش مشغول بودند سایر امروزه از طریق سایت ها اقدام کرده و سبب می شوند کسان زیادی بتوانند بدون صرف هزینه اضافه و موعد به فرآورده خویش دست یابند.
طراحی سایت فروشگاهی نیازمند تسلط بر اصول سئو است. به راستی سایتی این ایام برنده است که در صفحه اول گوگل دیده شود. برای این پیشه نیازمند استفاده درست از قوانین سئو هستیم. طراحی سایت فروشگاهی به صورتی است که اگر دیده نشود امکان خرید و فروش را نیز ندارد لذا بایسته است که این چنین سایت هایی در صفحات پربازدید پیمان گیرند.

طراحی سایت ارزان با سئو
طراحی سایت فروشگاهی ارزان و سئو بیس

یکی از موارد طراحی وب سایت قیمت آن است. قیمت ارزان بسیاری از مواقع سبب می شود که افراد به سمت آن کشیده شوند. در واقع بها ارزان دائم اثر دهنده خوب و یا بد بودن خدمات و یا محصولی نیست. طراحی سایت فروشگاهی نیز از این قاعده مستثنی نیست. این در حالی است که ارائه خدمات سئو باید به نوع ای باشد که سودمند واقع شده و به سایت آسیب نزند لذا تماشا مثال شغل پیش از سپریدن کار بایسته است. در طراحی وب سایت فروشگاهی نیز به همین چهره باید اتمام شود قیمت ارزان را نمی نا بنا به بهتر و یا بی کیفیت بودن پیشه در عقیده گرفت.
کارشناسان وب شاپ می توانند شما را در زمینه طراحی و راه اندازی و سایت راهبری نمایند.

راهکارها برای سفارش طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان
سفارش طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان

اما در بحث فروشگاه اینترنتی ارزان نخست بدون پروا به مسئله مبلغ سعی کنید به امکانات فروشگاه ساز پروا نمایید. شدنی است یک فروشگاه ساز ارزان امکانات حتی اکثریت نسبت به نمونه ای با قیمت بالاتر داشته باشد. فلذا نخستین ملاک امکانات فروشگاه ساز است. بعد از بررسی امکانات کوشش کنید گونه قالبهای آن را نیز بررسی کنید. آیا کمپانی طراح یک قالب اختصاصی برای شما طراحی میکند و یا از قالبهای حاضر معمولی کاربرد خواهد نمود. خرج طراحی قالب اختصاصی، خویش گاه میتواند هزینه ای مجزا از فروشگاه ساز باشد. پروا به این امر بسیار بایسته است که امروزه مسئله گرافیک و ظاهر فروشگاه ها بسیار مورد پروا پیمان میگیرد و همچنین به کارگیری تکنیکهای طراحی UX (طراحی تجربه کاربری) در فروشگاه های اینترنتی به امری مهم تبدیل شده است. بعد از مسئله ظاهر میتوان به خویش مجموعه ای که قصد خرید متعلق به را داریم بپردازیم. آیا این مجموعه یک مجموعه معتبر و صادق است که پس آینده بتواند خدمات پشتیبانی خوب ارائه نماید و یا پس از خرید فروشگاه ساز خبری از حمایت نخواهد بود؟ کیفیت استجابت دهی کمپانی ها میتواند کیفیت حمایت آنها را نیز مشخص نماید. سعی کنید قبل از سفارش فروشگاه ساز حتما با شرکت مربوطه تماس گرفته و با سرپرست فنی کمپانی صحبت نمایید و کوشش کنید چند سوال چالش برانگیز بپرسید ، ببینید مسول فنی سعی دارد امکانات راستین فروشگاه ساز را بصورت فنی روشنگری دهد و یا هدفش تنها تعریف از سیستم خود و فروش آن به شما می باشد.؟البته لازم به بیان است گرو وب شاپ هم از فروشگاه ساز برای طراحی سایت های فروشگاهی کاربرد می کند و هم از پنل فروشگاهی که بدست گروه وب شاپ کدنویسی اختصاصی شده است برای طراحی سایت فروشگاهی بهره می برد.انتخاب هر کدام از این پنل ها بستگی به گونه فروشگاه اینترنتی باره نظر دارد.
پس الی کنون متوجه شدیم که صرف قیمت گران یا ارزان اثر دهنده کیفیت فروشگاه ساز نیست و چه بسا فروشگاه سازی با قیمت ارزان دارای تاثیر بیشتری نسبت به نمونه گرانتر باشد. همچنین متوجه شدیم از چه راهکارهایی کاربرد کنیم تا کیفیت فروشگاه ساز را متوجه شویم. حال میخواهیم بدانیم از چه فروشگاه سازهای ارزانی سریعا دوری کنیم و از سفارش آنها دوری کنیم.
اگر شما نیز میخواهد بدانید آیا طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان میتواند پاسخگوی احتیاج شما باشد در پیوسته نیز با ما باشید. یکتا از مسائلی که بسیار با آن مواجه میشویم سوالاتی است که مشتریان عزیز در ارتباط با فروشگاه سازهای رایگان می پرسند که آیا نمیتوان از این فروشگاه ساز ها کاربرد کرد؟ استجابت این است که اگر میخواهید به موضوع فروشگاه اینترنتی به چشم یک کار راستین نگاه کنید فروشگاه سازهای مجانی هرگز مناسب شما نخواهد بود. بعضی فروشگاه سازهای رایگان حتی امکان به کارگیری اسم دامنه مجزا را نیز نمیدهند و فروشگاه شما سابدامنه ای از حوزه اصلی آنها خواهد بود. واقعا فکر میکنید با این شیوه میتوانید به یک برند فروشگاهی تبدیل شوید؟ و یا در چهره دادن امکان حوزه مجزا همواره یک تبلیغ در صفحه شما خواهند داشت و شاید مشتری شما با کلیک بر روی آن تبلیغ از سایت شما بیرون شود ودیگر برنگردد. وانگهی احد از مسائل مهمی که رفقا به آن پروا نمی کنند اختصاص کامل منابع شما به کمپانی ثالث خواهد بود. فرض کنید سرور سایت فروشگاه دهنده به مدت یک هفته از شغل بیفتد! چه کسی زیان شما را خواهد عدل و یا مثلا فرض کنید شما حتی توسط این فروشگاه سازهای رایگان به یک برند فروشگاهی نیز تبدیل شدید، حال فردا شرکت سرویس دهنده کلا خدمات خود را قطع کند و اطلاع دهد که سرویس فروشگاه اینترنتی را دیگر ارائه نمی کند! چه اتفاقی بر راز برند شما خواهد آمد؟ پس نگاهی به این نوع موضوعات مشخص میکند که استفاده از فروشگاه سازهای مجانی به هیچ عنوان نمی تواند گزینه مناسبی برای چیره دست ها و کسان خردمند و آینده نگر باشد.
مورد بعدی فروشگاه سازهایی هستند که مجانی نبوده و مثلا گستره ای هم به شما اختصاص می دهند و حتی هیچ تبلیغ هم در سایت شما نمی گذارند ولی در برابر ماهانه یا سالانه مبلغی از شما اخذ میکنند. توجه کنید که در این طور سرویسها نیز با اینکه ماهانه یا سالانه پول میدهید ولی مفتوح هم منابع شما متکی به کمپانی ثالث بوده و سایت شما بر روی بستر سرورهای آن کمپانی پیمان خواهد گرفت. بنابراین همانند باره پیشین اگر روزی شرکت سرویس خود را قطع کند آیا کسی پاسخگویی خسارت شما خواهد بود؟ اینگونه سرورها نیز به تازگی زیاد شده و با نام طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان کار و جنبش میکنند. حتی به تازگی سرویسی را دیدم که ماهانه فقط چند هزار تومان دریافت میکرد. فلذا برای آغاز کار و جنبش حرفه ای در این زمینه پیشنهاد میکنم از اینگونه فروشگاه سازها نیز دوری کنید.
مورد بعدی اینکه گاه در اینترنت مثلا در یک فروم و یا در یک سایت یا وبلاگی فردی ادعا میکند یک اسکریپت فروشگاهی خوب را با بها مثلا ۵۰ هزار تومان میفروشند وحتی مثال پرکار نیز به شما معرفی میکند وحتی ممکن است بدون اخذ مبلغ پیش درآمد فروشگاه را نصب کند و سپس هزینه را گرفتن کند. هر چند در این مرحله شاید فروشگاه شما بدون دشوار نیز باشد ولی پروا داشته باشید چه کسی سیستم شما را حمایت خواهد نمود و در چهره بروز مشکل آیا دست به دامن برنامه نویسهای مختلف خواهید شد که تقدیر ویران شده را درست کنند و یا امکانی جدید به آن اضافه کنند؟ در این طور موارد نیز گاه بدلیل اینکه نیاز مبرمی به کمک گرفتن از برنامه نویسها خواهید داشت تماشا شده است در طول یکسال خرج که به برنامه نویسهای مختلف میپردازید لغایت مشکلات سیستم را ترمیم کنند و یا امکانی جدید به آن بیفزایند حتی از مبلغ یک فروشگاه ساز گران نیز بالاتر می رود. و مفتوح هم به این که “چرا خردمند کند کاری، که مفتوح آرد پشیمانی” خواهیم رسید.
امیدوارم با مطالعه موارد بالا توانسته باشید تا حدی راهکاری در برگزیدن فروشگاه ساز توسط آورده باشید و وانگهی توانسته باشید به این دید برسید که گاه طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان میتواند زیاد چیره دست تر مثال گرانتر باشد. مهم بررسی کیفیت، امکانات، و حمایت است.

طراحی سایت فروشگاهی ارزان و پیشه ای
طراحی سایت فروشگاهی ارزان و چیره دست را باید به شرکت هایی بسپارید که این کار را به خوبی برای شما سپریدن بدهند. بسیاری از کمپانی ها، کیفیت پائینی هنگام طراحی سایت ارزان ارائه می دهند.
این شرکت ها مشکلاتی همانند ایمنی پائین، نداشتن پشتیبانی، سرعت کم، و عدم امکان ارتقا را در طراحی سایت ارزان، دارند. که شما با مشاهده کارهای اسبق و پیشینه آن شرکت می توانید به نکویی متوجه این ایرادات شوید.
شما باید به شرکت هایی مراجعه کنید که بتوانند پشتیبانی نکویی نیز از سایت شما داشته باشند.
البته ممکن است که طراحی سایت فروشگاهی ارزان از عقیده کیفیت و نما قابل مقایسه با سایت های گران قیمت نباشد. اما شرکت های معتبر حتی در پائین تر بودن بها طراحی این شغل را به خوبی برای شما انجام می دهند.
مزیت دیگر این شرکت های معتبر این است که سایت شما را با توانایی گسترش برپایی می کنند. و شما بعدها پس از اینکه کسب و کارتان رونق گرفت می توانید خرج بیشتری روی سایت خود کرده و آن را ارتقا دهید.
بسیاری از تبلیغات را در اینترنت مشاهده می کنیم که طراحی سایت ارزان را با قیمت های زیاد پائین سپریدن می دهند. این نیز شدنی است اثربخشی چندانی در پیشه شما نداشته باشد. زیرا معمولاً این چنین کمپانی ها، شغل را با کیفیت زیاد مختصر و بدون پشتیبانی و گارانتی به شما تحویل می دهند.
در واقع شما نباید به دنبال طراحی سایت ارزان با خرج بسیار محدود بروید. به این دلیل که اگر سایت طراحی شده حائز کیفیت و ظاهری پسندیده نباشد، شما ناچار به صرف خرج ای سایر برای این پیشه هستید.
وبسایت خویش را با طراحی سایت فروشگاهی ارزان راه اندازی کنید
در طراحی وب سایت فروشگاهی ارزان بها همیشه باید دقت کرد که چه کسانی و با چه رزومه ای می خواهند کار شما را سپریدن دهند؟ در برخی موارد طراحی سایت ارزان بها به نفع شما نیست اما در مواقعی که شما می توانید به اهداف خود در زمینه طراحی سایت برسید، می توانید از این روش برای رفع بیچارگی خودتان بهره‌گیری کنید.
مجموعه وب شاپ مفتخر است با ارائه خدمات طراحی وب سایت ارزان و حرفه ای هم رافع با نیاز شما کارفرمای گرامی، گامی بلند و نیرومند را به منظور برپایی وبسایت مورد عقیده شما بردارد

طراحی سایت ارزان قیمت هم می تواند چیره دست باشد!

چرا طراحی سایت فروشگاهی ارزان را برگزیدن کنیم ؟
برخی از کسب و کارها بیچارگی به طراحی سایت هایی نه چندان مترقی دارند تا راه خود را تدریجا به دامنه ی اینترنت باز کنند. ما با برگزیدن دادن خدمات پسندیده و ارزان بها در مقوله طراحی سایت های ارزان بها می کوشیم به تمامی افراد و کسب و کارهایی که نیازمند طراحی سایت با بودجه های زیاد پایین هستند خدمات دهیم.

برای کسب اطلاعات اغلب و همچنین اطلاع از قیمت طراحی سایت فروشگاهی بدست وب شاپ با شماره تلفن 026-32241381 تماس حاصل نمایید.

طراحی سایت فروشگاهی ارزان و حرفه ای

طراحی سایت فروشگاهی با بها پسندیده و ارزان و سئو بیس
مجموعه وب شاپ مفتخر است که سایتهای خویش را بر پای بست، استانداردهای گوگل طراحی میکند. از نظر ما سایتی که استانداردهای گوگل در آن رعایت نشود عملا تاثیر ندارد و چه بسا اغلب مشتریان ما بر مسئله سئو واقف نباشند ولیکن دربایستن به سئو برای سایت همانند بیچارگی انسان به اب است و سایتی که پایه ترین مسائل سئو نیز در آن رعایت نشود به راستی سایتی کاملا غیر چیره دست است به همین جهت گروه وب شاپ در پایه ترین پکیج های خود نیز موارد سئو را رعایت می کند.

سوالات متداول در خصوص طراحی سایت ارزان قیمت
آیا اتمام طراحی سایت با بها مناسب امکان پذیر است؟
اکثر مشتریان از ما این سوال را می کنند! همیشه باید این سوژه را مد نظر داشته باشیم که طراحی سایت های ارزان بها به منزله برپایی یک سایت بد نیست! سایت های ارزان بها بدرد کسانی می خورد که هدفشان از طراحی وب سایت ، نمایش کاتالوگ و نمونه کارهای خویش به مشتریانشان و دادن اطلاعات اغلب به آنها باشد. پس اگر منظور شما این است می توانید با به کارگیری خدمات طراحی سایت ارزان وب شاپ به قصد خویش برسید.
________________________________________

قیمت طراحی تارنما ارزان چقدر است؟
بسته به نوع خدمات دهی و تجربه شرکت یا شخص ارائه دهنده ی خدمات، قیمت طراحی سایت در حالت ارزان متفاوت خواهد بود. ما در گردآور وب شاپ کوشش می کنیم با ارائه خدمات بهینه در زمینه طراحی سایت و ارائه قیمت های مختلف، پکیج هایی را برای استفاده همگان در عقیده بگیریم.
________________________________________

طراحی سایت فروشگاهی ارزان بها به چه صورت اتمام می شود؟
هزینه طراحی تارنما های فروشگاهی با پروا به میزان پشتیبانی باره احتیاج همش از دیگر سایتها بیشتر است. این به علت پشتیبانی بسیار سایت های فروشگاهی است. چون به جز کاربر مدیر و طراح، کاربران اینترنتی نیز در سایت حائز پنل و امکاناتی هستند، هرچقدر تعداد بیشتری کاربر به پنل سایت دسترسی داشته باشند حمایت شغل اغلب می شود. پس خرج طراحی سایت های فروشگاهی حتی در حالت ارزان قیمت نیز اغلب خواهد بود.
________________________________________

طراحی تارنما ارزان اندک به شهر خاصی مثلا طهران یا کرج است یا در کل جای مملکت قابل ارائه می باشد؟
اصولا خدمات طراحی سایت اندک به یک شهر، یک استان، یا حتی یک کشور نیست! شما وقتی در بستر اینترنت پیمان میگیرید یعنی می توانید خدمات خود را بدون محدودیت های مرزی و جغرافیایی انجام دهید. طراحی سایت ارزان در وب شاپ نیز از این قائده مستثنا نیست. شما در هر کجای ایران عزیز یا کره ی زمین یا حتی کره ی بهرام هم باشید :) می توانید با ما جهت راه اندازی سایت خویش به صورت ارزان تماس بگیرید تا سایتتان را طراحی کنیم و تجارت شما را بدون محدودیت گسترش دهیم.
________________________________________

طراحی تارنما های ارزان و حرفه ای چقدر قابل اتکا برای یک برند یا کسب و کار کبیر است؟
معمولا شرکتهای سرشناس و برند و وانگهی کسب و کارهای پر درآمد در زمینه های کاری مختلف، برای برپایی سایت از سایتهای اختصاصی کاربرد می کنند! اما این به این مفهوم نیست که به کارگیری سایت های ارزان قیمت ملاک کار نیست!! خیلی از برندها اعم از نان آوران، سه نان، بستنی خوشحال و خیلی از برندهای دیگر تارنما خویش را بر پایه پنل های آماده بنا کرده اند. بعد اگر شما اندیشه می کنید که طراحی سایت های ارزان بها و حرفه ای امکان پذیر نیست دشوار در اشتباهید. چشما هم اگر هدف طراحی سایت ارزان بها دارید می توانید طراحی وبسایت ارزان قیمت خود را به ما بسپارید.البته همانطور که گفته شد گروه وب شاپ طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی نیز با بها پسندیده اتمام می دهد.
________________________________________

برای سفارش طراحی سایت ارزان چکار باید کنیم؟
شما پیش درآمد با ما تماس میگیرد و اهداف و پلن موردنظرتان را اعلام می کنید. بعد از تماس،کارشناسان ما موارد باره عقیده شما را رسیدگی کرده و بهترین توصیه را به شما می دهند. بعد از توافق دو طرفه درباره گزینش پلن مناسب، فاکتور و پیمان نامه طراحی تارنما ارزان منعقد می گردد که با امضای هر دو سو کار طراحی سایت آغاز می شود. برای آغاز ۵۰ درصد از مبلغ کل پیمان عدل از کارفرما دریافت و مابقی بعد از تحویل کامل پروژه اخذ می گردد. در اثناء آغاز کار اطلاعاتی که منظور دارید در سایت نمایش دهید را باید برای ما به صورت فایل متنی در word به همراه عکس ها با کیفیت، اعم از لوگو و اطلاعات تماس ارسال شود. الی طالاعات اولیه در سایت شما ثبت گردد سپس پنل مدیریت سایت جهت ویرایش اطلاعات پیشین و ثبت محصولات و غیره به طور کامل به شما به چهره رایگان آموزش دیتا می شود.
البته بعد از سپریدن کلیه این مراحل کار ما تمام نمی شود. بلکه در طول مسیر هر جا بیچارگی به حمایت و یا مشاوره جهت بهبود سایت داشتید گروه وب شاپ از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.
________________________________________

با طراحی سایت فروشگاهی ارزان می نا یک فروشگاه آنلاین کامیاب داشت؟

بله من دوستانی را می شناسم که با همین طراحی سایت ارزان فروشگاهی توانسته اند فروش زیاد نکوداشتن را بدست آوردند. البته برای فروش اینترنتی ملاک های مهمی را باید مد نظر گرفت.
________________________________________

امکانات طراحی سایت فروشگاهی ارزان
پکیج طراحی سایت فروشگاهی ارزان وب شاپ، پکیجی ارزان قیمت می باشد که برای پیاده سازی وب سایت های فروشگاهی ساده و ارزان قیمت، در عقیده گرفته شود.
پکیج شامل امکانات زیر می باشد:
1- مدیریت بخش بندی محصولات سایت
2- مدیریت محصولات تقسیم بندی شده با مشخصات، نام محصول، دسته محصول، تصویر محصول، قیمت محصول، موجودی در انبار، تخفیف قیمت، توصیف محصول
3- امکان نمایش جدولی محصولات
4- امکان جستجو و جستجوی مترقی در محصولات
5- نمایش فهرست دسته بندی محصولات
6- پیوستگی به درگاه بانک های معتبر کشور ایران، و وانگهی سایت های واسطه همانند طلایی پال
7- مدیریت اسلایدشو تصویری صفحه اول
8- مدیریت صفحات سایت
9- مدیریت اخبار و مقالات سایت
10- نمایش سبد خرید محصولات
11- امکان سفارش دهی یا خرید محصول، صدور فاکتور برای کار و مدیر سایت
12-امکان ثبت نام در سایت برای کاربران، قبل از خرید
13- کنترل پنل مدیریت مجزا، برای مدیر سایت و وانگهی کاربران سایت
14- امکان نمایش کاربران ثبت اسم شده و نیز فاکتورهای صادر شده برای مدیر سایت
15- امکان نمایش فاکتورهای صادر شده و پرداخت شده برای کاربران سایت
16- امکان ویرایش پروفایل کاربری برای کاربران سایت
17- تنظیمات سایت برای مدیر سایت شامل عنوان سایت، لوگو سایت، تنظیمات سئو سایت فروشگاهی و بهینه سازی سایت و ....
سایت ها زده می شود! خیر این باور کاملا نادرست است. بهتر است با خواستن پیوسته این مطلب فهم جامع تری در این باره پیدا کنید.
برای اینکه تفاوت بین طراحی تارنما ارزان و حرفه ای را متوجه شوید باید بدانید که در طراحی سایت های ارزان قیمت از پلتفرم های حاضر برای طراحی سایت شما بهره‌گیری می کنند، ولی در طراحی سایت گران بها به صورت اختصاصی، سایت طراحی و پیاده سازی می شود.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

محققان « Check Point» به کاربران گوشی‌های اندرویدی در مورد هشت اپلیکیشن خطرناک در گوگل پلی استور هشدار دادند که با نفوذ به موبایل کاربران،‌ حساب بانکی آنها را خالی کند.

محققان این موسسه امنیتی اوایل بهمن‌ماه هشت اپلیکشن مشکوک را در گوگل پلی استور شناسایی کرده و موضوع را به گوگل اطلاع دادند. گوگل نیز در ادامه ضمن تایید موضوع،‌ اپلیکیشن‌های مربوطه را از فروشگاه خود حذف کرد اما کاربران بسیاری هنوز آنها را روی گوشی خود دارند.

براساس اعلام محققان «Check Point» برنامه‌های مذکور حاوی دراپری به نام «Clast82» هستند که در واقع تروجانی است که بدافزار را به شکل پنهان نصب می‌کند.

 

 

 

یکی از وحشتناک‌ترین قسمت‌های این موضوع آن است که بدافزار به راحتی از سد «Google Play Protect» نیز عبور می‌کند و گرفتار نمی‌شود.

براساس یافته‌های به دست آمده از طریق Check Point، به نظر می‌رسد که این تروجان خاص بدافزار خطرناک AlienBot را توزیع می‌کند به راحتی می‌تواند از راه دور کنترل اپلیکیشن‌های مالی را به دست بگیرد.

محققان این وب‌سایت در توضیح این موضوع اعلام کرده‌اند که هکرها به حساب مالی قربانیان دسترسی پیدا می‌کنند و در نهایت به طور کامل کنترل دستگاه را در اختیار می‌گیرند. با در دست داشتن کنترل کامل،‌ هکرها می‌توانند کنترل عملکردهای خاصی را نیز در دست داشته باشند. این وضعیت درست شبیه به این است که هکرها کنترل فیزیکی دستگاه را در اختیار داشته باشند. در نتیجه می‌توانند روی آن اپلیکیشن‌های جدید نصب کرده یا حتی از برنامه‌هایی مانند  TeamViewer استفاده کرده و کنترل کاملی بر گوشی هوشمند داشته باشند.

هشت اپلیکیشن معرفی شده از سوی این وب‌سایت عبارتند از:

Cake VPN (com.lazycoder.cakevpns)

Pacific VPN (com.protectvpn.freeapp)

eVPN (com.abcd.evpnfree)

BeatPlayer (com.crrl.beatplayers)

QR/Barcode Scanner MAX (com.bezrukd.qrcodebarcode)

Music Player (com.revosleap.samplemusicplayers)

tooltipnatorlibrary (com.mistergrizzlys.docscanpro)

QRecorder (com.record.callvoicerecorder)

کاربرانی که هر یک از برنامه‌های فوق را روی گوشی خود نصب کرده‌اند،‌ لازم است در اولین فرصت نسبت به حذف آن اقدام کنند. به علاوه کاربرانی که چنین اپلیکیشن‌هایی را قبلا نصب کرده‌اند باید پسورد حساب‌های مالی خود را نیز تغییر بدهند تا دیگر جای نگرانی باقی نماند.

هکرها ممکن است به صورت کاملا خلاقانه و هوشمندانه کار را پیش ببرند. این هشدار جدی نشان می‌دهد کاربران باید با دقت و هوشیاری اپلیکیشن‌ها را انتخاب و نصب کنند. در حال حاضر به نظر نمی‌رسد اپلیکیشن‌های فوق دستگاه‌های بسیاری را آلوده کرده باشند.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

«Rocket Lab یکی از آن داستان‌های موفقیت در میان کمپانی‌های فعال در حوزه پرتاب موشک است». این را راجر هندبرگ، متخصص قانون‌گذاری فضایی در دانشگاه فلوریدای مرکزی می‌گوید. «آن‌ها دارند به کمپانی‌های بزرگ‌تر و بنیادین‌تر امروزی در حوزه پرتاب موشک نزدیک می‌شوند - خصوصا اسپیس اکس».

این دستاوردی است که تا حدی به خبری که اخیرا و در روز یکم مارس اعلام شد مربوط می‌شود: ادغام Rocket Lab با شرکت Vector Acquisition Corporation. پیوستن به شرکتی که به صورت خاص در خرید کمپانی‌های دیگر تخصص دارد -یکی از آن شرکت‌هایی که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد بدون عرضه اولیه سهام تبدیل به شرکت‌های سهامی عام شوند- باعث می‌شود Rocket Labs از موج تازه‌ای از سرمایه‌ بهره‌مند شود که ارزش‌اش را به ۴.۱ میلیارد دلار می‌سازد. بخش اعظمی از این پول قرار است صرف توسعه و تست موشک Neutron شود که کمپانی می‌خواهد آن را در سال ۲۰۲۴ میلادی به پرواز درآورد.

این گردشی ۱۸۰ درجه‌ای برای راکت لب است. پیتر بک، مدیرعامل کمپانی از مدت‌ها پیش به صحبت راجع به ایده ساخت موشکی بزرگ‌تر پرداخته که می‌تواند محموله‌هایی عظیم را با خود به فضا ببرد و حتی شاید به صورت همزمان به چندین مشتری خدمات‌رسانی کند.

اما بازار ماهواره چند وقتی است که ماموریت‌های اشتراک‌گذاری پرواز را در آغوش گرفته است، خصوصا با توجه به ظهور ابر صورت فلکی‌های ماهواره‌ای که طی دهه آتی، بیشترین شمار ماهواره‌های پرتاب شده به مدار کره زمین را به خود اختصاص خواهند داد. موشک نوترون می‌تواند ۸۰۰۰ کیلوگرم محموله را به مدار پایینی زمین ببرد و این یعنی می‌توان دوجین محموله بالقوه را به صورت زمان به مدار برد.

نوترون ضمنا باعث می‌شود راکت لب در حوزه‌های دیگر هم رقابتی تنگاتنگ‌تر با اسپیس اکس داشته باشد. هردو کمپانی در حال سرمایه‌گذاری روی فضاپیماهای ارزان‌قیمت‌تر هستند و این هدف را با استفاده از مواد کم‌هزینه‌تر و سیستم‌های چند بار مصرف عملی می‌کنند.

 

 

 

شباهات به اسپیس اکس همین‌جا به پایان نمی‌رسد. راکت لب مدعی شده که طراحی موشک نوترون به گونه‌ای است که می‌تواند جواز لارم برای ماموریت‌های ارسال فضانوردان به مدار و سپس ایستگاه فضایی بین‌المللی را دریافت کند - درست مانند همان کاری که اسپیس اکس اکنون به انجام می‌رساند. طراحی نوترون به موشک سایوز روسیه شباهت دارد و می‌تواند سه فضانورد را به ایستگاه فضایی بین‌المللی بفرستد. و البته که هر دو کمپانی از تمایل خود به آغاز ماموریت‌هایی فراتر مدار زمین گفته‌اند. نوترون می‌تواند محموله‌های ۲۰۰۰ کیلوگرمی را به ماه بفرستد و محموله‌های ۱۵۰۰ کیلوگرمی را نیز با خود به مریخ و زهره خواهد برد.

البته اندکی تفاوت نیز به چشم می‌خورد. برخلاف اسپیس اکس و وسیله نقلیه Crew Dragon اش، راکت لب هنوز شروع به ساخت کپسول مخصوص خدمه خود نکرده است. اگر نوترون بتواند شروع به ارسال بشر به مدار زمین کند، دقیقا مشخص نیست که چه وسیله نقلیه دیگری روی آن قرار خواهد گرفت. راکت لب در حال ساخت یک فضاپیمای میان سیاره‌ای مانند Starship نیست. و این شرکت سعی نمی‌کند یک سرویس اینترنتی ماهواره‌ای جهانی مانند استارلینک بسازد. تنها پروژه بزرگ راکت لب بیرون از دنیای موشک‌ها، باس ماهواره Photon است که زیرساختی برای فضاپیما به حساب آمده و معمولا به کنترل زمین می‌گوید که ماهواره در چه نقطه‌ای از مدار حضور دارد.

و نوترون قرار نیست خیلی ساده به محض توسعه آغاز به کار کند. چند بار مصرف کردن موشک نیازمند انبوهی از پرتاب‌های آزمایشی است و حتی موشک پیشین الکترون که جلوتر به صورت مفصل به آن خواهیم پرداخت هنوز کاملا چند بار مصرف نشده است. طراحی موتور نوترون بسیار بزرگ‌تر و پیچیده‌تر از آن است که خیلی ساده بر مبنای الکترون ساخته شود. بنابراین کمپانی باید کارش را از ابتدا آغاز کند و از این سر درآورد که چطور می‌توان مقیاس تولیدات را افزایش داد.

جای تعجب نخواهد داشت اگر بگوییم پروازهای فضایی انسانی، بزرگ‌ترین چالش پیش روی کمپانی به حساب می‌آیند. هندبرگ می‌گوید: «وسیله نقلیه جدید آن‌ها باعث می‌شود کمپانی در ارسال محموله شکلی بسیار رقابتی به خود بگیرد. پروازهای فضایی انسانی اندکی مشکل‌سازتر ظاهر می‌شوند.» یکی از مقاصد، ایستگاه فضایی بین‌المللی است، اما راکت لب برای دستیابی به چنین قراردادهایی باید با اسپیس اکس و بویینگ رقابت کند. شاید راکت لب بتواند کسب‌وکاری تازه در حوزه توریسم فضایی برای خود دست و پا کند، اما آن صنعت هم هنوز در دوران طفولیت به سر می‌برد.

کمپانی و بازارش

 

 

 

راکت لب در سال ۲۰۰۶ توسط پیتر بک تاسیس شد که هم مدیرعامل شرکت است و هم مدیر ارشد فنی آن. در سال ۲۰۰۹، راکت لب تبدیل به نخستین کمپانی خصوصی در نیم‌کره جنوبی شد که با موشک Atea 1 به فضا رسید.

الکترون نیز د سال ۲۰۱۳ معرفی شد و اساسا پرتاب‌گری برای بازار ماهواره‌های کوچک بود. این موشک می‌تواند محموله‌هایی با سقف وزن ۱۵۰ کیلوگرم را به مدار خورشیدآهنگ ببرد. ماهواره‌های خورشیدآهنگ این‌طور کار می‌کنند که به صورت همگام با زمین می‌چرخند و بنابراین همواره بر فراز نقطه‌ای مشخص از کره خاکی قرار دارند. یکی از بهترین مثال‌ها برای این ماهواره‌ها، A-Train است: گروهی از ماهواره‌های ناظر بر زمین که توسط ناسا و شرکای بین‌المللی‌اش کنترل می‌شوند.

یک ماهواره رصد زمینی پرچمدار ناسا مانند Suomi NPP بیش از ۲ تن وزن دارد، اما راکت لب متوجه بازاری در حال رشد برای محموله‌های کوچک‌تر شد و اینجا بود که الکترون به میدان آمد. درحالی که پرتاب‌های استاندارد ناسا به راحتی هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار روی دست این سازمان فضایی می‌گذارند، پروازهای الکترون با قیمت ۴.۹ میلیون دلار تبلیغ می‌شوند.

تا به امروز علاوه بر ناسا، شرکت‌های دیگری مانند Planet ،Spire و Moon Express هم از جمله مشتریان راکت لب بوده‌اند. مقر این کمپانی خصوصی فضایی در لوس آنجلس بنا شده، اما اعضای تیم در اصل نیوزلندی هستند. تاسیسات جانبی و مراکز کنترل ماموریت شرکت را هم می‌توان اوکلند یافت.

موشک الکترون

 

 

 

الکترون که حالا نوترون هم بر مبنای آن ساخته می‌شود، موشکی دو بخشی و مبتین بر سوخت مایع است که از موتوری به نام Rutherford قوت می‌گیرد. برای توضیح باید گفت که ارنست راترفورد فیزیکدانی زاده‌ی نیوزلند بود که در سال ۱۹۱۱، مدلی از هسته اتم‌ها و الکترون‌ها ساخت.

در نخستین بخش موشک الکترون، بالغ بر نه موتور راترفورد یافت می‌شود و یک موتور دیگر نیز به بخش بالایی موشک قوت می‌رساند. این موتورها به صورت کامل چاپ سه‌بعدی شده‌اند و راکت لب می‌گوید هر موتور کامل را می‌توان ظرف ۲۴ ساعت چاپ سه‌بعدی کرد.

این موشک از سوخت اکسیژن مایع و کروزین خالص -ترکیبی رایج از سوخت که پیشتر در فالکون ۹، سایوز و Atlas V هم استفاده شده- بهره می‌برد. ساختار الکترون به گونه‌ای است که وزن بسیار اندکی دارد و تمام قطعات (از جمله مخزن اکسیژن مایع) از ترکیبات کربنی ساخته شده. در واقع این موشک آنقدر سبک‌وزن است که نیمی از اجزای سازنده آن را می‌توانید با یک دست بلند کنید. تا به امروز بسیاری به استفاده از مخازنی از جنس کربن برای محیطی که میزبان اکسیژن فوق سرد است انتقاد کرده و آن را دردسرساز توصیف نموده‌اند، اما در وب‌سایت راکت لب آمده که این شرکت از طریق یک «برنامه تحقیق فشرده»، قادر به ساخت مخزنی «سازگار با اکسیژن مایع» بوده است.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت اوپو به دنبال تولید تلفن همراه جدیدی است که دوربین آن به شکل یک بخش مجزا و کاملاً جداشونده طراحی شده است. 

به گزارش فارس به نقل از انگجت، امکان جدا کردن دوربین گوشی جدید اوپو باعث می‌شود که برای تهیه عکس‌های سلفی دیگر نیازی به نگاه کردن به تلفن همراه نباشد و این کار با جدا کردن دوربین از گوشی به راحتی صورت بگیرد.

 

تا پیش از این گوشی‌هایی با دوربین‌های کشویی یا دوربین‌هایی در زیر نمایشگر گوشی تولید شده بودند، اما تولید گوشی که بتوان دوربین آن را جدا کرده و در دست قرار داد، کاملاً تازگی دارد.

 

دوربین جداشونده این گوشی اوپو دارای دو لنز بوده و از امکاناتی مانند پرت یو اس بی – سی، ان اف سی، وای – فای و بلوتوث نیز برخوردار است. همچنین می‌توان این دوربین را به طور مستقل به باتری متصل کرد تا برق آن برای تداوم فعالیت تأمین شود.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11066077.html



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

رخی کاربران نسخه های قدیمی از آیفون گله دارند چراکه آپدیت سیستم عامل جدید، باعث می شود شارژ دستگاه ها به سرعت خالی شود. 

به گزارش  مهر به نقل از تلگراف، عده ای از کاربران آیفون ادعا می کنند آپدیت جدید سیستم عامل سبب می شود شارژ باتری مدل های قدیمی تر این موبایل در چند دقیقه خالی شود.

 

کاربران آیفون در شبکه های اجتماعی و انجمن های آنلاین اعلام کرده اند آپدیت iOS۱۴.۲ به ایجاد مشکلاتی در آیفون XS، آیفون ۷، آیفون۶S و نخستین نسل از آیفون های SE منجر شده است.

 

آنها گله دارند که آخرین آپدیت نرم افزار سبب شده تا در ۳۰ دقیقه حدود ۵۰ درصد شارژ آیفون های مذکور تمام شود.

 

برخی دیگر نیز ادعا می کنند اختلالات این سیستم ها سبب می شوند باتری ها کند تر از حالت نرمال شارژ شوند و سطح باتری چند دقیقه پس از استفاده در حالت نرمال به حدود ۵ درصد می رسد.

 

به نظر می رسد خاموش و روشن کردن این دستگاه ها، به طور موقت چالش به وجود آمده را حل می کند. کاربران ادعا می کنند پس از ری استارت دوباره دستگاه، درصد شارژ باتری افزایش می یابد.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11066225.html



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یکی از چالش هاي طراحی امنیت اتاق سرور، طراحی صحیح لایه فیزیکی امنیت و سیستم پایش المان هاي محیطی اتاق سرور و مراکز داده می باشد. طراحی منطقی باعث کاهش هزینه نگهداري و کاهش زمان از کار افتادن تجهیزات و سرورها به واسطه آسیب هاي عوامل محیطی و دسترسی هاي نا خواسته و غیر مجاز می گردد.
اتاق سرور یا مرکز داده اصلی ترین بخش یک شبکه ساختار یافته در مراکز امروزي می باشد. نیاز به مدیریت متمرکز منابع، کاهش هزینه هاي نگهداري، مقابله موثر با تهدیدات امنیتی و حصول اطمینان از عملکرد صحیح و بلادرنگ تجهیزات، اهمیت نگهداري از اطلاعات ارزشمند سازمانی، مشتریان و سرویس هاي خدماتی، طراحی اتاق سرور مناسب با ویژگی هاي مورد نیاز را اجتناب ناپذیر نموده است.
یکی از چالش هاي طراحی امنیت اتاق سرور، طراحی صحیح لایه مدیر اتاق سرور فیزیکی امنیت و سیستم پایش المان هاي محیطی اتاق سرور و مراکز داده می باشد. طراحی منطقی باعث کاهش هزینه نگهداري و کاهش زمان از کار افتادن تجهیزات و سرورها به واسطه آسیب هاي عوامل محیطی و دسترسی هاي نا خواسته و غیر مجاز می گردد.

بررسی شرایط محیطی اتاق سرور

شرایط محیطی تاثیر گذار بر آسیب های اتاق های سرور در موراد زیر مورد بررسی قرار می گیرند :
دما
طوبت
گرد و غبار
UPS و برق
ولتاژ و جریان
وضعیت درب
حرکت
نشت آب

علل نیاز به سیستم های کنترل و مانیتورینگ اتاق سرور

بر اساس بررسی های Capitolineکه رهبر بازار در بررسی مراکز داده و اتاق های سرور است ، بیش از one hundred seventy مرکز داده با بیش از 70.000متر مربع فضا، در طول چند سال گذشته مورد بررسی قرار گرفته و نتایج بررسی نشان می دهد که می توان توسط مدیریت بهتر و آموزش بهتر کارکنان از بسیاری مشکلات اجتناب کرد. آسیب های وارد آمده به اتاق های سرور در یک دسته بندی به شرح زیر می باشد :


عوامل موثر در خرابی و قطعی مراکز داده و اتاقهای سرور

در بررسی مراکز داده و اتاق های سرور، آسیب هایی جبران ناپذیر در کشورهای مختلف به شرکت ها وارد آمده است و این مهم، چرایی استفاده از سیستم های کنترل و مانیتورینگ یکپارچه را واضح تر میکند. در ادامه به چند آسیب پرداخته شده است :
Ninety threeدرصد شرکت هایی که به اتاق سرورشان آسیب وارد آمد تا fiveسال مقدار قابل توجهی از کسب و کارشان را از دست دادند. (اداره کار ایالات متحده)
Forty three درصد از کسب و کارها در ایالات متحده پس از این اتفاق هرگز آغاز به فعالیت نکردند و 29درصد در عرض دو سال بسته شدند. (دانشگاهWisconsin)
آسیب های اتاق های سرور تنها در شرکت های کوچک اتفاق نمی افتد.
خطا در سیستم تهویه به عنوان اولین عامل افزایش بیش از حد دما و غیر فعال شدن سرورها شناخته می شود.
افزایش مصرف انرژی به 39درصد در طول پنج سال به علت افزایش بیش از حد دما و کاهش کارایی قطعات.
در صورت از کار افتادن سیستم کولینگ دما با نرخ 10درجه در هر eightدقیقه افزایش می یابد.
هر 10درجه افزایش دما بالای 20درجه موجب کاهش 50درصدی کارایی و اطمینان می گردد.
رفع ایراد به طور متوسط بین نصف روز تا threeروز طول کشیده است.

شرح سیستم کنترل و مانیتورینگ اتاق سرور
این شرکت یک سیستم کنترل و مانیتورینگ (SRC) با تکنولوژي نوین، با راه حل هاي متفاوت و استقرار بر روي شبکه کامپیوتر، امنیت و کنترل مورد نیاز یک اتاق سرور را ایجاد نموده است.
مجموع رفتارهاي این سیستم در جهت ایجاد محیط امن و مطمئن، رضایتمندي مسئولین و مدیران، افزایش عمر مفید تجهیزات اتاق سرور، افزایش کارایی و بهره وري، کاهش خرابی تجهیزات، عدم وابستگی به مانیتورینگ دائمی اتاق وکنترل آن، ارتقاء تکنولوژي و زیبایی اتاق سرور و در نهایت صرفه جویی در تمام هزینه هاي فوق می باشد.

لایه فیزیکی امنیت اتاق سرور شامل 5 بخش می باشد.
سیستم مدیریت هوشمند اتاق سرور یا BMS-SRC
سیستم کنترل دسترسی
سیستم دوربین مدار بسته
سیستم اعلام حریق
سیستم خنک کننده و تخلیه گرد و غبار
بسیاری از حوادثی که در اتاق های سرور رخ می دهند قابل پیشگیری می باشند. پایش و مانیتورینگ عوامل محیطی اتاق سرور یکی از مهمترین وظایف مسئولین اتاق سرور است.
المان های مهم پایش و مانیتورینگ شامل موارد زیر می باشند :
آتش : اخطار حسگر دود و گاز
آب : اخطار نشت آب در اتاق سرور
برق : اعلام قطع برق ورودی
برق : اعلام وصل برق ورودی
UPS : اعلام استفاده ازups
UPS : اعلام خرابی باطری یا عملکرد سیستم ups
UPS : اخطار زمان بحرانی باقی مانده از باطریups
ژنراتور : اعلام استفاده از ژنراتور
خنک کننده : اعلام قطع عملکرد سیستم خنک کننده
دما : اخطار خارج از محدوده دما
رطوبت : اخطار افزایش غیر مجاز رطوبت
گرد و غبار : اخطار افزایش غیر مجاز گرد و غبار
ولتاژ : اخطار ولتاژ خارج از محدوده
جریان : اخطار افزایش غیر مجاز جریان مصرفی
حسگر حرکت : اخطار تشخیص حرکت در زمان غیر مجاز
کنترل تردد : اعلام تردد افراد مجاز و غیر مجاز
دوربین : ارسال تصاویر و ویدئو در هنگام رخداد های غیر مجاز
تجهیزات مورد استفاده در شبکه های امروزی به صورت بسیار گسترده از امکانات استاندارد پایش و مانیتورینگ مربوط به المان های حیاتی بهره می گیرند و از سیستم هایی مانند e mail , SNMP , http telnetو .... جهت ارسال و دریافت اطلاعات استفاده می نمایند.



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شما هم می توانید طراحی سایت در کرج را با کارناوب تجربه کنید و از ایده ها و نوآوری های گروه جوان و با تجربه بهره مند شوید،شرکت طراحی سایت در کرج با ارائه بهترین راهکارها در خدمت شما می باشد .

کمی در باره کارناوب بدانید - ساخت و طراحی سایت کرج ، ایالت البرز

 

طراحی سایت در کرج - مجموعه طراحی سایت کارناوب از سنه 1389 کار و جنبش خویش در شهر کرج آغاز کرد ، با توجه به تقاضا های مشتریان درباره طراحی سایت های اختصاصی و فروشگاهی گردآور کارناوب برنامه نویسان مجرب را به استخدام خویش در آورد الی بتواند بیچارگی های مشتریان کرجی و شهرستان های اطرف خود را برآورده کند ، هم الان مجموعه کارناوب با داشتن اعضای چیره دست با تحصیلات آکادمیک توانسته است تارنما های موفقی در مقوله های مختلف امثال فروشگاهی، املاک، تبلیغاتی، تخفیف گروهی، سینمایی، آرایشگاهی، ورزشی و صنعتی به نقطه زیاد عالی برساند . تبلیغات مفصل اینترنتی و تبلیغات محیطی کارناوب ، وب سایت های زیادی را از فرمانروایی طهران ، شیراز ، اسپهان ، زنگان ، قزوین اتمام دیتا است .

شما با مراجعه به مثال شغل های کارناوب می توانید موقعیت تارنما ها را مشاهده کنید .

 

 

 

اهداف گردآور کارناوب

از اهداف مهم مجموعه طراحی سایت کارناوب ارائه تخصصی تارنما و ارتقا همیشگی محصولات آن است. مفتخریم ارائه دهنده تارنما هایی با مدیریت سایت بسیار ساده و آسان و کاملا پارسی و قابلیت بروز رسانی آسان مثل تغییر مقالات و متون ، اضافه کردن آگاهی ها ، دگرگونی ها چشمگیر در نگارخانه عکس ، تعیین واژه ها کلیدی و عنوان صفحات در خدمت شما باشیم .
این اطمینان را به شما می دهیم که پروژه طراحی سایت شما در بالاترین و بهترین سطح کیفی اجرا شود و در صورت رغبت ما می توانیم با پیشنهادات فوق العاده کادر طراحی در درازا اجرا پروژه شما را یاری کنیم.

 

اهداف شما از طراحی سایت چیست ؟

آیا شما به منظور خویش در مورد وب سایت اندیشه کرده اید ؟ برای اینکه تجربه طراحی سایت کامیاب را با مجموعه طراحی سایت کارناوب تجربه کنید، بهتر است درمور هدفتان با ما صحبت کنید لغایت یک تدبیر خوب به شما بدهیم. اگر هدفتان از طراحی تارنما مشخص باشد به نکوداشتن می توانید برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنید. برای نمونه اگر بخواهید یک فروشگاه اینترنتی داشته باشد باید روال فروش و کسب درآمد به صورت اینترنتی، روش بازاریابی و در کل روال 0 تا 100 کار را مشخص کنید الی بتوانید در آن موفق شوید و مطمئن باشید کاری که با برنامه ریزی باشد حتما کامیاب خواهد بود .


طراحی اپلیکیشن موبایل

طراحی نرم اسباب های اندروید و ای او اس توسط کارآزمودگان این پهنه توسط تیم کارآزموده کارناوب، میتواند به روند معرفی کسب و کار شما کمک کرده و مشتریان شما را از تمام نقاط ایران، با محصولاتتان آشنا کند.

 

مزایای گردآور طراحی سایت کارناوب

طراحی سایت و یا پرتال طبق دربایستن شما
جلسات حضوری برای پیاده سازی وب سایت
انعطاف در گونه ها پیاده سازی اختصاصی و یا سیستم های مدیریت محتوای آماده
دارای شعب طراحی سایت در کرج و تهران.
ارائه طرح های اختصاصی و عمومی برای تارنما
پیاده سازی ایده های شما
ارائه تدبیر پسندیده جهت کارایی بیشتر
نمایندگی فروش پنل ارسال پیامک 100% دلیوری و پیوستگی آن با تارنما
سئو ی زیاد عالی تارنما
پشتیبانی فنی وب سایت 24 ساعته
اضافه کردن امکانات و ارتقا تارنما بعد از اتمام پروژه
طراحی اپلیکیشن موبایل برای وب سایت
مسئله ای در مورد سئوی سایت :

همین صفحه که شما در حال احضار هستید از عقیده سئو زیاد بهینه می باشد زیرا این گردآور اطلاعات مفید و جالبی در پسندیدن شما پیمان میدهیم ، رعایت استاندارد های سئو، تعامل با کاربران تارنما می تواند شما را در رتبه های نخست گوگل نمایش دهد . بعد برای اینکه بخواهید صفحه اول گوگل قرار بگیرید پیش درآمد باید صبر بسیار زیادی داشته و مدام وب سایتتان رو بروز کنید و محتوای جذاب نسبت به خدماتتان فرآوری کنید.

 

 

پشتبانی وب سایت

وقتی یک وب سایت طراحی می شود ، پشتبانی آن اهمیت زیادی دارد، حمایت وب سایت از قبیل رفع خطاهایی که در حالت ویژه امکان دارد به هستی بیاید ، چک کردن پرکار بودن تارنما در موعد های گوناگون و افزودن امکانات مختلف به وب سایت می باشد.

پشتیبانی وب سایت

 

پشتیبانی وب سایت
خرج طراحی وب سایت

با توجه به اینکه کار و جنبش در زمینه وب بدست شرکت ها و گروه های طراحی سایت بسیار بسیار شده است که در میان آنها گردآور های عالی و خوب وجود دارد اما افرادی هم هستند که به صورت شخصی و یا بدون پشتیبانی تارنما هایی با قیمت های بسیار ذیل طراحی کرده و مشتریانی که به انها اعتماد کرده اند بعد از چندی به خاطر دلایل زیاد وب سایتشان را کنار می گذارند و زحمت چند ماهه و یا چند ساله خود را به هدر میدهند . پس اینجا باید خودتان تصمیم گیری کنید ایا حاضرید ریسک کنید تا به خاطر کمتر هزینه کردن این بهای سنگین را در اینده بپردازید؟


چگونه به کمپانی طراحی سایت در کرج اعتماد کنید !

درست است ، اعتماد کردن در این زمینه خیلی مشکل است و مختص به این پیشه و حرفه و استان البرز نمی باشد اما شما می توانید از مشتریان مجموعه مورد نظر استعلام عملکرد و حسن سپریدن کار بگیرید ، رضایت بیشتری مشتریان و متفاوت بودن کارها و پیشینه نگهداری خیلی مهم تر از زیاد بودن تارنما ها و کپی بودن انها است .

اعتماد به کمپانی طراحی سایت

 

مهم‌ترین نکته این است که وقتی شما یک وب‌سایت بروز با شرکت طراحی سایت در کرج خدمات عالی و ازنظر فنی تاثیر بالایی(سئو و برنامه‌نویسی) داشته باشد بزرگ‌ترین بازاریاب شما که موتورهای جستجو است شمارا به‌عنوان یک سایت حرفه‌ای معرفی می‌کند ، این یعنی کامیابی شما ، یعنی اینکه از شهر تا بیابان برای مغازه شما یک بزرگراه ساخته‌اند لغایت کل به شما دسترسی داشته باشند .

 

طراحی سایت در کرج کارناوب با داشتن تیمی کارآزموده در گویه طراحی سایت ، طراحی سیستم های تحت وب و با داشتن نمونه کارهای قشنگ و خوشنودی مشتریان بیانگر داشتن کیفیت عالی در ارائه خدمات پشتیبانی و پیاده سازی برای اشخاص و شرکت ها می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مرکز فناوری پکن در ژانگانکون از رشد اقتصادی قدرتمند چین خبر داد. در ۸ ماه نخست امسال درآمد کل شرکت‌های های‌تک، در این منطقه با ۹.۹ درصد افزایش روبرو شد.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شین‌هوا، مرکز فناوری پکن در ژانگانکون از رشد اقتصادی قدرتمند چین خبر داد. در ۸ ماه نخست امسال درآمد کل شرکت‌های تکنولوژی بالا، در این منطقه با ۹.۹ درصد افزایش نسبت به سال گذشته به ۴ تریلیون یوآن (حدود ۵۸۹.۲ میلیارد دلار آمریکا) رسیده است.

بر طبق گزارش دفتر آماری شهرداری پکن، در میان بخش‌های کلیدی فناوری، بخش الکترونیکی و اطلاعاتی شاهد افزایش ۱۷.۵ درصدی درآمد سالانه بوده و درآمد آن از ژانویه تا آگوست به ۱.۹۳ تریلیون یوآن رسیده است.

این دفتر آماری همچنین در وب‌سایت خود اعلام کرده است که سایر بخش‌های عمده‌ای که به رشد اقتصادی کمک کرده‌اند شامل بخش مهندسی زیستی و داروهای جدید می‌باشد که درآمد کل آنها ۱۵۸.۲ میلیارد یوآن شده که ۷ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

کل هزینه تحقیق و توسعه فناوری پیشرفته‌ی شرکت‌های بزرگ در این منطقه نسبت به سال گذشته تقریباً یک چهارم افزایش یافته است و به ۱۸۲.۸ میلیارد یوآن رسیده است.

منطقه ژانگانکون که به دره سیلیکون چین معروف می‌باشدمیزبان شرکت‌های برجسته فناوری اطلاعات چینی و همچنین استارت‌آپ‌های جدید است.

 



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

همایش بین‌المللی «رابطه انسان و تکنولوژی» به میزبانی دانشگاه توئنته کشور هلند با حضور نماینده گروه مطالعات اخلاقی پژوهشگاه فضای مجازی، آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین همایش بین‌المللی «رابطه انسان و تکنولوژی» در تاریخ ۴ تا ۷ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۴ تا ۱۷ آبان ماه ۱۳۹۹) به میزبانی دانشگاه توئنته هلند با حضور نماینده گروه مطالعات اخلاقی پژوهشگاه فضای مجازی، در حال برگزاری است.

این همایش در پی واکاوی رابطه انسان با تکنولوژی در فصل مشترک حوزه­‌هایی چون فلسفه، طراحی، اخلاق، هنر و مهندسی است. چهره‌­­های مطرحی در این همایش به ایراد سخنرانی و ارائه آخرین یافته‌­های خود می پردازند.

از جمله این افراد می‌­توان به پیتر پائول فربیک (Peter-Paul Verbeek) فیلسوف هلندی، دون آیدی (Don Ihde) استاد مطرح فلسفه، رابرت روزنبرگ (Rosenberg Robert) از انستیتو تکنولوژی جورجیا و کریستوفر پرستون(Christopher Preston) از دانشگاه مونتانای امریکا اشاره کرد.

این همایش در طول چهار روز و در قالب ۸ پنل مختلف با ارائه‌­های موازی (۸۵ ارائه) در حال برگزاری است.

پنل‌­های این همایش طیف گسترده­‌ای از موضوعات را در بر می‌­گیرد. برخی از این موضوعات عبارت اند از «هوش مصنوعی و انسان»، «تکنولوژی و انسان‌­شناسی»، «تغییر ارزش»، «اخلاق داده»، «طراحی و امر دیجیتال»، «تکنولوژی و بدن»، «علم و فناوری» و «تکنولوژی و زندگی».

این همایش به میزبانی آزمایشگاه طراحی (design lab) دانشگاه توئنته هلند برگزار شده است. این آزمایشگاه طراحی سکویی چند رشته‌­ای است که می­‌کوشد با پیوند دادن علم، فناوری و جامعه از خلال طراحی با چالش‌­های زندگی بشری (به ویژه در حوزه اخلاق و محیط زیست) روبرو شود.

نماینده‌­ای از گروه مطالعات اخلاقی پژوهشگاه فضای مجازی نیز در این همایش شرکت کرده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

قیمت طراحی سایت با وردپرس - تعرفه سایت وردپرس. دلیل تفاوت در بها های طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی چیست؟
قیمت طراحی سایت با وردپرس – تعرفه سایت وردپرس. پیش از نگریستن جدول خرج حدودی سفارش سایت با وردپرس، رهنمود می شود برای استفاده از قالب های آماده وردپرسی که خریداری می شود مطالب زیر مطالعه شود. درکنار همه نکات مثبتی که برای ساخت سایت با وردپرس هستی دارد، ایراداتی نیز در این قالب های حاضر هستی دارد به همین انگیزه رهنمود می نماییم با متخصصان، مشاوران و کارشناسان این پهنه باره اعتماد خویش قبل از هر نوع اقدامی مشورت نمایید. قیمت ارزان و تاسیس سریع از نکات جذاب را انداری سایت با وردپرس از نگاه برخی است. اما اگر بخواهیم از حیث کارآزمودگان به قالب‌های ودرپرسی نگاه کنیم دیدمان احتمالاً کمی عوض شود. تعرفه طراحی سایت وردپرس به موارد مختلفی بستگی دارد و در پیوسته این متن ما جزییات هزینه طراحی سایت وردپرس را به چهره کامل تر روشنگری خواهیم داد.

وب سایت داینامیک یا پویا
مشاوره و تعلیم کارکرد
طراحی ظاهری اختصاصی
سئو فرندلی – دیده شدن در گوگل
طراحی واکنشگرا یا ریسپانسیو
افزایش بازدید و فروش
دیده شو، شناسایی شو، برند شو
امنیت بالا و پشتیبانی
سفارش سایت اختصاصی
طراحی فروشگاه اینترنتی
بسته های اقتصادی
بسته های ارزان
بسته های ارزان - جدول فهرست بها سفارش سایت با وردپرس
سایت ویژه۲.۹ میلیون تومان
همه خاصیت های تجاری
هاست حرفه ای مجانی یک ساله
دامنه com و ir
سایت چند زبانه
یک سال حمایت رایگان
افزایش سرعت و کشینگ
چت آنلاین
سفارش دهید
سایت تجاری۲.۵ میلیون تومان
همه ویژگی های اقتصادی
تعریف انواع صفحات
بهینه سازی تصاویر
بخش نمونه کار/ خدمات
هاست مجانی یک ساله
یک ماه حمایت رایگان
آموزش ویدئویی
سفارش دهید
سایت اقتصادی۱.۲ میلیون تومان
همه ویژگی های پایه
فروشگاه ساز ووکامرس
بخش وبلاگ و اخبار
نظردهی کاربران
صفحه ساز گرافیکی
تامین امنیت سایت
دامنه ir
سفارش دهید
سایت پایه۵۹۰ هزار تومان
نصب قالب آماده
سیستم مدیریت محتوا وردپرس
مدیریت منوی سایت
طراحی پیامد گرا
طراحی سئو فرندلی
گالری تصاویر و اسلایدر
معرفی شبکه های اجتماعی
سفارش دهید
بسته های اقتصادی

سایت خبری۶.۵ میلیون تومان
همه ویژگی های اقتصادی
نظردهی کاربران
افزایش سرعت و کشینگ
آموزش ویدئویی
بهینه سازی تصاویر
پشتیبانی و چت آنلاین
عضویت در خبرنامه
سفارش دهید
سایت شرکتی۴.۵ میلیون تومان
همه ویژگی های اقتصادی
قالب اختصاصی
نظردهی کاربران
تعریف نمونه پیشه و پروژه
افزایش سرعت لود
۳ماه پشتیبانی رایگان
آموزش ویدئویی
سفارش دهید
سایت چندمنظوره۵.۵ میلیون تومان
همه خاصیت های اقتصادی
فروشگاه ساز ووکامرس
پنل کاربری
مقایسه محصولات
افزودن به علاقمندی
انواع روش‌های حمل و نقل
اتصال به درگاه بانکی
سفارش دهید
سایت پزشکی۳.۵ میلیون تومان
همه خاصیت های اقتصادی به جز ووکامرس
قالب اختصاصی
نظردهی کاربران
افزایش سرعت لود
یک سال پشتیبانی رایگان
آموزش ویدئویی
چت آنلاین
سفارش دهید
طراحی فروشگاه اینترنتی
چند فروشندگی (مارکت پلیس)۲۱ میلیون تومان
همه ویژگی های فروشگاه اینترنتی پایه
قالب اختصاصی PHP
برنامه نویسی اختصاصی
پروفایل کاربری پیشرفته
اتصال به درگاه بانکی و گونه ها فیلدهای پرداخت
انواع روش‌های حمل و نقل
انواع کوپن تخفیف
سفارش دهید
فروشگاه اینترنتی حرفه ای۹ میلیون تومان
همه خاصیت های فروشگاه اینترنتی پایه
قالب آماده با پلاگین های اختصاصی
امکانات اخص پیشه ای
امکان عضویت و چند فروشندگی
اتصال به درگاه بانکی و انواع فیلدهای پرداخت
انواع روش‌های حمل و نقل
انواع کوپن تخفیف
سفارش دهید
فروشگاه اینترنتی کامل۵.۵ میلیون تومان
همه ویژگی های فروشگاه اینترنتی پایه
مقایسه محصولات
افزودن به علاقمندی
پروفایل کاربری پیشرفته
اتصال به درگاه بانکی و گونه ها فیلدهای پرداخت
انواع روش‌های حمل و نقل
انواع کالابرگ تخفیف
سفارش دهید
فروشگاه اینترنتی پایه۴.۵ میلیون تومان
همه ویژگی های اقتصادی
تعریف گونه ها محصول
دسته بندی محصولات
جستجو مترقی و فیلتر
تعریف گونه ها صفحات
آموزش ویدئویی
چت آنلاین
سفارش دهید
طراحی سایت اختصاصی
سایت اختصاصیشروع از ۵ میلیون تومان
برنامه نویسی اختصاصی PHP
طراحی اختصاصی با زبان PHP
پنل اختصاصی
ظاهر و امکانات بنا به نیاز شما
سفارش دهید
لطفا جهت پیوستگی مستقیم با مدیرعامل، از کارشناس کمپانی درخواست تعیین وقت ملاقات نمایید.
مشاوره بازاریابی اینترنتی، دیجیتال مارکتینگ، تاسیس فروشگاه اینترنتی (ارائه خدمات مشاوره تو و بیرون کشور) بها سفارش سایت با وردپرس


تماس با ما
فرم تقاضا مشاوره طراحی سایت
لطفا فرم پایین را تکمیل نمایید، همکاران ما در سریعترین سررسید با شما تماس خواهند گرفت.

نام و نام خانوادگی*
تلفن ثابت
آدرس ایمیل*
آیا در حال آماده وب سایت فعال دارید؟
بلهخیر
نام شرکت
تلفن همراه*
نوع وب سایت

لطفا برگزیدن کنید
در صورتی که تارنما فعال دارید لطفا آدرس سایت را وارد کنید...
توضیحات...
درخواست مشاوره
این تقدیر نباید خالی رها شود.
قیمت طراحی سایت با وردپرس
قیمت سفارش سایت با وردپرس، جدول قیمت تعرفه سایت وردپرس، محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت با وردپرس، تعرفه سفارش سایت با وردپرس، خرج تاسیس سفارش سایت با وردپرس…
فاکتور ها و عوامل تاثیر گذار بر بها طراحی سایت با وردپرس – بها سایت با وردپرس
همه ی ما در مقوله ی وب سایت معیارهای مختلفی را در عقیده می گیریم و متناسب با معیارها و منظور هایمان اقدام به سفارش ساخت سایت می نماییم. بی گمان احد از گزینه های مهم مد نظر اکثریت ما، بحث مالی طراحی یک سایت می باشد. بها طراحی سایت با وردپرس تحت تاثیر عوامل مختلفی است. در این نوشتار هدف ما این است که شما را با هزینه هایی که طراحی یک سایت می تواند داشته باشد، آشنا کنیم تا آسان تر بتوانید در این مقوله برنامه ریزی و اقدام نمایید. خرج سفارش سایت با وردپرس چقدر است؟

با پروا به اینکه سیستم مدیریت محتوای وردپرس، نرمش فوقانی دارد و از نظر بهینه سازی سایت (SEO) به نحوی کد نویسی شده که نسبت به CMS های موجود بهتر عمل می کند، شما را توانا می سازد الی نزدیک هرگونه تارنما و یا وبلاگی را توسط آن راه اندازی کنید.

قیمت طراحی سایت با ورد پرس چگونه محاسبه می شود؟
بی شک برای کسانی که درخواست سفارش ساخت سایت را دارند، هزینه ساخت سایت با ورد پرس بسیار مهم است. بها سفارش سایت با ورد پرس به عوامل و فاکتورهایی ارتباط دارد که نشانه می دهند دلایل تفاوت بها سفارش سایت با ورد پرس با دیگر طریق های ساخت سایت در چیست. بها طراحی سایت با وردپرس را کارشناسان با پروا به امکانات درخواستی شما محاسبه می کنند.

قیمت طراحی سایت با وردپرس
قیمت سفارش سایت با ورد پرس به نوع طراحی آن وابستگی دارد، به راستی هرچه قابلیت های سایت بالاتر باشند خرج طراحی آن نیز بیشتر می شود و با این حال خرج سفارش سایت با ورد پرس معمولا از دیگر فریم ورک ها و cms ها پسندیده تر است.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ و سئو
پیشنهاد ویژه

مشاور بازاریابی دیجیتال (آنلاین) Digital Marketing به کمپانی شما در خلق برند دیجیتال کمک می کند.

مشاور دیجیتال مارکتینگ
مشاوره مارکتینگ (بازاریابی)
پیشنهاد ویژه

فروش خویش رو اغلب کنید. کسب و کار خویش را رونق دهید. مشاوره بازاریابی (مشاور مارکتینگ)، عازم در جهت توسعه صنعتی و تجاری کمپانی ها در گیتی ! با ما تماس بگیرید.

مشاوره مارکتینگ
چرا سایت وردپرس؟ بها طراحی سایت با وردپرس
زیرا وردپرس می تواند در عین سادگی، قابلیت های مفصل و بسیاری را در پسندیدن کاربران خود قرار قرار دهد و در عین حال خرج ساخت و تکمیل سایت با ورد پرس نیز مناسب تر است. و همین مناسب بودن قیمت طراحی یکی از عواملی است که کاربران زیادی را ترغیب به به کارگیری آن می کند. هزینه سفارش سایت با وردپرس به نسبت ارزان است.

پارامترهای کارایی گذار بر طراحی بها سایت با ورد پرس:
قیمت طراحی سایت با وردپرس
سادگی سایت ورد پرس: cms های پیچیده در سایت بر بها طراحی قیمت طراحی سایت در استان تهران آن تاثیر گذار است، در واقع هرچه cms ها پیچیده تر باشند؛ خرج های طراحی آن نیز بالا تر است.
افزونه ها: از سایر فاکتور های کارایی گذار بر هزینه سفارش سایت با ورد پرس، به کارگیری افزونه هاست. به این صورت که هر چه شمار و نوع افزونه هایی که بر روی سایت ورد پرس نصب می شوند بر قیمت طراحیسایت با ورد پرس کارایی مستقیم دارد و هر چه افزونه ها کاربردی تر ومهم تر باشند، بی گمان قیمت بالاتری دارند. خرج طراحی سایت با وردپرس زیر است.
سئو: همچنین بها سفارش سایت با ورد پرس به سازگاری با موتورهای جستجو و بهینه سازی پسندیده سایت وابستگی دارد. سئو SEO یا همان بهینه سازی سایت های طراحی شده در ورد پرس زیاد راحت تر از دیگر سایت ها صورت می گیرد.همچنین سایت های طراحی شده با ورد پرس را می نا سئو درونی و خارجی کرد و این قابلیت را دارند که به شکلی منظم محتواهای گوناگون را روی آن ها پیمان داد. به همین دلیل با کمترین قیمت طراحی می طاقت جایگاه های نخست گوگل را اخذ کرد. بها طراحی سایت با وردپرس به صرفه است و از بهترین انتخاب ها.
دامنه های مختلف: گرد سایر از عوامل موثر در خرج سفارش سایت با ورد پرس ،هزینه های مربوط به دامنه هاست. برای انواع گوناگون دامنه ها باید سالیانه خرج هایی پرداخت شود، که قیمت سفارش سایت براساس حوزه های ملی و یا بین المللی متفاوت است و معمولا گستره های ir یا همان ملی خرج های کمتری را بیچارگی دارند. پهنه ی بین المللی مانند .com است که خرج ی قابل توجهی را دربرگیرنده می شود که کم و بیش حدود ۱۰ مساوی پهنه های ملی است. هزینه طراحی سایت با وردپرس ارزان چقدر است با کارشناسان ما مشورت نمایید.
خرید هاست یا میزبان وب: هاست ها فضاهایی هستند که اطلاعات موجود روی سایت را نگهداری می کنند. هاست ها یا میزبان وب را باید در زمان ساخت سایت از کمپانی های ارائه دهنده ی هاست تهیه کرد.هزینه های مربوط به هاست ها سالانه است که پس از پسین هر سال احتیاج به تمدید دارد و بها آن ارتباط به کیفیت آن دارد، هرچه کیفیت بالاتر باشد؛ قیمت آن نیز بالاتر می رود. هاست ها در دو گونه داخلی و بیگانه هستی دارند که امروزه با وجود تحریم ها رهنمود می شود از هاست های درونی استفاده شود. دراین چهره در هنگام شکل گیری تحریم جدید، خللی در سایت ایجاد نمی شود. به همین دلیل است که در ایران هاست های داخلی بیشتر مورد بهره‌گیری هستند.
خرید قالب: خرید قالب احد از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت طراحی سایت با ورد پرس است. استفاده از قالب در ساخت سایت باعث می شود سایت قشنگ و شیک به چشم بیاید، و هرچه هزینه ی بیشتری برای قالب سایت شود، ظاهر سایت شکیل تر است. برخی از این قالب ها سفارشی و مطابق سلیقه ی کاربر است که خرج ی بسیار زیادی هم دارند. البته برای کاهش قیمت طراحی سایت با ورد پرس می نا از قالب های رایگان که کیفیت چندان فوقانی هم ندارند نیز استفاده کرد. بنابراین قیمت طراحی سایت با ورد پرس تغییر ناپذیر نیست؛ هرچه ساخت سایت ساده تر باشد، احتیاج به صرف هزینه های اضافی ندارند و کاربرانی هم که سایت های کاربردی و با خرج های بالا را سفارش می دهند، در مدت کوتاه می توانند با سوداگری اینترنتی خود، این خرج ها را لغایت چند برار جبران کنند.
عوامل کارساز قیمت طراحی سایت با وردپرس
همانطور که مستحضر هستید امروزه بسیاری از افراد به تعقیب اطلاعاتی در رابطه با قیمت طراحی سایت با وردپرس می باشند تا با مقرون به صرفه ترین هزینه وب سایت خویش را راه اندازی نمایند، ولی دائم نمی توان صرفا به هزینه های نگاه کرد، اگر برای کار خود ارزش قائل هستید به پیگیری قابلیت های بیشتر و بهتر برای تارنما خویش می باشید که تمام این موارد می تواند برای شما دربرگیرنده خرج شود، به طور مثال وب سایتی که برای شما خدماتی همچون طراحی سایت را ارائه می دهد در چهره توافق و قرارداد، شما پلانی را از جانب آن شرکت می پذیرید که بسته به میزان دربایستن و پلانی که برگزیدن کردید یک رقمی را بابت دستمزد متحمل می شوید و باید هزینه های آن را پرداخت نمایید، لازم به بیان است که بها طراحی سایت بسته به سیاست هر شرکتی متفاوت خواهد بود، فرضا شدنی است خدمات ارائه دیتا شده کمپانی X مختصر تر و محدود تر از شرکت Y باشد به همین دلیل بها کم تری را بابت طراحی وب سایت اخذ می نمایند، این سوژه می تواند یکی از عوامل کارساز قیمت طراحی سایت با وردپرس باشد، اما همیشه سوژه به آنچه که خدمت شما پهنا کردیم ختم نمی شود، بلکه این امکان وجود دارد که مشتری علاوه بر تقاضا و انتخاب پلن ها قابلیت های اکثریت از وب مستر بخواهد و این موضوع احد از انگیزه ها نوسان قیمت طراحی سایت هستند که معمولا با درخواست قابلیت بیشتر قیمت های آن نیز اغلب خواهد شد،به قصد کسب اطلاعات اغلب در این باره با ما همراه باشید.

تاثیر قابلیت ها در قیمت طراحی سایت با وردپرس
همانطور که در متون بالا خدمت شما عرض کردیم عوامل کارساز قیمت طراحی سایت با وردپرس درخواست قابلیت مضاعف برای وب سایت نیز می باشد که می توانیم به صورت ذیل به بخشی از آن ها اشاره داشته باشیم که این موارد عبارت است از:

اکثر شرکت ها به طور پیشفرض پهنه IR و هاست یک ساله ۱ گیگابایت را به شما توصیه می دهند که به طور معمول رایگان می باشند، ولی اگر درخواست دیگری داشته باشید مطمئنا برای شما هزینه های بیشتری در بر خواهد داشت، فرضا اگر حوزه ی .com یا هاست با فضای اکثریت همانند ۱۰ گیگ را متعلق به شرکت درخواست کنید در قیمت طراحی سایت با وردپرس کارایی سر راست می گذارد.
بعد از طراحی سایت مخصوصا اگر وب سایت فروشگاهی باشد نیازمند ایمنی نگه داشتن اطلاعات سایت هستید که با خرید SSL این سوژه نیز تحقق می یابد، که بسته به نوع رمزنگاری قیمت آن متفاوت خواهد بود.
درخواست قابلیت بیشتر یک وبسایت یکی از عوامل مهم و کارایی گذار در بها طراحی سایت با وردپرس می باشد ، به عنوان نمونه زمانی که شما یک پلانی مثل پایه یا چیره دست جهت طراحی سایت انتخاب کرده باشید، زمانی که امکانات بیشتری نسبت به آن پلان درخواست کنید به ازای هر قابلیت خرج ی جداگانه ای علاوه بر توافق اولیه متحمل می شوید.
برخی از تقاضا های احتمالی نیازمند برنامه نویسی اختصاصی php می باشند که قاعدتا بسته به پیچیدگی هزینه ی آن متغیر خواهد بود.
استاتیک یا داینامیک بودن سایت می تواند گرد دیگر از عوامل کارساز بها طراحی سایت با وردپرس باشد.
گرافیک های به پیشه رفته در سایت نقش به سزایی در بها دارند و اگر سطح گرافیکی یک سایت پایین یا بالا باشد به ترتیب خرج های مختصر و اکثریت متحمل خواهید شد.
تاثیر افزایش قابلیت سایت بر روی بها طراحی سایت با وردپرس
با توجه به موارد گفته شده ی بالا متوجه شدیم عواملی که کارایی سر راست بر روی خرج های احتمالی یک سایت می گذارند چه چیزهایی هستند، به همین انگیزه زمانی که می خواهیم از یک شرکت درخواست طراحی سایت را داشته باشیم تمام این نکات را مد لحاظ قرار داده که دقیقا چه چیزی از یک سایت می خواهیم، آیا صرفا وجود یک تارنما در سطح اینترنت است ؟ یا اینکه بخواهیم با رقبای خویش که از راه سایت به سوداگری پرداخته و هوده کلانی از این طریق به دست آورده اند به رقابت بپردازید؟ مطمئنا با دانش، تعقیب و جدیت در این پیشه می توانید به سادگی در سطح اینترنت برای خویش کسب درآمد داشته باشید. تنها با پشتکار و صبر می توانید به این فرمایش مهم دست پیدا کنید، بنابراین آموختیم هر ارزانی و گرانی بی دلیل نیست و می توان با خرج ی بخردانه نه صرفا ارزان به بهترین خدمات دست پیدا کرد.

انتخاب وردپرس برای طراحی وب سایت، بها طراحی سایت با وردپرس
از رویت کاربران، زیر بودن بها طراحی سایت با وردپرس و در ضمن امکان تاسیس در طی چند ساعت، از خاصیت های پدیدار آن است. برای گسترش ی وب سایت به وسیله ی وردپرس با توجه به امکاناتی که سایت دارد، خرج ها می تواند کاملا متفاوت باشد. خرج ی طراحی سایت ها هیچ وقت یکسان نیست و عوامل مختلفی در بها طراحی سایت با وردپرس تأثیر می گذارند چون شغل گسترش سایت کار کیفی می باشد. این نکته را نیز باید متذکر شویم که بها بالای طراحی یک سایت به معنای این نیست که حاصل کار، یک سایت حرفه ای و اخص خواهد بود. البته باید پروا داشته باشید که چون در این زمینه از فرهنگ طراحان چیره دست و برنامه نویسان باتجربه استفاده می شود و آخرین تکنولوژی های جهان به پیشه گرفته می شوند بعد بی گمان طراحی سایت حرفه ای هزینه ی ارزانی هم نخواهد داشت.

حدودا یک ربع و حتی بیشتر مهم ترین سایت های اینترنتی از وردپرس کاربرد می کنند. قدرت و محبوبیت آن مثال زدنی است چرا که کار با وردپرس حتی برای کاربرانی که با سیستم های مدیریت محتوا کار نکرده اند و آشنایی چندی با آن دارند، راحت است. گاها برای شروه نیاز به لوگو و موارد گرافیکی هم دارید برای ثبت سفارش طراحی گرافیکی برای سایت خویش به آدرس لینک شده مراجعه نمایید.

فاکتورها و عوامل تاثیرگذار بر قیمت طراحی سایت با وردپرس :
شما در دنیای اینترنت ممکن است با هزاران طراح سایت مواجه شوید که هر کدام بنا به معیارهای خویش قیمتی را به شما پیشنهاد دهند. در این مواقع سوالی که برای خیلی ها قبل می آید این است که کدام بها طراحی سایت با وردپرس واقعی تر و معقول تر است؟ در این تقدیر بعضی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت طراحی سایت با وردپرس را ذکر خواهیم کرد.

نوع سایت وردپرس: نوع سایت که می تواند فروشگاهی و یا یک سایت خبری یا شرکتی و وانگهی سایت شخصی باشد و ابزارهایی که برای طراحی سایت از آنها کمک گرفته می شود و همین طور راهبرد و قابلیت هایی که دارند، در قیمت طراحی سایت با وردپرس تأثیر می گذارد. این امر بدیهی است که امکانات یک سایت فروشگاهی با سایت شخصی تفاوت های فاحشی دارد و بی گمان قیمت طراحی سایت با وردپرس در آن ها متفاوت خواهد بود. در ضمن تعرفه های وب سایت هایی که برای شرکت آماده می شوند، کمتر از وب سایت های فروشگاهی است. چون قابلیت های تارنما های کمپانی ها بعضا کمتر از وب سایت های فروشگاهی هستند.
امکانات و قابلیت های سایت وردپرس: امکاناتی که در وب سایت ها پیمان دیتا می شوند، هر کدام دارای هزینه ی ویژه خویش است که شما برای تخمین هزینه و تعیین بها طراحی سایت با وردپرس باید استعلام بگیرید.
قالب به کار رفته برای یک سایت، بسته به سفارش مشتری می تواند توسعه دیتا شود و یا می طاقت از قالب هایی که به صورت حاضر هستی دارند، سهم گرفت که این نیز در تعرفه طراحی سایت وردپرس تأثیرگذار است.
در مواردی که قالب سایت به چهره اختصاصی طراحی می شود، شما با کمک طراح متخصص، طرحی را انتخاب می کنید و تغییراتی در آن به وجود می آورید. در مرحله ی پس این طرح باید توسط یک برنامه نویس با استفاده از زبان ها و کدها پیاده سازی شود که مسلما این نوع سفارشات به مراتب پر هزینه تر است و سررسید زیادی نیز می طلبد. به راستی انرژی و دانشی که در طراحی و کد نویسی به شغل گرفته می شود، بر بها طراحی سایت با وردپرس تاثیر خواهد گذاشت. در روبرو وب سایتی که حاضر می شود، چنانچه با در عقیده گرفتن همه جوامع و اصول طراحی شده باشد، این دویی بها را جبران خواهد کرد.
قالب سایت وردپرس، میزان دگرگونی ها و امکانات اخص خاص، کدنویسی، تیم برنامه نویسی: برخی کاربران نیز برای گسترش وب سایت قالب های حاضر یا یک قالب شناخته شده را ترجیح می دهند. در این موارد باید در انتخاب زیاد دقت کنید. مثلا توجه کنید قالبی که برگزیدن می کنید، از لحاظ سئو مناسب باشد و همچنین مشکلاتی به لحاظ امنیتی نداشته باشد. سایت طراحی شده باید منعطف بوده و قابلیت گسترش نیز داشته باشد.
امکان امنیت بالا در تارنما ها رابطه مستقیمی با بها طراحی سایت با وردپرس دارد چرا که این ویژگی معمولا بدست تیم حرفه ای انجام می گیرد که خواهان پاداش فوقانی هستند.
اگر درخواست یک سایت چند زبانه دارید باید بدانید که این نیز عاملی برای افزایش بها طراحی سایت با وردپرس است زیرا این نوع سایت ها بیچارگی به برپایی صفحه های تازه و متفاوتی دارند.
بارگذاری قالب وردپرس در هاست و پهنه و تنظیم کردن آن از دسته خرج های جانبی طراحی وب سایت می باشد.
برخی از کاربران ممکن است شغل فرآوری محتوا و گذاشتن پست در سایت را نیز به طراحان بسپارند. که باید هزینه ی آن را به قیمت طراحی سایت با وردپرس بیافزایید.
انتخاب طراح مطمئن نیز در بها طراحی سایت با وردپرس تأثیرگذار است؛ چرا که ممکن است در مواقعی مشتری به خاطر خرج ی پایین، شغل را به طراحی بسپارد ولی بعدها با دشواری ها عدم حمایت و یا خرج ی سنگین پشتیبانی روبرو شود. پس بهتر است فریب خرج های ارزان شگفت انگیز را نخورید و با گزینش طراح متخصص در این زمینه و پرداخت خرج ی بخردانه وب سایت خویش را طراحی نمایید.

برآورد خرج طراحی سایت جدول تعرفه قیمت طراحی سایت با وردپرس

برآورد هزینه طراحی سایت جدول تعرفه قیمت طراحی سایت با وردپرس
برآورد هزینه طراحی سایت جدول تعرفه بها طراحی سایت با وردپرس

این تماس سوداگری شما را متحول میکند
جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ خدمات مشاوره کسب و کار، مشاوره مدیریت، دیجیتال مارکتینگ، مشاوره بازاریابی بین الملل، مشاوره صادرات و واردات – مذاکرات و مکاتبات بازرگانی بین الملل در تهران و استان گیلان (طراحی سایت در بندر انزلی) می توانید با کارشناسان کمپانی تماس حاصل فرمایید.


تماس با ما
هزینه تاسیس سایت وردپرس، تعرفه و قیمت طراحی سایت با وردپرس – بها طراحی سایت با وردپرس
هزینه راه اندازی سایت وردپرس یگانه از مواردی است که علاقه مندان به طراحی سایت های وردپرسی و تاسیس سوداگری اینترنتی خود همواره قبل از تصمیم گیری همنشین دارند در باره آن آگاهی داشته باشند و ما هم در این مقاله سعی داریم به این سوال پذیرش دهیم. سایت های وردپرسی به سایت هایی گفته می شوند که با سیستم طراحی و مدیریت وردپرس اداره می شوند. در ذکر جامع تر می توان گفت که وردپرس به عنوان یکتا از بهترین سیستم های محتوای سایت است که بسیاری از خدمات آن کم مانند است. این سیستم را می طاقت تنهاترین سیستم مدیریت سایت دانست که قابلیت گسترش بی انتهایی دارد و می تاب به بازبینی زمان سایت مورد نظر را به یک سایت حرفه ای و جامع تبدیل نمود. امروزه سایت های معتبری در سراسر دنیا به استفاده از سیستم مدیریت وردپرس کار و جنبش دارند و به دلیل پشتیبانی بی همانند این سیستم مدیریت از زبان فارسی بسیاری زیادی از فعالین سایت داری در ایران از این سیستم مدیریت بهره‌گیری می کنند.

هزینه راه اندازی سایت وردپرس بر چه مبنایی محاسبه می شود؟
هزینه راه اندازی سایت وردپرس به عوامل مختلفی پیوستگی دارد. به راستی به انگیزه امکانات بی همانند این سیستم شما می توانید لغایت به نهایت برای سایت وردپرسی خود خرج کنید. در واقع می تاب تعرفه طراحی سایت وردپرس (قیمت سفارش طراحی سایت با وردپرس) را به دو تقسیم تعرفه های لازم و ابتدایی و تعرفه های سفارشی و اختیاری تقسیم بندی نمود. تعرفه ای ابتدایی، هزینه هایی هستند که شما بابت طراحی یک سایت وردپرسی و یا هر سایت دیگری باید آنها را پرداخت کنید. هزینه ثبت دامنه، هزینه کرایه هاست و همچنین هزینه نصب سیستم مدیریت محتوا در زمره این هزینه ها به آمار می روند. همچنین هزینه های سفارشی و اختیاری هزینه هایی هستند که شما بابت قالب اختصاصی، خرج افزونه های اختصاصی همانند درگاه های پرداخت، سیستم عضو گیر پیشه ای، سئو، فرآوری درونمایه و غیره اشاره کرد. به همین انگیزه بهتر است پیش از سفارش طراحی سایت قصد و انتظارات خویش را از راحی یک سایت وردپرس بدانید لغایت بتوانید قیمت سفارش طراحی سایت با وردپرس را به صورت ریزبین تری حساب کنید. در ادامه خرج های شماری از هزینه های اصلی و ضروری طراحی سایت محاسبه خواهند شد.

سئو سایت وردپرس
سئو سایت های وردپرس آسان تر است.

محاسبه خرج راه اندازی سایت وردپرس
هزینه تاسیس سایت وردپرس به چندین آیتم ارتباط دارد که اولین آنها هزینه ثبت گستره است. پهنه همان آدرس سایت است. در حال آماده ارزان ترین گستره موجود برای کاربران ایرانی دامنه IR است. این دامنه به عنوان حوزه ملی ایران به شمار می رود. و قیمتی ذیل تر نسبت به گستره های بین المللی دارد. به پهنه های مانند com، net، org که بیشترین مورد بهره‌گیری را در سطح بین المللی دارند پهنه های بین المللی می گویند که خرج اکثریت داشته و گرانتر هستند.

هزینه راه اندازی سایت وردپرس به نوع هاست بستگی دارد شما بسته به تکاپو خویش باید هاستی پسندیده تهیه کنید. برای مثال اگر شما یک سایت کبیر و حرفه ای با بازدید کنندگان بسیار دارید باید از هاست های حجمی نامحدود و با ترافیک بالا استفاده کنید، اما اگر بازیدکنندگان شما محدود است می توانید از هاست با حجم و میزان ترافیک مشخص بهره‌گیری کنید.

دیگر عوامل کارساز بر تعرفه طراحی سایت با وردپرس
هزینه راه اندازی سایت وردپرس به نصب بنیادی وردپرس و در ضمن نصب دیگر افزونه ها پیوستگی دارد. چه بسا در نگاه اول نصب افزونه وردپرس کار سختی به عقیده نرسد، اما برای اینکه بتوان یک سیستم برقرار مدیریت در وب سایت تعریف کرد و لغایت سنه ها متعلق به کاربرد بهینه کرد و با واپسین ورژن های روز آن را تطبیق داد، لازم است آن به وسیله بهترین متخصصان نصب و راه اندازی شود. تا این مرحله شما برای داشتن یک سایت وردپرسی باید خرج های بیان شده را اتمام دهید ولی اگر به امکانات اکثریت بیچارگی داشتید باید طبق هر افزونه قیمت متفاوتی پرداخت کنید. طراحی سایت پزشکی ارزان با وردپرس شغل زیاد ساده ای است.

هزینه تاسیس سایت وردپرس مساله ای است که ما در این گردآور برای کاهش آن جهت رضایت مشتریان بهترین راهکارهای ممکن را اندیشیده ایم و تعرفه طراحی سایت وردپرس را تفریق دیتا ایم. شما برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. بها سفارش طراحی سایت با وردپرس

هزینه راه اندازی سایت وردپرس در پیش درآمد – بها سفارش طراحی سایت با وردپرس
برای هزینه راه اندازی سایت وردپرس میزان بودجه و سرمایه را در نظر بگیرید و بر پایه قصد وب سایت برای برنامه ریزی کنید. برای وب سایت های روزمره که از بازدید کنندگان معمولی برخوردارند لازم به هزینه زیاد نیست. ولی برای یک سایت فروش آنلاین از پایه باید به طور جدی هزینه کرد. پس در آغاز باید استراتژی وب سایت را تنظیم کنید. در چهره اهداف خرید و فروش از راه وب سایت باید در عقیده بگیرید بر اساس قوانین دیجیتال مارکتینگ عمل کنید و نقشه خود را به کمک بوم سوداگری مشخص کنید. به این صورت با همه اهداف آشنا میشوید و با پروا به سرمایه موجود می توانید برنامه ریزی کنید. بها طراحی سایت با وردپرس، قیمت سفارش طراحی سایت با وردپرس، فهرست قیمت سفارش طراحی سایت با وردپرس – تعیین خرج های هاست، دامنه، قالب و خدمات، فهرست قیمت سفارش طراحی سایت با وردپرس

قیمت طراحی سایت با وردپرس، لیست قیمت طراحی سایت با وردپرس
طبق هزینه های تعیین شده برای مراحل بعدی تصمیم بگیرید. بعد از اینکه مرحله به مرحله با شیوه تاسیس آشنا شدید در ارتباط با شرکت های پشتیبان هر دسته تصمیم گیری کنید. در این میانی برای بها سفارش طراحی سایت با وردپرس احتمالاً از سرمایه اقلیت استفاده شود ولی همچنان حائز ظاهری چیره دست و عملکردی با کیفیت است. این در واقع احد از مزیت های سایت وردپرس است. برای هزینه راه اندازی سایت وردپرس مشابه قبل لازم است تمام مراحل به ترتیب مشخص باشد. برای انتخاب بهتر از تجربیات افراد کمک بگیرید. برای مطالعه عوامل و تخمین قیمت طراحی سایت با وردپرس سایت پزشکی می توانید نوشتار آن را در وبسایت شرکت مطالعه نمایید.

قیمت سفارش طراحی سایت با وردپرس، لیست قیمت طراحی سایت با وردپرس

هزینه های اصلی تاسیس سایت وردپرس – قیمت طراحی سایت با وردپرس
بها سفارش طراحی سایتبا وردپرس

با در نظر دریافت خرج راه اندازی سایت وردپرس می توان به چهره قطعی درباره پهنه و هاست وردپرس تصمیم گرفت و بعد از آن به طراحی و افزونه های وردپرس پروا کرد. گستره ها به طور کلی از گونه ها مختلفی ساختن شده اند که وابسته به گونه وب سایت آنها تعیین میشوند. برای هزینه گستره در کمترین حالت می توان از گستره های ملی بهره‌گیری کرد که با بها حداقلی و حدود ده هزار تومان یا کمتر موجود هستند. گستره های بین المللی از حدود ۱۵۰ هزار تومان الی قیمت حدودی ۵۰۰ هزار تومان موجود هستند. پهنه های بین المللی همانند گستره های ملی از انواع مختلفی تشکیل شده اند. در واقع هدف از این تقسیم بندی ها برای ذکر گونه کارکرد وب سایت است. هر کدام از آنها مزایا ویژه خویش را دارد ولی نسبت به بودجه و منظور وب سایت در این خصوص تصمیم گیری کنید. برای خرج راه اندازی سایت وردپرس هاست یک تقسیم اصلی در هزینه ها به شمار میرود. بها طراحی سایت با وردپرس

قیمت سفارش طراحی سایت با وردپرس

هاست وردپرس، حافظه، سرعت، میزان ترافیک و خاصیت های اختصاصی – بها طراحی سایت با وردپرس
هاست وردپرس با پروا به سنجه های مشخصی مانند حافظه، سرعت، میزان شدامد و خاصیت های اختصاصی دیگری دسته بندی میشود. به طور معمول بسته به نوع کارکرد یک وب سایت پلن هایی طراحی میشود. این پلن ها با در عقیده اخذ میزان سرعت، میزان حافظه و شدامد به صورت اعتباری و چند ماهه عرضه میشوند. بها حدودی هاست وردپرس از نزدیک ۳۰ هزار تومان الی نزدیک ۵۰۰ هزار تومان البته بعضی هاست های اختصاصی هزینه های بسیار بالاتر و ماهیانه دارند که باید در نظر گرفته میشود البته در این بین معیار های متفاوتی اعم از سنجه های اصلی و سنجه های فرعی مشابه مدت اعتبار دخالت دارد. هزینه های طراحی و افزونه در خرج راه اندازی سایت وردپرس زیاد پایین است. در بیشتر موارد می طاقت از نسخه های رایگان کاربرد کرد. بها سفارش طراحی سایت با وردپرس.

بهترین تدبیر برای تاسیس وب سایت چیست؟ بها طراحی سایت با وردپرس
برای راه اندازی یک تارنما باید در نظر گرفت منظور متعلق به چیست و سپس با پروا به آن رسیدگی هایی در خصوص برپایی وب سایت سپریدن داد. خرج راه اندازی سایت وردپرس به نسبت گونه ها سایر اقتصادی تر است و خوب خاصیت های نکوداشتن دارد. یک تارنما برای اینکه عملکرد خوبی داشته باشد و در میان موتور های جستجوگری همانند گوگل، دارای رتبه پسندیده باشد باید دارای سئو مناسب باشد. معیار سئو خرج های مشخصی دارد. وردپرس در این تقسیم از افزونه های مناسبی کمک میگیرد تا رتبه برتر را گرفتن کند. در خرج تاسیس سایت وردپرس کنترل ترافیک صفحات را در نظر بگیرید از طرفی این کار بدست تیم پشتیبانی انجام میشود.

پشتیبانی فنی، امنیتی، بروز رسانی و سئو سایت وردپرسی، تعیین بها سفارش طراحی سایت با وردپرس
هزینه های مهار و حمایت معمولا زیاد بالاست ولی برای وردپرس هم ساده تر بوده و هم هزینه کمتری دارد. با در عقیده دریافت سنجه های اصلی هزینه تاسیس سایت وردپرس به نسبت زیاد کمتر است و همچنین در عین سادگی افزار های زیادی برای آن تعبیه شده است. طراحی در وردپرس به کمک نمایه های مشخص سپریدن میشود. طراحی در موعد کمتر و در ضمن خرج کمتر گرد از برتری های سایت های وردپرس است که در ظاهر قابل تشخیص نیست. در نتیجه می طاقت گفت حتما هنگام راه اندازی تارنما به وردپرس به چهره تخصصی و چیره دست نگاه کنید.

کلام واپسین،انجام – تخمین خرج طراحی سایت با وردپرس
اگر می خواهید یک سوداگری آنلاین راه اندازی کنید، فقط بها معیار انتخاب نیست، خدمات رسیده بسیار مهم تر می تواند باشد. توصیه می کنیم حتما با یک فرد کارآزموده یا یک شرکت مشاور سوداگری مشورت نمایید. چون قصد پایانی از داشتن یک وب سایت احتمالا کسب درآمد و برند سازی در فضای مجازی است که یک شرکت مشاور مدیریت کسب و کار و کارآزموده کسب و کار های مجازی و برندسازی دیجیتال می تواند به شما کمک کند. حتما قبل از سفارش طراحی سایت که شدنی است بدون داشتن برنامه دقیق سپریدن شود، برنامه ریزی و قصد گذاری کسب و کارتان مشخص باشد و حتی طرح توجیهی سوداگری یا بیزینس پلن داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت فاز عمومی واکسیناسیون کرونا در ایران از زمستان ۱۴۰۰ اجرا خواهد شد.

مصطفی قانعی، دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص نگرانی مردم برای تامین واکسن کرونا عنوان کرد کمیته علمی مقابله با کرونا قصد دارد نیاز کشور به واکسن کرونا را به کمک تولیدات داخلی و خرید از سایر کشورها تامین کند. وی افزود بر اساس برنامه حدود ۱۶ میلیون دوز واکسن از مجموعه کوواکس، بالغ بر ۲۵ میلیون دو از از طریق واردات و ۲۵ میلیون دوز دیگر نیز به کمک تولیدات داخلی تامین خواهد شد.

زمان‌بندی واکسیناسیون کرونا در ایران

رئیس کمیته علمی مقابله با کرونا در ادامه بیان کرد در زمستان سال جاری کارکنان مراکز بهداشتی و درمان، افراد مسن، معلولان و جانبازان مراکز نگهداری در اولویت واکسیناسیون قرار خواهند داشت. وی افزود در بهار و تیر سال ۱۴۰۰ نیز افراد بالای ۶۵ سال، افراد ۱۶ تا ۶۴ سال دارای بیماری زمینه‌ای و افرادی که به واسطه شغل خود با مردم در ارتباط هستند واکسیناسیون خواهند شد.

طبق گفته مصطفی قانعی در مرداد تا آذر سال ۱۴۰۰ نیز ساکنان مراکز شلوغ، افراد ۵۵ تا ۶۵ سال بدون بیماری زمینه‌ای، شاغلان ضروری و کارکنان بهداشتی که در خط اول مواجهه نیستند، واکسن دریافت خواهند کرد. سرانجام در فاز چهارم نیز با شروع زمستان ۱۴۰۰ تمام مردم در برابر ویروس کرونا واکسینه می‌شوند.

رئیس کمیته علمی مقابله با کرونا در پایان خاطرنشان کرد در حال حاضر ۹ شرکت مشغول تولید واکسن هستند که ۳ مورد از آنها به فاز بالینی رسیده‌اند. وی افزود یک واکسن نیز طی همکاری مشترک با کوبا توسعه داده شده که این واکسن هم در مراحل خوبی است. همچنین در آینده‌ای نزدیک واکسن مورد تایید ایرانی به فاز تولید می‌رسد. گفتنی است ایران از سوی پایگاه یونیسف به عنوان یکی از کشورهای سازنده و تولیدکننده واکسن کروناویروس معرفی شده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

از شرکت سونی خبر می‌رسد یکی از بازی های استودیوهای پلی استیشن به نام MLB The Show 21 امسال برای کنسول ایکس باکس و به صورت کراس پلتفرم عرضه می‌شود.

تا همین چند سال پیش هرگز نمی‌توانستیم متصور شویم صاحبان پلتفرم‌ها، اجازه دهند بازی‌های ساخت خود روی دیگر کنسول‌های بازی اجرا شوند؛ اما ظاهراً‌ همه چیز در سال ۲۰۲۱ میلادی با سردمداری مایکروسافت تغییر کرده است. از زمان خرید Mojang، نه تنها مایکروسافت اجازه داده بازی محبوب Minecraft روی پلتفرم‌های دیگری به جز ویندوز و ایکس باکس اجرا شود، بلکه چندین عنوان انحصاری خود از جمله Ori and the Blind Forest و Ori and the Will of the Wisp را به کنسول نینتندو سوئیچ نیز آورده است.

بازی های استودیوهای پلی استیشن از انحصار PS4/PS5 درمی‌آیند

اما سونی هم با ارائه بازی‌های ساخت خود برای دیگر پلتفرم‌ها غریبه نیست. این کمپانی سال گذشته بازی Horizon Zero Dawn را برای کامپیوترهای شخصی نیز منتشر کرد. گرچه سونی عادت به این کار ندارد، اما خبر می‌رسد امسال قصد دارد عرضه یکی از بازی های استودیوهای پلی استیشن را برای کنسول‌های بازی رقیب هم عرضه کند. امسال بازی MLB The Sow 21 علاوه بر دو کنسول بازی پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ سونی، برای کنسول‌های بازی ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس / سری اس نیز منتشر خواهد شد.

بازی های استودیوهای پلی استیشن در ایکس باکس

این اولین باری است که بازی‌های ساخت PlayStation Studios روی پلتفرم ایکس باکس نیز اجرا می‌شوند و اطلاعیه امروز سونی نشان می‌دهد این اقدام با هدف گسترش قرارداد بین لیگ MLB (لیگ برتر بیسبال آمریکا)، بازیکنان آن و کمپانی سونی انجام می‌پذیرد. MLB یکی از محبوب‌ترین بازی‌های دیجیتالی ورزشی است و این اقدام سونی صاحبان کنسول‌های بازی ایکس باکس که طرفدار MLB هستند را بسیار خوشحال خواهد کرد.

عنوان MLB The Show 21 همچنین از قابلیت اجرای کراس پلتفرم (Cross-Platform) بهره می برد و به نظر می‌رسد اجرای آن در نسل‌های مختلف کنسول‌های بازی به صورت یکپارچه انجام می‌شود. این یعنی گیمرهایی که آن را روی ایکس باکس خود پلی می‌کنند، می‌توانند با دوستانی که دارای کنسول پلی استیشن هستند هم بازی کنند. علاوه بر این، این طور به نظر می‌رسد که اگر صاحب یکی از کنسول‌های نسل گذشته ایکس باکس وان یا پلی استیشن ۴ هستید، با خرید یک کنسول بازی ایکس باکس سری ایکس/ سری اس یا پلی استیشن ۵، نیازی به خرید مجدد این بازی نخواهید داشت و می‌توانید مستقیماً آن را روی کنسول جدید خود هم نصب کنید.

در خبرهایی دیگر آمده است که تصویر فرناندو گابریل تاتیس مدیتا (یک بازیکن بیس بال مشهور به ال نینو) روی جلد بازی MLB The Show 21 قرار خواهد گرفت. تاریخ عرضه این بازی ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین) است و با قیمت ۶۰ دلار برای کنسول‌های بازی نسل قبل و ۷۰ دلار برای کنسول‌های بازی نسل جدید به فروش خواهد رسید.

 



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سایت ها گونه ها گوناگونی دارند و برحسب استفاده ای که بعدها قرار است از آن ها بشود ، در هنگام طراحی سایت باید نکات خاصی مورد توجه پیمان گیرد .برای سرعت و زیبایی بخشیدن به طراحی سایت ، یک گذرگاه ساده استفاده از سیستم های مدیریت درونمایه مشابه جوملا و وردپرس است .
در این نوشتار به شما اطلاعاتی در باره طراحی سایت خبری با وردپرس داده خواهد شد .

سایت خبری چیست؟
سایت های خبری یا تازه خوان طراحی سایت خبری با وردپرس یا rss به سایت هایی گفته می شود که با جستجو در میان سایت های دیگر ، اقدام به جمع آوری آگاهی ها و اطلاعات جدید می نمایند و با این پیشه به بازدیدکنندگان سایت کمک می کندد الی بجای راز زدن از این سایت به آن سایت فقط با مراجعه به یک تارنما آگاهی ها متنوع و کثرت را تماشا نمایند .
شاید اینطور فکر کنید که راز زدن به سایت ها و چک مکردن تازه ها آن ها که شغل دشواری نیست. ولی در شرایطی که تعداد این سایت ها بالا برود ، سررسید بسیاری ببرای چک کردن آن ها تلف خواهید کرد . آن هم در شرایطی که ممکن است بسیاری از این سایت ها خبر جدیدی نداشته باشند .

چرا از وردپرس استفاده کنیم؟
از مهمترین دلایل به کارگیری سیستم مدیریت محتوای وردپرس در طراحی سایت خبری با وردپرس ، سئو محور بودن این سیستم مدیریت محتوا است. به نوع ای که رتبه سایت بسیار بالا خواهد رفت .
طراحی سایت خبری با وردپرس برای طراحی سایت های خبری و سایت های ورزشی ( مخصوصا فوتبال) زیاد سودمند و پسندیده است .

ویژگی های طراحی سایت خبری با وردپرس :
طراحی سایت های خبری با وردپرس ویژگی های منحصر بفردی به تارنما خواهد داد . چند مورد از این خاصیت ها را در فهرست پایین تماشا می نمایید :
۱)امکان ۴ ستونه نمودن دسته خبری با به کارگیری قالب های مخصوص
۲)بالا بردن مراجعه به سایت و افزایش سئو
۳)نمایش نقطه نظر ها
و…



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آخرین دستگاهی که در لیست دریافت‌کنندگان اندروید ۱۱ شرکت ردمی، ردمی نوت ۹S است که در هند با نام نوت ۹ پرو نیز شناخته می‌شود. این به‌روزرسانی با شماره ساخت MIUI 12.0.1.0 RJWMIXM و حجم ۲٫۳ گیگابایت عرضه می‌شود.

کاربران همچنین می‌توانند به‌روزرسانی امنیتی ژانویه را نیز به همراه سایر ویژگی‌های اندروید ۱۱ از جمله تغییر حباب‌های چت، مجوزهای یکبار مصرف دسترسی برنامه‌ها و کنترل پخش بهبودیاقته رسانه‌ها دریافت کنند. این به‌روزرسانی درحال عرضه مرحله‌ای است و در مناطق مختلف به مرور در دسترس قرار می‌گیرد.

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

پس از کار کردن به مدت یک سال در خانه، همه ما احساس خستگی می‌کنیم. زمانی چت‌ کردن با همکارها از طریق زوم در حالی که تظاهر می‌کردیم لباس رسمی پوشیده‌ایم، لذت‌بخش بود. اما حالا حتی تمرکز کردن و فهمیدن اینکه هر تماس در مورد چه چیزی است، کار دشواری می‌باشد. بخصوص اگر همزمان یادداشت برداری می‌کنید.

 

دوران جدید نیازمند برنامه‌ها و اختراعات جدید است و Caption Saver Pro یکی از محبوب‌ترین افزونه‌ها است. این افزونه کروم برای تمام سخنرانی‌ها و تماس‌های آنلاین گوگل میت، رونوشت تهیه کرده و آن‌ها را در گوگل درایو ذخیره می‌کند. به کمک این برنامه، نه تنها شما کار آسان تری برای دنبال کردن مطالب خواهید داشت بلکه بعدا می‌توانید به رونوشت‌های ایجاد شده مراجعه کرده و دوباره مطالب گفته شده را بخوانید.

پس از دانلود افزونه، همانند گذشته وارد جلسه‌ مورد نظرتان می‌شوید. این افزونه به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به کلیک کردن، زیرنویس مکالمات را فعال می‌کند و به طور همزمان از مکالمات شما رونوشت تهیه می‌کند. پس از پایان مکالمه‌ها، شما یک کپی از هر آنچه در جلسه اتفاق افتاد را در گوگل درایو خواهید داشت. اگر مایل باشید می‌توانید رونوشت خود را به شکل یک فایل متنی دانلود کنید. نسخه Pro این افزونه دارای ویژگی‌هایی مانند هایلایت کردن و برچسب زمانی می‌باشد که توسط آن می‌توانید توانایی یادداشت‌برداری خود را ارتقا داده و تمام تمرکزتان را روی جلسات خود بگذارید.

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بهترین محتوای فرآوری شما توسط شما نبایست الزاما در وبسایت شما قرار گیرد، بلکه بهترین مکان برای آن جاییست که بیشترین بیننده را به خود جذب کند.

 

در بحث های سئو این بیانیه کمی غیر بخردانه احتمالاً به نظر برسد. بر پایه اصول سئو تمام مسیرها می بایست به وبسایت ختم شود. بهترین درونمایه و مطالب می بایست در وبسایت منتشر شده و در ادامه به کسب بک لینک برای آنها پرداخت. چرا باید بهترین محتوا در جای دیگری منتشر شود؟ بله درست است، مایه می شود، ترافیکی که در آن زیاد است.

اما اگر شما یک فروشنده محصولات شعور (محصولاتی مانند لباس، غذا، مبلمان و زیور آلات) به مشتریان باشید چطور؟ بسیاری از مشتریان شما، محصولاتتان را در گوگل جستجو می کنند. اما بایست پهنا کنیم سرنوشت اعظمی از آنها در گوگل به جستجو نمی پردازند.

حدود یک سوم مشتریان بالقوه جستجو در فروشگاه های مورد نظرشان را ترجیح می دهند. طبق گزارش سایت PWC، این مقدار بدین شکل بخش بندی می شوند: 33% خریداران زیور آلات و ساعت چی، 39% خریداران مبلمان و ابزارها خانگی، 34% خریداران البسه و 16% تا 53 در دیگر تقسیم بندی ها یکراست در فروشگاه باره نظرشان به جستجو می پردازند و کاری به گوگل ندارند.

تمام این کاربران به فروشگاه هایی مراجعه می کنند که سالهاست مشغول به خرید از آنها هستند و در ماژول جستجوی خویش سایت به تعقیب فرآورده موردنظرشان می گردند.

جلب عقیده این مشتریان یک بحران بزرگ در بازاریابیست. چگونه به ترغیب آنها برای خرید یک محصول پرداخت؟

حقیقت مسلم در ارتباط با بازاریابی موثر اینست که در جایی قرار داشته باشید که مشتریان شما نیز همانجا هستند. بنابراین صاحبین کسب و کارها سعی در قرار دریافت در راه کاربران را دارند و به همین علت در تلویزیون، رادیو، بیلبورد ها و مجلات به تبلیغ می پردازند.

خوشبختانه بهره ابهت از کاربران منظور شما اوقات فراغت خود را در اینستاگرام سپری می کنند. آنها در این اوقات با خیال آسوده نشسته اند و بدون قصد خرید چیزی به نگریستن پست ها در اینستاگرام می پردازند. به همین علت آنها در این شرایط زیاد برای به دام افتادن در تله بازاریابان زیرک، آسیب پذیر هستند.

اینجاست که انگیزه حضور شما در اینستاگرام مشخص می شود:

1. توان فروش محصولات در اینستاگرام به شدت در حال افزایش است.

2. کاربران اینستاگرام در انتهای سال 2017 به 800 میلیون کاربر رسیده اند. تنها فیسبوک با دو میلیارد کاربر و یوتیوب با 1.5 میلیارد کاربر نسبت به اینستاگرام در جایگاه بالاتری از عقیده شمار کاربر پیمان دارند.

افزایش شمار کاربران اینستاگرام

3. رشد اینستاگرام در سال 2014 لغایت 2017، 357% بوده است.

رشد بالای اینستاگرام

4. 72% کاربران اینستاگرام گزارش داده اند که تصمیم به خرید خود در اینستاگرام را بر اساس چیزی که قبلا در وبسایت ها دیده اند گرفته اند.

5. اینستاگرام بیشترین کارایی را نسبت به دیگر پلتفرم ها در خرید کاربران دارد.

تاثیر اینستاگرام در خرید کاربران

درک نیرو اینستاگرام برای شما که تصورتان متعلق به صرفا جایی برای معرفی غذاها، سلفی ها و عکس ها گربه ها بوده کمی سخت است. شما احتمالا با خود انگاشت می کنید که محصولات شما حائز عکس ها چشم نوازی نیستند و هزاران عذر و بهانه برای عدم کار و جنبش در این شبکه می توانید بیاورید.

در سرنوشت پایین به نمونه هایی را برای شما آماده کرده ایم که در آغاز چه بسا تصاویر زیبایی برای عرضه نداشته باشند، اما راستی چیز دیگریست:

صفحه اینستاگرام Kings Brewing Co
صفحه اینستاگرام Carpenter Trade LLC
صفحه اینستاگرام Plumber Parts
صفحه اینستاگرام Goat Rodeo Farm & Dairy
مهم نیست که عکس ها محصولاتتان یکنواخت به عقیده برسند. نکته مهم در اینجاست که شما می توانید صفحه اینستاگرام خود را به منبعی از سفارشات بسیار تبدیل کنید. حتی اگر به اندیشه فروش محصولات خویش از طریق اینستاگرام نیستید مفتوح هم کار و جنبش در این شبکه اجتماعی مایه برندسازی بهتر و هرچه بیشتر دیده شدن شما می گردد.

به عنوان مثال از گوشی احد از همکاران خویش که در شبکه اینستاگرام عضو است استفاده کرده و با استفاده گزینه خرده بین آن، به جستجوی هشتگ های پیوسته با شغل خویش بپردازید.

مطمئنا نگریستن می کنید که اینستاگرام سایر یک شبکه اجتماعی برای عاشقان سلفی نیست. این ابزار یکتا از شناخته شده ترین ها در بازاریابی های مدرن است و احتمالا موثرترین پلتفرم شبکه اجتماعی برای آغاز یک سوداگری می باشد.

10 راهکار برای ساخت یک برند در اینستاگرام
کسب و شغل ها می توانند با ساخت جامعه ای از تعقیب کنندگان خود، جمعی از مشتریان نهفته را دور خود جمع کنند. ولی چرا و چگونه می بایست دست به این کار بزنند؟ در ادامه به معرفی طریق هایی می پردازیم که یک صفحه اینستاگرام قوی و با پتانسیل بالا را در این شبکه اجتماعی ایجاد کنید.

1. با به کارگیری همگی امکانات، کاربران را ترغیب به کار و جنبش در صفحه خویش کنید
روش درست برای اتمام این شغل ترغیب کاربران به درج کامنت، لایک کردن پست ها و ارائه تخفیف ها و پیشنهادات ویژه به دنبال کنندگان صفحه است.

چرا: الگوریتم اینستاگرام به مانیتور تاثیر پست های جدید در اولین ساعات انتشار خود می پردازد. اگر به پست شما توجهی نشده و کاربران متعلق به بگذرند، مطمئنا آن پست برای طیف زیادی از کاربران تعقیب کننده شما نمایش داده نخواهد شد.

2. پروفایل شخصی خود را به پروفایل تجاری تبدیل کنید
برای سپریدن این شغل به پروفایل خود رفته و در منوی اینستاگرام به پیگیری گزینه Switch to a Business Profile بگردید. فرآیند مربطه را پیگیری کنید تا صفحه شما به حالت تجاری تغییر کند. دقت داشته باشید که در درازا فرآیند دربایستن است که پروفایل اینستاگرام شما به فیسبوک متصل گردد.

چرا: پروفایل های بازرگانی امکانات بیشتری را در اختیار شما پیمان می دهند که برای مدیران شبکه های اجتماعی بسیار ضروریست. این امکانات دربرگیرنده نمودارهایی برای گزینش بهترین زمان پست عکس ها، گزینه های بیشتری برای تماس ها، دسترسی به تبلیغات اینستاگرام و تقسیم پیشرفته اینستاگرام درباره دنبال کنندگان است. با به کارگیری این امکانات می توان به نگریستن نسبت جنسیت تعقیب کنندگان، سن آنها و فضا زندگیشان پرداخت.

3. لینک وبسایت را در سرنوشت بیوگرافی پیمان دیتا و روشنگری اختصار درباره خدمات و محصولات خویش بنویسید
تمام اطلاعات مورد عقیده با سوداگری خود از جمله مکان کسب و کار، ایمیل، و عدد تلفن خود را در پروفایل خویش قرار دهید. در چهره امکان و به شکل کاملا خلاصه اطلاعات دیگری همچون پیشنهادات ویژه فروش و اطلاعات مربوط به واتس اپ، تلگرام و از این قبیل را نیز در قسمت توضیحات پیمان دهید. در ضمن اینستاگرام از اموجی ها نیز حمایت کرده و از قابلیت های آن می توانید در سرنوشت توضیحات سهم ببرید.

در نهایت لینک صفحه اصلی یا یکی از صفحات مهم سایت را در تقدیر لینک بیوگرافی پروفایل پیمان دهید. این لینک همیشه لینک ثابتی نخواهد بود و همواره با توجه به شرایط بهتر است تعویض گردد. در هنگام پست های یومیه که شامل محصولات جدیدتان می شود، می تواند لینک آن را در قسمت بیوگرافی پیمان داده و به این مسئله در پست باره نظرتان اشاره کنید.

چرا: جز در حالتی که از تبلیغات اینستاگرام استفاده می کنید، قادر به استفاده از لینک های قابل کلیک در پست ها نیستید. فقط گزینه لینک گذاری قابل کلیک، تقسیم بیوگرافی پروفایل است.

قرار دادن اطلاعات تماس در اینستاگرام

4. با استفاده از هشتگ ها، اکانت اینستاگرام خویش را قابل یافتن کنید
به کمک هشتگ ها می توانید با دیگر پروفایل های مانند رقابت کنید. برگزیدن و استفاده از هشتگ ها دربایستن به دانش آنچنانی ندارد، ولی اگر در بهره‌گیری و برگزیدن آنها مشکل دارید، راهکارهای بسیار میتواند به شما کمک زیادی کند:

هشتگ مورد استفاده می بایست با پست شما همخوانی داشته و توصیف کننده آن باشد.

هشتگ مورد بهره‌گیری می بایست جز هشتگ های پرطرفدار باشد. برای این پیشه قسمتی از عبارت را با هشتگ تایپ کرده تا اینستاگرام پیشنهادات پرطرفدار مشابه را به شما نمایش دهد.

هر جند وقت یکبار به آنالیز هشتگ ها پرداخته و موارد اضافی و به درد نخور را از لیست خود بیرون کنید. اینستاگرام به صورت باطنی حائز چنین قابلیتی نیست، اما برای این شغل می توانید از ابزارهایی مثل Iconosquare، Websta.me و Hastagify.me کاربرد کنید.

چرا: اگر اینستاگرام را به عنوان یک موتور جستجو در عقیده بگیریم، هشتگ ها کلمات کلیدی هستند که می بایست به بهینه سازی صفحه یا پست هایمان در آنها بپردازیم. هرچه گزینش بهتری در استفاده از هشتگ ها داشته باشید، فالوور های بیشتری پیدا خواهید کرد. هر چه تعداد نمایش پست ها و پروفایل شما بیشتر باشد، فالوور های اکثریت به سمت شما جذب شد و در نتیجه فروش بیشتری خواهید داشت.

استفاده از هشتگ در اینستاگرام

5. با استفاده از هشتگ ها، اکانت اینستاگرامی خود را قابل تقسیم بندی و جستجو کنید
با به کارگیری هشتگ ها می توان پست های خود را به چهره تقسیم بندی شده دراورد تا قابل جستجو و تقسیم شدن بدست کاربران باشند. شاید برای شما جای شگفتی داشته باشد که چگونه می توان بخش بندی پست های اینستاگرام پرداخت. اینستاگرام هنوز گذرگاه زیادی را در پیش رو دارد که قابلیت تقسیم کردن پست ها را به کاربران ارائه دهد. اما با استفاده از هشتگ ها می توان به تقسیم بندی پست ها و نگریستن پست های درون آن بخش پرداخت. به مثال ذیل پروا کنید.

تصور می نماییم که نام برند شما رادبیبی است و شما فروشنده لباس بچه و دیگر گونه ها محصولات در پروفایل خویش می باشید.

تگ های تقسیم بندی را به چهره نمونه #رادبیبی_لباس_بچه و #ردبیبی_کالسکه_بچه تعریف کرده و در پست های پیوسته قرار دهید.

آدرس هشتگ ها را در توضیحات پروفایل پیمان دیتا الی کاربران به راحتی دسته بندی سفارشی شما دسترسی داشته باشند.

چرا: اغلب پست های اینستاگرام به صورت یکبار مصرف عمل کرده و با انتشار پست های اغلب دیگر مشاهده نمی گردند. با استفاده از جمله بندی کردن آن ها در قالب هشتگ های سفارشی، می تاب آنها را در دراز مدت قابل نمایش برای کاربران کرد.

6. اقدام به برگزاری جشنواره ها و پیکار ها کنید
اینستاگرام نسبت به فیسبوک آزادی عمل اکثریت را به شما در برگزاری جشنواره ها و مسابقات می دهد. با به کارگیری این فرصت ها می تاب به ترغیب کاربران برای تعقیب کردن پروفایل شما یا لایک و کامنت در پست ها کرد.

اغلب بعضی از صفحات کبیر اینستاگرامی با همکاری یکدیگر اقدام به برگزاری مسابقاتی همراه با جوایزی مثل گوشی آیفون می کنند. در صورتی که جایزه مسابقه یگانه از محصولاتتان باشد مطمئنا از هزینه آن برای شما می کاهد و همینطور امتیازات خاص خود را نیز به همراه دارد.

چرا: همه عاشق جایزه هستند. کاربران اینستاگرام علاقه خاصی به کمپانی در این گونه مسابقات نشانه می دهند. مسابقات اینستاگرامی چنانچه صحیح اجرا شوند، احد از موثرترین ابزارها برای افزایش فالوور می توانند باشند. دقت داشته باشید که پس از برگزاری پیکار پست های با کیفیتی را منتشر کرده تا تعقیب کنندگان جدید را حفظ کنید، در غیر این صورت فالوورهای جدید به سرعت شما را آنفالو می کنند.

7. با کسب و کارهایی که محصولات پیوسته با کسب و کار شما دارند مشارکت کنید
شما می توانید به واسطه شراکت با کسب و کارهای مرتبط به تبلیغ یکدیگر در پست های خود بپردازید. به عنوان مثال می تاب به کسب و کارهای مشابهی مشابه یک باشگاه ورزشی، یک برند لباس ورزشی و یک فروشگاه مکمل های ورزشی اشاره کرد که تمامی در بستگی با یکدیگر هستند. همینگونه یک فروشگاه کیک و شیرینی میتواند همکاری مشابهی با یک کافی شاپ داشته باشد.

چرا: شما با این کار به معرفی محصولات کسب و کاری می پردازید که جز رقبای شما نیستند، اما محصولات مشابهی را ارائه می دهند. همینگونه آنها نیز همین حالات را نسبت به شما دارند. این پیشه می تواند یک تجربه برد-برد برای دو طرف بوده و مشتریان زیادی را به سمت هر دو کسب و کار روانه کند.

8. از راه کسان معروف به بازاریابی محصولات خود بپردازید
مهمترین تقدیر این شغل پیدا کردن شخص درست برای این گونه تکاپو است. اشخاص بسیار سرشناس حائز تنوع زیادی از تعقیب کنندگان هستند و احتمالا درصد کمی از آنها پتانسیل دنبال کردن شما را دارند. همچنین هزینه تبلیغات در این نوع صفحات بسیار زیاد است. افرادی را در اینستاگرام پیدا کنید که حیطه فعالتشان به نوع ایست که دنبال کنندگانشان پتاسیل بالایی برای پیگیری کردن صفحه شما دارند. حتی افرادی با صفحات با شمار فالور های نه چندان زیاد هم می توانند کارایی مثبتی در روند بازاریابی شما داشته باشد. سئو در اینستاگرام

چرا: هر چه افراد، بیشتر کسی را همنشین داشته باشند، بیشتر به آنها اعتماد می کنند. با رهنمود برند شما توسط آنها، پیگیری کنندگان به سراغ شما آمده و از شما خرید خواهند کرد. درامد این گونه کسان (اینفلوئنسرها) در اینستاگرام در سنه 2017، مقدار 1.1 میلیارد بوده و پیشبینی می شود که در سنه 2018، مقدار 1.6 میلیارد دلار و در سال 2019 به رقم 2.3 میلیارد دلار برسد.

9. انواع گوناگون محتوا را پست کرده تا گونه درونمایه با بیشترین بازخورد را شناسایی کنید
پست های اینستاگرام شما می توانند زیاد متفاوت و جذاب بوده، حتی اگر کسب و کار شما پتانسیل زیادی برای عکس های جذاب نداشته باشد. گرد از طریق های انتشار پست، به کارگیری محتواییست که توسط کاربران در ارتباط با کسب و کار و محصولات شما منتشر شده است. شما می توانید با انتشار دوباره تصویری از فرآورده خویش که گرد از مشتریانتان آن را پست کرده است، پست های متنوعی را در پروفایل خود پیمان دهید.

چرا: شما نمی توانید بهترین راهبرد را الی هنگامیکه به تست کل گونه ها آن بپردازید بشناسید. پروفایل خویش را به پروفایل بازرگانی در اینستاگرام تبدیل کرده و میزان همکاری را برای گونه ها پست ها بررسی کنید الی به بهترین گونه آن پی ببرید. سئو در اینستاگرام

10. تبلیغات در اینستاگرام پسینیان گزینه است
اینستاگرام حائز امکان تبلیغات برای پست هاست. بدین شکل که با پرداخت هزینه ای از طرف شما، اینستاگرام به تبلیغ آن در سایر صفحات می پردازد. البته این خاصیت در ایران غیرفعال است.

چرا: اینستاگرام اعلام کرد که شمار تبلیغ کنندگان در مارچ 2017 به یک میلیون واصله است. این مسئله پرتو می دهد که به کارگیری خدماتی تبلیغاتی اینستاگرام موثر بوده و تاثیر خوبی را به به اتفاق دارد. خرج تبلیغات نیز به نسبت مقرون به صرفه است و هر کاربری با هر مقدار از بودجه می تواند به خرید بسته تبلیغاتی بپردازد.

نباید ها در بازاریابی اینستاگرامی
هیچگاه اقدام به خرید لایک، کامنت و فالوور نکنید. تماشا عددی کبیر در قسمت تعداد فالوور در پروفایل شما اغوا کننده به نظر می رسد. ولی اگر قسمتی از آنها جعلی یا به اصطلاح فیک باشند، این مسئله موجب ایجاد فاجعه می گردد. اما چرا؟

کاربران جعلی خریدی از شما نخواهند کرد.
کاربران جعلی در پست ها مشارکتی نکرده و لایکی و کامنتی ثبت نمی کنند. به این واسطه نسبت همکاری در پروفایل شما تفریق مکشوف و احتمالا از فهرست کاربران برتر بیرون خواهید شد. الگوریتم اینستاگرام به نرخ مشارکت توجه زیادی داشته و بالا بودن آن را نشانه محبوبیت صفحه می داند.
خرید فالوور و لایک در اینستاگرام به مثابه سئو کلاه سیاه در گستره بهینه سازی می باشد و ریسک بالایی را به به اتفاق دارد.
جمع بندی
اگر اغلب مشتریان شما در اینستاگرام پیمان دارند، شما می توانید بهترین پست های خود را در این شبکه اجتماعی منتشر کنید. مطمئنا آغاز شغل سخت خواهد بود ولی با صرف زمان و هزینه در این شغل می توانید کارایی مثبت آن را در شش لغایت دوازده ماه مشاهده کنید. دقت داشته باشد که منظور افزایش فالوور یا لایک نیست و تنها منظور مهم در بازاریابی از راه اینستاگرام، افزایش فروش محصولات می باشد.

منبع:



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اولین دوره مسابقات برنامه‌نویسی «همراه کاپ» با هدف استعدادیابی نیروی فنی توسط همراه اول برگزار می‌شود.

روابط عمومی همراه اول با انتشار یک بیانیه خبری اعلام کرد که نخستین دوره مسابقات برنامه‌نویسی «همراه کاپ» با هدف استعدادیابی نیروی فنی ٢۴ بهمن‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

در این دوره همراه کاپ که مختص مسابقات «جاوا» و «تحلیل داده» است، استعدادیابی از بین نفرات برتر این مسابقه به‌عمل خواهد آمد و مقدمات همکاری مشترک نیروهای مستعد با مرکز تحقیق و توسعه همراه اول فراهم خواهد شد.

به گفته همراه اول، جوایز این دوره از مسابقات که توسط «مرکز تحقیق و توسعه همراه اول» و با مشارکت «شرکت همراه کسب‌وکارهای هوشمند» و همکاری کوئرا برگزار می‌شود، برای مسابقه جاوا ١۵ میلیون تومان و برای مسابقه تحلیل داده ۵۰ میلیون تومان خواهد بود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در مسابقه دیتا به لینک و مسابقه جاوا به این لینک مراجعه کنند.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

فناوری تاکسی بدون راننده برای اولین بار در کشور چین شروع به کار کرد. این فناوری که از آن به عنوان «روبوتاکسی» یاد می‌شود برای اولین بار توسط استارتاپ AutoX در کشور چین به بهره‌برداری رسید و در صورت جذب منابع احتمالا می‌تواند از مرزهای چین خارج شود.

استارتاپ AutoX اولین شرکتی است که در کشور چین حمل و نقل عمومی با خودروی بدون راننده را تحت عنوان روبوتاکسی ارائه می‌دهد. شهروندان برای استفاده از خدمات روبوتاکسی باید ثبت نام آن را در شنژن انجام دهند و از خدمات عضویت خود استفاده کنند. خودروهای استفاده شده در این طرح «کرایسلر پاسیفیکا» هستند و در طول مسیر سفر، مسافر تنها شخصی خواهد بود که سوار بر این خودرو است. با این وجود در صورت نیاز به کمک در طول مسیر، می‌توان با واحد پشتیبانی محصول صحبت کرد.

این استارتاپ پس از انجام چندین ماه آزمایش‌های مختلف، اکنون برخی از توانایی‌های روبوتاکسی را در خصوص کنترل شرایط دنیای واقعی اعلام کرده است.

 

در ویدیوی منتشر شده توسط این کمپانی، مشخص می‌شود که این خودروی بدون راننده چگونه با خیال راحت از کنار سایر خودروها عبور کرده و ترافیک را مدیریت می‌کند.

وسایل نقلیه این طرح برای ایجاد احساس در محیط خود از ترکیبی از لایدار (که نوعی فناوری سنجش از راه دور است)، رادار و سنسورهای سنجش نقاط کور استفاده می‌کنند. هر چند تاکسی‌های بدون راننده استارتاپ AutoX هنوز در سرتاسر دنیا کمیاب هستند، عادی شدن آن‌ها نیاز به ترکیبی از بهبود تکنولوژی و البته رگولیشن مقررات مربوط به آن‌ها دارد.

با وجود بیماری همه‌گیر کرونا، حضور در اجتماع خطرات زیادی را برای رانندگان و مسافران به وجود آورده و حذف رانندگان در رفت و آمد مسافران می‌تواند تبدیل به یک گزینه ایمن در سفر‌های روزانه شهروندانی باشد که فاقد خودروی شخصی هستند. اما در نهایت باید دید این فناوری ابتدا در خود چین چقدر مورد استقبال قرار خواهد گرفت و آیا راهش را به سایر کشورها نیز باز می‌کند یا خیر.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بازی زولا یک بازی تیراندازی آنلاین به سبک شوتر است که در ایران توسط استودیو سورنا گیمز منتشر شده است و با برگزاری مسابقات دوره ای هفتگی و ماهانه و جوایز میلیونی خود موفق شده بین مخاطبان ایرانی طرفداران زیادی پیدا کند.

استودیو سورنا گیمز جزئیات نسخه جدید زولا را که طرفداران این بازی مشتاقانه در انتظار آن بودند، به صورت رسمی اعلام کرد. مطابق انتظار، این نسخه جدید تغییرات مختلفی را در بازی به وجود می‌آورد تا تجربه‌ی کلی کاربر بهبود یابد. اولین تغییر، اضافه شدن لابی سریع است. کاربران با استفاده از این ویژگی می‌توانند به صورت مستقیم به حالت‌ها و نقشه‌های مختلف از جمله مبارزه‌ی تیمی، رقابتی و بتل رویال دسترسی داشته باشند. البته حالت بتل رویال همچنان مراحل تست را پشت سر می‌گذارد و قابل‌استفاده نیست.

از دیگر امکانات نسخه جدید زولا حالت سرگرمی جدید یا فان مود است که در آن، سه حالت مختلف در دسترس کاربران قرار می گیرد. اولین حالت، جنگ گلوله برفی است. این حالت شامل رقابت ۱۶ کاربر می‌شود که در قالب دو تیم حداکثر هشت نفره مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. هدف از شرکت در این حالت، کشتن دشمنان با استفاده از گلوله‌های برفی و دستیابی به امتیاز تعیین شده است. البته در جریان رقابت یک سری بسته‌های کوچک داخل نقشه قرار می‌گیرد که شامل سلاح‌های قدرتمندی می‌شوند. کاربران می‌توانند از آن سلاح‌ها برای کشتن رقبا بهره ببرند.

 

 

 

دومین حالتی که درفان مود دیده می‌شود، سلاح کمری است. همان‌طور که از اسمش می‌توان حدس زد، کاربران در رقابت‌های این حالت تنها قادر به استفاده از کلت هستند. البته ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود. هر کاربر در ابتدای رقابت تنها سه گلوله داشته و به ازای کشتن هر کاربر دیگر، سه گلوله دریافت می‌کند؛ قانونی که باعث شده هیجان و استرس شرکت در این حالت به میزان قابل‌توجهی افزایش یابد. سومین و آخرین حالت فان مود، تحت عنوان چالش رنگی شناخته می‌شود.

رقابت‌های سومین حالت شامل یک گرداننده می‌شود که پس از چرخش، به صورت تصادفی یک رنگ را نشان می‌دهد. کاربران حاضر در رقابت سپس باید خودشان را به محل مورد نظر برسانند. کاربری که بتواند خودش را به عنوان اولین نفر به مقصد برساند، به عنوان برنده معرفی شده و یک امتیاز به تیم خودش اضافه می‌کند. در ضمن، رقابت‌های این حالت در یک نقشه‌ی ۱۶ در ۱۶ رخ می‌دهد.

یکی دیگر از تغییرات مهمی که در نسخه جدید بازی تیراندازی زولا ایجاد شده، اضافه شدن رتبه‌بندی به حالت مبارزه‌ی تیمی است. مانند چیزی که در سرورهای حالت رقابتی وجود دارد، کاربران با توجه به عملکردشان در حالت مبارزه‌ی تیمی، امتیاز کسب کرده و به ترتیب در جدول قرار می‌گیرند. رتبه‌بندی مربوط به این حالت از طریق پروفایل حساب کاربری قابل‌مشاهده است. در کنار این تغییرات، مجموعه‌ای از بهبودها در بخش‌های مختلف اتفاق افتاده که برای مثال می‌توان به به‌روزرسانی سرورها اشاره کرد. این اقدام، با توجه به درخواست‌ها و گزارش‌های کاربران جهت کاهش لگ و پینگ صورت گرفته است.

 

 

 

به لطف بهبودهایی که در نقشه‌ی شهر قدیمی به وجود آمده، خبری از افت فریم و پینگ نامناسب نخواهد بود. به جز این مورد، یک نقشه‌ی کاملا جدید به زولا اضافه شده که قلعه نام دارد. کاربران قادر هستند تمامی حالت‌ها به جز اسکورت و شکار رئیس را در این نقشه تجربه کنند. نقشه قلعه، بسیار حائز اهمیت بوده و قرار است یکی از نقشه‌های مسابقات زولا در آینده باشد.

در ضمن، در نسخه جدید زولا این امکان برای کاربران فراهم شده تا در پنج ثانیه‌ی آغازین هر راند سلاح‌های خود را انتخاب کنند.

برای دانلود و نصب رایگان زولا می توانید از طریق این لینک اقدام نموده و از جوایزی که برای کاربران جدید در نظر گرفته شده بهره مند شوید.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

پردازنده‌ی مرکزی و مادربرد، بخش‌هایی هستند که در افزایش حافظه‌ی رم دستگاه محدودیت برپایی می‌کنند. این سخت‌افزارها گنجایش محدودی در پشتیبانی از حافظه‌ی رم دارند و در ارتقا سیستم، باید محدودیت آن‌ها را در عقیده داشته باشید. درنهایت فراموش نکنید که تمامی ماژول‌های رم شما باید سرعت مساوی (به مگاهرتز) داشته باشند.

برخی لپ‌تاپ‌ها قابلیت ارتقا حافظه‌ی رم را ندارند
پس از انتخاب حافظه‌ی رم مناسب، نوبت به نصب آن در رایانه شخصی می‌رسد. در کامپیوترهای رومیزی فرایند معضل در قبل ندارید و تنها باید کیس را باز کرده و ماژول جدید را نصب کنید. ارتقای سخت‌افزاری در لپ‌تاپ‌ها کمی پیچیده‌تر است و حتی در بعضی از آن‌ها احتیاج به بازکردن پنل کیبورد دارد. فراموش نکنید که برخی لپ‌تاپ‌ها به‌هیچ‌وجه امکان ارتقای حافظه‌‌ی رم را ندارند، چون ماژول رم روی PCB مادربرد آن‌ها لحیم شده است.

تغییر کارت گرافیک
تغییر کارت گرافیک معضل چندانی ندارد، اما فقط در کامپیوترهای شخصی رومیزی قابل اتمام خواهد بود. اگر سیستم فروش کامپیوتر قدیمی شما مجهز به حافظه‌ی رم کافی بوده و بازی‌ها را از درایو SSD اجرا می‌کنید، قدم بعدی برای شفا تاثیر و کیفیت، ارتقای کارت گرافیک است. قبل از ارتقای کارت گرافیک، باید فاکتورهای متعددی را باره رسیدگی پیمان دهید. به‌عنوان نمونه باید رزولوشن قابل پشتیبانی در نمایشگر، با رزولوشن کارت گرافیک هم‌خوانی داشته باشد. مثلا یک کارت گرافیک 4K با نمایشگر 1080p ترکیب مناسبی نیست.

کارت گرافیک

ارتقای کارت گرافیک حتی در ترکیب با پردازنده‌های مرکزی نسبتا کهنه هم تاثیر زیادی دارد. البته اگر پردازنده‌ی مرکزی شما عمر زیادی دارد و دربایستن به ارتقا پیدا کرده است، احتمالا باید کل سیستم رایانه شخصی خود را ارتقا دهید.

برای جایگزینی کارت گرافیک روی کامپیوتر رومیزی، کارت باستانی را از مادربرد و پیوستگی برق متمایز کرده و کارت جدید را جایگزین آن کنید. برای بهره‌مندی از قابلیت‌های سخت‌افزار جدید احتمالا فقط به نصب درایور نرم‌افزاری نیاز خواهید داشت.

ارتقا پردازنده‌ی مرکزی
ارتقای CPU بسهولت دیگر قطعات سخت‌افزاری نیست و در لپ‌تاپ‌ها نیز به‌هیچ وجه حمایت نمی‌شود. البته باز هم در ارتقای این قطعه‌ی سخت‌افزاری معضل خاصی ندارید. پیش از تصمیم به ارتقای پردازنده‌ی مرکزی، آغاز باید پردازنده‌های سازگار با مادربرد خود را بررسی کنید. سوکت مادربرد (محل پیوست CPU به مادربرد) باید از پردازنده‌ی جدید حمایت کند.

نکته‌ی مهم سایر در ارتقای پردازنده‌ی مرکزی، دقت به شیوه و قوانین عرضه‌ی فرآورده هر تولیدکننده‌ی پردازنده است. به‌عنوان نمونه در پردازنده اینتل، گواه به کارگیری نسخه‌های متفاوت سوکت هستیم. به‌عنوان مثال، یک سوکت LGA 1151 هماهنگ با پردازنده‌های اسکای‌لیک، لزوما با سوکت LGA 1151 باره بهره‌گیری در پردازنده‌های کافی‌لیک سازگار نیست.



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سری Red Magic 6 خانواده‌ای است که باردیگر پای نوبیا (Nubia) را به دنیای گوشی‌های هوشمند گیمینگ باز می‌کند. پیش‌تر، انتشار تیزرهای رسمی و فهرست‌های صدور گواهی برای حداقل دو گوشی را شاهد بوده‌ایم که بعضی از اطلاعات آن‌ها را فاش کرده است. سرانجام امروز تصاویری واقعی از نسخه Tencent Games edition Red Magic 6 فاش شد تا با این محصول بیشتر آشنا شویم.

به‌گفته‌ی رسانه‌ی gsmarena، گوشی هوشمند Tencent Games edition Red Magic 6 با دوربین چهارگانه‌ای که به‌صورت افقی در پشت دستگاه قرار دارد و با اِلِمانی ایکس‌شکل همراهی می‌شود، از‌نظر طراحی با Red Magic 5S تفاوت زیادی دارد. به‌نظر می‌رسد در پشت دستگاه، یعنی محل قرارگیری اِلِمان X‌، فن خنک‌کننده داخلی تعبیه شده است. همچنین، در طراحی این دستگاه آرم Red Magic در پایین و نام برند Tencent Games در وسط دیده می‌شوند.

red magic 3

اکنون که از Tencent صحبت شد، به این مسئله باید اشاره کنیم  که نی فی (Ni Fei)، مدیرعامل نوبیا، نیز در حساب کاربری Weibo خود تصویری از نمای خارجی ساختمان Tencent در شنژن چین منتشر کرده است. این مسئله تأیید می‌کند سری Red Magic 6 نسخه‌ی Tencent Games نیز خواهد داشت. تاکنون، انتظار می‌رود سری Red Magic 3 حداقل در دو نسخه‌ی پرو و معمولی عرضه شود. درادامه پست منتشر‌شده‌ی نی فی را مشاهده می‌کنید:

نمای خاجی Tencent

گفته می‌شود‌ نسخه‌ی پروی این دستگاه به باتری ۵،۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است که از فناوری شارژ ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند؛ در‌حالی‌که طبق اطلاعات به‌دست‌آمده، نسخه‌ی معمولی شارژ ۶۶ واتی را ارائه می‌دهد. در آخر نیز باید به این مسئله اشاره کنیم که هر دو این دستگاه‌های جدید در درون خود از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کنند.

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/mobile/367256-red-magic-3-design-leaks/



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ارزش سهام اپل (AAPL) روز گذشته با رشدی اندک مواجه شد؛ درحالی‌که به‌طور‌کلی ارزش بازار افت کرد. در پی این اتفاق، ارزش سهام اپل به بشیترین حدش در تاریخ رسید. براساس گزارش خبرگزاری 9to5Mac، اپل چند روز دیگر گزارش مربوط به عملکردش در فصل تعطیلات را منتشر می‌کند و احتمالا در این گزارش، عملکرد درخشان شرکت کوپرتینویی را شاهد خواهیم بود.

تحلیلگران می‌گویند فصل تعطیلاتِ‌ سپری‌شده احتمالا نخستین فصل ۱۰۰ میلیارد دلاری اپل در تاریخ خواهد شد. ارزش سهام اپل از پایان ۲۰۲۰ تاکنون، تغییر چندان زیادی به‌خود ندیده‌ است. ۲۹ دسامبر ۲۰۲۰ (۲ دی ۱۳۹۹)، ارزش هر سهم اپل در معاملات روزانه به ۱۳۸٫۷۸ دلار رسید و همین موضوع نشان داد سهام اپل در طول سال ۲۰۲۰ با رشد تقریبا ۹۰ درصدی مواجه شده است. بااین‌حال، رشد ۱٫۶۱ درصدی روز گذشته به‌حدی کافی بود که باعث شد ارزش سهام اپل به بیشترین میزانش در تاریخ برسد. بررسی‌ها نشان می‌دهد در آخرین ساعات معاملاتی روز گذشته، هر سهم اپل با قیمت ۱۳۹٫۰۷ دلار معامله شده است.

به‌گفته‌ی خبرگزاری‌ها، اپل ۲۷ ژانویه‌ی ۲۰۲۱ (۸ بهمن ۱۳۹۹) قصد دارد گزارش مربوط به عملکرد خود در فصل نخست سال مالی ۲۰۲۱ را رسما منتشر کند. به‌‌علت دنیاگیری ویروس کرونا، اپل برخلاف سال‌های گذشته رهنمودی برای میزان درآمد و سود خود در بازه‌ی زمانی یادشده منتشر نکرده است؛ بااین‌حال، از‌آنجاکه گوشی‌های سری آیفون ۱۲ به‌عنوان نخستین دستگاه‌های 5G اپل در ماه‌های گذشته به بازار عرضه شده‌اند، انتظار داریم درآمد و سود اپل در فصل نخست سال مالی ۲۰۲۱ بسیار زیاد بوده باشد؛‌ خصوصا با درنظرگرفتن گزارش‌هایی که از فروش چشمگیر گوشی‌های سری آیفون ۱۲ حکایت می‌کنند. 

در مقام مقایسه، اپل در فصل نخست سال مالی ۲۰۲۰ اعلام کرد ۹۱٫۸ میلیارد دلار درآمد و ۲۲٫۲ میلیارد دلار سود به‌جیب زده است. دو عدد یادشده رکوردشکن بودند و اپل هرگز تا آن زمان موفق نشده بود در بازه‌ی زمانی سه‌ماهه تا آن حد درآمد و سود کسب کند. درباره‌ی فصل نخست سال مالی ۲۰۲۱، تحلیلگران می‌گویند اپل قابلیت دستیابی به رکورد جدیدی را دارد و می‌تواند برای نخستین‌بار در بازه‌ی زمانی سه‌ماهه بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار درآمد کسب کند. براساس گزارش مؤسسه‌ی MarketWatch، یکی از تحلیلگران برجسته‌ی مورگان استنلی، کیتی هابرتی، از عرضه‌ی گوشی‌های سری آیفون ۱۲ به‌عنوان «موفق‌ترین عرضه‌ی محصول در پنج سال اخیر» یاد کرده است.

 

 منبع: 


:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به چه علت باید خرج مدیریت شبکه های اجتماعی را بپردازیم؟
مدیریت شبکه های اجتماعی به چهره پیوستگی مایه رشد شما می شود
مدیر شبکه های اجتماعی بر تمام بخش‌ها و حوزه‌های بازاریابی در شبکه های اجتماعی، هزینه مدیریت شبکه های اجتماعی علی الخصوص کاربران آن، تسلط کامل دارد و متناسب با جمعیت بیننده و کاربران هر شبکه اجتماعی اقدام به تولید درونمایه و بازاریابی محتوایی می کند.

مدیر شبکه‌های اجتماعی با چنین تخصصی می‌تواند مایه رشد و ترقی کسب‌وکار شما شود.

برای مثال وقتی شما تمام شبکه‌های اجتماعی خود را در پسندیدن مدیر شبکه‌های اجتماعی قرار می‌دهید، بعد از 3 لغایت 6 ماه تماشا می‌کنید که میزان همکاری مخاطبین شما تفاوت‌های محسوس و چشمگیری در مقایسه با پیش دارد.

در این شرایط شما با حجم عظیمی از مخاطب و مشتری‌هایی مقابل می شوید، که باعث پیشرفت کسب‌وکارتان می‌شوند.

مدیریت شبکه های اجتماعی مایه افزایش همکاری مخاطب می شود
مدیریت شبکه های اجتماعی همواره تلاش می‌کند الی شبکه‌های اجتماعی‌تان پر از محتواهای جذاب، قابل مطالعه و سودمند باشد. علاوه بر این از تیترها و محتواهای حرفه‌ای برای مشارکت مخاطب استفاده می‌کند.

بدین ترتیب با استفاده از یک طریق پسندیده مایه افزایش مشارکت و تعامل مخاطب می‌شود. پس از این مرحله سعی می‌کند با ارائه نکات جذاب و رعایت اصول محتوا مخاطبان فعلی را در شبکه‌ی اجتماعی شما نگه دارد.

هزینه مدیریت شبکه های اجتماعی بسته به اینکه یک مدیر چقدر در برپایی تعامل و همکاری تواناست متفاوت خواهد بود.

با یک مدیریت حرفه‌ای در همگی هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کنید
با بهره‌گیری از مدیریت حرفه‌ای می‌توانید در جای صحیح و مطمئن سرمایه‌گذاری کنید. برای مثال لازم نیست که در تمامی شبکه‌های اجتماعی صفحه‌ای برای خود برپایی کنید و ساعت‌ها برای همه آنها محتوا تولید کنید.

شما می توانید با داشتن مشاوره‌های حرفه‌ای با آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ توانمند در این دامنه هزینه‌های بازاریابی و مدیریت محتوای خود را در شبکه‌های اجتماعی مدیریت کرده و متناسب با کسب‌وکار و مخاطبین هدفتان اقدام به راه‌اندازی کمپین‌های بازاریابی کنید.

مدیر شبکه‌های اجتماعی بروز است و از همگی دگرگونی ها دنیای دیجیتال باخبر است
یک مدیر مجرب در گویه شبکه‌های اجتماعی همواره نزاکت خود را بر پای بست، آخرین اخبار دنیای دیجیتال بروز می‌کند. این شخص تمامی مقالات خارجی را، که توسط محققان برتر دنیا نوشته شده است، رسیدگی می‌کند و بر بنیاد آن استراتژی مناسبی برای سازمان در نظر می‌گیرد.

برخی از مدیران شرکت‌ها فکر می‌کنند می‌توانند خودشان با مدیریت شبکه های مجازی هزینه‌های سازمان را تفریق دهند، چنانچه چنین نیست. شرکت‌های زیادی هستند که هر روز در شبکه‌ی اجتماعیشان پست می‌گذارد، اما نه تنها موفقیتی کسب نمی‌کنند، بلکه بازدیدشان هم هرروز کمتر و کمتر می‌شود.

یک مدیر حرفه‌ای می‌داند که چه پستی را چه هنگام منتشر کند، از چه هشتگ‌هایی کاربرد کند و روند رشد فالوورها را رو به بالا حفظ کند.

مدیر شبکه های اجتماعی نماینده‌ی کسب‌وکار شما در حوزه آنلاین است
‌مدیر شبکه اجتماعی نماینده‌ی کسب‌وکار شما در فضای مجازی است. او با دنیای وسیعی از کاربرها در پیوستگی است و می‌تواند از طریق بستگی درست با آنها مشتری‌ها و مخاطبین شما را افزایش دهد. یک مدیر چیره دست می‌تواند در کمترین موعد تحولی عظیم در شبکه‌های اجتماعی شما به هستی بیاورد.

دقت کنید چنانچه مدیریت نتواند به خوبی با مخاطبان شما در شبکه‌های اجتماعی پیوستگی برپا کند و پاسخ سوالات آنها را بدهد، دشواری ها بسیاری را برای سازمان ایجاد خواهد کرد.

با یک برنامه‌ی صحیح برای مدیریت شبکه های اجتماعی، مشتری‌های بیشتری به دست می آورید
در کسب‌وکارهای سنتی مشتری‌های شما در تقرب شما حیات می‌کنند. این در حالی است که با کمک شبکه‌های اجتماعی با تمام افراد در سراسر گیتی پیوستگی برپا کنید.

ارتباط مؤثر با مشتری‌ها آنها را به شما وفادار می‌کند. با مدیریت درست در شبکه های اجتماعی گونه مخاطبان‌تان را شناسایی کنید و بر همان اساس برای آنها محتوای مناسب قرار دهید. برآیند اینکه این تعامل کسان و مشتری های اکثریت را جذب سازمان شما می‌کند.

می‌توانید با همکاری آژانس‌های تبلیغاتی حرفه‌ای خرج مدیریت شبکه های اجتماعی را کاهش دهید.

مدیریت شبکه های اجتماعی گروه آران
تا اینجا دلایل زیادی برای اینکه باید در شبکه‌های اجتماعی خرج کنید، بیان کردیم. در پیوستگی مهم‌ترین ویژگی‌های مدیریت شبکه های اجتماعی بدست آران را شرح می‌دهیم:

برقراری ارتباط با بیننده از طریق ارسال هدفمند پیام به مشتریان بالقوه
ارائه‌ی برنامه‌ی کوتاه‌مدت و بلندمدت برای شبکه‌های اجتماعی در راستای برندسازی
خدمات منظم و هدفمند به مخاطبان (پاسخ به هنگام به شکایات، سوالات و پیشنهادات مخاطب)
ارائه‌ی استراتژی هدفمند و کارا برای شبکه‌های اجتماعی (تعیین کلمات کلیدی، محتوا، گونه محتوا و …)
بررسی، تحلیل و وارسی شبکه های اجتماعی (بررسی تمام روندهای کاری، میزان پیشرفت، پیامد مخاطبان و …)
بررسی و تحلیل رقبا در شبکه های اجتماعی (شناسایی نقاط ناتوانی و قوت رقبا و طراحی استراتژی برای ظفر در برابر آنها)
هزینه مدیریت شبکه های اجتماعی
بر مدیریت شبکه های اجتماعی عوامل بسیاری اثرگذار است. به عنوان مثال، مدیریت شبکه های اجتماعی یک شرکت پهنه ساختمان‌سازی شبکه‌های اجتماعی یک شرگت در حوزه صنایع دستی زیاد متفاوت است.

تیم چیره دست آران با پروا به نوع سوداگری شما (متوسط و بزرگ) و گونه بیچارگی و راهبرد آن در فضای مجازی، هزینه مدیریت شبکه های اجتماعی را تعیین می‌کند.

از آنجایی که استراتژی و شیوه‌ی رونق هر کسب‌وکاری متفاوت است، نمی‌توان هزینه ثابتی مشخص کرد. اما آران بهترین و منطقی‌ترین تعرفه را برای شما در نظر می‌گیرد. با آژانس تبلیغاتی آران تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

جهت نگریستن و آموزش دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی با به کارگیری دستورالعمل ذیل قبل بروید :

ابتدا در مرورگر خویش حساب کاربری اینستاگرامی تان را باز کنید .

حالا اشاره گر موس تان را بر روی پروفایل قرار دهید ، سپس راست کلیک کنید .

بر روی گزینه Copy image address بزنید .

سپس یک تب جدید در مرورگر باز نمایید . در نوار آدرس یا آدرس کپی شده عکس را وارد نمایید .

در صورتی که آدرس وارشده را تماشا کنید ، قسمتs/150×150 را پاک کنید .

حالا با زدن Enter عکس را با کیفیت بالا می تاب نگریستن کنید .

در صورتی که می خواهید عکس را ذخیره نمایید گزینه ی Save image as را بزنید .

در نهایت عکس پروفایل با کیفیت بالا در رایانه اندوخته می شود .

ذخیره و دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در نسخه اندروید
در موبایل های اندروید می توانید برای اندوخته و دانلود عکس پروفایل اینستاگرام از برنامه های کمک کاربرد کنید . به این چهره که با یک سرچ در اپ استورها می تاب برنامه های مختلف را تماشا نمایید . برای نگریستن و اندوخته عکس پروفایل اینستاگرام کوشش کند برنامه هایی را انتخاب و کاربرد نمایید که احتیاج به وارد کردن اطلاعات اکانت خویش برای ورود نباشید .

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی از طریق پروفایل دانلودر

برنامه Profile Photo Downloader for instagram را دانلود و سپس نصب کنید .

این برنامه اینستا پروفایل دانلودر به چهره مجانی بوده و نیازی به داشتن حساب کاربری در اینستاگرام نمی باشد .

سپس با استفاده از دو شیوه می توانید عکس اینستاگرام را با کیفیت اصلی نگریستن کنید و آن ها را دانلود نمایید .

در صورتی که برنامه را در گوشی خود اجرا نمودید ، برای سرچ کردن کسان اسم کاربری و یا آدی شخص را بزنید . پس از پیدا کردن با ضربه زدن بر روی عکس پروفایل می توان عکس را دانلود و یا حتی به اشتراک بگذارید .

هم چنین می توانید با کپی نمودن آدرس پروفایل فرد عکس آن را داشته باشید . برای اینکار در اینستاگرام پروفایل فرد مورد عقیده را مفتوح نمایید . بر روی علامت منو کلیک کرده و گزینه Copy Profile URL را بزنید . در پسین با وارد کردن آدرس در برنامه عکس به طور خودکار دانلود می شود .

استفاده از ربات جهت دانلود عکس پروفایل اینستاگرام
در صورتی که جزء کاربرانی هستید که از شبکه اجتماعی تلگرام کاربرد می کنید بهتر است بدانید که بات های تلگرام دارای قابلیت های ویژه ای است که با به کارگیری آن می توانید به دانلود عکس پروفایل اینستاگرام بپردازید .

به این چهره که پیش درآمد بات Instasave_bot@ را راه اندازی می کنید . بعد از Start شدن ربات راهبری های لازم ارائه و شما وارد نمودن آیدی و یا آدرس پروفایل فرد به راحتی عکس پروفایا ، متن بایو و … با کیفیت اصلی برایتان ارسال می شود ..

توجه داشته باشید که با به کارگیری این بات می توانید عکس پست ، فیلم و … اینستاگرام هم بهره‌گیری کنید .

در پسین جهت هرگونه مشکل نرم افزاری و مشکل افزاری با کلیک بر روی کامپیوتر کمک دشوار رایانه ای خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید .



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, کابل
به تازگی کارشناسان از توسعه یک کابل USB توسط هکرها و مجرمان سایبری خبر داده‌اند که می‌تواند تمامی اطلاعات جابجا شده کاربران را حفظ و نگهداری کند.

به گزارش ایسنا، این روزها که اخبار و گزارش‌های متعددی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مختلف مبنی بر تلاش هکرها و مجرمان سایبری برای دسترسی و نفوذ به حریم خصوصی کاربران و سو استفاده از اطلاعات شخصی آنها به گوش می‌رسد، به نظر می‌رسد که روش‌های نوین و جدیدتری برای نفوذ راحت هکرها به اطلاعات موردنظر خود ابداع شده است.

 

تازه‌ترین اخبار و گزارش‌های منتشر شده در وب سایت Digital Information World حاکی از آن است که یک کابل USB توسعه داده شده است که می‌تواند به هکرها این امکان را بدهد که به تمامی اطلاعات و داده‌های جابجا شده توسط کاربران دسترسی و نفوذ پیدا کنند.

 

این روش که به گفته بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه امنیت سایبری روش بسیار هوشمندانه‌ای به شمار می‌رود، هیچ رد و نشانی از سرقت اطلاعات کاربران از خود بر جای نمی‌گذارد و کاربران هرگز قادر نخواهند بود که از دسترسی هکرها و افراد غریبه به اطلاعات شخصی خود مطلع و آگاه شوند.

 

این دسته از کارشناسان امنیتی به کاربران گوشی‌های هوشمند و رایانه توصیه کرده و هشدار داده‌اند که هرگز کابل‌های USB ناشناس و ناایمن را از برندهای متفرقه تهیه و خریداری نکرده و تا جایی که امکان دارد از چنین کابل‌هایی نیز استفاده نکنند چراکه معلوم نیست این هکرها با چه هدف و انگیزه‌ای به دستگاه‌های مورد استفاده کاربران حمله و نفوذ می‌کنند بنابراین سرنوشت نامشخصی در انتظار اطلاعات شخصی و داده‌های جابجا شده کاربران توسط کابل مذکور خواهد بود که آنها با عدم استفاده از کابل‌های نامرغوب و ناشناس تا حد زیادی قادر خواهند بود از بروز وقایع ناخواسته و نفوذ هکرها به حریم خصوصی خود جلوگیری به عمل بیاورند.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11020566.html



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 



 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,اپل
به نظر می‌رسد سرویس فیس‌تایم (FaceTime) اپل باری دیگر برای کاربران گوشی‌های آیفون مشکل ساز شده و صدای آنها را درآورده است. 

به گزارش ایسنا، بعد از آنکه چندی پیش فیس‌تایم اپل با مشکل امنیتی جاسوسی و شنود یک طرفه از کاربران بدون آنکه متوجه شوند، روبرو شد و جنجال و سر و صداهای بسیاری نیز بر سر آن بوجود آمد، این شرکت بالافاصله با ارائه یک نسخه به روزرسانی باگ مربوطه را برطرف کرد. اما حالا تازه‌ترین اخبار و گزارش‌های منتشر شده از سوی کاربران در فضای مجازی نشان می دهد که باگ جدیدی در فیس تایم بوجود آمده که کاربران آن را حسابی با مشکل و دردسر مواجه کرده است.

 

اپل مدتی پیش بود که نسخه ۱۲.۱.۴ سیستم عامل آی او اس را با تمرکز بر مشکل و باگ اخیر فیس تایم منتشر کرد. این مشکل به افراد اجازه می‌داد تا بدون کسب اجازه و اطلاع طرف مقابل، صدای آنها را از طریق تماس فیس تایم شنود کنند. اپل قبل از انتشار این به روزرسانی بلافاصله قابلیت تماس گروهی اپلیکیشن را غیرفعال کرده و بعد از انتشار به روزرسانی جدید بار دیگر آن را برقرار کرد.

 

بر اساس گزارش وب سایت the verge، حالا مشکل جدیدی که گریبانگیر کاربران فیس تایم شده است، آن است که آنها بعد از دریافت و نصب به روزرسانی‌های جدید، دیگر نمی‌توانند همچون قبل تماس‌های دونفره معمولی را به تماس‌های گروهی تبدیل کنند. به گفته برخی از آنها، گزینه افزودن افراد ( add person) دیده نمی‌شود و این بدان معناست که آنها قادر نخواهند بود فرد دیگری را به تماس دو نفره خود اضافه کنند و آن را تبدیل به یک چت گروهی کنند.

 

اپل با انتشار پیامی اعلام کرده است که از بروز این مشکل مطلع و آگاه است، بنابراین از متخصصان فنی و کارشناسان خود درخواست کرده که هرچه سریعتر به برطرف کردن مشکل و باگ مذکور بپردازند.

 

خیل عظیمی از کاربران محصولات اپل و گوشی‌های آیفون با انتشار پیام‌های اعتراض آمیز از اپل به شدت انتقاد کرده و از آن درخواست کرده‌اند که برای انتشار به روزرسانی‌های خود تلاش و تمرکز بیشتری به خرج دهد تا آنها را با مشکلات این چنینی مواجه نکند.

 https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11020782.html



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

وب سایت کالا نیست و بعد از طریق اندازی وب سایت نیاز شما به کمپانی طراح تارنما بیش از قبل احساس می شود و بنابراین شرکتی را برگزیدن نمایید که در زمینه حمایت وب سایت خدمات قابل قبولی را ارائه نماید. مهمترین مشکل در گویه طراحی سایت شرکتی ارزان، فقدان پشتیبانی نیرومند می باشد.
کلیه قالب های وب سایت طراحی شده توسط دارکوب از پایه بدست این کمپانی پیاده سازی می گردند و از قالب آماده کاربرد نمی گردد. حتی در صورتی که از سیستم های مدیریت درونمایه نظیر جوملا و وردپرس برای پیاده سازی وب سایت استفاده شود از قالب آماده استفاده نمی گردد و قالب تارنما بدست تیم دارکوب فرآوری می گردد. دلایل عدم به کارگیری قالب حاضر توسط دارکوب بروز دشواری ها بسیار در قالب های آماده، ایمنی وب سایت، سرعت زیر بالا آمدن سایت و مصرف بیش از حتماً منابع سرور همانند رم، سی پی یو و پهنای باند، مشکلات در توسعه و به روز رسانی این گونه سایت ها می باشد.

خرید سایت آماده ارزان
ارزان ترین پلان طراحی سایت دارکوب، طراحی تارنما با به کارگیری قالب های فرآوری شده توسط دارکوب می باشد که هزینه راه اندازی تارنما با استفاده از این قالب ها 500 هزار تومان دربرگیرنده خرید قالب، بارگذاری قالب بر روی سرور، ایمن سازی و بهینه سازی سرعت، تعلیم مهار پانل و یک سنه پشتیبانی می باشد. تعرفه درج اطلاعات تارنما و گزین کردن هاستینگ به هزینه باره عقیده اضافه می گردد. برای دید فهرست قالب های فرآوری شده برای فروش دارکوب، به صفحه قالب های تولید شده دارکوب مراجعه نمایید.

توضیحات دیگر پلان های ارزان و چیره دست طراحی سایت دارکوب در پیوسته موجود است

در صورتی که در جستجوی طراحی سایت ارزان و چیره دست هستید مقاله را به چهره کامل مطالعه نمایید. طراحی سایت شرکتی ارزان تخصص دارکوب می باشد که می توانید به دو طریق خرید سایت حاضر و طراحی تارنما ارزان صاحب وب سایت شوید. دارکوب احد از کمپانی هایی است که خدمات طراحی سایت ارزان در طهران را در کنار خدمات حمایت خوب ارائه می نماید. از خاصیت های دارکوب حمایت 24 ساعته و 7 روز در هفته می باشد که در مواقع ضروری می توانید از این سرویس دارکوب دشوار تارنما خود را رفع نمایید.

با یک و نصف میلیون تومان صاحب یک تارنما شرکتی به چهره ریسپانسیو و سازگار با موبایل به همراه یک سنه حمایت بشوید. دارکوب در طراحی تارنما ها با توجه به مشکلات موجود از قالب های آماده کاربرد نمی نماید و قالب ها را از پایه پیاده سازی می نماید لغایت بعدها تارنما دچار مشکلات ایمنی، به روز رسانی، سرعت و پشتیبانی نگردد. سایت های طراحی شده توسط دارکوب وانگهی حائز حمایت 24 ساعته در 7 روز هفته برای موارد ضروری می باشد. جهت ثبت سفارش بر روی لینک ذیل کلیک نمایید.

ثبت سفارش طراحی سایت

طراحی سایت شرکتی ارزان که قالب آن از پایه طراحی شده باشد تخصص دارکوب می باشد. در درستی طراحی سایت ارزان و چیره دست خدمتی است که کمتر شرکت ارائه کننده خدمات وب سایتی می تواند ارائه نماید که مجموعه دارکوب با پروا به تجربه بسیار خود در این گویه می تواند خدمات خویش را با کیفیت بالا و به همراه پشتیبانی کامل و تند ارائه نماید. کمپانی هایی که طراحی سایت ارزان در طهران سپریدن می دهند معمولا وب سایت ها را با قالب حاضر طراحی می نمایند و یا خدمات حمایت احسان ارائه نمی کنند. به کارگیری قالب حاضر تارنما به دلیل مشکلات آن همانند غیر قالب گسترش بودن، ایمنی و سرعت ذیل و عدم قابلیت بالارفتن به هیچ وجه پیشنهاد نمی گردد و خرید سایت آماده می تواند باعث هدر رفتن پول و موعد شما گردد. در مورد خدمات حمایت نیز چنانچه حتی کمپانی طراح سایت وب سایت شما را با تعرفه 100 هزار تومان طراحی کرده باشد چنانچه تارنما باره نظر را پشتیبانی ننماید نمی توانید از تارنما خویش کاربرد لازم را نماید و بودجه و سررسید صرف شده شما هدر خواهد رفت. در راستی ساخت سایت با قیمت های بسیار ذیل با توجه به مشکلاتی که شدنی است در آینده برای شما به هستی آورد، ممکن است شما را از پیوسته روند راه اندازی تارنما تاب امید سازد. اما می توانید طراحی سایت با بها پسندیده اما با کیفیت انجام دهید الی بتوانید به تدریج و به بازبینی سررسید حضور خود را در اینترنت بیشتر تقویت نمایید.

طراحی سایت با بها ارزان اما کیفیت بالا ممکن است اما بیچارگی به برنامه ریزی و تجربه کافی دارد و ارزان ارائه نمودن خدمات طراحی تارنما بدون تجربه و برنامه ریزی ممکن نیست و برخی از شرکت بدون داشتن تجربه کافی در مقوله طراحی وب اقدام به سپریدن پروژه ها با بها زیر می نماید حال آنکه از آینده و احتیاج به حمایت سایت طراحی شده خبری ندارند و سایت طراحی شده را بدون پشتیبانی خلاص می نمایند. در درستی المان تجربه یگانه از مهترین مولفه هایی است که باعث می گردد یک کمپانی طراحی سایت تاب ارائه خدمات طراحی سایت با ذیل ترین قیمت شدنی و بالاترین کیفیت را داشته باشد. کمپانی های طراحی وب با پروا به تجربه و پیشینه کاری خویش سرعت بیشتری در اجرای پروژه های بعدی خود پیدا می کنند و می توانند سایت های جدید را با استفاده از تجربه جدید خود تندتر و با قیمت تمام شده اقلیت پیاده سازی نمایند. دارکوب با پروا به پیشینه 15 ساله طراحی تارنما خویش از سنه 1381 الی کنون و 3000 وب سایت طراحی شده راه و روش خویش را بر ارائه خدمات طراحی وب سایت با بالاترین کیفیت و پایین بها شدنی قرار دیتا است.

دارکوب متعلق به جهت اعلام می نماید که ارائه خدمات ساخت سایت با قیمت ارزان بدون داشتن تجربه کافی شدنی نیست که دلایل خود را در دسته زیرین اعلام می نماید:

عملیات طراحی سایت تنها ساخت و تاسیس وب سایت نیست بلکه پس از طریق اندازی تارنما می بایست وب سایت توسط طراح وب سایت حمایت گردد و اکثر کمپانی ها و گروه های طراح وبی که بدون تجربه پیشه طراحی تارنما را اتمام می دهند معمولا در حمایت وب سایت لاغر عمل می نمایند و نا حمایت سایت را ندارند.
داشتن تجربه کافی مایه می گردد طراح قبل بینی آینده وب سایت را نموده باشد و اقدامات لازم برای صحت عملکرد تارنما را انجام داده باشد. به عنوان مثال طراح وب سایت را امن سازی می نماید لغایت وب سایت دچار مشکلات امنیتی نگردد و حال آنکه تارنما هایی که با بها ذیل انجام می شوند معمولا بدست شرکت های بی تجربه امن سازی نمی گردند و در آنیهد مبتلا دشواری ها امنیتی می گردند.
داشتن تجربه در پروژه طراحی وب سایت باعث می گردد طراح از دشواری ها طراحی وب اغلب با خبر باشد و در طراحی خود اصول و قواعد طراحی وب را در وب سایت خود رعایت نماید.
با استفاده از قالب های حاضر سیستم های مدیریت درونمایه همانند جوملا، وردپرس و دروپال نیز می نا طراحی سایت نمود ولی این سایت ها نیز می بایست بدست متخصص و برنامه نویس وب نصب، راه اندازی و بهره‌گیری گردند و در غیر این چهره و عدم بهره‌گیری درست و مناسب از این سیستم ها شدنی است وب سایت دچار دشواری ها جبران ناپذیری گردد. در دسته زیر به شما طریق های ذیل آوردن بها پایان یافته طراحی سایت را اعلام می نمایم.

استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان
دارکوب 15 سنه است که در گویه برنامه نویس PHP کار و جنبش دارد و پروژه های معمولی طراحی تارنما خود را معمولا با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان همانند جوملا ، وردپرس و دروپال پیاده سازی می نماید که استفاده از این سیستم های مدیریت محتوای رایگان قیمت پایان یافته طراحی سایت را ذیل می آورد. مشکلی که معمولا برای به کارگیری این سیستم های مدیریت محتوا اعلام می نمایند آن است که این سیستم ها امنیت ضعیفی دارند که از عقیده دارکوب به هیچگونه به این صورت نمی باشد و فقط دلیل امنیت زیر این سیستم بهره‌گیری توسط افراد مبتدی می باشد. به این صورت که چنانچه این سیستم های مدیریت محتوای مجانی بدست افراد مبتدی باره استفاده قرار بگیرند در صورتی که تارنما به حقیقت امن سازی نگردد ممکن است بعدها مبتلا دشواری ها امنیتی گردد حال آنکه این سیستم ها حتما می بایست بدست متخصص و برنامه نویس تارنما نصب، راه اندازی و امن سازی گردند لغایت کارکرد واقعیت داشته باشند و ضمانت کارکرد آن تضمین شده باشد.

استفاده از قالب آماده
استفاده از قالب آماده تارنما موردی است به ذیل آوردن خرج تمام شده وب سایت کمک می نماید که البته دارکوب سپریدن طراحی سایت به این روش را پیشنهاد نمی نماید. قالب آماده به قالب های مجانی موجود در اینترنت گفته می شود که معمولا به صورت رایگان در دسترسی می باشند و به راحتی می توانید بدست آن ها سایت خود را راه اندازی نمایید. با پروا به بهره‌گیری گسترده از این قالب ها به کارگیری این قالب ها شدنی است به برند شما لطمه وارد آورد زیرا وب سایت شما شبیه به مثال های بسیاری می باشد.

خرید قالب وب سایت
حالت نزدیک به به کارگیری قالب حاضر خرید قالب از فروشگاه قالب وب می باشد که استفاده از این روش سرعت انجام پروژه طراحی وب را زیر می آورد و همچنین هزینه همگی شده طراحی تارنما به این طریق به نسبت استفاده از گرافیست برای پیاده سازی قالب وب سایت پایین تر می باشد. در شیوه خرید قالب که دارکوب به شما اتمام این شیوه را رهنمود می نماید شما می توانید با مراجعه به فروشگاه قالب دارکوب، قالب باره عقیده خود را گزینش و خریداری نموده و دارکوب قالب مورد عقیده شما را پیاده سازی نموده و برای شما حمایت نماید.

درج اطلاعات تارنما توسط کارفرما
از یک روش سایر نیز می توانید خرج تمام شده پیاده سازی تارنما خود را زیر بیاورید که آن به این چهره می باشد که درج اطلاعات را خود بر عهده بگیرید. درج اطلاعات را می توانید با توجه به آموزشی که در دفتر دارکوب به شما دیتا می شود خویش بر دوش بگیرید که در این روش خرج درج مطالب وب سایت از خرج کلی کسر می گردد. البته دارکوب به شما رهنمود می نماید که در وحله نخست درج مطالب را به دارکوب واگذار نمایید الی مطالب را طراح دارکوب برای شما بارگذاری نماید تا ظاهر مطالب بارگذاری شده پسندیده باشد و پس از درج اطلاعات اولیه بدست دارکوب کارفرما می تواند مسئولیت تکمیل اطلاعات را بر دوش بگیرد.

شما در حال مطالعه این صفحه هستید احتمالا به این علت که در جستجوی طراحی سایت ارزان اما با کیفیت هستید. دارکوب مقرون به صرفه ترین پلان خویش را خرید قالب از فروشگاه قالب و درج اطلاعات اولیه توسط دارکوب اعلام می نماید. طراحی نسخه موبایلی تارنما نیز چندین ماه است جزو فاکتورهای رنک دهی موتورهای جستجو می باشد و دارکوب به شما رهنمود می نماید قابلیت ریسپانسیو بودن قالب را حتما در امکانات وب سایت خویش داشته باشید. دارکوب با به کارگیری سیستم های مدیریت محتوای رایگان در کناره تجربه 15 ساله و 3000 تارنما طراحی شده خود تارنما شما را با ارزان ترین بها شدنی پیاده سازی خواهد نمود.

همچنین دارکوب برای زیر آوردن قیمت طراحی سایت واحد بازاریابی خود را حذف نموده است و به این شیوه 50 درصد در هزینه های طراحی سایت خود صرفه جویی نموده است و بازاریابی خود را از راه مشتریان راضی خویش و همچنین سئو و بهینه سازی تارنما های خود سپریدن می دهد. در ضمن دارکوب 50 درصد از هوده عرف و معمول شرکت های طراحی تارنما را از مشتریان خویش اخذ می نماید و هوده خود را در انجام شمار بیشتری پروژه دریافت خواهد رو کرد که این روش نیز یک نوع بازاریابی می باشد و علت بها های زیر دارکوب به انگیزه ها ذکر شده می باشد.

قیمت های طراحی سایت زیاد پایین
برخی از شرکت ها اقدام به پیاده سازی تارنما با قیمت های زیاد پایین مثلا 50 هزار تومان می نمایند که معمولا این شرکت ها تنها تارنما می فروشند و از پشتیبانی خبری نیست. این وب سایت ها معمولا کیفیت کافی نداشته است و در آینده ممکن است مبتلا مشکلات بسیاری شوید و دارکوب به هیچگونه این تجربه را به شما پیشنهاد نمی نماید. منطقی در عقیده بگیرید در صورتی که شرکت بخواهد وب سایت شما را پشتیبانی نماید می بایست مبلغی بیش از 50 هزار تومان را برای یکسال پشتیبانی خویش در نظر بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,
محققان یک لایه گرافیتی به ضخامت یک نانومتر طراحی کرده‌اند که با جذب گرما وسایل برقی و الکترونیکی را خنک نگه می‌دارد. 

به گزارش مهر به نقل از نیواطلس، نازک بودن این لایه گرافیتی موجب می‌شود تا نحوه معماری و طراحی گوشی‌های هوشمند یا دیگر وسایل برقی مجهز شده به این لایه گرافیتی تغییر نکند و با حداقل تغییرات بتوان آنها را خنک نگهداشت.

 

گرافیت ماده‌ای شکننده است و لذا تولید لایه‌های مستحکم از این ماده کار ساده ای نیست. برای حل این مشکل گرافیت تا درجه ۳۲۰۰ سانتیگراد گرما داده می‌شود تا بتوان اتم‌های این ماده را به یکدیگر پیوند داد.

 

محققان سعودی که بر روی این طرح کار کرده‌اند می‌گویند با استفاده از برخی مواد کاتالیست به همراه گرافیت می‌توان سرعت جذب گرما توسط آن را افزایش داد.

 

از جمله این مواد می‌توان به نیکل اشاره کرد. به گفته آنها استفاده از تنها یک لایه ۱۰۰ نانومتری از نیکل بدین منظور کافی است. برنامه‌ریزی برای تجاری سازی این اختراع و استفاده از آن در وسایل برقی مختلف در جریان است.

 https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11063056.html



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن
عده ای از کاربران « گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن» از اختلالاتی در قابلیت لمس نمایشگر این دستگاه خبر داده اند. به گفته آنها نمایشگر نسبت به ضربه یا کشیدن انگشت واکنش نشان نمی دهد. 

به گزارش مهر به نقل از گیزموچاینا، چندی قبل موبایل «سامسونگ گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن» با قیمتی ارزان تر از نسخه های رده بالای این سری به بازار عرضه شد.

 

 هرچند این دستگاه ویژگی های جالب زیادی دارد اما برخی خریداران آن از اختلالاتی در قابلیت لمس نمایشگر خبر داده اند. بسیاری از کاربران این دستگاه تجربیات خود را در وب سایت «ردیت» به اشتراک گذاشته اند. برخی از آنها گزارش هایی درباره مشکلات مربوط به قابلیت لمسی این دستگاه را گزارش کرده اند. در برخی موارد به عدم واکنش دستگاه نسبت به ضربه یا کشیدن انگشت اشاره شده است.

 

 همچنین در برخی گزارش ها اشاره شده دستگاه وقتی که در دست نگه داشته می شود یا هنگام استفاده عادی، به طور اتوماتیک وارد حالت «جیب» می شود. با فعال شدن این ویژگی، هنگامیکه دستگاه در جیب کاربر قرار می گیرد، از فعال شدن قابلیت های مختلف آن و کلیک های اشتباهی روی نمایشگر جلوگیری می شود.

 

با توجه به تنوع چالش های به وجود آمده به نظر می رسد ریشه آنها یک باگ نرم افزاری باشد که می توان در مدت کوتاهی آن را ترمیم کرد. با این وجود اگر نمایشگر برخی دستگاه ها ایراد داشته باشد، باید جایگزین شود. 

 https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11063099.html



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت با قیمت پسندیده قیمت طراحی سایت حرفه ای ارزان
اگر شما یک وبسایت با بها پسندیده ولی با ظاهری مناسب و امکانات کارآمد می خواهید و از عقیده ظاهری می خواهید سایت شما نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری مناسبی داشته باشد می توانید از خدمات طراحی سایت ارزان ما استفاده کنید.

تعرفه طراحی سایت با قیمت مناسب اما حرفه ای
در این سطح طراحی سایت ارزان با بالاترین کیفیت انجام می شود، به طوری که طرحی کاملا یونیک و کاربرپسند برای کسب و کار شما با پروا به علایق و کاربران منظور طراحی می شود. با ارائه خدمات طراحی تارنما ارزان در تلاش است کلیه کسب و کارهای حقیر و جدید را وارد بازار وب کند.

طراحی وبسایت با بها مناسب
ما چندین سنه در این حرفه مشغول بکار هستیم و می تاب گفت یک کمپانی creativebloq سایت حرفه ای هستیم و یک سایت حرفه ای برای شما طراحی می کنیم اما با قیمت واقعی.
تارنما کالا نیست و بعد از طریق اندازی تارنما احتیاج شما به کمپانی طراح تارنما بیش از پیش دانستن می شود و بنابراین شرکتی را برگزیدن نمایید که در گویه حمایت وب سایت خدمات قابل قبولی را ارائه نماید. مهمترین سخت در زمینه طراحی سایت ارزان، نبود پشتیبانی نیرومند می باشد.
** کلیه قالب های وب سایت طراحی شده توسط از پایه بدست این کمپانی پیاده سازی می گردند و کاملا استانداردهای گوگل و کد نویسی در آن رعایت می شود.

قیمت های طراحی سایت زیاد پایین
برخی از کمپانی ها اقدام به پیاده سازی وب سایت با بها های بسیار پایین wordstream مثلا 50 هزار تومان می نمایند که معمولا این شرکت ها تنها تارنما می فروشند و از پشتیبانی خبری نیست. این وب سایت ها معمولا کیفیت کافی نداشته و بعدها شدنی است دچار دشواری ها بسیاری شوید و به هیچ وجه این تجربه را به شما توصیه نمی نماید. منطقی در عقیده بگیرید در صورتی که کمپانی بخواهد وب سایت شما را حمایت نماید می بایست مبلغی اغلب را برای یکسال حمایت خود در عقیده بگیرد.


کارفرمایان گروه سایت سازی با مناسب ترین بها ، بهترین و چیره دست ترین وب سایت ها را دریافت خواهند کرد.
قیمت ها و تعرفه های طراحی سایت در گروه کاملا مناسب بوده.تعرفه طراحی سایت در گروه متفاوت است که نسبت به نوع طراحی سایت ها تعرفه ها نیز تغییر پیدا می کند.

کدنویسی اختصاصی
1. در هنگام طراحی اختصاصی، سایت هسته مرکزی معمولا سبکی دارد و سایت فقط به میزان قابلیت‌ها و امکانات موجود از منابع سخت افزاری بهره‌گیری می‌کند و برعکس سیستم های حاضر هسته مرکزی سنگینی ندارد. از سوی دیگر در طول زمان، امکان اعمال دگرگونی ها و اضافه نمودن قابلیت‌های خاص و جدید ساده‌تر است چرا که برنامه‌نویس سیستم کاملا بر روی تمام اجزای سایت احاطه دارد و می‌تواند تغییرات عمده برپایی نماید و بنا بر نظر کارفرما امکانات خاص به سایت اضافه نماید.
2. کدنویسی اختصاصی امنیت بیشتری دارد چرا که کدهای نرم‌افزار و متدلوژی برنامه نویسی و پیاده‌سازی خصوصی است و در کمر بستن عموم قرار ندارد . کنترل پنل ساده‌تری دارد چون بیشتر با قصد مدیریت محتوای سایت در برگزیدن ادمین قرار می‌گیرد و نه مدیریت امکانات و قابلیت‌ها و چیدمان سایت.
3. تمام مبانی بهینه سازی رتبه سایت برای موتورهای جستجو یا به راستی SEO می‌تواند در هنگام پیاده‌سازی سایت اختصاصی لحاظ شود و از منظر فنی عملکرد سایت را در مقوله ارتقاء رتبه سایت برای جستجوگرها تضمین نماید. امکانات نرم‌افزاری و چیدمان اجزای سایت حرفه‌ای تر هستند چرا که بدست کارآزموده سپریدن می‌شوند.

تحویل سریع و آنلاین
در دودمان مراتب فرآوری و طراحی سایت دسترسی به اهداف عملیاتی که شامل طراحی گرافیک سایت با کیفیت بالا، تحویل تند و به موقع ، کنترل هزینه طراحی سایت ، بهینه سازی سایت و... می باشد، نیازمند پیاده سازی مجموعه ای از استراتژی ها و طریق های تخصصی طراحی سایت هستیم.
سالها تجربه در گویه طراحی تارنما و بازرگانی الکترونیک در کناره بکار گیری از نیروهای متخصص، ما را در تحقق تند و بی نقص این اهداف مدد رسانده است.
تحویل تند و آنلاین سایت را، در کنار ارائه کیفیتی بی نظیر با حداقل خرج ها تضمین می نماید.

طراحی سایت با الگوی MVC
1. معماری MVC یا همان Model View Controller که اخیراً بدست مایکروسافت در ASP.NET به پیشه گرفته شده است به راستی انقلابی در مقوله بهبود پروژه های تحت وب بود.
2. ام وی سی از واژه ها model ، view، controller گرفته شده است در این گونه از برنامه نویسی همه چیز سر جای خویش است بطوری که هر یک از این تقسیم ها مسئولیت اجرا و یا بستگی با بخشی را دارندموارد زیر اصول باره بیچارگی طراحی یک وب سایت بدون نقص می باشند که همواره سعی شده در ساحل ارایه کیفیتی بی نهایت هزینه ها تا مرز ممکن در کمینه باشند.
3. در معماری mvc تمامی برنامه نویسان ناچار میشوند الی از این چهارچوب اطاعت کنند و همین مسئله مایه میشود لغایت کدهای تألیف شده خوانایی کامل را داشته باشد و هر برنامه نویسی بتواند کدهای برنامه نویس دیگری را ویرایش نماید
4. در حال حاضر از آخرین نسخه معماری MVC در C# ASP.NET و موتور نمایش Razor که از جانب شرکت مایکروسافت که از قوی ترین ها در مقوله گونه ها علوم کامپیوتر ای است، کاربرد میکند.
5. طراحی ریسپانسیو برای نمایش مناسب در موبایل و تبلت

سایت واکنش گرا یا سایت ریسپانسیو (responsive) سایتی است که با ابعاد و رزولوشن دستگاههای مختلف سازگاری دارد و کاربران بدون پروا به اینکه صفحه نمایش دستگاهشان حقیر باشد (مثل اکثر گوشی های هوشمند موبایل) یا نمایشگری متوسط(مثل لپ تاپ و تبلت) و یا نمایشگرهای بزرگ (کامپیوترهای رومیزی و ال سی دی های بزرگ)داشته باشند، به راحتی به وضوح تمام تقسیم های سایت را می بینند.موارد ذیل اصول باره احتیاج طراحی یک تارنما بدون نقص می باشند ، میتوانند به راحتی سایت را بررسی کنند و سایر نیازی نیست اندازه صفحه را تغییر دهند که سایت به چهره کامل دیده شود.
نزدیک 50 درصد از کاربران از موبایل و تبلت برای مشاهده سایت ها استفاده میکنند و چنانچه قالب سایت شما نمایش واقعیت در موبایل و تبلت نداشته باشد کاربران بسیاری را از دست خواهید داد. زیرا این بخش از کاربران بعد از ورود به سایت شما در صورتی که نتوانند مطالب سایت شما را به راحتی مطالعه نمایند ممکن است سایت شما را بی درنگ ترک کنند و وارد سایت دیگری شوند که به واقعیت در دستگاه آنان نمایش دیتا شود.
کلیه سایت هایی که در اینجا به فروش می رسند ، کاملا ریسپانسیو هستند و با همگی نمایشگرهایی که میتوان سایت را مشاهده کرد، سازگاری کامل دارند.



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سیپ ترانک چیست؟
SIP مخفف Session Initiation Protocol ( پروتکل پیش درآمد جلسه ) است. خطوط جدید مخابرات سیپ ترانک برای وابستگی صوتی و دیگر خدمات ارتباطی از طریق اینترنت است. سیپ ترانک بدست یک PBX با توانایی IP (تبادل شعبه خصوصی) پیشه می کند. سیپ ترانک جایگزین خطوط تلفن سنتی یا PRI (رابط نرخ اولیه) می باشد.

پیش از تبدیل شدن SIP به برای اطلاعات بیشتر درباره سیپ ترانک اینجا را کلیک کنید یک شیوه دوست داشتنی و قابل اعتماد برای انتقال سیگنال های صوتی ، تماس های تلفنی از طریق شبکه تلفن سوئیچینگ عمومی (PSTN) سپریدن می گرفت.

PSTN شبکه خطوط تلفن مسی است که به طور سنتی با “تلفن” پیوسته است. PSTN شبکه مداری است که برای تکمیل یک تماس ، نیاز به پیوندیدن فیزیکی بین دو نقطه دارد. سیپ ترانک ها خطوط تلفن مجازی هستند که به کاربران امکان برقراری و دریافت تماس تلفنی از راه اینترنت به هر نقطه در جهان با شماره تلفن را می دهند. سیپ ترانک ها از یک شبکه سوئیچ بسته ای بهره‌گیری می کنند ، که در آن تماس های صوتی به بسته های دیجیتالی دسته می شوند و از طریق شبکه به مقصد پایانی ارسال می شود.

پروتکل SIP راهی است که می توان توسط IP (VoIP) تماس پایدار کرد. به عبارت ساده ، SIP فن آوری است که می تواند جلسات را با یک تماس دو طرفه یا یک کنفرانس چند جانبه در یک شبکه IP استوار کند و منتهی دهد.

SIP Trunk نسخه مجازی یک خط تلفن آنالوگ است. با به کارگیری SIP می نا یک ، دو یا بیست کانال را به PBX متصل کرد و به شما امکان می دهد تماس های محلی ، تماس های مسافت طولانی و بین المللی را از راه اینترنت استوار کنید. اگر یک PBX درونی در محل کار خویش داشته باشید ، یک ارائه دهنده سیپ ترانک می تواند به شما متصل شود و پروانه دهد برای تماس های مسیر دور (بدون محدودیت تعداد مکالمات همزمان) ، از سیستم موجود کاربرد کنید.

 

سیپ ترانک Trunk چیست؟
ترانک به عنوان “شبکه درختی و شاخه ای” شناخته می شود (از این رو واژه “Trunk”) ترانک، به معنی به کارگیری یک سرخرگ اصلی می باشد خواه خط اصلی خط آهن ، یک صندوق تلفن یا یک صندوق کابل باشد . این شریان به خطوط كوچكتری وصل شده و محموله یا پیام را به مقصد خود منتقل می كند.

در عصر اینترنت ، trunking روشی است که در سیستم های انتقال ارتباطات داده بهره‌گیری می شود تا با اشتراک چندین خط یا فرکانس ، دسترسی بسیاری از کاربران به شبکه را فراهم کند. همانطور که از نام آن پیداست ، سیستم مشابه درختی است که دارای یک تنه و شاخه های زیادی است.

SIP Trunk سیپ ترانک چگونه کار می کند؟
SIP Trunking هنگام برقراری تماس یا اخذ تماس، ارتباط صوتی یا تصویری را به “بسته های” داده تبدیل می کند و با به کارگیری اینترنت آن را تحویل می دهد.

سیپ فرمت باره استفاده در تلفن IP است. سیپ پروتکلی است که یک جلسه صوتی را از طریق اینترنت برپایی می کند. در این جلسه می توانید هر یک از سناریوهای پایین را داشته باشید:

در تماس صوتی با شخص دیگری باشید
با چند تن تماس تلفنی استوار کنید
تماسهای ویدیویی اتمام دهید
ترانک های SIP به عنوان واسطه بین سیستم تلفن بازرگانی و ارائه دهنده خدمات تلفن اینترنتی (ITSP) پیشه می کنند.
در سیپ ترانک، زیرساخت های مجازی با زیرساختهای فیزیکی جایگزین می شوند.

تنظیمات سیپ ترانک شامل موارد پایین است:

اتصال اینترنت
جعبه PBX سازگار با SIP که تلفن IP PBX VoIP یا آداپتورهای صوتی ( در صورت به کارگیری تلفن های سنتی) نیز نامیده می شود
اگر سیستم PBX کهنه تری دارید ، شدنی است به یک SIP-ISDN بیچارگی داشته باشید. سیستمهای جدید ممکن است به این دشوار اسباب اضافی بیچارگی نداشته باشند
سیپ ترانک چگونه پیشه می کند؟
هزینه Trunking SIP چقدر است؟
هزینه سیپ ترانک بسته به احتیاج كسب و كار شما می تواند متفاوت باشد. بسیاری از ارائه دهندگان سیپ ترانک، برنامه هایی را ارائه می دهند که تماس های ورودی و خروجی نامحدود ، محلی و مسافت بعید را از طریق کانال سپریدن دهند. هر کانال، امکان برقراری یا گرفتن یک تماس واحد را فراهم می کند. پس از پر کردن تمام کانال های خود ، قادر به برقراری یا دریافت تماس های اضافی نخواهید بود. کانالهای اضافی همش می توانند با تماس با کمپانی ارائه دهنده ، اضافه شوند. سرویس سیپ ترانک این امکان را به مشاغل می دهد تا بتوانند به راحتی هزینه های بستگی از راه بعید خویش را تأمین کنند.

تلفن بی سیم صفحه رنگی

چند تماس همزمان با Trunking SIP اتمام می شود؟ پهنای باند چیست؟
محدودیت تماس با سیپ ترانک براساس گنجایش پهنای باند اینترنت است. هر تماس غیر فشرده شده از پهنای باند تقریباً ۸۵-۱۰۰ کیلوبیت بر ثانیه کاربرد می کند. به عنوان نمونه ، اگر سرعت بارگذاری شما در پیوست به اینترنت ۴ مگابیت در ثانیه باشد ، بیشینه شمار تماس ۴۰ (۴،۰۰۰،۰۰۰ / ۱۰۰،۰۰۰) خواهد بود.

مزایای سیپ ترانک SIP Trunk
راه اندازی سریع و تعمیر و حفاظت کم: سیپ ترانک کم و بیش با پیوندیدن اینترنتی تاسیس شده است و نیازی به به کارگیری خطوط تلفن آنالوگ سنتی ندارد. علاوه بر این ، سیپ ترانک نیاز به پیوندیدن فیزیکی به یک کمپانی تلفن را از بین می برد ، پس هیچ دشوار افزاری ، سیم کشی یا جعبه مدار برای نصب و حفاظت هستی ندارد.
مقیاس پذیری: مشاغلی که از VoIP کاربرد می کنند می توانند با خرید خطوط بیشتر ، بدون دربایستن به نصب سخت انگیزه ها یا زیرساخت ، سریعاً مقیاس بستگی خویش را افزایش دهند.
قابلیت اطمینان: VoIP با استفاده از سیپ ترانک، سطحی را فراهم می کند که قابلیت خدمات را افزایش می دهد. به کارگیری خطوط داده بیشتر، به فرآوری کنندگان، این امکان را می دهد ویرانی ها را با خدمات مسیریابی دوباره یا تماس های ارسالی به تلفن های همراه (در صورت قطعی) به دست کم برسانند.
انعطاف پذیری: سیپ ترانک مایه می شود لغایت خدمات VoIP برای افزایش نرمش پذیری در به کارگیری منابع ارتباطی استفاده شود. علاوه بر این ، سیستم های تلفن سنتی که قابلیت VoIP را ندارند می توانند از طریق دروازه های مشترک VoIP به خطوط SIP متصل شوند.
قابلیت های ارتباطی: سیپ ترانک با به کارگیری VoIP و UCaaS (ارتباطات یکپارچه به عنوان یک سرویس) امکان به کارگیری مکالمات صوتی و تصویری و وانگهی چت و اشتراک فایل را می دهد.
مقرون به صرفه بودن: با تعویض چندین خط تلفن با یک نقطه ورودی ، سیپ ترانک می تواند خرج های مربوط به خطوط ورودی را تفریق دهد ، همچنین خرج های IT در رابطه با حفاظت این خطوط تلفن بدون به خطر انداختن کیفیت تماس تفریق می یابد.



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ردیت در ویرایش ویدئو ابزارهای محدودی دارد که ادغام دابسمش می‌تواند آن‌ها را تکمیل‌تر و تجربه‌ی کاربری را ارتقا دهد. تعداد کاربران روزانه‌ی ردیت ۵۲ میلیون نفر است.

ابزارهای ساخت ویدئو‌ دابسمش با وب‌سایت ردیت ادغام می‌شود تا تولیدکنندگان محتوای این وب‌سایت بهتر بتوانند افکار و ایده‌هایشان را به‌اشتراک‌ بگذارند. مأموریت دابسمش ارتقای تجربه‌ی تولیدکنندگان محتوایی است که در پلتفرم‌های دیگر مطرح نشده‌اند. دابسمش پس از پیوستن به ردیت، پلتفرم و برندش را حفظ می‌کند.

ردیت از سال ۲۰۱۷ پشتیبانی از ویدئوهای بارگذاری‌شده‌ را آغاز کرد. در پلتفرم یادشده، بیشتر محتوای متنی به‌اشتراک گذاشته می‌شود و ابزارهای ویرایش ویدئو آن محدود است و بسیاری از ویدئوها پس از بارگذاری در پلتفرم‌های دیگر در ردیت منتشر می‌شوند. حال، خرید دابسمش می‌تواند به تکمیل ابزارهای مربوط به محتوای ویدئویی ردیت کمک کند. به‌دنبال معامله‌ی اخیر، کل اعضای تیم، ازجمله سوشیت داش و جوناس دروپل و تیم اسپکت، هم‌بنیان‌گذاران دابمسش به ردیت ملحق می‌شوند.

سوشیت داش، هم‌بنیان‌گذار و رئیس دابسمش گفت:

در سال‌های ساخت و توسعه‌ی دابسمش، نقش ویدئو در ایجاد خلاقیت و شروع تعاملات و ارتباطات عمیق‌تر بین جوامع را درک کردیم. راهمان را برای ارائه‌ی محصولات ویدئویی بهتر برای کاربرانمان و اکنون کاربران ردیت ادامه می‌دهیم. همچنین در جامعه‌ی روبه‌رشد دابسمش، به ایده‌ی ایجاد ارتباط بین سازندگان با موضوعات و علایق گوناگون باور داریم؛ موضوعی که ردیت در آن پیش‌گام است.

به‌گزارش تک‌کرانچ، دابسمش در‌مقایسه‌با تیک‌تاک، سهم کمتری از بازار ویدئوهای کوتاه آمریکا را ازآن خود کرده است. سوشیت داش در گفت‌وگو با وال‌استریت ژورنال، تعداد کل کاربران این اپلیکیشن را فاش نکرد؛ اما گفته می‌شود روزانه‌ حدود ۳۰ درصد از کاربران دابسمش برای تولید محتوای ویدئویی از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند و هر ماه، ویدئوهای‌ منتشرشده در این پلتفرم به بیش از یک‌میلیارد بازدید می‌رسد. همچنین دو هفته‌ پیش، ردیت تعداد کاربران روزانه‌ی پلتفرمش را ۵۲ میلیون نفر اعلام کرد که ظاهرا این تعداد رشد سریع را تجربه می‌کند.

کاربران معروف تیک‌تاک را افراد سفیدپوست تشکیل می‌دهند؛ درحالی‌که دابسمش به داشتن کاربران سیاه‌پوست و آمریکای‌لاتین مشهور است. ادغام این اپلیکیشن با وب‌سایت ردیت می‌تواند میزبان کاربرانی باشد که در پلتفرم‌های دیگر دیده‌ نمی‌شوند. ردیت یکی از دلایل خرید دابسمش را تنوع کاربران آن اعلام کرد. گفته می‌شود کاربران دابسمش را حدود ۲۵ درصد جوانان سیاه‌پوست آمریکا و ۷۰ درصد بانوان تشکیل می‌دهند.

اوایل سال ۲۰۲۰، ردیت اعلام کرد تمام تلاش خود را برای مسدودکردن نفرت‌پراکنی‌ها در پلتفرمش به‌کار می‌گیرد. چند ماه پیش و پس از کشته‌شدن شهروند سیاه‌پوستی به‌نام جورج فلوید، الکسیس اوهانیان از سِمَت خود در هیئت‌مدیره ردیت استعفا و از اعضا درخواست کرد فرد سیاه‌پوستی را جایگزین او کنند. اکنون مایکل سیبل، مدیرعامل Y Combinator، به‌عنوان جایگزین اوهانیان در ردیت فعالیت می‌کند.

با افزایش محبوبیت و رشد کاربران تیک‌تاک، تعدادی زیادی از شرکت‌های حوزه‌ی شبکه‌ی اجتماعی تلاش می‌کنند با این پلتفرم رقابت کنند که اکنون ردیت به آن‌ها اضافه شده است. با آغاز بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا و خانه‌نشینی مردم، میزان دانلود اپلیکیشن تیک‌تاک از فروشگاه‌های اپ استور و پلی استور از مرز دومیلیارد بار عبور کرد. اوایل سال جاری میلادی، اینستاگرام قابلیت تولید ویدئوهای کوتاه موسوم به Reels را به پلتفرمش افزود. همچنین، یوتیوب برای رقابت با اینستاگرام و تیک‌تاک  را برای ساخت ویدئوهای کوتاه عرضه می‌کند.

دونالد ترامپ به‌بهانه‌ی به‌مخاطره‌‌افتادن اطلاعات کاربران آمریکایی، اپلیکیشن تیک‌تاک را تحریم و فعالیت آن را در این کشور ممنوع کرد؛ بااین‌حال، این موضوع رشد اپلیکیشن تیک‌تاک را متوقف نکرد. دولت ترامپ سپس اعلام کرد تیک‌تاک در صورتی می‌تواند در آمریکا به فعالیتش ادامه دهد که بایت‌دنس، شرکت چینی مالک تیک‌تاک، واحد کسب‌وکار این اپلیکیشن در آمریکا را به شرکت‌های آمریکایی بفروشد. باتوجه‌به تعداد کاربران درخورتوجه این اپلیکیشن چینی در آمریکا، شرکت‌های زیادی تمایل خود را به خرید آن اعلام کردند که در میان آن‌ها، شرکت نرم‌افزاری اوراکل و والمارت، غول خُرده‌فروشی، موفق شدند وارد مذاکره برای خرید تیک‌تاک شوند؛ البته مذاکرات فعلا نهایی نشده‌ است.

دابسمش فعالیتش را از سال ۲۰۱۵ به‌عنوان اپلیکیشنی برای صداگذاری روی‌ ویدئوها و لب‌خوانی آغاز کرد. در آن زمان، امکان ارسال ویدئوهای ساخته‌شده در دابسمش وجود نداشت و کاربران می‌توانستند ویدئوهای ساخته‌شده را ذخیره کنند. پس از کاهش محبوبیت این پلتفرم در سال ۲۰۱۷، تیم دابسمش اپلیکیشن را به سبک Musically بازطراحی کرد. ناگفته نماند در سال ۲۰۱۸، به رشد چشمگیر تعداد کاربران تیک‌تاک کمک کرد و از آن زمان، محبوبیت این اپلیکیشن بیشتر شد.

منبع: https://www.zoomit.ir/software-application/365968-reddit-takes-on-tiktok-by-dubsmash/



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

توانایی اپل واچ برای سنجش و نمایش سطح اکسیژن خون کاربر حتی در کمترین فعالیت جسمانی، افزایش پیدا می‌کند.

باخبر ساختن کاربر از کم بودن فعالیت طبیعتا از کم‌تحرکی او و نشستن پشت صندلی (ساکن بودن) برای مدت طولانی جلوگیری می‌کند. برای سنجش فعالیت، اپل واچ از سیستمی به نام VO2 Max استفاده می‌کند که هدف آن سنجش سطح اکسیژن خون هنگام هرگونه ورزش یا تحرک روزانه می‌شود.

درگذشته اپل واچ تنها در شرایطی تحرکات کاربر را می‌سنجید و نمایش می‌داد که مقدار قابل توجهی اکسیژن در خون او وجود داشته باشد. این اقدام برای نمایش نتیجه فعالیت‌های ورزشی و تمرینات هوازی به کاربر بود تا الگوی فعالیت‌ها و تحرکات ورزشی، کالری سوزانده‌شده و شرایط جسمانی ثبت و ذخیره شود. با تغییرات صورت‌گرفته چرخه ۲۴ ساعته فعالیت‌های کاربر مورد بررسی قرار می‌گیرد تا حتی در زمان انجام کم‌ترین تحرکات از جمله پیاده‌روی، امکان مشاهده شرایط جسمانی خود را داشته باشد.

مهندسان اپل توضیح داده‌اند که چنین اقدامی به ‌لطف حسگرهای متعدد اپل واچ مانند حسگر ضربان قلب و شتاب‌سنج صورت می‌گیرد. اصولا برای سنجش اکسیژن خون (VO2 Max) باید به آزمایشگاه‌های پیشرفته مراجعه کرد تا با اتصال حسگرهای مختلف به بدن و انجام تمریناتی مانند دویدن روی تردمیل، سطح اکسیژن خون سنجیده شود. اما اپل واچ و دستگاه‌هایی با قابلیت مشابه انجام چنین کاری را بسیار ساده‌تر و کم‌هزینه‌تر ساخته‌اند.

با مشاهده و بررسی فعالیت روزانه کاربر که توسط اپل واچ و حسگرهای متعدد آن ثبت می‌شوند، کاربر می‌تواند برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای رسیدن به مقدار فعالیت لازم روزانه داشته باشد. ممکن است دقت سنجش فعالیت توسط اپل واچ مانند آزمایشگاه پیشرفته نباشد؛ اما می‌تواند به کاربر برای رسیدن به تناسب اندام کمک شایانی کند.

بررسی‌های صورت‌گرفته روی ساعت‌های هوشمند گارمین و پلار نشان داده است که در مقایسه با آمارهای واقعی تا حدود ۵ درصد می‌توانند اختلاف داشته باشند. اپل در مورد دقت اپل واچ در ارائه اطلاعات صحیح، گزارشی منتشر نکرده است؛ اما دور از انتظار نیست که آماری مشابه محصولات پلار و گارمین داشته باشد یا حتی در برخی از موارد بهتر عمل کند.

 منبع: https://www.zoomit.ir/wearables/365974-apple-watch-fitness-cardio-alerts/



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

دو مبتکرجوان آلمانی به نام های " شی شافرانک" و " اود وبمن "  یک خط کش جالب و جذاب را با تلفیق خط کش های چوبی قدیمی و فناوری نوین ساخته اند که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

 

این خط کش طول خط ترسیمی شما را در نمایشگر دیجیتال خود به شما نشان میدهد. این مبتکران با طراحی یک برد الکتریکی که لبه طولی آن داری حسگر هایی است که مقدار حرکت قلم را اندازه گیری می کند و در نمایشگر ال ای دی نشان می دهد به همراه یک دکمه تنظیم مجدد و قرار دادن کل این مجموعه داخل یک قاب چوبی این خط کش چوبی اما مدرن را ساخته اند.

 

در ادامه می توانید تصاویر نحوه ساخت این خط کش را تماشا کنید.

 

اختراعات جدید دنیا,خط کش دیجیتال

مراحل ساخت خط کش مدرن

 

اختراعات جدید دنیا,خط کش دیجیتال

خط کش دیجیتالی

 

 

اختراعات جدید دنیا,خط کش دیجیتال

 

اختراعات جدید دنیا,خط کش دیجیتال

 

منبع: https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/modern-wooden1-ruler.html



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 16 صفحه بعد