نوشته شده توسط : ساحل

سیپ ترانک چیست؟
SIP مخفف Session Initiation Protocol ( پروتکل پیش درآمد جلسه ) است. خطوط جدید مخابرات سیپ ترانک برای وابستگی صوتی و دیگر خدمات ارتباطی از طریق اینترنت است. سیپ ترانک بدست یک PBX با توانایی IP (تبادل شعبه خصوصی) پیشه می کند. سیپ ترانک جایگزین خطوط تلفن سنتی یا PRI (رابط نرخ اولیه) می باشد.

پیش از تبدیل شدن SIP به برای اطلاعات بیشتر درباره سیپ ترانک اینجا را کلیک کنید یک شیوه دوست داشتنی و قابل اعتماد برای انتقال سیگنال های صوتی ، تماس های تلفنی از طریق شبکه تلفن سوئیچینگ عمومی (PSTN) سپریدن می گرفت.

PSTN شبکه خطوط تلفن مسی است که به طور سنتی با “تلفن” پیوسته است. PSTN شبکه مداری است که برای تکمیل یک تماس ، نیاز به پیوندیدن فیزیکی بین دو نقطه دارد. سیپ ترانک ها خطوط تلفن مجازی هستند که به کاربران امکان برقراری و دریافت تماس تلفنی از راه اینترنت به هر نقطه در جهان با شماره تلفن را می دهند. سیپ ترانک ها از یک شبکه سوئیچ بسته ای بهره‌گیری می کنند ، که در آن تماس های صوتی به بسته های دیجیتالی دسته می شوند و از طریق شبکه به مقصد پایانی ارسال می شود.

پروتکل SIP راهی است که می توان توسط IP (VoIP) تماس پایدار کرد. به عبارت ساده ، SIP فن آوری است که می تواند جلسات را با یک تماس دو طرفه یا یک کنفرانس چند جانبه در یک شبکه IP استوار کند و منتهی دهد.

SIP Trunk نسخه مجازی یک خط تلفن آنالوگ است. با به کارگیری SIP می نا یک ، دو یا بیست کانال را به PBX متصل کرد و به شما امکان می دهد تماس های محلی ، تماس های مسافت طولانی و بین المللی را از راه اینترنت استوار کنید. اگر یک PBX درونی در محل کار خویش داشته باشید ، یک ارائه دهنده سیپ ترانک می تواند به شما متصل شود و پروانه دهد برای تماس های مسیر دور (بدون محدودیت تعداد مکالمات همزمان) ، از سیستم موجود کاربرد کنید.

 

سیپ ترانک Trunk چیست؟
ترانک به عنوان “شبکه درختی و شاخه ای” شناخته می شود (از این رو واژه “Trunk”) ترانک، به معنی به کارگیری یک سرخرگ اصلی می باشد خواه خط اصلی خط آهن ، یک صندوق تلفن یا یک صندوق کابل باشد . این شریان به خطوط كوچكتری وصل شده و محموله یا پیام را به مقصد خود منتقل می كند.

در عصر اینترنت ، trunking روشی است که در سیستم های انتقال ارتباطات داده بهره‌گیری می شود تا با اشتراک چندین خط یا فرکانس ، دسترسی بسیاری از کاربران به شبکه را فراهم کند. همانطور که از نام آن پیداست ، سیستم مشابه درختی است که دارای یک تنه و شاخه های زیادی است.

SIP Trunk سیپ ترانک چگونه کار می کند؟
SIP Trunking هنگام برقراری تماس یا اخذ تماس، ارتباط صوتی یا تصویری را به “بسته های” داده تبدیل می کند و با به کارگیری اینترنت آن را تحویل می دهد.

سیپ فرمت باره استفاده در تلفن IP است. سیپ پروتکلی است که یک جلسه صوتی را از طریق اینترنت برپایی می کند. در این جلسه می توانید هر یک از سناریوهای پایین را داشته باشید:

در تماس صوتی با شخص دیگری باشید
با چند تن تماس تلفنی استوار کنید
تماسهای ویدیویی اتمام دهید
ترانک های SIP به عنوان واسطه بین سیستم تلفن بازرگانی و ارائه دهنده خدمات تلفن اینترنتی (ITSP) پیشه می کنند.
در سیپ ترانک، زیرساخت های مجازی با زیرساختهای فیزیکی جایگزین می شوند.

تنظیمات سیپ ترانک شامل موارد پایین است:

اتصال اینترنت
جعبه PBX سازگار با SIP که تلفن IP PBX VoIP یا آداپتورهای صوتی ( در صورت به کارگیری تلفن های سنتی) نیز نامیده می شود
اگر سیستم PBX کهنه تری دارید ، شدنی است به یک SIP-ISDN بیچارگی داشته باشید. سیستمهای جدید ممکن است به این دشوار اسباب اضافی بیچارگی نداشته باشند
سیپ ترانک چگونه پیشه می کند؟
هزینه Trunking SIP چقدر است؟
هزینه سیپ ترانک بسته به احتیاج كسب و كار شما می تواند متفاوت باشد. بسیاری از ارائه دهندگان سیپ ترانک، برنامه هایی را ارائه می دهند که تماس های ورودی و خروجی نامحدود ، محلی و مسافت بعید را از طریق کانال سپریدن دهند. هر کانال، امکان برقراری یا گرفتن یک تماس واحد را فراهم می کند. پس از پر کردن تمام کانال های خود ، قادر به برقراری یا دریافت تماس های اضافی نخواهید بود. کانالهای اضافی همش می توانند با تماس با کمپانی ارائه دهنده ، اضافه شوند. سرویس سیپ ترانک این امکان را به مشاغل می دهد تا بتوانند به راحتی هزینه های بستگی از راه بعید خویش را تأمین کنند.

تلفن بی سیم صفحه رنگی

چند تماس همزمان با Trunking SIP اتمام می شود؟ پهنای باند چیست؟
محدودیت تماس با سیپ ترانک براساس گنجایش پهنای باند اینترنت است. هر تماس غیر فشرده شده از پهنای باند تقریباً ۸۵-۱۰۰ کیلوبیت بر ثانیه کاربرد می کند. به عنوان نمونه ، اگر سرعت بارگذاری شما در پیوست به اینترنت ۴ مگابیت در ثانیه باشد ، بیشینه شمار تماس ۴۰ (۴،۰۰۰،۰۰۰ / ۱۰۰،۰۰۰) خواهد بود.

مزایای سیپ ترانک SIP Trunk
راه اندازی سریع و تعمیر و حفاظت کم: سیپ ترانک کم و بیش با پیوندیدن اینترنتی تاسیس شده است و نیازی به به کارگیری خطوط تلفن آنالوگ سنتی ندارد. علاوه بر این ، سیپ ترانک نیاز به پیوندیدن فیزیکی به یک کمپانی تلفن را از بین می برد ، پس هیچ دشوار افزاری ، سیم کشی یا جعبه مدار برای نصب و حفاظت هستی ندارد.
مقیاس پذیری: مشاغلی که از VoIP کاربرد می کنند می توانند با خرید خطوط بیشتر ، بدون دربایستن به نصب سخت انگیزه ها یا زیرساخت ، سریعاً مقیاس بستگی خویش را افزایش دهند.
قابلیت اطمینان: VoIP با استفاده از سیپ ترانک، سطحی را فراهم می کند که قابلیت خدمات را افزایش می دهد. به کارگیری خطوط داده بیشتر، به فرآوری کنندگان، این امکان را می دهد ویرانی ها را با خدمات مسیریابی دوباره یا تماس های ارسالی به تلفن های همراه (در صورت قطعی) به دست کم برسانند.
انعطاف پذیری: سیپ ترانک مایه می شود لغایت خدمات VoIP برای افزایش نرمش پذیری در به کارگیری منابع ارتباطی استفاده شود. علاوه بر این ، سیستم های تلفن سنتی که قابلیت VoIP را ندارند می توانند از طریق دروازه های مشترک VoIP به خطوط SIP متصل شوند.
قابلیت های ارتباطی: سیپ ترانک با به کارگیری VoIP و UCaaS (ارتباطات یکپارچه به عنوان یک سرویس) امکان به کارگیری مکالمات صوتی و تصویری و وانگهی چت و اشتراک فایل را می دهد.
مقرون به صرفه بودن: با تعویض چندین خط تلفن با یک نقطه ورودی ، سیپ ترانک می تواند خرج های مربوط به خطوط ورودی را تفریق دهد ، همچنین خرج های IT در رابطه با حفاظت این خطوط تلفن بدون به خطر انداختن کیفیت تماس تفریق می یابد.



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ردیت در ویرایش ویدئو ابزارهای محدودی دارد که ادغام دابسمش می‌تواند آن‌ها را تکمیل‌تر و تجربه‌ی کاربری را ارتقا دهد. تعداد کاربران روزانه‌ی ردیت ۵۲ میلیون نفر است.

ابزارهای ساخت ویدئو‌ دابسمش با وب‌سایت ردیت ادغام می‌شود تا تولیدکنندگان محتوای این وب‌سایت بهتر بتوانند افکار و ایده‌هایشان را به‌اشتراک‌ بگذارند. مأموریت دابسمش ارتقای تجربه‌ی تولیدکنندگان محتوایی است که در پلتفرم‌های دیگر مطرح نشده‌اند. دابسمش پس از پیوستن به ردیت، پلتفرم و برندش را حفظ می‌کند.

ردیت از سال ۲۰۱۷ پشتیبانی از ویدئوهای بارگذاری‌شده‌ را آغاز کرد. در پلتفرم یادشده، بیشتر محتوای متنی به‌اشتراک گذاشته می‌شود و ابزارهای ویرایش ویدئو آن محدود است و بسیاری از ویدئوها پس از بارگذاری در پلتفرم‌های دیگر در ردیت منتشر می‌شوند. حال، خرید دابسمش می‌تواند به تکمیل ابزارهای مربوط به محتوای ویدئویی ردیت کمک کند. به‌دنبال معامله‌ی اخیر، کل اعضای تیم، ازجمله سوشیت داش و جوناس دروپل و تیم اسپکت، هم‌بنیان‌گذاران دابمسش به ردیت ملحق می‌شوند.

سوشیت داش، هم‌بنیان‌گذار و رئیس دابسمش گفت:

در سال‌های ساخت و توسعه‌ی دابسمش، نقش ویدئو در ایجاد خلاقیت و شروع تعاملات و ارتباطات عمیق‌تر بین جوامع را درک کردیم. راهمان را برای ارائه‌ی محصولات ویدئویی بهتر برای کاربرانمان و اکنون کاربران ردیت ادامه می‌دهیم. همچنین در جامعه‌ی روبه‌رشد دابسمش، به ایده‌ی ایجاد ارتباط بین سازندگان با موضوعات و علایق گوناگون باور داریم؛ موضوعی که ردیت در آن پیش‌گام است.

به‌گزارش تک‌کرانچ، دابسمش در‌مقایسه‌با تیک‌تاک، سهم کمتری از بازار ویدئوهای کوتاه آمریکا را ازآن خود کرده است. سوشیت داش در گفت‌وگو با وال‌استریت ژورنال، تعداد کل کاربران این اپلیکیشن را فاش نکرد؛ اما گفته می‌شود روزانه‌ حدود ۳۰ درصد از کاربران دابسمش برای تولید محتوای ویدئویی از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند و هر ماه، ویدئوهای‌ منتشرشده در این پلتفرم به بیش از یک‌میلیارد بازدید می‌رسد. همچنین دو هفته‌ پیش، ردیت تعداد کاربران روزانه‌ی پلتفرمش را ۵۲ میلیون نفر اعلام کرد که ظاهرا این تعداد رشد سریع را تجربه می‌کند.

کاربران معروف تیک‌تاک را افراد سفیدپوست تشکیل می‌دهند؛ درحالی‌که دابسمش به داشتن کاربران سیاه‌پوست و آمریکای‌لاتین مشهور است. ادغام این اپلیکیشن با وب‌سایت ردیت می‌تواند میزبان کاربرانی باشد که در پلتفرم‌های دیگر دیده‌ نمی‌شوند. ردیت یکی از دلایل خرید دابسمش را تنوع کاربران آن اعلام کرد. گفته می‌شود کاربران دابسمش را حدود ۲۵ درصد جوانان سیاه‌پوست آمریکا و ۷۰ درصد بانوان تشکیل می‌دهند.

اوایل سال ۲۰۲۰، ردیت اعلام کرد تمام تلاش خود را برای مسدودکردن نفرت‌پراکنی‌ها در پلتفرمش به‌کار می‌گیرد. چند ماه پیش و پس از کشته‌شدن شهروند سیاه‌پوستی به‌نام جورج فلوید، الکسیس اوهانیان از سِمَت خود در هیئت‌مدیره ردیت استعفا و از اعضا درخواست کرد فرد سیاه‌پوستی را جایگزین او کنند. اکنون مایکل سیبل، مدیرعامل Y Combinator، به‌عنوان جایگزین اوهانیان در ردیت فعالیت می‌کند.

با افزایش محبوبیت و رشد کاربران تیک‌تاک، تعدادی زیادی از شرکت‌های حوزه‌ی شبکه‌ی اجتماعی تلاش می‌کنند با این پلتفرم رقابت کنند که اکنون ردیت به آن‌ها اضافه شده است. با آغاز بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا و خانه‌نشینی مردم، میزان دانلود اپلیکیشن تیک‌تاک از فروشگاه‌های اپ استور و پلی استور از مرز دومیلیارد بار عبور کرد. اوایل سال جاری میلادی، اینستاگرام قابلیت تولید ویدئوهای کوتاه موسوم به Reels را به پلتفرمش افزود. همچنین، یوتیوب برای رقابت با اینستاگرام و تیک‌تاک  را برای ساخت ویدئوهای کوتاه عرضه می‌کند.

دونالد ترامپ به‌بهانه‌ی به‌مخاطره‌‌افتادن اطلاعات کاربران آمریکایی، اپلیکیشن تیک‌تاک را تحریم و فعالیت آن را در این کشور ممنوع کرد؛ بااین‌حال، این موضوع رشد اپلیکیشن تیک‌تاک را متوقف نکرد. دولت ترامپ سپس اعلام کرد تیک‌تاک در صورتی می‌تواند در آمریکا به فعالیتش ادامه دهد که بایت‌دنس، شرکت چینی مالک تیک‌تاک، واحد کسب‌وکار این اپلیکیشن در آمریکا را به شرکت‌های آمریکایی بفروشد. باتوجه‌به تعداد کاربران درخورتوجه این اپلیکیشن چینی در آمریکا، شرکت‌های زیادی تمایل خود را به خرید آن اعلام کردند که در میان آن‌ها، شرکت نرم‌افزاری اوراکل و والمارت، غول خُرده‌فروشی، موفق شدند وارد مذاکره برای خرید تیک‌تاک شوند؛ البته مذاکرات فعلا نهایی نشده‌ است.

دابسمش فعالیتش را از سال ۲۰۱۵ به‌عنوان اپلیکیشنی برای صداگذاری روی‌ ویدئوها و لب‌خوانی آغاز کرد. در آن زمان، امکان ارسال ویدئوهای ساخته‌شده در دابسمش وجود نداشت و کاربران می‌توانستند ویدئوهای ساخته‌شده را ذخیره کنند. پس از کاهش محبوبیت این پلتفرم در سال ۲۰۱۷، تیم دابسمش اپلیکیشن را به سبک Musically بازطراحی کرد. ناگفته نماند در سال ۲۰۱۸، به رشد چشمگیر تعداد کاربران تیک‌تاک کمک کرد و از آن زمان، محبوبیت این اپلیکیشن بیشتر شد.

منبع: https://www.zoomit.ir/software-application/365968-reddit-takes-on-tiktok-by-dubsmash/



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

توانایی اپل واچ برای سنجش و نمایش سطح اکسیژن خون کاربر حتی در کمترین فعالیت جسمانی، افزایش پیدا می‌کند.

باخبر ساختن کاربر از کم بودن فعالیت طبیعتا از کم‌تحرکی او و نشستن پشت صندلی (ساکن بودن) برای مدت طولانی جلوگیری می‌کند. برای سنجش فعالیت، اپل واچ از سیستمی به نام VO2 Max استفاده می‌کند که هدف آن سنجش سطح اکسیژن خون هنگام هرگونه ورزش یا تحرک روزانه می‌شود.

درگذشته اپل واچ تنها در شرایطی تحرکات کاربر را می‌سنجید و نمایش می‌داد که مقدار قابل توجهی اکسیژن در خون او وجود داشته باشد. این اقدام برای نمایش نتیجه فعالیت‌های ورزشی و تمرینات هوازی به کاربر بود تا الگوی فعالیت‌ها و تحرکات ورزشی، کالری سوزانده‌شده و شرایط جسمانی ثبت و ذخیره شود. با تغییرات صورت‌گرفته چرخه ۲۴ ساعته فعالیت‌های کاربر مورد بررسی قرار می‌گیرد تا حتی در زمان انجام کم‌ترین تحرکات از جمله پیاده‌روی، امکان مشاهده شرایط جسمانی خود را داشته باشد.

مهندسان اپل توضیح داده‌اند که چنین اقدامی به ‌لطف حسگرهای متعدد اپل واچ مانند حسگر ضربان قلب و شتاب‌سنج صورت می‌گیرد. اصولا برای سنجش اکسیژن خون (VO2 Max) باید به آزمایشگاه‌های پیشرفته مراجعه کرد تا با اتصال حسگرهای مختلف به بدن و انجام تمریناتی مانند دویدن روی تردمیل، سطح اکسیژن خون سنجیده شود. اما اپل واچ و دستگاه‌هایی با قابلیت مشابه انجام چنین کاری را بسیار ساده‌تر و کم‌هزینه‌تر ساخته‌اند.

با مشاهده و بررسی فعالیت روزانه کاربر که توسط اپل واچ و حسگرهای متعدد آن ثبت می‌شوند، کاربر می‌تواند برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای رسیدن به مقدار فعالیت لازم روزانه داشته باشد. ممکن است دقت سنجش فعالیت توسط اپل واچ مانند آزمایشگاه پیشرفته نباشد؛ اما می‌تواند به کاربر برای رسیدن به تناسب اندام کمک شایانی کند.

بررسی‌های صورت‌گرفته روی ساعت‌های هوشمند گارمین و پلار نشان داده است که در مقایسه با آمارهای واقعی تا حدود ۵ درصد می‌توانند اختلاف داشته باشند. اپل در مورد دقت اپل واچ در ارائه اطلاعات صحیح، گزارشی منتشر نکرده است؛ اما دور از انتظار نیست که آماری مشابه محصولات پلار و گارمین داشته باشد یا حتی در برخی از موارد بهتر عمل کند.

 منبع: https://www.zoomit.ir/wearables/365974-apple-watch-fitness-cardio-alerts/



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

دو مبتکرجوان آلمانی به نام های " شی شافرانک" و " اود وبمن "  یک خط کش جالب و جذاب را با تلفیق خط کش های چوبی قدیمی و فناوری نوین ساخته اند که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

 

این خط کش طول خط ترسیمی شما را در نمایشگر دیجیتال خود به شما نشان میدهد. این مبتکران با طراحی یک برد الکتریکی که لبه طولی آن داری حسگر هایی است که مقدار حرکت قلم را اندازه گیری می کند و در نمایشگر ال ای دی نشان می دهد به همراه یک دکمه تنظیم مجدد و قرار دادن کل این مجموعه داخل یک قاب چوبی این خط کش چوبی اما مدرن را ساخته اند.

 

در ادامه می توانید تصاویر نحوه ساخت این خط کش را تماشا کنید.

 

اختراعات جدید دنیا,خط کش دیجیتال

مراحل ساخت خط کش مدرن

 

اختراعات جدید دنیا,خط کش دیجیتال

خط کش دیجیتالی

 

 

اختراعات جدید دنیا,خط کش دیجیتال

 

اختراعات جدید دنیا,خط کش دیجیتال

 

منبع: https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/modern-wooden1-ruler.html



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت اپل یک استارت اپ فعال در حوزه هوش مصنوعی را خریداری کرده که ابزاری برای شناسایی اشیای مختلف در فایل‌های ویدئویی عرضه کرده است.

به گزارش مهر به نقل از انگجت، اپل شرکتی به نام ویلینکس را خریداری کرده که الگوریتم هوش مصنوعی آن قادر به درک محتوای مختلف موجود در یک ویدئو و مشخص کردن و متمایزسازی آنهاست.

 

این الگوریتم هوش مصنوعی همچنین می‌تواند محتوای بصری، صوتی و متنی ویدئوهای مختلف را شناسایی و جداسازی کند. از فناوری یادشده همچنین می‌توان برای برچسب زنی ویدئوهای مختلف و تسهیل جستجوی محتوای آنها بر حسب متن، صوت و تصویر استفاده کرد.

 

اپل برای خرید این استارت اپ ۵۰ میلیون دلار پرداخت کرده است. این شرکت معمولاً با خرید استارت اپ های کوچک و خلاق و تملک فناوری‌های به کار گرفته شده در آنها تلاش می‌کند تا از این فناوری‌ها در محصولات و خدمات خود استفاده کند. احتمال می‌رود اپل از این فناوری هوش مصنوعی در اپل تی وی، اپلیکیشن نیوز، دستیار صوتی هوشمند سیری و غیره استفاده کند.

 منبقع: beytoote.com/computer/technews/banews76724.html



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نوشته میشه شرکت طراحی سایت ولی خونده میشه اشاعه کسب و کار…

زمانی که به داشتن وب سایت و طراحی اون فکر می نماییم هزار تا سوال برامون پیش میاد. مشابه اینکه یک سایت کوچیک و ساده داشته باشم بهتره یا پیشرفته؟ قالب حاضر کاربرد کنم یا از شرکت های طراحی سایت کمک بگیرم؟ از یک توان برای طراحی بهره‌گیری کنم یا به یک کمپانی معروف مراجعه کنم؟ اصلاً کدوم شرکت طراحی سایت بهتره؟ چه خصوصیاتی رو باید در عقیده داشته باشم؟

در رابطه با تمام سوال هایی که ممکنه در ذهن شما شرکت طراحی سایت خوب شکل گرفته باشه به “شرکت طراحی سایت” مراجعه کنید. ولی درباره اینکه خصوصیات یک شرکت طراحی سایت خوب چیست با ما به اتفاق باشید:

 

سابقه
اولین چیزی که باید در عقیده بگیریم همین مورده، نمی گم اگر شرکتی godaddy سابقه نداشت قابل اعتماد نیست ولی 100٪ هم نمیشه کل جوره بهش اعتماد کرد. سابقه داشتن جستار مهمیه یعنی باید یه شرکت طراحی سایت خوب تو این گویه کمینه 10 سال پیشینه داشته باشه. تکاپو اش رو از سال 1381 در زمینه طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت های اینترنتی آغاز کرد و در این سال ها کامیاب به طراحی 3000 تارنما شده. پیشینه در گویه طراحی سایت دربرگیرنده پروژه های موجود هم میشه، به این علت که برپا بودن چندین ساله یک کمپانی دلیلی بر پیشینه کاری نیست و البته که سابقه کاری بسیار مهمتر از سال های کار و جنبش کمپانی است.

 

تخصص
دومین موردی که باید در عقیده بگیریم پایه و پای بست، و بنیاد یه شرکته webflow که برای شرکت های طراحی سایت این پایه و اساس در نیروی متخصص و حرفه ایه. این نیروی پایبند باید توانایی انواع طراحی ها برای سایت رو داشته باشن و مسیر های گسترش کسب و کار و بازرگانی مشتری رو در عقیده بگیرن و در این زمینه راه کارهای نو و مفیدی ارائه بدن. این هم مفتوح به انفرادی ملاک کاملی برای یه شرکت خوب نیست اما بودنش ضروری و لازمه. به قول کهنه ها کار رو باید سپرد دست کاردونش.

 

تعهد
با پروا به اینکه تعهدات کاری یک کمپانی طراحی سایت در قبال مشتریانش جستار با اهمیتی است، بعد ما هم روی این مورد پافشاری اکثریت داریم. در این نوع همکاری چیزی که برای ما مهمه سررسید تحویل پروژه و شکل و شمایل سایت با پروا به صحبت های اولیه است، البته که سوژه حمایت و تعهدات این چنینی رو هم نباید فراموش کنیم چون ممکنه که تمام تخصص و ریزه کاری های موجود در سایت شما رعایت شده باشه ولی بعد از مدتی با مشکلی روبرو بشید که توانایی حل اون رو نداشته باشید و تنها طراح سایت شما به این دشوار دسترسی داشته باشه یا فقط در تخصص ایشون باشه که در اینصورت فقط با کمک اونها مشکل حل میشه. پایبندی و تعهد اگر مهم ترین ملاک برای یک کمپانی نباشه، قطعاً مختصر اهمیت هم نیست.

 

خدمات
وقتی می گیم خدمات بعد از فروش، فکرمون سمت شرکت های طراحی سایت نمی ره اما باید بدونبد که اونها هم متعهد به یک سری از این خدمات از آنگونه : آموزش کنترل پنل و پاسخ به پرسش های مشتری ها، پشتیبانی از سایت به چهره 24ساعته یا به مدت یکسال از تارنما و در بعضی موارد هم سئو و فرآوری محتوا برای وب سایت هستند. این گونه خدمات به هر کمپانی و کسب و کاری اعتبار میده و اون رو از شرکت های رقیب جدا میکنه. طراحی سایت به جز خدمات طراحی سایت، خدمات جانبی که برای سایت ها مورد نیازه از آنگونه خدمات هاستینگ، بهینه سازی و تبلیغات اینترنتی و خدماتی امنیتی تحت وب هم ارائه میکنه که با کیفیت دلخواه سبب شده مشتریان با خیال آسوده همه پروژه رو به ما بسپارن.

 

سئو
این واژه این روزا بسیار باب شده و بیشتر کمپانی ها برای وب سایتشون رو این جستار خیلی پافشاری دارن. از حق نگذریم خیلی هم مهمه که مثلاً درون سایت گوگل که اولین سایت جهانه، سایت شما توی کدوم صفحه اس؟

سئو خوب و روی اصول درست برای یک طراحی سایت حرفه ای، کار هر شرکتی نیست. پس باید دنبال بهترین کمپانی طراحی سایت تو این زمینه باشید که بتونه به راستی از بعد این پیشه بر بیاد. البته که باید اول ببینید که چه سئویی برای وب سایت خودشون دارن چون همه اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی!!! برای انتخاب یک شرکت طراحی سایت خوب باید به اصولی ترین موارد دقت کنید، قالب سایت و سئو تارنما خودشون رو ببینید چون یک سمبول(لاتین) برای بهترین کاریه که می تونن ارائه بدن. تارنما مثل یک ویترینه، وقتی ویترین شرکت خالی باشه دلیلی هم برای اعتماد به اون شرکت وجود نداره.

هیچ ادعایی بهتر است از مثال شغل نیست، برای کلیه عبارات کلیدی مرتبط با طراحی وب همانند “طراحی وب” ، “طراحی وب سایت” ، “طراحی سایت” ، “ساخت سایت” ، “ساخت وب سایت” دو وب سایت در صفحه اول گوگل دارد. این مجموعه الی کنون موفق به انجام 500 پروژه کامیاب سئو و بهینه سازی تارنما شده و حضور در صفحه نخست گوگل اونم با دو تا تارنما برای سخت ترین کلمه های کلیدی سئو نشون میده که این گردآور توانمندیهای لازم برای اتمام پروژه های سئو رو داره.

 

سرور و هاست قدرتمند
این خاصیت از اصلی ترین پیش مایحتاج برای یک کمپانی طراحی سایت کامیاب است. پایه یک طراحی سایت حرفه ای، سهم بردن طراحی از سرور و هاستینگ قدرتمنده چون در این صورته که میتونه از بعد نیازها و آرزوهای شما بر بیاد و وب سایتی مطابق با خواسته شما در اختیارتون پیمان بده. وانگهی علاوه بر داشتن این خاصیت بهتره که تصدیق (رانندگی) SSL هم داشته باشه که همون تصدیق (رانندگی) تایید اسم پهنه است. اکنون که شاید بگید چه نیازی به سرور دارید؟

یک سرور میتونه :

امنیت اطلاعاتتون رو بالا می بره
خطا رو در کارمنداتون ناچیز می کنه
سرعت سپریدن کارهای روزانه رو افزایش میده
به شرکت و سایت شما فرمان رشد و اشاعه میده
به صورت خودکار و در موعد های مشخصی از اطلاعات شما بک آپ گیری میکنه.
و …



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اولین کاری که بسیاری از ما در آغاز روز اتمام می‌دهیم، این است که به ‌دنبال گوشی موبایل‌مان می‌گردیم و صفحات اجتماعی خویش را چک می‌کنیم. اگر کمی توجه کنید، می‌بینید هر روز می‌توانید کارهای بیشتری با موبایل خویش سپریدن دهید.

در موبایل کتاب می‌خوانید، موزیک و پادکست گوش می‌کنید، در شبکه‌های اجتماعی پرکار هستید، با دوستانتان صحبت می‌کنید و حتی عده‌ای از شما با آن پیشه می‌کنید. در خیابان، تاکسی، مترو و هر محیط‌ عمومی دیگری هر آدم با گوشی خود مشغول است. یعنی عدۀ زیادی از مردم هر روز سررسید مشخصی در فضایی مشخص می‌گذرانند. یک مارکتر واقعی با شنیدن این جمله چشم‌هایش برق می‌زند و به اولین چیزی که اندیشه می‌کند تبلیغات است.

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام چند وقتی است که متداول شده. مهم‌ترین مزیت‌ این نوع تبلیغات این است که عدۀ زیادی از مردم آن‌ها را می‌بینند و بخت جذب فالوئر و در پی آن جذب مشتری بالاتر می‌رود. هزینۀ نسبتا ناچیز و عدم احتیاج به زیرساخت‌های پیچیدۀ فنی از دیگر مزایای این روش تبلیغاتی است. یعنی برای این نوع تبلیغات، نیاز نیست وب‌سایت طراحی کنید یا به سراغ اقدامات فنی عجیب و غریب بروید. کافی است یک حساب اینستاگرام، یک کانال تلگرامی یا یک پل ارتباطی داشته باشید.

درست است که به عقیده ساده می‌آید؛ اما آیا به راستی به همین راحتی است؟ خیر، این کارها را نمی‌توان به‌تنهایی حل کرد. روزانه چشم هرکدام از ما به هزاران تبلیغ می‌افتد؛ ولی مهم این است که روی چندتا از آن‌ها کلیک می‌کنیم، چندتا را به یاد می‌آوریم و چه شماری به نظرمان جذاب می‌آید. اینکه بدانید در چه زمان‌هایی تبلیغات بازدید بیشتری دارند، کدام پلتفرم‌ها پسندیده کسب‌وکار شما هستند و چه کانال‌ها و صفحه‌هایی در شبکه‌های اجتماعی تبلیغات شما را نمایش می‌دهند نیاز به پژوهش و بررسی دارد. در ثانی، شمار صفحات و کانال‌ها در فضای مجازی به قدری بسیار است که جمع‌آوری اطلاعات دربارۀ هرکدام برای شروع تبلیغات بسیار زمان‌بر خواهد بود. اگر هدف ورود به این وادی دارید، باید پیشه را به کاردان بسپارید.

جریان یک پلتفرم تبلیغات شبکه‌های اجتماعی است که به شما کمک می‌کند بهترین موقعیت‌ها را برای کسب‌وکار خویش شناسایی کنید.

می‌توانید با خیالی آسوده کارهای تبلیغات خویش را در شبکه‌های اجتماعی به تیم جریان بسپارید و در کوتاه‌ترین زمان کمپین خویش را راه‌اندازی کنید. مزیتی که جریان نسبت به دیگر رقبایش دارد، این است که لغایت جای ممکن هزینه‌ها را تفریق دیتا است. بس است در وب‌سایت jaryan.net ثبت‌نام کنید و با کارشناسان جریان تماس بگیرید. آن‌ها صبورانه صحبت‌هایتان را می‌شنوند و شما را راهبری می‌کنند. باید اشاره کنیم که مراحل ثبت ‌نام و مشاوره به‌صورت مجانی انجام می‌شود.

روش‌هایی که جریان از آن‌ها کاربرد می‌کند عبارت‌اند از تبلیغات در اینستاگرام، تلگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ.

جریان

تبلیغات در اینستاگرام
این گونه تبلیغات می‌توانند محتوایی یا اینفلوئنسری باشند و در قالب پست و استوری نمایش داده می‌شوند. فهرست پیج‌هایی که می‌توانید در آن‌ها تبلیغ کنید در گزین کردن شما قرار می‌گیرد و شما می‌توانید با پروا به شرایط خود، مناسب‌ترین گزینه را برای کسب‌وکارتان گزینش کنید.

جهت پیاده‌سازی کمپین تبلیغات در اینستاگرام از راه جریان کلیک کنید

اینفلوئنسر مارکتینگ
این طریق زیرمجموعه‌ای از تبلیغات اینستاگرام است. ملت به اینفلوئنسرها اعتماد دارند و شما می‌توانید از این اعتماد سهم ببرید. با ورود به پنل کاربری خود می‌توانید لیست اینفلوئنسرهایی که جریان با آن‌ها پیشه می‌کند به همراه هزینه نگریستن کنید. ضمنا محتوای آماده‌شده بدست اینفلوئنسر مد نظرتان قبل از انتشار با شما کنترل می‌شود لغایت آن را تأیید یا رد کنید.

تبلیغات در تلگرام
پس از ساخت پنل می‌توانید کانال‌های موجود را در فهرستی که برایتان آماده شده است تماشا و از میانشان برگزیدن کنید. تبلیغات در تلگرام به دو چهره ساعتی و بازدیدی در جریان ارائه می‌شوند. تبلیغات ساعتی در ساعاتی که شما مشخص می‌کنید در کانال‌ها قرار می‌گیرند. در تبلیغات بازدیدی شما با پروا به میزان بازدید تبلیغات هزینه پرداخت می‌کنید؛ حتی می‌توانید تعداد بازدید را محدود کنید لغایت بعد از رسیدن به میزان دلخواه شما، تبلیغ از کانال حذف شود.

در چنین اقداماتی شفافیت اطلاعات حرف نخست را می‌زند. جریان برای هر پیج یا کانال مجموعه‌ای از معیارهای کیفی آماده کرده است که به شما امکان مقایسه می‌دهد. این اطلاعات دسته‌بندی‌شده و مرتب شغل شما را برای تصمیم‌گیری راحت می‌کند.

پس از انتخاب و اجرای هرکدام از کمپین‌ها «جریان» کماکان همراه شما است. شما می‌توانید بر روند اجرای آن به‌صورت آنلاین نظارت داشته باشید، عملکرد آن را در گزارشی که در پنل کاربری‌تان منتشر می‌شود نگریستن کنید و گزارش‌ها را با سایرین به اشتراک بگذارید.

منبع: https://www.zoomit.ir/pr/365750-jaryan-telegram-instagram-advertising/



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نرم افزارهای کپی یاب ،فضای هارد شما را برای فایلهای تکراری غیر ضروری اسکن کرده و به شما در حذف آنها کمک می کند تا فضای شما را آزاد کند. در این مطلب بهترین نرم افزارهای یافتن فایل های تکراری آورده شده است.

 

برای حذف فایلهای تکراری موجود در پوشه های سیستم مانند پوشه Windows و Program Files نباید از این ابزارها استفاده کنید. برای عملکرد صحیح ویندوز و برنامه هایی که استفاده می کنید ممکن است به این فایلهای تکراری در مکان های مختلف احتیاج داشته باشند.

 

یافتن و حذف فایلهای تکراری با Duplicate Cleaner Pro : 

 

پاک کردن فایل تکراری, نرم افزار حذف فایل تکراری

نرم افزار Duplicate Cleaner Pro

 

اگر واقعاً در مورد پیدا کردن و از بین بردن فایلهای تکراری جدی هستید ، بهترین نرم افزار  Duplicate Cleaner Pro است که دارای رابط کاربری بسیار ساده ای با ویژگی های قدرتمند برای حذف فایلهای تکراری است. این نرم افزار رایگان نیست ، اما آنها یک نسخه آزمایشی رایگان را ارائه می دهند که می توانید برای تست اینکه آیا دوست دارید از آن استفاده کنید. 

 

بهترین ابزار آسان برای استفاده: Finder Duplicate File Auslogics

 

پاک کردن فایل تکراری, نرم افزار حذف فایل تکراری

نرم افزار Finder Duplicate File Auslogics

 

بسیاری از نرم افزارهای یابنده فایل ها کاملاً پیچیده هستند و دارای گزینه های مختلف هستند. Auslogics Duplicate File Finder با اکثر موارد متفاوت است ، واسط ساده ای را ارائه می دهد . این ویژگی های مناسب دیگری دارد که همه باید از آن قدردانی کنند ، مانند یک صفحه پیش نمایش داخلی که به شما امکان مشاهده تصاویر ، گوش دادن به فایل های موسیقی و پیش نمایش فیلم ها را می دهد ، بنابراین می توانید ببینید چه فایلهایی را حذف می کنید.

 

این برنامه دارای تنظیمات پیش فرض معقول است ، یک صفحه ساده را ارائه می دهد. این پوشه های غیر سیستمی را در تمام درایوهای متصل به طور پیش فرض جستجو می کند ، اما شما به راحتی می توانید انتخاب کنید کدام درایورها و پوشه ها را جستجو کنید. بطور پیش فرض ، تصاویر ، فایلهای صوتی ، فایلهای ویدئویی ، بایگانی ها و برنامه های کاربردی را جستجو می کند ، اما شما می توانید فقط یک نوع فایل را انتخاب کنید یا اینکه انواع آن را جستجو کند. اگر به دنبال یک فایل خاص هستید ، می توانید به راحتی به آن بگویید که فایل هایی با کلمه خاص یا نامی خاص جستجو کند.

 

پس از انجام جستجو ، لیستی از فایلهای تکراری را مشاهده می کنید و به راحتی می توانید پیش نمایش های مربوط به آنها و سایر اطلاعات را مشاهده کنید. یا برای محدود کردن موارد دیگر، می توانید بر روی دکمه "Filter" کلیک کرده و براساس تاریخ ، اندازه یا نوع پرونده فیلتر کنید. فایلهایی را که می خواهید حذف شوند انتخاب کنید و بر روی دکمه "Delete Selected Files" کلیک کنید تا آنها به سطل زباله ارسال شود.

 

نرم افزار CCleaner :

 

پاک کردن فایل تکراری, نرم افزار حذف فایل تکراری

نرم افزار CCleaner

 

CCleaner ابزاری محبوب است ، بنابراین فرصتی مناسب برای نصب آن است. ویژگی اصلی CCleaner آن است که با از بین بردن فایلهای موقت غیر ضروری ، فضای موجود در دیسک سخت شما را آزاد می کند ، اما همچنین دارای چندین ابزار داخلی دیگر از جمله یافتن فایل کپی شده است.

 

CCleaner را راه اندازی کنید و برای یافتن این ویژگی روی Tools> Duplicate Finder کلیک کنید. در همه نسخه های CCleaner موجود است ، بنابراین برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه CCleaner Pro نیست.

 

تنظیمات پیش فرض CCleaner معقول است ، و به شما امکان می دهد فایل های کپی بر روی C خود را جستجو کنید: در حالی که فایل های سیستم و فایل های مخفی را نادیده می گیرید . همچنین می توانید با کلیک کردن روی دکمه “Add” یک فهرست خاص را جستجو کنید.

 

ابزار با فیلترهای پیشرفته: SearchMyFiles 

 

پاک کردن فایل تکراری, نرم افزار حذف فایل تکراری

نرم افزار SearchMyFiles 

 

SearchMyFiles یک برنامه پیشرفته تر با فیلترهای قابل تنظیم تر است. به عنوان مثال می تواند فایلهایی را که ایجاد شده ، اصلاح شده و یا فقط بین تاریخ های مشخص و زمان هایی که مشخص کرده اید ، جستجو کند.

 

برنامه SearchMyFiles را راه اندازی کنید و کادر جستجوی پیچیده ای را مشاهده خواهید کرد. شما باید “Duplicates Search” را در کادر جستجو در بالای پنجره انتخاب کرده و با کلیک بر روی دکمه “Browse” در سمت راست ، پوشه ها را برای جستجو انتخاب کنید. به عنوان مثال ، می توانید C:\ را جستجو کنید تا کل C را جستجو کنید. سایر تنظیمات مورد نظر خود را پیکربندی کنید و برای جستجوی فایل های کپی بر روی “Start Search” کلیک کنید. لیستی از فایلهای تکراری را که در گروه قرار گرفته اند ، مشاهده می کنید و می توانید هر کدام را که می خواهید حذف کنید انتخاب کنید.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/delete-duplicatefiles01-windows.html



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ارزان ترین پلان طراحی سایت ط دارک می باشد که هزینه راه اندازی وب سایت با استفاده از این قالب ها 500 هزار تومان دربرگیرنده خرید قالب، بارگذاری قالب بر روی سرور، ایمن سازی و بهینه سازی سرعت، تعلیم مهار پانل و یک سال حمایت می باشد. تعرفه درج اطلاعات وب سایت و برگزیدن هاستینگ به خرج مورد نظر اضافه می گردد. برای رویت فهرست قالب های تولید شده برای فروش ، به صفحه قالب های تولید شده دارراجعه نمایید.

توضیحات سایر پلان های ارزان و چیره دست طراحی سایت ب در پیوستگی موجود است

در صورتی که در جستجوی طراحی سایت ارزان و چیره دست هستید نوشتار را به چهره کامل مطالعه نمایید. طراحی سایت شرکتی ارزان تخصصی باشد که می توانید به دو شیوه خرید سایت حاضر و طراحی تارنما سایت ارزان صاحب وب سایت شوید. دا یکتا از شرکت هایی است که خدمات طراحی سایت ارزان در طهران را در کنار خدمات حمایت خوب ارائه می نماید. از ویژگی هایپشتیبانی 24 ساعته و 7 روز در هفته می باشد که در مواقع بایسته می توانید از این سروشکل وب سایت خویش را رفع نمایید.

با یک و نیم میلیون تومان صاحب یک وب سایت شرکتی به چهره ریسپانسیو و سازگار با موبایل به به اتفاق یک سال حمایت بشوید. در طراحی وب سایت ها با پروا به مشکلات موجود از قالب های حاضر کاربرد نمی نماید و قالب ها را از پایه پیاده سازی می نماید لغایت در آینده تارنما مبتلا دشواری ها ایمنی، به روز رسانی، سرعت و پشتیبانی نگردد. سایت های طراحی شده توسطب در ضمن حائز پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته برای موارد بایسته می باشد. جهت ثبت سفارش بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

ثبت سفارش طراحی سایت

طراحی سایت شرکتی ارزان که قالب آن از پایه طراحی شده باشد تخصصمی باشد. در واقعیت طراحی سایت ارزان و حرفه ای خدمتی است که کمتر کمپانی ارائه کننده خدمات وب سایت می تواند ارائه نماید که گردآور ت هایی که طراحی سایت ارزان در تهران سپریدن می دهند معمولا تارنما ها را با قالب حاضر طراحی می نمایند و یا خدمات حمایت نکویی ارائه نمی کنند. استفاده از قالب حاضر تارنما به علت دشواری ها آن همانند غیر قالب گسترش بودن، ایمنی و سرعت پایین و عدم قابلیت ارتقاء به هیچگونه توصیه نمی گردد و خرید سایت آماده می تواند باعث هدر رفتن پول و سررسید شما گردد. در مورد خدمات حمایت نیز چنانچه حتی شرکت طراح سایت تارنما شما را با تعرفه 100 هزار تومان طراحی کرده باشد چنانچه تارنما باره عقیده را پشتیبانی ننماید نمی توانید از تارنما خویش بهره‌گیری لازم را نماید و بودجه و زمان صرف شده شما هدر خواهد رفت. در واقعیت ساخت سایت با بها های زیاد زیر با پروا به مشکلاتی که شدنی است در آینده برای شما به وجود آورد، ممکن است شما را از پیوسته روند تاسیس سایت اینترنتی طاقت امید سازد. اما می توانید طراحی سایت با بها پسندیده اما با کیفیت اتمام دهید تا بتوانید به تدریج و به مرور زمان حضور خویش را در اینترنت بیشتر تقویت نمایید.

طراحی سایت با قیمت ارزان اما کیفیت بالا ممکن است اما احتیاج به برنامه ریزی و تجربه کافی دارد و ارزان ارائه نمودن خدمات طراحی وب سایت بدون تجربه و برنامه ریزی ممکن نیست و برخی از شرکت بدون داشتن تجربه کافی در گویه طراحی وب اقدام به انجام پروژه ها با بها پایین می نماید حال آنکه از آینده و نیاز به حمایت سایت طراحی شده خبری ندارند و سایت طراحی شده را بدون حمایت رها می نمایند. در راستی المان طراحی سایت شرکتی ارزان  تجربه یگانه از مهترین مولفه هایی است که مایه می گردد یک کمپانی طراحی سایت نا ارائه خدمات طراحی سایت با پایین ترین قیمت ممکن و بالاترین کیفیت را داشته باشد. شرکت های طراحی وب با توجه به تجربه و سابقه کاری خویش سرعت بیشتری در اجرای پروژه های بعدی خود پیدا می کنند و می توانند سایت های جدید را با به کارگیری تجربه جدید خود سریعتر و با قیمت تمام شده اقلیت پیاده سازی نمایند. توجه به سابقه 15 ساله طراحی وب سایت خود از سال 1381 تا کنون و 3000 تارنما طراحی شده خط مشی خود را بر ارائه خدمات طراحی وب سایت با بالاترین کیفیت و پایین بها شدنی پیمان دیتا است.

خش تحتانی اعلام می نماید:

عملیات طراحی سایت تنها ساخت و راه اندازی تارنما نیست بلکه پس از راه اندازی تارنما می بایست وب سایت بدست طراح تارنما حمایت گردد و اکثر کمپانی ها و گروه های طراح وبی که بدون تجربه پیشه طراحی وب سایت را اتمام می دهند معمولا در حمایت وب سایت ضعیف عمل می نمایند و تاب پشتیبانی سایت را ندارند.
داشتن تجربه کافی مایه می گردد طراح قبل بینی آینده تارنما را نموده باشد و اقدامات لازم برای صحت عملکرد تارنما را سپریدن داده باشد. به عنوان نمونه طراح وب سایت را امن سازی می نماید الی وب سایت دچار دشواری ها امنیتی نگردد و حال آنکه تارنما هایی که با قیمت ذیل سپریدن می شوند معمولا توسط شرکت های بی تجربه امن سازی نمی گردند و در آنیهد دچار دشواری ها امنیتی می گردند.
داشتن تجربه در پروژه طراحی تارنما مایه می گردد طراح از دشواری ها طراحی وب بیشتر با خبر باشد و در طراحی خویش اصول و قواعد طراحی وب را در تارنما خویش رعایت نماید.
با به کارگیری قالب های آماده سیستم های مدیریت محتوا همانند جوملا، وردپرس و دروپال نیز می طاقت طراحی سایت نمایش داد ولی این سایت ها نیز می بایست بدست متخصص و برنامه نویس وب نصب، تاسیس و کاربرد گردند و در غیر این چهره و عدم کاربرد صحیح و پسندیده از این سیستم ها شدنی است تارنما دچار مشکلات جبران ناپذیری گردد. در بخش پایین به شما طریق های پایین آوردن بها پایان یافته طراحی سایت را اعلام می نمایم.



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ساده‌ترین روش‌ها برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام بدون دربایستن به نصب اپلیکیشن اضافه
مجتبی طاهری ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ به‌روزرسانی: ۱۰ مهر ۱۳۹۸

دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام روی موبایل کاریه برای اطلاعات بیشتر درباره دانلود عکس از اینستاگرام اینجا را کلیک کنید که کل ما ممکنه بهش بیچارگی پیدا کنیم. در اینجا یک دو ترفند بسیار ساده و سریع برای دانلود یا همون اندوخته فیلم و عکس از اینستاگرام به شما تعلیم می‌دیم. در اکثر روش‌هایی که جاهای دیگر آموزش داده شده، یا شما باید یک اپلیکیشن روی گوشی‌تان نصب کنید و یا روش دشوار و فنی است.

دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام به کمک نرم اسباب تلگرام!
اما ما می‌خواهیم این کار را با یک ترفند ساده و به کمک نرم‌افزار تلگرام انجام بدهیم که همه‌ی ایرانی‌ها روی گوشی‌هایشان دارند. روش پیشه زیاد ساده است:

ذخیره کردن فیلم و عکس از اینستاگراماینستاگرام را باز کنید و عکس یا فیلمی که می‌خواهید ذخیره کنید را بیاورید. آیکون منو (سه نقطه) در گوشه بالا-راست عکس را بزنید و از منوی مفتوح شده، Copy Link (یا Copy share url در نسخه‌های قدیمی) را انتخاب کنید. آدرس اینترنتی این فیلم یا عکس در کلیپ‌بورد گوشی شما ذخیره خواهد شد.
تلگرام را باز کنید و به گفتگوی با خودتان (پیام‌های ذخیره شده) یا با یکی از دوستان باره اعتمادتان وارد شوید. انگشت خویش را در تقدیر تایپ رو روی خط چشمک زن نگه دارید لغایت گزینه paste نما شود و آدرسی که کپی کرده بودید را paste و ارسال کنید. فیلم یا عکس اینستاگرامی و شرح آن در ذیل آدرسی که ارسال کرده اید، نمایش دیتا خواهد شد.
نکته: شما می‌توانید به جای انجام مرحله دوم، در مرحله نخست به جای Copy Link، گزینه Share to را انتخاب کنید و آن عکس را یکراست در قسمت saved messages تلگرام، با خویش به اشتراک بگذارید.
در صورتی که تلگرام در حالت دانلود اتوماتیک پیمان ندارد، آیکون فلش به سمت ذیل روی عکس یا فیلم، را بزنید و صبر کنید لغایت دانلود آن به سپریدن برسد.
اگر عکسی لینکی که از اینستاگرام کپی کرده اید، در بر گیرنده یک آلبوم با چند عکس و فیلم باشد، به چهره قبل فرض شما فقط عکس یا فیلم نخست را در تلگرام خواهید دید. ولی با ضربه زدن بر روی آن و نگریستن نسخه بزرگتر، به تمامی عکس و فیلم‌های آن پست دسترسی خواهید داشت.
پس از تمام شدن دانلود، یه آیکون منو (سه نقطه) در گوشه‌ی بالا-راست عکس یا فیلم ظاهر خواهد شد. آن را بزنید تا منوی مربوط باز شود. و از منو Save to gallery را گزینش کنید.
به نگارخانه گوشی خویش بروید. عکس یا فیلمی که می‌خواستید اندوخته کنید را در آنجا تو فولدر Telegram خواهید یافت

:: بازدید از این مطلب : 50

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

وقتی صفحه نمایش گوشی تلفن شما به اندازه کافی برای نمایش کارهایتان بزرگ نیست، بهترین پیشه یافتن مسیر حلی است که بتوانید دستگاه اندروید را به یک نورافکن متصل کنید.

اگر منظور تماشای یک فیلم را دارید و یا می خواهید یک فایل پاورپوینت را در هنگام ارائه کنفرانس به نمایش بگذارید، اتصال گوشی اندروید به ویدئو پروژکتور برای اینکار می تواند ایده جذابی باشد.

 

اتصال گوشی اندروید به ویدئو نورافکن به وسیله یک نرم انگیزه ها بی سیم

ساده ترین گذرگاه برای پیوندیدن موبایل به ویدیو پروژکتور پیوندیدن به وسیله نرم انگیزه ها های بی سیم است. پروژکتورهای امروزی دارای یک برنامه درونی می باشند که از پیوندیدن گوشی های هوشمند به صورت وای فای و یا بلوتوث حمایت می کنند. اگر پروژکتور شما دارای این قابلیت باشد، تنها کافیست از گوگل پلی نرم اسباب متناسب با پروژکتور خویش را دانلود و روی گوشی نصب کرده و سپس با اجرای آن باعث پیوندیدن گوشی به پروژکتور شوید.

 

اتصال گوشی اندرویدی به پروژکتور, پورت برای اتصال به پروژکتور
کروم کست به یک بخش نیرومند از مجموعه گوگل تبدیل شده است

 

اتصال گوشی اندروید به ویدئو پروژکتور به وسیله کروم کست :

یک گزینه سایر برای اتصال بی‌سیم گوشی یا تبلت اندروید به یک پروژکتور استفاده از یک آداپتور استریم کروم کست (CHROMECAST) است. این دستگاه حقیر که بها چندانی هم ندارد از طریق یک درگاه HDMI به هر مدل پروژکتوری متصل می‌شود.

کروم کست به یک بخش نیرومند از گردآور گوگل تبدیل شده است و بسیاری از اپلیکیشن‌های سرشناس از آنگونه Spotify و Netflix به امکاناتی برای توزیع تند رسانه از راه این آداپتور مجهز هستند. شما از طریق دکمه Cast Screen در منوی navigation اندروید می‌توانید تمام صفحه نمایش دستگاه خویش را توزیع کنید.

 

اتصال گوشی اندرویدی به پروژکتور, پورت برای اتصال به پروژکتور
اتصال گوشی به پروژکتور

 

اتصال گوشی اندروید به ویدئو پروژکتور با استفاده از کابل:

 

از طریق کابل MHL:

پیوند اچ دی موبایل (Mobile High-definition Link) یا ام اچ ال (MHL) به معنی اتصال موبایل با کیفیت بالا است. بنابراین نوعی استاندارد صنعتی به منظور ارتباط صوتی یا تصویری بین گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌های برخوردار از این سیستم به پخش کننده‌هایی مانند تلویزیون، ویدئو پروژکتور، HDTV، مانیتور و … می باشد.

بسیاری از گوشیهای جدیدتر هوشمند اندروید و تبلت‌های اندروید باریک‌تر; از پورت میکرو USB بهره‌گیری می‌کنند این دستگاه را می‎توان به وسیله یک آداپتور VGA متصل کرد.


تست شنوایی و شفا وزوز گوش
حراج عطر و ادکلن اورجینال در جمعه سیاه

با این حال، این فقط با دستگاه‌هایی که با MHL سازگاری دارند شغل خواهد کرد. مهم است که قبل از برنامه ریزی برای پخش عکس ها از طریق این دستگاه‌ها از سازگاری آن‌ها با MHL مطمئن شوید. بعضی گوشی‌ها هم از یک پورت Micro HDMI که بسیار مانند به پورت Micro USB است بهره‌گیری می‌کند. مفتوح هم رهنمود می‌شود که به دفترچه راهنمای گوشی همراه خویش مراجعه کنید و یا با جستجوی اینترنتی از قابلیت گوشی خویش آگاهی پیدا کنید. در ضمن کاربران ویندوز ۸ باید مستحضر باشند که گوشی ویندوز ۸ هنوز توانا به ارسال فیلم به پروژکتور نمی باشند.

 

اتصال گوشی اندرویدی به پروژکتور, پورت برای پیوست به پروژکتور
پیوندیدن گوشی اندرویدی به پروژکتور

 

از روش کابل HDMI :

اکثر پروژكتورها یک درگاه HDMI درونی دارند که از پیوستگی دشوار انگیزه ها ویدیو حمایت می‌کند. بعضی از گوشی‌های اندروید نیز در خروجی خویش یک درگاه Mini-HDMI دارند که می‌توان متعلق به برای پیوستگی آسان به پروژکتور با به کارگیری یک کابل Mini-HDMI به HDMI استفاده کرد.

 

علاوه بر این خیلی از دستگاه‌های مجهز به USB-C مثل Samsung Galaxy S9 یا Note 9 قادر هستند تا با استفاده از یک مبدل USB-C به HDMI به نورافکن متصل شوند.

نکته قابل توجه این است که HDMI علاوه بر تصویر، صدای گوشی اندروید شما را هم منتقل می‌کند. فلذا شما تنها با استفاده از یک کابل HDMI می‌توانید همزمان هر دو شغل انتقال صدا و تصویر را اتمام دهد.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/mobile/connect-androidphone2-projector.html



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تبلیغات موبایلی زیر گردآور ای از تبلیغات دیجیتال یا همان بازاریابی دیجیتال می باشد و عبارتست از هر نوع تبلیغی که بر روی موبایل نمایش دیتا می شود.

تبلیغات در موبایل احد از انواع استراتژی بازاریابی دیجیتال است که مخاطبانِ پیوسته با اقسام موبایل (تلفن به اتفاق هوشمند، تبلت و…) را هدف پیمان می‌دهد. طراحی وب‌سایت‌های سازگار با موبایل، ارسال ایمیل، SMS و MMS و استفاده از شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های موبایلی از گونه ها شیوه‌های مورداستفاده برای تبلیغات در موبایل هستند.

 

امروزه بیش از نیمی از زمانی که در تمام رسانه‌های دیجیتال گذرانده می‌شود مختص به به کارگیری موبایل هاست. بنابراین، تبلیغات موبایلی می‌تواند از جایگاه ویژه‌ای برای جذب مشتری برخوردار باشد.

همانطور که از اسم آن پیداست این نوع تبلیغ، دسته‌ای از تبلیغات دیجیتال است که بر روی صفحه موبایل نمایش داده می‌شود که می‌تواند ارسال یک متن از طریق پیامک باشد یا اینکه تبلیغات کلیکی یا نصبی در صفحات وب، اپلیکیشن‌ها و یا بازی‌های موبایلی باشد.

 

تبلیغات موبایلی چیست؟, تبلیغات در موبایل
تبلیغات در موبایل یگانه از گونه ها راهبرد بازاریابی دیجیتال است

 

تبلیغات موبایلی چیست؟

تبلیغات موبایلی در واقع به سپریدن هرگونه تبلیغات از طریق موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های وابستگی بی سیم می باشد. بهترین خاصیت تبلیغات موبایلی که باعث محبوبیت و رشد آن شده این است که وسیله ای که بر روی آن تبلیغ سپریدن می شود، وسیله ای شخصی و مربوط به یک فرد ویژه است. برآیند اینکه موبایل ها ریزبین ترین وسیله و بهترین کانال بستگی شما برای منظور پیمان دادن مخاطبین خاص هستند البته در صورتی که بتوانید مخاطب هدف را به راستی بشناسید. امروزه تبلیغات موبایلی عموما در اپلیکیشن های موبایل و وب سایت ها انجام می شود. تبلیغات موبایلی می تواند از هر گونه متن (text) ، فیلمهای پیکان (flash movies) ، بنر ، صوت (audio) و ویدئو باشد.

 

برخی از آمارهای جالب موبایل مارکتینگ (بازاریابی موبایل) به شرح زیر است:

۸۰ درصد سررسید به کارگیری دستگاه موبایل صرف استفاده از اپلیکیشن ها می شود که در این وسط اپلیکیشن های بازی بیشترین درصد زمان بهره‌گیری را دارند.

۷۰ درصد ملت صفحات وب را در تبلت ها و تلفن های هوشمند خویش مفتوح می کنند.

نرخ تبدیل خرده فروشان در تبلت ها ۲ درصد، در تلفن های هوشمند لغایت ۷ درصد افزایش می یابد، اما نرخ های تبدیل کامپیوترهای شخصی سنتی کماکان در بالاترین سطح خویش یعنی ۳/۳ درصد می باشد.

 

موبایل هر روز نقش پر رنگ تری پیدا می کند و اگر پیش بینی ها درست باشند، به زودی به کارگیری دسکتاپ را تحت الشعاع پیمان می دهد. اگر شما تا به حال راهبرد بازاریابی موبایلی تدارک ندیده اید، اکنون زمان آن فرا دریافتی است که این شغل را شروع کنید.

 

تبلیغات موبایلی چیست؟, تبلیغات در موبایل
تبلیغات موبایلی به راستی اتمام هرگونه تبلیغات از طریق دستگاه های بستگی بی سیم می باشد

 

عوامل موثر در موفقیت تبلیغات موبایلی:

محتوای گیرا:

یکی از اصلی‌ترین نکاتی که در روش تبلیغاتی موبایل باید رعایت شود، فرآوری محتوای پسندیده و تاثیرگذار است که از ویژگی‌های کلی آن می تاب به داشتن متن سرگرم کننده، بستگی درونمایه با گروه هدف، کوتاه بودن جملات و استفاده از کلمات تاثیرگذار، جذابیت بصری و موارد مثل دیگر اشاره نمود.

 

سازگاری با موبایل ها :

مطمئن شوید که تارنما ها و اپلیکیشن های بازرگانی شما با موبایل ها سازگار هستند.

 

شخصی سازی اطلاعات و داده‌ها:

یکی از نکاتی که اشخاص تبلیغ کننده باید به آن بسیار پروا داشته باشند در عقیده داشتن سن، جنس، محیط‌ و موارد همانند دیگر به هدف شخصی‌سازی تبلیغات هدفمند خویش است.

 

در نظر گرفتن رفتار مصرف کننده:

در تبلیغات موبایلی باید در نظر داشته باشیم که تبلیغاتی را تولید نماییم که با کمترین توضیحات بیشترین تاثیرگذاری را بر روی مخاطب داشته باشیم و جذب کاربر در 3 ثانیه باید منظور کارشناس بازاریابی باشد.

 

تبلیغات موبایلی چیست؟, تبلیغات در موبایل
مطمئن شوید که وب سایت ها و اپلیکیشن های بازرگانی شما با موبایل ها سازگار هستند

 

انواع تبلیغات در موبایل:

آی فریم (IFRAME) : این نوع تبلیغ معمولا به صورت پاپ اپ روی صفحه کاربر نمایش داده میشه .

 

پوش نوتیف (PUSH NOTIFICATION) :این تبلیغ با پروا به اپ هایی که کمپانی های تبلیغاتی باهاشون کار می کنن به چهره پوش برای کاربر ارسال میشه .

 

بنری (BANNER) : تبلیغات بنری هم، که در اپ نمایش داده میشه و با پروا به سایز، خرج هاش متغیر می تواند باشد.

 

ویدیویی : تبلیغات به چهره ویدیویی در اپ نمایش دیتا میشود.
رزرو تورهای درونی و بیگانه از درگاه معتبر
خرید لباس بچگانه با نیم قیمت!!

 

آیکون (ICON ) : به چهره آیکون در اپ نخست نمایش داده می شود و پس از کلیک فرد روی آن نصب اتمام میشود.

 

ریواردبیس (REWARD BASE ): به اینصورت است که در اپ در چهره نصب، به فرد امتیاز می دهد که البته کیفیتش نسبت به بقیه کمتر است.

 

تبلیغات موبایلی چیست؟, تبلیغات در موبایل
تبلیغات موبایلی، یعنی تبلیغ محصولات و خدمات با به کارگیری تبلت و گوشی های هوشمند

 

انواع تبلیغات موبایل طبق خرج های تبلیغات :

مدل پرداخت به ازای کلیک یا تبلیغاتی کلیکی: یک گونه از تبلغات که در هر دو نوع تبلیغات موبایلی و وبسایتی وجود دارد. در یک کمپین پرداخت به ازای کلیک، تبلیغ دهنده به ازای هر کلیک که روی بنر او سپریدن شود، هزینه پرداخت می کند.

 

مدل پرداخت به ازای نمایش: در این نوع تبلیغات، تبلیغ دهنده به ازای شمار نمایش بنر تبلیغاتی خود، هزینه پرداخت می کند.

 

مدل پرداخت به ازای نصب : این مدل پسندیده گسترش دهندگان اپلیکیشن موبایل است. در این مدل تبلیغ دهنده تنها به ازای نصبی که از طریق تبلیغات صورت گرفته است، هزینه پرداخت میکند.

 

مدل پرداخت به ازای انجام عملیات: در این مدل تبلیغ دهنده به ازای عملی که کاربر بعد از تبلیغات سپریدن می دهد خرج پرداخت میکند. این عمل میتواند ثبت اسم یا خرید فرآورده باشد.

 

مدل پرداخت به ازای نگریستن ویدئو : گونه دیگری از مدل های پرداخت مدل PPV است که این مدل تنها در تبلیغات موبایلی ویدئویی اجرا می شود. تبلیغ دهنده در این مدل به ازای نمایش ویدئو تبلیغات خویش هزینه پرداخت می کند.

 

تبلیغات موبایلی چیست؟, تبلیغات در موبایل
تبلیغات موبایلی می‌تواند از جایگاه ویژه‌ای برای جذب مشتری برخوردار باشد

 

خلاصه :

تبلیغات موبایلی، یعنی تبلیغ محصولات و خدمات با به کارگیری تبلت و گوشی های هوشمند. این گونه تبلیغات را می تواند هدفمند تر سپریدن عدل زیرا تبلت و گوشی ها ابزارهای شخصی هستند و هر کدام یک کاربر خاص را دارند، از این رو بهتر می نا کاربران معرفی و برای هرکدام محتوای اختصاصی ایجاد کرد.

 

مهمترین مساله در بازاریابی، آسان تر کردن تعامل و ارتباط با مشتریان است. تبلیغات موبایلی هرچند جدید نیست اما با توجه به پیشرفت تکنولوژی، بهترین شیوه برای تعامل با کاربران به چهره اختصاصی است.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/mobile/company-mobile2-advertising.html



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت فروشگاهی
در حال حاضر افرادی که صاحب کسب و کار هستند ، با استفاده از طراحی سایت فروشگاهی برای مصرف کنندگان قابلیت عرضه محصولات خویش به چهره سر راست را فراهم می کنند لغایت بتوانند بدون وجود هیچ نوع واسطه محصولات خود را به فروش برسانند. افراد می توانند نظرات مختلف در مورد کالا را خوانده ، آن ها را مقایسه کرده الی بتواند انتخاب بهتری داشته باشد.

https://avashtech.com/news-wordpress-website-design/
اگر شما هم می خواهید با استفاده از طراحی فروشگاه اینترنتی با کمپانی های همکار وارد رقابت شوید ، بهترین رهکار برای شما سفارش طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی است. به انگیزه این طراحی سایت های فروشگاهی اختصاصی با پروا به دربایستن مشتری سپریدن طراحی سایت خبری با وردپرس می شود ، پس به طور قطع نمی توان با ساخت فروشگاه آنلاین به وسیله فروشگاه ساز های آنلاین این دربایستن را برآورده کرد. نکته دیگری که قابل پروا است بهینه سازی تارنما فروشگاهی است که به شما کمک می کند رتبه سایت خود را ارتقا دهید .

قیمت طراحی سایت فروشگاهی
مشاوره اختصاصی تیم
مشاوره مجانی و هدفمند
شما برای شروع طراحی سایت فروشگاهی خود نیاز به مشاوره تخصصی دارید . تیم مزایای طراحی سایت خبری با ارائه مناسب ترین بها طراحی سایت فروشگاهی حاضر خدمت رسانی به شما می باشد . فقط کافیست با عدد های تماس حاصل نمایید و یا شماره خود را در این قسمت درج کنید تا مشاوران ما هرچه زودتر با شما تماس بگیرند.

شماره تماس
شماره تماس خود را وارد کنید

ارسال
تماس مستقیم با کارشناسان:
021-88551470
09128756745
چرا طراحی سایت فروشگاهی!؟
دیگر روز هایی که برای خرید فرآورده باره عقیده خود در ساعت های طولانی را در مغازه ها و فروشگاه های گوناگون صرف می کردید الی چیزی را که می خواهید را پیدا کنید، به سرانجام رسیده است . شما باید برای خرید خویش سررسید زیاد و مصرف بنزین زیاد را صرف کنید الی دست واپسین،انجام محصولی با کیفیت زیر و قیمت بالا خریداری کنید. این ها از کاستی ها خرید حضوری به شمار می رفتند که این با طراحی سایت های فروشگاهی بر طرف شده است.

یکی از کامیاب ترین سایت های فروشگاهی سات دیجی کالا می باشد. با برپایی شرایطی برای خرید اینترنتی و بسیار شدن طرافداران این حوزه ، فروشندگان زیادی اقدام به طراحی سایت مانند دیجی کالا کردند. سوداگری خویش را در محیط های مجازی اشاعه دادند و گواه کامیابی در فروش خویش شدند.
طراحی سایت فروشگاهی در بین گونه ها طراحی سایت پیروان زیادی دارد. اکثر کاربران در اینترنت به پیگیری محصولات جدید ، متنوع ، با کیفیت بالا و بها مناسب هستند. همگی این ها در بستر فروش اینترنتی شدنی است .
در حال آماده کسان در جستجوی طرح هایی هستند که بتوانند در زمان کم ، کاربرد سودمند را از آن داشته باشند. در این زمینه طراحی سایت فروشگاهی موفقیت قراوانی به به اتفاق داشته است .

حذف واسطه
صرف موعد کم
جلب اعتماد مشتریان
موفقیت در کسب و کار
ارائه کالای به روز و متنوع
ارائه محصولات در هر ساعت از شبانه روز
طراحی انواع سایت فروشگاهی
طراحی وب سایت فروشگاهی محصولات فیزیکی
طراحی سایت فروش محصولات فیزیکی همانگونه که از نامش پیداست ، ارائه دهنده محصولاتی چون البسه ، خوراک ، موبایل و لپ تاپ ، ابزارها خانگی و… است. کاربران برای خرید محصول باره نظر خویش آن را در گوگل سرچ می کنند ،جزئیات خرید را نگریستن می کنند ، روش ارسال را برگزیدن کرده و اقدام به خرید محصول می کنند. لازم به بیان است هر چه سئو سایت فروشگاهی قوی تر باشد ،فروش محصولات نیز افزایش می یابد .

طراحی وب سایت فروشگاهی محصولات دیجیتالی
افراد بسیاری وجود دارند که رغبت به خرید نسخه الکترونیکی کتاب ، نوشتار ، عکس ها ، موزیک و … دارند. با این کار دیگر نیازی نیست که برای خرید از خانه خارج شوند . و وقت زیادی را صرف کنند. آن ها می توانند در هر ساعت از شبانه روز اقدام به خرید محصولات خود کنند . همان لحظه بتوانند متعلق به کاربرد کنند. این گامی بزرگ در پیشرفت اقتصادی کشور ، مدیران و صاحبان سوداگری بوده است . هم چنین آن ها توانسته اند بهره محصولات با کیفیتی عرضه کنند.

طراحی سایت فروشگاهی پسندیده چه کسانی است ؟
برای طراحی سایت فروشگاهی نمی توان حد و بی گمان تعیین کرد. یعنی اصلا مهم نیست که شما حائز چه گونه کسب و کاری هستید طراحی سایت فروشگاه آنلاین این امکان را به وجود آورده است که در هر شغلی باشید بتوانید محصولات خود را در هر ساعت از شبانه روز با بالاترین کیفیت ارائه کنید. این شغل مایه حذف شدن واسطه ها می گردد. به عبارت دیگر اگر شما تعبيه خوراک یا رستوران دارید با طراحی سایت رستوران می توانید محصولات خویش را به صورت آنلاین عرضه کنید . و یا اگر در چیره دست چیرگی دارید می توانید با طراحی سایت آموزشی مهارت خویش را به صورت پکیج های آموزشی به فزوش برسانید. . به طور مانند برای تمام مشاغل سایت های فروشگاهی طراحی کرد. شما می توانید برای دریافت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

فرمت کردن یک درایو SSD در صورتی که می خواهید درایو را به فروش برسانید، از درایو استفاده کنید یا یک سیستم عامل جدید نصب کنید مفید است. شما می توانید یک درایو SSD را با استفاده از یک رایانه ویندوز یا Mac فرمت کنید.

 

روش 1

فرمت یک درایو SSD در ویندوز :

 

درایو ssd, درایو ssd چیست

 

1- اطمینان حاصل کنید که درایو SSD شما می خواهید فرمت کنید در رایانه خود نصب شده است یا از طریق کابل USB متصل شده است.

 

درایو ssd, درایو ssd چیست

 

2- به “Start” بروید و روی “Control Panel” کلیک کنید. 

 

درایو ssd, درایو ssd چیست

 

3- روی “System and security” کلیک کنید و سپس روی “Administrative tools” کلیک کنید. 

 

درایو ssd, درایو ssd چیست

 

4- برنامه “Computer Management” را باز کنید.

 

درایو ssd, درایو ssd چیست

 

5- روی “Disk Management” در قسمت چپ پنجره مدیریت رایانه کلیک کنید.

 

درایو ssd, درایو ssd چیست

 

6- بر روی نام درایو SSD خود در فهرست درایوهای نمایش داده شده روی صفحه کلیک کنید.

 

درایو ssd, درایو ssd چیست

 

7- روی درایو SSD راست کلیک کنید، سپس "Format" را انتخاب کنید. 

 

درایو ssd, درایو ssd چیست

 

8- مقادیر مورد نظر خود را از منوی کشویی “File system” و “Allocation unit size”  انتخاب کنید.

 

درایو ssd, درایو ssd چیست

 

9- علامت کنار “Perform a quick format ” را قرار دهید، سپس روی «OK» کلیک کنید.

رایانه شما درایو SSD شما را فرمت خواهد کرد. 

 

 

روش 2

فرمت درایو SSD در Mac OS X

 

درایو ssd, درایو ssd چیست

 

1- اطمینان حاصل کنید که درایو SSD شما که می خواهید فرمت کنید در رایانه خود نصب شده است یا از طریق کابل USB متصل شده است.

 

درایو ssd, درایو ssd چیست

 

2- Finder را باز کنید تا مطمئن شوید که درایو SSD در فهرست دستگاه های شما نمایش داده می شود.

 

درایو ssd, درایو ssd چیست

 

3- روی “Applications ” کلیک کنید و سپس بر روی "Utilities" کلیک کنید. 

 

درایو ssd, درایو ssd چیست

 

4- برنامه "Disk Utility" را راه اندازی کنید.

 

درایو ssd, درایو ssd چیست

 

5- بر روی نام درایو SSD خود در قسمت چپ Disk Utility کلیک کنید.

 

درایو ssd, درایو ssd چیست

 

6- بر روی زبانه “Erase” کلیک کنید، سپس مقداری را که در کنار “Partition Map Scheme”، در پایین پنجره قرار دارد یادداشت کنید.

 

درایو ssd, درایو ssd چیست

 

7- اطمینان حاصل کنید که مقدار کناری Partition Map Scheme چنین باشد: Master Boot Record یا Apple Partition Map و سپس روی تب Partition کلیک کنید.

اگر مقدار کناری Partition Map Scheme چنین بود: GUID Partition Table، Mac OS X Extended را از منوی Format انتخاب کنید، روی Erase کلیک کنید و سپس به مرحله سیزدهم بروید. 

 

8- تعداد پارتیشن هایی را که می خواهید در منوی کشویی "Partition Layout" انتخاب کنید.

   

درایو ssd, درایو ssd چیست

 

9- در قسمت "اطلاعات Partition" یک نام برای پارتیشن یا درایو SSD را تایپ کنید و سپس از "منوی کشویی Format" "Mac OS Extended (Journaled)" را انتخاب کنید.

 

10- بر روی نام درایو SSD در پنجره میانی کلیک کنید، سپس روی گزینه "Options" کلیک کنید.  

 

درایو ssd, درایو ssd چیست

 

11- “GUID Partition Table ” را انتخاب کنید، سپس روی "OK" کلیک کنید. " 

 

درایو ssd, درایو ssd چیست

 

12- روی “Apply” کلیک کنید، سپس بر روی "Partition" کلیک کنید تا مطمئن شوید که میخواهید درایو SSD خود را فرمت کنید.

 

درایو ssd, درایو ssd چیست

 

13- صبر کنید Disk Utility درایو SSD شما را فرمت کند. وقتی عملیات به اتمام رسید نام درایو در Finder ظاهر خواهد شد.

 

هشدارها : 

در صورت استفاده از رایانه ویندوز، از خرابی یا اجرای کامل فرمت درایو SSD خود اجتناب کنید. از آنجا که درایوهای SSD دارای تعداد محدودی از چرخه خواندن و نوشتن هستند، انتخاب گزینه فرمت سریع برای کمک به حفظ کارایی کلی درایو SSD خود را انتخاب کنید.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/format-ssd3-drive.html



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

وقتی کاراکترهای پیچیده و گسترده مایکروسافت اکسل را در بار کاری روزمره خود بارگیری می کنید، ممکن است برای شما مفید باشد که همه سلول ها را در اکسل یا حداقل برخی از موارد را قفل کنید،به ویژه اگر این سند توسط چند نفر در محل کار به اشتراک گذاشته شده و توسط آنها مورد استفاده قرار گیرد.

و یا دست زدن به یک فایل اکسل با چندین ردیف و ستون، بدون اشاره به صدها سلول پر شده، می تواند کمی دشوار باشد، و اشتباهاتی رخ خواهد داد. کسی ممکن است به طور تصادفی یک سلول را جابه جا کند و یا محتویات یک سلول را حذف کند، و شما بی اطلاع هستید که آنها آن را انجام داده اند تا زمانی که فرد دیگری متوجه شود که این اطلاعات از دست رفته است.

بنابراین شما می توانید اطلاعات مهم در صفحات خود را از حذف دائمی و یا تغییرات محافظت کنید.

 

 

در اینجا نحوه قفل کردن سلولها در اکسل را آموزش میدهیم. مهم نیست که آیا شما ویندوز 10 یا یک کاربر macOS هستید. مراحل چگونگی قفل سلول ها در اکسل تقریبا یکسان است، حتی اگر رابط ها ممکن است کمی متفاوت باشند. فقط دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

 

یکسان کردن سلول ها در اکسل, قفل کردن سلول های دلخواه در اکسل

 

مرحله 1:

تمام سلول ها را در برگه انتخاب کنید. به طور پیش فرض زمانی که شما از sheet یا workbook محافظت کنید، تمام سلول ها قفل می شوند. این بدین معنی است که شما نمی توانید آنها را تغییر و یا حذف کنید و محتوای مندرج در آن غیرقابل تغییر است. سلول های قفل شده را می توان انتخاب کرد، اما شما می توانید آن را به محافظت شده تغییر دهید.

اگر تصمیم به قفل کل صفحه دارید، می توانید این کار را به سرعت و بدون مراحل اضافه انجام دهید.اگر شما نیاز به قفل کردن فقط چند سلول خاص در صفحه خود دارید، ابتدا مطمئن شوید که کل صفحه باز شده است.

 

یکسان کردن سلول ها در اکسل, قفل کردن سلول های دلخواه در اکسل

 

مرحله 2:

برای باز کردن کل صفحه، روی ویندوز 10 کلیک راست کنید (دو انگشت روی MacOS). سپس بر روی Format> Protection کلیک کنید. انتخاب "Locked"را لغو کنید یا علامت آن را بردارید و روی OK کلیک کنید. 

 

یکسان کردن سلول ها در اکسل, قفل کردن سلول های دلخواه در اکسل

 

مرحله 3:

تمام سلول هایی که می خواهید قفل کنید را انتخاب کنید. شما می توانید تمام سطر یا ستون یا سلول های خاص را انتخاب کنید. برای انتخاب سلول های خاصی که در کنار یکدیگر قرار ندارند، کلید Command را در MacOS یا کلید Control در ویندوز 10 نگه دارید تا هر سلول را به صورت جداگانه انتخاب کنید.

 

مرحله 4 :

بر روی یکی از سلول های انتخاب شده، روی ویندوز 10 راست کلیک کنید (دو انگشت روی MacOS). سپس بر روی Format> Protection دوباره کلیک کنید.

 

یکسان کردن سلول ها در اکسل, قفل کردن سلول های دلخواه در اکسل

 

مرحله 5:

این بار، علامت “Locked” را فشار داده و OK را کلیک کنید.

 

این به اکسل می گوید که شما می خواهید این سلول های خاص را قفل کنید.

این مرحله، با این حال، دقیقا صفحات را قفل نمی کند. برای قفل کردن این صفحات، شما هنوز هم باید روی اکسل برای محافظت از برگه کار کنید.

 

مرحله 6:

در منوی اصلی، به برگه Review بروید و روی Protect Sheet کلیک کنید.

یک جعبه گفتگوی باز خواهد شد تا شما چند گزینه را انتخاب کنید و همچنین رمز عبور را تنظیم کنید. اگر شما نیاز دارید، رمز عبور را تنظیم کنید.

 

یکسان کردن سلول ها در اکسل, قفل کردن سلول های دلخواه در اکسل

 

گام 7:

“Select unlocked cells” را علامت بزنید و همه چیز را انتخاب کنید.

این به طور موثر سلول هایی را که انتخاب کرده اید را قفل می کند، اما همه چیز را برای ویرایش باز می کند.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/lock-cells3-excel.html



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

امروزه داشتن یک وب سایت به تنهایی نمی تواند کمکی به کسب و کار شما برساند، بلکه باید وب سایت شما قابلیت جذب مخاطب و تبدیل آنها به مشتری را داشته باشد. طراحی سایت با متدهای جدید و روانشناسی مشتریان و مخاطبان شما جهت تبدیل حداکثری بازدید کننده به مشتری از اهداف کلی می باشد.پس از بررسی طراحی سایت در مشهد به ارائه راه حال هایی جهت بهبود کیفیت جستجو در گوگل و سایر موتور های جستجو می پردازد و پس از چند ماه شما تغییرات را به وضوح ملاحظه خواهید کرد. در حقیقت می توان گفت بهترین و کم هزینه ترین روش برای جذب بازدید کننده و افزایش آمار سایت بهینه سازی می باشد.یکی از بهترین راههای معرفی خود به دنیای جدید ورود به دنیای نرم افزارهای موبایل است. شما را در ورود به این مسیر رقابتی همراهی میکند. همچنین طراحی و ساخت اپلیکیشنهای موبایل با استفاده از آخرین متدها و تکنولوژیهای روز دنیا جهت معرفی محصولات، خدمات و یا برندسازی و کسب اعتبار شغلی از وظایف و اهداف است.با تکیه بر تجربیات چندین ساله متخصصین خود، آمادگی دارد، کسب و کار شما و نیازمندی های شما را برای طراحی سایت، بازاریابی شبکه های اجتماعی، سئو و بهینه سازی و ... را تحلیل و بهترین و کارآمدترین روش ها و مسیرها را در اختیار شما قرار دهد. برای مشاوره در زمینه های فوق در کنار شما خواهیم بود.اگر به دنبال فروش بیشتر و یا برندینگ هستید بازاریابی اینترنتی یکی از جدیدترین و ارزانترین روش‌ها در مقایسه با بازاریابی طراحی سایت مشهد سنتی است. سئو، ویدیو مارکتینگ، سوشیال مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ و … سرویس‌هایی هستند که شما را در بیشتر دیده شدن توسط مشتریانتان یاری می‌نماید.گوگل ادز یکی از بهترین و موثرترین روش‌های موجود جهت تبلیغات آنلاین در بستر موتور جستجوگر گوگل می باشد. با تکیه بر کارشناسان متخصص که همگی دارای گواهینامه های رسمی گوگل می باشند، افتخار فعالیت با بسیاری از مجموعه ها را دارد.پیش نیاز راه اندازی وب سایت حرفه ای و قدرتمند، انتخاب یک میزبان وب (هاستینگ) امن و قدرتمند و انتخاب یک دامنه خوب می باشد. با ارائه مشاوره و ثبت انواع دامنه ها و تامین امنیت و همچنین کیفیت سرویس های هاستینگ آماده ارائه خدمات در حوزه می باشد.کسب و کار سازمان های بزرگ، به چیزی بیش از یک میزبانی وب نیاز دارند. زمانی که نگرانی دریافت سرویس خوب و مطمئن وجود دارد، خدمات سرور اختصاصی ارائه شده به نگرانی شما پایان خواهد داد.



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

لپ تاپ یکی از گجت های محبوب و پراستفاده این روزها است. ما تقریباً هر روز از آنها استفاده میکنیم، اما به ندرت به شیوه استفاده درست از آن فکر میکنیم. اما بی دقتی ما در مراقبت از لپ تاپ ممکن است در بلند مدت اثرات جدی بگذارد. در این مقاله لیست کارهایی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت که در بلند مدت باعث نابودی لپ تاپ شما خواهند شد.

 

هارد دیسک, طول عمر لپ‌تاپ

 

1. حیوانات خانگی

نشستن گربه بر روی لپ تاپ ممکن است، عکس جالبی برای صفحه اینستاگرام شما باشد، اما آن را به این کار تشویق نکنید. گربه ها جذب گرمای سیستم می شوند، اما موهای آنها داخل فن سیستم خواهد شد و در نهایت منجر به گرم شدن بیش از حد و خرابکاری می شود.

در پای سیستم غذا نخورید. هر ذره کوچکی از غذا که وارد کیبورد شما شود، در نهایت مهمان ناخواسته ای جذب میکند: سوسک ها و مورچه ها.

 

هارد دیسک, طول عمر لپ‌تاپ

 

2. حرکت دادن لپ‌تاپ

اگر لپ تاپ شما SSD ندارد، در هنگام حرکت بسیار مراقب باشید. در هنگام فعالیت و تکان های بیش از اندازه، هارد دیسک های مکانیکی در معرض آسیب هستند، چرا که دارای قطعات متحرکی هستند که به راحتی می شکنند و در نتیجه آن تمام اطلاعات شما از بین میرود.

 

هارد دیسک, طول عمر لپ‌تاپ

 

3. انباشته شدن کابل‌ها

شما ممکن است تصور کنید که کابل ها موجودات بی آزاری هستند و اتفاقات بدی در مورد آنها نمی افتد. کابل ها می توانند پیچ بخورند، جمع شوند و اطراف هر چیزی را احاطه کنند. آنها را با زاویه های عجیب و غریب و یا به دور لبه های تیز نپیچید. زمانیکه کابل وصل است، به آن فشار وارد نکنید و آن را نکشید، این کار در نهایت به مشکلات شارژی منجر می شود.

 

هارد دیسک, طول عمر لپ‌تاپ

 

4. به شارژر وصل بودن 7/24 لپ‌تاپ

از نظر فنی، شما نمی توانید باتری لیتیوم-یونی لپتاپ خودتان را بیش از ظرفیت آن شارژ کنید، اما میکروکنترلری که مانع شارژ بیش از اندازه باتری می شود، می تواند آسیب ببیند. از طرف دیگر، وصل بدون یکسره شارژر باعث گرم شدن باتری می شود.

 

هارد دیسک, طول عمر لپ‌تاپ

 

5. بازکردن در لپ‌تاپ به طور ناصحیح

شما نمی توانید در لپ تاپ را تنها با وارد کرد فشار به صفحه نمایش آن، باز کنید. صفحه لپتاپ شکننده ترین قسمت دستگاه است. اگر از گوشه به آن فشار وارد کنید، باعث می شود به آرامی آن قسمت از در خمیده شود. در لپ تاپ را به آرامی باز و بسته کنید و از قسمت وسط آن را باز کنید.

 

هارد دیسک, طول عمر لپ‌تاپ

 

6. نداشتن کول پد

لپ تاپ ها از جهت راحتی در استفاده، قابل حمل بودن و نزدیک نگه داشتن به خود، نسبت به سیستم های دسکتاپ برتری دارند. اما بیش از اندازه نزدیک نگه داشتن به خود، شاید خیلی ایده مناسبی نباشد. پرزهای لباس، پتو و.. ممکن است باعث مسدود شدن تهویه لپتاپ و گرم شدن بیش از حد باتری شوند. از پد خنک کننده استفاده کنید.

 

هارد دیسک, طول عمر لپ‌تاپ

 

7. آهنربا

هر هارد دیسکی برای ذخیره داده ها، آهنربا دارد. هنگامی که لپ تاپ خود را در نزدیکی یک آهنربای قوی قرار میدهید، می تواند باعث اختلالات مغناطیسی و از دست دادن اطلاعات شود. پس مطمئن شوید که آهنربای قوی در نزدیکی دستگاه شما قرار ندارد.

 

هارد دیسک, طول عمر لپ‌تاپ

 

 

8. جداکردن شارژر به روش نادرست

حتی اگر عجله دارید، مراقب باشید. خشن رفتار کردن با آداپتور یا کابل شارژ در هنگام جدا کردن آن از لپ تاپ می تواند به هر دو طرف آسیب برساند و موجب مشکلات شارژی شود.

 

هارد دیسک, طول عمر لپ‌تاپ

 

9. استفاده نکردن از کاور

لازم است که از کاور لپ تاپ یا کیفی بدون لبه های تیز برای حمل آن استفاده کنید. اگر لپ تاپ را در کوله ای به همراه وسائل دیگر حمل میکنید، مکانیزم داخلی آن را به راحتی در معرض خطر قرار میدهید.

 

 

هارد دیسک, طول عمر لپ‌تاپ

 

10. تمیز کردن به روش اشتباه

همه ما میدانیم که نمی توانیم از آب و پارچه برای تمیز کردن صفحه لپ تاپ استفاده کنیم. از پارچه میکروفیبر و تمیز کننده های مخصوص لپ تاپ استفاده کنید و بیش از حد فشار به صفحه نمایش وارد نکنید، چرا که بسیار نازک و آسیب پذیر است.

 

هارد دیسک, طول عمر لپ‌تاپ

 

11. روشن نگه داشتن مداوم لپ تاپ

اگر در طول روز از لپ تاپ استفاده نمی کنید، آن را روشن نگه ندارید.  کار بی وقفه هارد دیسک را خراب می کند و به سیستم خنک کننده آسیب میزند. اگر در طول روز چند بار استفاده میکنید، آن را در حالت Sleep قرار دهید.

 

هارد دیسک, طول عمر لپ‌تاپ

 

12. مایعات

در هنگام کار با لپتاپ عادت به خوردن چایی دارید؟ لپ تاپ ها و مایعات با هم رابطه خوبی ندارند. یک نوشیدنی گرم، حتی اگر قطره از آن ریخته نشود، میتواند به لپ تاپ آسیب بزند. اگر در لپ تاپ بسته است بر روی آن لیوان گرم نگذارید، این باعث آسیب به صفحه نمایش می شود.

 

هارد دیسک, طول عمر لپ‌تاپ

 

13. خود درمانی

با وجود اینکه لپ تاپ های ابزارهای بسیار قابل کنترلی می باشند، نباید سعی کنیم که مشکلات جدی را خودمان حل کنیم. از خرید USBهایی با تبلیغ حل مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ ها در بازار عرضه شده اند، خودداری کنید. زیرا درون این USBها خازن هایی وجود دارد که به محض اتصال به لپ تاپ شارژ شده و در یک لحظه تمام نیرو را به هارد درایو وارد کرده و باعث آسیب جدی می شود.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/things-estroy-laptop.html



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این آموزش قصد داریم به صورت وایرلس (بی سیم) و بدون هیچ کابلی لپ تاپ را به تلویزیون متصل کنیم. توجه داشته باشید که لازمه متصل کردن لپ تاپ به تلویزیون داشتن یک تلویزیون مجهز به وای فای است.

 

حتما دوست دارید بازی های لپ تاپ را بر روی صفحه نمایش بزرگ تر تجربه کنید و احتمالا از این نکته آگاهی دارید که برای متصل کردن لپ تاپ به تلویزیون کافی است تا از کابل HDMI یا VGA استفاده کنید و یک سر آن را به لپ تاپ و سر دیگر را به ورودی HDMI یا VGA تلویزیون وصل کنید، اما بیشتر کامپیوتر های مدرن و امروزی می توانند به آسانی و به صورت وایرلس و بی سیم به یک تلویزیون جدید وصل شوند، که به شما تجربه استفاده از یک صفحه نمایش بزرگ تر را می دهد.

 

برای متصل کردن لپ تاپ به تلویزیون در ویندوز ۱۰ به صورت بی سیم و بدون کابل HDMI به روش زیر عمل می کنیم:

 

ابتدا WI-FI و WIFI DIRECT تلویزیون، و WI-FI لپ تاپ را روشن کنید.

سپس در لپ تاپ به مسیر Setting > Device بروید و از قسمت Bluetooth & other device گزینه Add Bluetooth & other device را انتخاب کنید.

 

 تلویزیون مجهز به وای فای, متصل کردن لپ تاپ به تلویزیون

 

حال گزینه Wireless display or dock را برگزینید تا تلویزیون را پیدا کند.

 

 تلویزیون مجهز به وای فای, متصل کردن لپ تاپ به تلویزیون

 

سپس دستگاه را انتخاب کنید تا لپ تاپ به تلویزیون متصل شود و صفحه لپ تاپ روی تلویزیون به نمایش درآید.

 

 تلویزیون مجهز به وای فای, متصل کردن لپ تاپ به تلویزیون

 

 

بعد از اتصال شما می‌توانید با Change projection mode نوع نمایش صفحه لپ تاپ بر روی تلویزیون را تعیین کنید.

 

 

 تلویزیون مجهز به وای فای, متصل کردن لپ تاپ به تلویزیون

 

در این قسمت ۴ گزینه می بینید که در ادامه توضیحات هر کدام ارائه شده است.

Disconnect: تصویر فقط  روی همان دستگاه اصلی (لپ تاپ یا کامپیوتر) نمایش و باعث قطع اتصال از روی تلویزیون می شود.

 

Duplicate: کلمه Duplicate به مفهوم کپی گرفتن و تکثیر است. این گزینه به معنای آن است که تصویر در هر دو نمایشگر نمایش داده بشود.

 

Extend: در این حالت، تصویر به صورت مستقل روی نمایشگرها می‌آید. در واقع شما با فعال کردن این گزینه دو نمایشگر مجزا خواهید داشت، یعنی تصویر اصلی همراه با آیکون های دسکتاپ روی خود لپ تاپ یا کامپیوتر است و یک تصویر خالی از آیکون روی نمایشگر جانبی یا همان تلویزیون می افتد.

 

در این حالت مشکلی که خیلی ها باهاش درگیرند این است که اشاره گر موس فقط در یکی از این نمایشگرها وجود دارد. شما هر کاری که در نمایشگر اصلی انجام بدهید فقط همان جا اجرا و دیده می شود. راه حل خیلی ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. کافیه موس را تا انتهای نمایشگر لپ تاپ یا کامپیوتر ببرید و در واقع به نوعی سعی کنید موس را وارد نمایشگر دوم کنید.

 

برای اینکه حرف من رو بهتر متوجه بشوید، یک برنامه یا فیلمی را در لپ تاپ باز کنید و پنجره آن را کوچک کنید. حالا با موس برنامه را بگیرید و ببرید انتهای نمایش گر (یا چپ یا راست، امتحان کنید) در همین لحظه به نمایشگر دوم هم نگاه کنید، می بینید که پنجره وارد نمایشگر دوم می شود حالا برنامه را رها کنید. کمی امتحان کنید متوجه می شوید. با این روش بر روی هر دو نمایش گر تسلط کامل دارید.

 

Secound Screen Only: تصویر فقط  بر روی نمایشگر دوم نمایش داده بشود. این گزینه برعکس Disconnect است و باعث غیر فعال شدن صفحه نمایش لپ تاپ می شود.

 

ویژگی های این روش: اگر شما از این روش برای متصل کردن لپ تاپ به تلویزیون استفاده کنید:

۱- هنگام پخش فیلم یا آهنگ در لپ تاپ صدای آن را روی تلویزیون خواهید داشت.

 

۲- در این روش بدون استفاده از WIFI و فقط از طریق WIFI Direct اقدام به نمایش تصویر لپ تاپ روی تلویزیون کردیم؛ بنابراین از اینترنت شما مصرف نمی شود و نگران از دست دادن حجم اینترنت خود نباشید.

 

۳- از آنجا که لپ تاپ و تلویزیون با WI-FI DIRECT به هم متصل می شوند، نیازی نیست تا هر دو به یک مودم یا هات اسپات متصل باشند و فقط کافی است WI-FI لپ تاپ و تلویزیون روشن باشد.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/connect-laptop2-wirelessly.html



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()