نوشته شده توسط : ساحل

ریموت دسکتاپ
اکتبر 20, 2018 in blog 2 دیدگاه 513
[تعداد: 3 میانگین: 4.7/5]
ریموت دسکتاپ به عنوان نرم افزاری جدا یا امکانی در اکثر سیستم عامل ها می باشد که به کاربر این امکان را می دهد لغایت کاربر از راه بعید به دسکتاپ سیستم عامل متصل شود.این اتصال می تواند از طریق شبکه اینترنت یا شبکه درونی باشد که کاربر می تواند با سیستم عامل شغل کند و در تعامل باشد همانطور که از راه فیزیکی به سیستم دسترسی دارد.


با ریموت دسکتاپ کاربر می تواند زمانی که در منزل یا دور از دسترس محل شغل می باشد با وصل شده به رایانه اداری خویش سخت سیستم را از راه دور حل کند و یا وظایف اداری خود را اتمام دهد از سایر استعمال های ریموت دسکتاپ می تاب استفاده از رایانه هایی که حائز مانیتور و کیبورد نمی باشند اسم برد.همچنین بسیاری از شرکت های ارائه دهنده ی خدمات نرم افزاری برای حل دشوار مشتریان خود از ریموت دسکتاپ برای وصل شدن به سیستم مشتری و حل سخت بهره‌گیری می کنند.

ریموت دسکتاپ به چهره پیشفرض در سیستم عامل های ویندوز وجود دارد که می طاقت آن را در Control Panel > System > Remote با زدن گزینه ی Allow remote connections to this computer فعال کرد و با نرم انگیزه ها خود ریموت دسکتاپ در رایانه دیگر یا نرم انگیزه ها های سایر بر روی گونه ها سیستم عامل به آن متصل شد.در سیستم عامل های لینوکسی که حائز دسکتاپ می باشند به صورت قبل فرض نرم افزاری برای ارائه ی ریموت دسکتاپ وجود ندارد به همین انگیزه نرم افزاری مانند VNC را نصب می کنند که مثل Remote Desktop پیش فرض ویندوز می باشد الی بتوان به صورت ریموت به دسکتاپ سیستم عامل لینوکس وصل شد.همچنین در ویندوز می توان VNC را نصب و به جای ریموت دسکتاپ قبل فرض ویندوز از آن استفاده کرد و از راه بعید به سیستم وصل شد.

ریموت دسکتاپ چیست

استفاده از VNC و Microsoft Remote Desktop در شبکه های داخلی نیازمند آی پی Public نمی باشد و می نا با آی پی Private چنانچه هر دو کامپیوتر آغاز و مقصد در یک شبکه باشند متعلق به ها استفاده کرد ، ولی برای به کارگیری این موارد در شبکه جهانی اینترنت نیازمند آی پی Public بر روی رایانه مقصد می باشد.از راه های ریموت به کامپیوتر از طریق شبکه جهانی اینترنت بدون داشتن آی پی Public که زیاد مورد کاربرد قرار می گیرد استفاده از نرم افزار هایی مشابه AnyDesk ، TeamViewer و … می باشد که به این صورت می باشد که این گونه نرم افزار ها را بر روی هر دو کامپیوتر مقصد و آغاز نصب می کنند و با آی دی یا لینکی که نرم انگیزه ها بر روی رایانه مقصد ارائه می دهد آن را در تو نرم افزار کامپیوتر آغاز وارد می کنند و به رایانه مقصد ریموت می زنند.البته نرم اسباب TeamViewer مملکت ما را تحریم کرده است که می طاقت به جای آن از نرم افزار AnyDesk یا سایر نرم انگیزه ها ها استفاده کرد.



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

ایمنی فناوری ۵G برای سلامت تأیید شد

تحقیقی جدید نشان می دهد فناوری ۵G ایمن است و بر سلامت انسان هیچ تاثیری نمی گذارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیجیتال ترندز،  پنلی از کارشناسان بین المللی  اعلام کرده اند فناوری نسل پنجم اینترنت  هیچ خطری برای سلامتی انسان ندارد. 

کمیسیون مسئول ارزیابی ریسک های سلامتی انتشار امواج رادیویی یا ICIRP، راهنمای خود را در خصوص  قرار گرفتن در معرض میدان های الکترومغناطیسی که سیگنال های ۵G را پوشش می دهند را منتشر کرده است.

طبق اعلام این کمیسیون در برابر  فرکانس  امواج میلیمتری ۵G که از باند ۶ گیگاهرتز و بالاتر استفاده می کند، باید اقدامات محافظتی انجام شود اما نسخه ای از اینترنت ۵G که درآمریکا استفاده می شود و به زودی در اروپا نیز به کار می رود، از فرکانس پایین تری استفاده می کند.

دکتر اریک ون رانگن مدیر ICIRP در این باره می گوید: ما می دانیم  عده ای از مردم نگران ایمنی  ۵G هستند و امیدواریم راهنمای آپدیت شده، خیال مردم را آسوده کند.

این راهنما پس از بررسی کامل تحقیقات علمی، نتایج کارگاه های علمی و فرایند طولانی مشاوره با مردم تهیه شده است.

با وجود آنکه کارشناسان بهداشتی قبلا نیز اعلام کرده بودند فناوری نسل پنجم اینترنت ایمن است، اما برخی افراد نگران آن بودند که فناوری۵G خطراتی برای سلامتی انسان داشته باشد مانند افزایش نرخ تومورهای سرطانی. در راهنمای جدید تایید شده که نیازی نیست مردم نگران تاثیرات۵G برسلامت شان باشند.

راهنمای پیشین میدان های الکترومغناطیس ۲۲ سال قبل تهیه شده اند اما این کمیسیون معتقد است این راهنما معتبر است و برای فناوری های جدید مانند ۵G فقط نیازمند آپدیت کوچکی است.

منبع:

https://www.mehrnews.com/news/4877645/%D8%A7%DB%8C%D9%85%D9%86%DB%8C-%D9%81%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C-%DB%B5G-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%AA-%D8%AA%D8%A3%DB%8C%DB%8C%D8%AF-%D8%B4%D8%AF



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

مایکروسافت یکی از بزرگترین باتنت های جهان را از کار انداخت

مایکروسافت با همکاری چند شرکت دیگر باتنتی شامل بیش از ۹ میلیون رایانه را از کارانداخت. این یکی از قدیمی ترین و بزرگترین باتنت های جهان بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، مایکروسافت یکی از بزرگترین و قدیمی ترین باتنت های جهان را  از کار انداخت. باتنت شبکه ای غیر قانونی از رایانه هایی است که به بدافزاری مبتلا شده اند و از آنها برای انجام طرح های گسترده فیشینگ استفاده می شود. 

عملیات از کار انداختن باتنت با همکاری واحد «جرایم دیجیتالی» مایکروسافت، شرکت امنیت سایبری «بیت سایت» و چند شریک دیگر در ۳۵ کشور مختلف انجام شد.

باتنت مذکور «نکورز»(Necurs) نام داشت و طی ۸ سال بیش از ۹ میلیون رایانه را مبتلا کرد. این باتنت برای ابتلای رایانه ها از شیوه ارسال ایمیل های انبوه و فعالیت های کلاهبردارانه دیگر استفاده می کرد.

طبق پست وبلاگی مایکروسافت، این باتنت در روسیه قرار داشت و با حمله سایبری GameOver Zeus در سال ۲۰۱۴ مرتبط بود که طی آن بیش از ۱۰۰ میلیون دلار از حساب های بانکی افراد سرقت شد.

مایکروسافت برای از کارانداختن باتنت مذکور، الگوریتمی در شبکه رایانه ها را شناسایی کرد که از آن برای تولید اتوماتیک دامنه های جدید وب استفاده می شد. این بخشی از برنامه ارسال ایمیل های کلاهبردارانه بود.  

منبع:

https://www.mehrnews.com/news/4878594/%D9%85%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7%D9%81%D8%AA-%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D9%86%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

متدهای بازاریابی جدید در واقع همان متدهای کهنه است که برطبق خواست، دربایستن و فرهنگ جوامع تغییر کرده و به اصطلاح بروزرسانی شده است. به راستی این متدها همان تجربیاتی است که یک بازاریاب در حین بازاریابی به دست می آورد.

یک بازاریاب در هیچ مدرسه یا دانشگاهی نمی تواند این متدهای بازاریابی را بطور کامل بیاموزد و این خویش فرد است که طی آزمون خطا و اشتباه در می یابد، بهترین نوع بازاریابی که با شغل و پیشه وی فراخور دارد، کدام است.
در متدهای بازاریابی جدید به فروش و فروشنده و اثر بخشی فروشنده در فروش کالا اهمیت زیادی دیتا می شود. ما در این جا به بررسی وضعیت اثر بخشی یک فروشنده چیره دست در بالا بردن فروش کالای یک شرکت خواهیم پرداخت و متدهای جدیدی را برای بازاریابی پیش روی شما قرار خواهیم داد.

تفاوت های یک فروشنده حرفه ای با یک فروشنده غیر پیشه ای
بین یک فروشنده چیره دست و یک فروشنده غیرحرفه ای تفاوت زیادی هستی دارد. در اثناء فروش، یک فروشنده حرفه ای به احتیاج کمپانی یا شخص خریدار اهمیت زیادی می دهد و آن کمپانی را قانع می کند که این فرآورده حتماً باره نیاز سازمان وی می باشد که در این حالت هر دو سوی معامله سود می کنند، که البته این فرمایش احتیاج به کسب فرهنگ شخصیت شناسی دارد.
برخلاف یک فروشنده غیر چیره دست که بدون در نظر اخذ احتیاج مشتری تنها به ذکر خاصیت های فرآورده خود می پردازد.

از اشتباهات رایج فروشندگان غیرحرفه ای، این است که گمان می کنند زمانی را که صرف فروش یک فرآورده ارزان قیمت می کنند، باید کمتر از زمانی باشد که برای فروش یک فرآورده گران قیمت صرف می کنند؛ در حالی که باید بدانند برای همگی مشتریان شان حتی جزئی ترین آن ها ارزش قائل باشند.

یک فروشنده چیره دست می داند که باید در مقام پشتیبانی از مشتری ظاهر شود تا خریدار بتواند به او اعتماد نماید و به چشم یک مزاحم به او نگاه نکند. بنابراین برای اینکه یک فروشنده پیشه باشید، هرگز سعی نکنید الی یک فرآورده را به مشتری خود بقبولانید، بلکه کوشش کنید دربایستن او را شناخته و متناسب با احتیاج وی به او فرآورده توصیه کنید.

جملات نقش تعیین کنندگی در برقراری بستگی دارند. جملات شکیل و بامحتوا به شغل ببرید و بدانید یک اشتباه کوچک زیان بزرگی به دنبال دارد. برای همگی مشتریانتان سررسید کافی صرف کنید و آن ها را لغایت می توانید پای میز مذاکره نگه دارید و مثل فروشندگان غیر حرفه ای مکالمه را به یک جلسه خلاصه نکنید، بلکه با آن ها مخصوصاً اگر شرکت یا سازمانی باشند، پیمان ملاقات حضوری بگذارید که در غیر این صورت ممکن است مشتریان خود را به راحتی از دست بدهید.

برای کسب و کار خود مرز فروشنده ای را انتخاب نمایید که به همگی سرنوشت های شغل اخطار داشته باشد و در هنگام سؤال و پذیرش های مکرر، اطلاعات و اخطار کامل را در پسندیدن مشتریان بگذارد. یک فروشنده چیره دست توانا است، خریدار را برای خرید مجدد دلگرمی نماید و از یک مشتری معمولی یک مشتری دائمی بسازد. او به راحتی می تواند سوالاتی که شدنی است مشتری در ذهن بگذراند را حدس زده و با رغبت و میل در توضیحات خویش آن ها را بگنجاند.

بازاریابی دیجیتال_انواع بازاریابی

برای  دریافت مشاوره رایگان با آژانس دیجیتال مارکتینگ آوش تک در ارتباط باشید.
متدهای بازاریابی

فروشگاه یا وب سایت خود را بر روی کاغذ های کوچکی به صورت آگهی، تبلیغ نمایید و از دیگران بخواهید آن ها را ببینند و نظر خویش را در باره آنها بگویند، کارت های ویزیت کوچک ولی با قدرت بالا مانند یک کارت دعوت عمل می کند که اگر آن را به هرکس بدهید، گویی از او دعوت کرده اید لغایت به فروشگاه شما برای خرید بیاید. در ضمن می توانید ابتکار عمل داشته حتی بخشی از آن را بین کارمندان خود تقسیم کنید الی آن ها نیز در این فرمایش با شما همکاری نمایند و آن کارت های ویزیت را در هر کجا که می روند بهره‌گیری کنند.
انتخاب یک شیوه برای بازاریابی مسلماً شغل بسیار اشتباهی است روش های مختلف را کاربرد کنید و از مشتریان خویش بازخورد بگیرید و عقیده آن ها را جویا شوید لغایت بتوانید روش مناسب تبلیغات برای سوداگری خویش را برگزینید.
همیشه به مشتریان کهنه خود پای بند باشید با گسیل داشتن پیام یا ایمیل یا کارت های شادباش- شاباش از اینکه شما را گزینش کرده اند سپاسگزاری نمایید و با دادن قول هایی چون تخفیف های گزیده تر آن ها را تشویق به خرید دوباره نمایید.
برای تبلیغات خود زمان و محیط‌ خاص قائل نباشید. حتی در یک نامه و پست الکترونیکی ساده فرصت را غنیمت بدانید و دست از تبلیغات گردآور خود برندارید، برای کاهش خرج های تبلیغات خویش می توانید به تعقیب شرکتی بگردید که با سوداگری شما هم سو باشد. بعد در پرداخت خرج ها مشارکتی عمل کنید لغایت خرج های شما تفریق پیدا کند.
با مشتریان خویش طوری برخورد نمایید که کسان دریافتن صمّیمیّت بیشتری با سازمان شما نمایند و رابطه ای دوستانه با شما داشته باشند، خدمات اضافه و هرچند کوچک را به مشتریانتان در کناره خدمات اصلی ارائه نمایید الی در خاطر آن ها باقی بمانید.
صداقت در فروش و اجتناب از هرگونه تقلّب در کار، شما را در پیشبرد اهدافتان مدد می کند. برگزیدن بها مناسب و متناسب با خدمتی که ارائه می نمایید، شما را یک کمپانی پایبند به اصول اخلاقی در وسط مشتریانتان معرفی می کند و اگر زمانی اقدام به بالا بردن بها محصولات خویش نمودید، باید مشتری بالا رفتن کیفیت را در محصولات شما مشاهده نماید که این روش خویش بهترین بازاریابی محسوب می شود.
توجه بیش از اندازه به رقیبانتان شما را از بررسی به امور سازمانتان مفتوح می دارد. خوب است که هر از گاهی به فعالیت های رقیبانتان نیمه نگاهی بیندازید امّا اینکه تمام تمرکز خویش را به آن معطوف نمایید، کار اشتباهی است.



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت سامسونگ به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در ایران، دستورالعملی کارآمد به فروشگاه‌های موبایل تحت نظارت خود ارائه داده و درکنار آن راه‌ ارتباطی جدید برای خرید غیرحضوری فراهم کرده است.

به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، ضدعفونی کردن محیط فروشگاه‌ها و گوشی‌های نمایش داده شده در داخل فروشگاه‌هایی که داوطلبانه اعلام آمادگی کرده‌اند، همه روزه انجام می‌شود. کارکنان فروشگاه‌ها از ماسک و دستکش استفاده کرده و در ورودی این فروشگاه‌ها دمای بدن تمامی مراجعه‌کنندگان کنترل شده و محلول‌های ضدعفونی در اختیار آنها قرار می‌گیرد تا محیطی کاملا بهداشتی را در هنگام خرید محصول تجربه کنند.

همچنین بخش موبایل سامسونگ هماهنگی‌های لازم برای برقراری یک راه‌ ارتباطی جدید را انجام داده تا علاقه‌مندان بتوانند بدون خارج شدن از منزل و به شکل غیرحضوری گوشی مناسب خود را انتخاب و خریداری کنند. براین اساس علاقه‌مندان از طریق تماس با فروشگاه‌هایی که اعلام آمادگی کرده‌اند می‌توانند ضمن مشورت با کارشناسان این مرکز، از آخرین قیمت‌ها مطلع شوند و در نهایت محصول مورد نظر خود را به شکل غیرحضوری خریداری و دریافت کنند.

شرکت سامسونگ و فروشگاه‌های منتخب این شرکت در ایران تمامی اقدامات ایمنی و بهداشتی لازم را درنظر گرفته و در این زمینه آموزش‌های ضروری را به کارکنان خود ارائه داده اند تا خیال مشتریان و مراجعه‌کنندگان از بابت ورود به یک محیط ایمن و عاری از ویروس راحت باشد. بر اساس دستورالعمل ارائه شده به فروشگاه‌ها، حتی با رعایت موارد بالا فروشندگان فاصله لازم را از مشتریان حفظ خواهند کرد و گوشی‌های نمایشی قبل و بعد از هر استفاده با مواد موثر ضدعفونی خواهد شد.

برای مشاهده فروشگاه‌های منتخب موبایل سامسونگ در ایران می‌توانید روزانه به صفحه اجتماعی سامسونگ موبایل  در اینستاگرام به آدرس samsungmobileir مراجعه کنید.

منبع: 

https://itresan.com/293242/%d8%a7%d9%82%d8%af%d8%a7%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d9%84%d9%88%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%b4%db%8c%d9%88%d8%b9-%da%a9/



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در دنیایی که اسمارت‌فون‌ها بیش‌ازپیش قابل‌پیش‌بینی شده‌اند، شرکت TCL سعی کرده تا فرم فکتور دستگاه‌های کنونی را بازطراحی کند. این شرکت به‌تازگی دو گوشی مفهومی جدید به نمایش گذاشته که در آن‌ها از نمایشگرهای موبایلی تاشو، که روزبه‌روز بر محبوبیت آن‌ها افزوده می‌شود، استفاده کرده است؛ یکی از آن‌ها، گوشی تاشو با سه صفحه‌نمایش است و دیگری، نمایشگری دارد که به زیر بدنه رول می‌شود.

پنل این گوشی‌ها توسط واحد نمایشگر این شرکت یعنی TCL-CSOT توسعه پیدا کرده است. فناوری نمایشگر تاشو AMOLED هندست اول به آن اجازه می‌دهد تا از یک تبلت ۱۰ اینچی تبدیل به دستگاه ۶.۶۵ اینچی با نسبت تصویر ۲۰.۸:۹ و رزولوشن 3K گردد.

شرکت TCL دو لولای متفاوت در این گوشی توسعه داده است: DragonHinge و ButterflyHinge که به ترتیب به سمت داخل (مانند گلکسی فولد) و به سمت بیرون (مانند میت X) خم می‌شوند. استفاده آن‌ها در کنار هم باعث ایجاد فرم فکتوری با دو تاخوردگی شده که در آن، یکی از صفحات به پشت خم می‌شود.

طراحی تاشو بعدی، حتی جسورانه‌تر است؛ هندستی که از یک طرف، گسترش می‌یابد و نمایشگر آن، از زیر بدنه دستگاه بیرون می‌آید. بدین ترتیب سایز پنل AMOLED آن از ۶.۷۵ اینچ به ۷.۸ اینچ افزایش می‌یابد؛ البته با فشار دادن یک دکمه. این قابلیت، موتوری است و طراحی کنونی اجازه حرکت دستی کشیدن-فشار را به آن نمی‌دهد.

زمانی که فرم فکتور تغییر می‌کند، رابط کاربری نیز با نمایشگر بزرگ‌تر، تطبیق می‌یابد و قابلیت‌هایی مانند بهبودهای چندکاره و صفحه-جدا را فراهم می‌آورد. به‌لطف تکنولوژی‌های مختلف نمایشگر، هیچ چین‌خوردگی (که در گوشی‌های تاشو کنونی وجود دارد) بر روی صفحه OLED ایجاد نمی‌شود.

منبع: 

https://itresan.com/293246/tcl-%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d9%88-%d8%a7%d8%b3%d9%85%d8%a7%d8%b1%d8%aa%e2%80%8c%d9%81%d9%88%d9%86-%d8%aa%d8%a7%d8%b4%d9%88-%d9%85%d9%81%d9%87%d9%88%d9%85%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d9%be%d8%b1%d8%af/



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

فرقی نمی‌کند که پشت تلفن محل‌کار باشید، در خانه یا با تلفن‌همراهتان، این نکات را برای آداب مکالمات تلفنی، باید همش رعایت کنید.

اول آنکه همش نخستین چیزی که می‌گویید کلمه "سلام" باشد، و بلافاصله خودتا را شناسایی کنید. "سلام، رشیدی هستم از مجله اینترنتی ناب آفرینی"؛ دقیقا با همین فرمت. گاهی قبل آمده که بعضی از فروشندگان تلفن را که برمی‌دارند با واژه "بله" پاسخ می‌دهند که این پیشه اشتباهی است. اثناء پاسخ دادن تلفن نیز از این فرمت کاربرد می‌کنیم: "سلام، رشیدی هستم، مدیر محتوای مجله اینترنتی ناب آفرینی؛ همراهتان هستم".

آداب و اصول بازاریابی تلفنی

نکته دوم اینکه به لحن صدایتان حساس باشید؛ البته نه در حین تماس! بع یاد داشته باشید که داشتن لحن و بدن صدای پسندیده خیلی بهتر از این است که از واژه ها پسندیده بهره‌گیری کنید. اینکه با چه لحنی گفتگو می‌کنید هم پیوستگی به این دارد که چقدر تمرین کرده‌اید و قبل از این مکالمه تلفنی داشته اید. بهترین طریق برای بهبود تن صدا این است که صدای خودتان را ضبط کنید و در فرجام هر روز تعدادی از آن‌ها را گوش کنید و بازخورد بگیرید.

نکته سوم و زیاد مهم دیگر آنکه به هیچگونه مکالمه را قطع نکنید؛ تحت هیچ شرایطی! مثلا ممکن است هنگام مکالمه مدیرتان چیزی از شما بخواهد و یا شخص مهمی به دفتر کارتان بیاید؛ در این مواقع فقط کافیست یک راز به نشانه گرامیدن تکان دهید، اکتفا می‌کند. به یاد داشته باشید همواره کسی که پشت تلفن است نخستینگی بسیار بیشتری نسبت به دیگران دارد.

نکته چهارمی که احتمالاً برایتان شگفتی برانگیز باشد اینکه اثناء برقرای مکالمه حتما جامه رسمی به تن داشته باشید؛ حتی کفش. علت این کار این است که مغز انسان نزدیک 5000 هزار کلمه تو دایره اصطلاحات خود اندوخته می‌کند، اما در مکالمات روزمره کم و بیش بین 150 لغایت 200 کلمه را مدام بهره‌گیری می‌کند. شما هر چقدر هم انسان سخنوری باشید و دائم از واژه ها غیر تکراری استفاده کنید حداکثر الی 400 کلمه می‌توانید بهره‌گیری کنید. حال زمانی که شما هنگام مکالمه لباس رسمی به تن نداشته باشید مغز شما شرایطی را تداعی می‌کند که مثلا در حال استراحت هستید و در این حالت نیز دسترسی به دایره واژگان محدودتر می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2020 چگونه است؟ بیت کوین موفقت ترین رمزارز در جهان است و احتمالا در میان سایر ارزهای دیجیتالی در 2020 موفق‌تر عمل کند؟

 

ارز دیجیتالی بیت کوین در پایان سال 2019 علی‌رغم عدم پیش بینی افزایش قیمت، سال جدید میلادی را با افزایشی بی‌سابقه آغاز کرده‌اند. برخی حتی افزایش قیمت بیت کوین در سال 2020 را با شیوع گسترده ویروس کرونا نیز مرتبط می‌دانند. به علاوه پیش بینی های قیمت بیت کوین نشان می‌دهد این رمزارز در سال پیش روی میلادی نیز روند صعودی خود را ادامه دهد.

برخی مانند رئیس کمپانی نکسو در مورد پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2020 می‌گویند که بسیار محتمل است تا این ارز دیجیتالی در سال جدید میلادی از مرز ۵۰ هزار دلار نیز عبور کند. چرا پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2020 خبر از افزایش آن می‌دهد؟ کارشناسان دلیل افزایش قیمت بیت کوین را کاهش تولید آن می‌دانند.

پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2020

آیا روند افزایشی قیمت بیت کوین ادامه خواهد داشت؟

مطالب پیشنهادی

خرید صندلی تاشو تالاری ماندگار مدل ایتالیایی کوتاه با قیمت استثنائی ۱۶۵,۰۰۰
 
خرید صندلی تاشو تالاری ماندگار مدل ایتالیایی کوتاه با قیمت استثنائی ۱۶۵,۰۰۰

خرید صندلی تاشو تالاری ماندگار مدل ایتالیایی کوتاه با قیمت استثنائی ۱۶۵,۰۰۰

خرید صندلی تاشو تالاری ماندگار مدل ایتالیایی کوتاه با قیمت استثنائی ۱۶۵,۰۰۰
 

گفته می‌شود که قیمت بیت کوین هر 4 سال یک بار ۵۰ درصد کاهش را تجربه می‌کند. همین کاهش تولید منجر به افزایش بی‌‌سابقه آن در سال جدید میلادی خواهد شد. پیش از این کاهش ۵۰ درصدی تولید بیت کوین را یک بار دیگر شاهد بوده‌ایم؛ جایی که قیمت آن به طرز باورنکردنی حدود 4 هزار درصد افزایش پیدا کرد. جالب آنکه در خصوص پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2020 برخی اعدادی بیش از این را نیز ذکر می‌کنند.

قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۵ با یک افت چشم‌گیر مواجه بود و برخی از پایان عمر کوتاه ارزهای دیجیتالی می‌گفتند، اما به نظر می‌رسد ورق برگشته است. رمزارز هایی نظیر بیت کوین کماکان در بازار باقی می‌مانند و حتی گفته می‌شود در طول چند روز آینده نیز افزایش قیمت آن را شاهد خواهیم بود.

بهترین اقتصادهای جهان در سال 2020 ؛ با قوی ترین اقتصاد های دنیا آشنا شوید!

قیمت روز بیت کوین ، امروز جمعه ۲ اسفند ۹۸، ۱۰ هزار ۱۴۸ دلار آمریکا است. کارشناسانی که باور دارند آینده اقتصاد جهانی در دستان رمزارزهاست، افزایش قیمت بیت کوین را «طبیعی» توصیف می‌کنند. البته قیمت بیت کوین تا اکنون ثبات قابل توجه‌ای ندارد. مثلا در طول هفته گذشته در بازه‌ای بین ۱۰ هزار ۳۷۰ دلار تا ۹ هزار و ۷۰۰ دلار در نوسان بوده است. البته در مجموع در طول یک ماه گذشته قیمت بیت کوین حدود ۱۵۰۰ دلار افزایش را تجربه کرده است. سرعت رشد قابل ملاحظه‌ای که گفته می‌شود ادامه دار نیز خواهد بود.

در ادامه این نوشتار پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2020 با بررسی پیش بینی‌های مک‌آفی (McAfee)، تام لی (Tom Lee)، اوساتو آوان-نومایو (Osato Avan-Nomayo) و فران استراینر (Fran Strajnar) ادامه می‌دهیم. با ادامه این گفتار با تکراتو همراه باشید!

پیش بینی جان مک‌آفی از قیمت بیت کوین در سال 2020

توسعه دهنده آنتی‌ویروس و پیش بینی‌های اقتصادی؟

  • پیش بینی جان مک آفی: هر بیت کوین ۱ میلیون دلار!

نخستین پیش بینی که در این مطلب به سراغ‌اش می‌رویم، توسط جان مک‌آفی (John McAfee)، سازنده آنتی‌ویروس مک‌آفی محبوب است. وی در صنعت کرایپتوکارنسی یا رمزارزها بسیار شناخته شده است؛ چرا که پیش بینی درست قیمت بین کوین را به دفعات در توئیتر انجام داده است. به طور کلی او درک درستی از این پدیده نوظهور دارد. البته پیش بینی های مک‌آفی در راه خدا نبوده و او از پروژه‌های کرایپتو بیش از ۱۰۰ هزار دلار پول دریافت کرده است.

به هر حال، در ۲۰۱۷ مکآفی در مورد پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2020 گفته بود که معادل دلاری این رمز ارز در این به ۵۰۰ هزار دلار خواهد رسید. مک‌آفی گفت اگر چنین نشود زنده در تلویزیون بخش‌های خصوصی بدن‌اش را خواهد خورد! اگر فکر می‌کنید این حد نهایی یک دیوانگی است، باید بگوییم که جان قصه ما در ادامه رقم پیش بینی قیمت بین کوین در سال 2020 را به 1 میلیون دلار افزایش داد. واقعیت این است که آقای مک‌آفی خیلی با اعتماد به نفس صحبت می‌کند!

جان مک آفی بیت کوینتوئیت مک آفی در مورد پیشبینی قیمت بیت کوین در سال 2020.

آقای مک‌آفی می‌گوید پیش بینی قیمت بیت کوین اش بر اساس مدل‌سازی‌های خودش است. موضوعی که کسی از آن اطلاعی ندارد. اگر قیمت بین کوین در سال جاری میلادی به 1 میلیون دلار برسد، در این صورت مجموع سرمایه این مارکت به رقم سرسام‌آور 15 تریلیون دلار خواهد رسید.

سرمایه بازار (Market capitalization) برای نشان دادن مجموع ارزش یک دارایی یا کسب و کار مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای محاسبه آن قیمت جاری بازار را در مجموع تمام سهام (در اینجا بیت کوین) ضرب می‌کنیم. به عنوان مثال اگر قیمت کنونی یک رمزارز ۱۰ دلار باشد و ۵ میلیون عدد از آن در گردش باشد، سرمایه بازار آن ۵۰ میلیون دلار برآورد می‌شود.

به پیش بینی مک آفی در مورد قیمت بیت کوین در سال 2020 باز گردیم. برای رسیدن به آن هدف بیت کوین باید ۴۹۰۰ درصد بالاترین رقم تاریخ‌ش (یعنی ۲۰ هزار دلار) افزایش داشته باشد. نکته جالب اینکه قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۷ بیش از ۲۰۰۰ درصد رشد داشت. بنابراین اگر روند کنونی ادامه داشته باشد، مک آفی پر بیراه هم نگفته است.

اقدامات ایران برای مقابله با تحریم ها ؛ آیا ارز دیجیتال پاسخگوست؟

پیش بینی تام لی از قیمت بیت کوین در سال 2020

یک آنالیس حرفه‌ای بیت کوین چه می‌گوید؟

  • پیش بینی تام لی: هر بیت کوین ۹۱ هزار دلار!

پیش بینی کننده بعدی قیمت بیت کوین که به سراغش می‌رویم تام لی (Tom Lee) است. او آنالیست فانداسترات (Fundstrat)، یک نهاد تحقیقات رمزارزهاست. او را در تلویزیون به عنوان کارشناس تحلیل قیمت دیده‌ایم. بنابر آخرین پیش بینی لی در مورد قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۰ ، قیمت این رمزارز در سال جاری میلادی بالاترین رکوردش در ۲۰۱۷ یعنی ۲۵ هزار دلار را خواهد شکست.

قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۰

لی معتقد است که ارزش بیت کوین در سال ۲۰۲۰ به ۹۱ هزار دلار خواهد رسید.  این محقق در زمینه تحلیل نمودارها تبحر بسیار دارد. عمده تخصص وی این است که به تاریچه یک رمزارز نگاه کند و با توجه به تغییرات قیمتی که داشته روند آن را در آینده پیش بینی کند.

در واقع بیت کوین تنها کرایپتوکارنسی است که شما می‌توانید تحلیل‌های نموداری برای آن انجام دهید. به این دلیل که سایر رمزارزها حجم معاملاتی کافی و سابقه داده‌ای کافی ندارند. بیت کوین اما ۹ سال است که مورد معامله قرار می‌گیرد.

پیش بینی اوساتو آوان-نومایو از قیمت بیت کوین در سال 2020

آینده بیت کوین در سال ۲۰۲۰ به نقل از بیکوینیست

  • پیش بینی اوساتو آوان-نومایو: هر بیت کوین حداقل ۲۰ هزار دلار!

در ادامه مقاله پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2020 به سراغ تحلیلگر اصلی بیتکوینیست یعنی اوساتو آوان-نومایو (Osato Avan-Nomayo) می‌رویم. پیش بینی وی بر این مبناست که پاداش استخراج بیت کوین در سال 2020 از ۱۲.۵ بیت کوین (BTC) به ۶.۲۵ بیت کوین خواهد رسید.

همانگونه که در نمودار زیر می‌بینید، پاداش استخراج بیت کوین (Bitcoin Mining) در طول تاریخ‌اش دو مرتبه با کاهش ۵۰ درصدی همراه بوده است. یک بار در سال ۲۰۱۲ جایی که از ۵۰ بی.تی.سی به ۲۵ بی.تی.سی رسید و بار دوم در سال ۲۰۱۶ که از مقدار قبلی به ۱۲.۵ بی.تی.سی رسید. نمودار سابقه قیمت بیت کوین نشان می‌دهد که پس وقوع این دو رخداد، قیمت بیت کوین رشد چشم گیری را تجربه کرده است.

 

منبع: 

https://techrato.com/2020/02/21/bitcoin-price-prediction-2020/



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بهترین برنامه های ویرایش عکس اندروید کدامند؟ اگر این سوال به ذهن شما هم خطور کرده است، در این مطلب و با معرفی بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس در گوشی های موبایل همراه ما باشید.

 

این روزها و با وجود گوشی های هوشمند و شبکه های اجتماعی فراگیری چون اینستاگرام و فیسبوک که مبتنی بر به اشتراک‌گذاری عکس هستند، بازار اپلیکیشن های ویرایش عکس داغ است. با یک سرچ ساده میتوانید به تعداد بسیار زیادی اپلیکیشن که با این عنوان در بازار موجود هستند دسترسی داشته باشید. اما کمیت الزاما نشان از کیفیت ندارد. به راستی بهترین برنامه های ویرایش عکس اندروید کدام هستند؟

بهترین برنامه های ویرایش عکس اندروید برای گوشی های موبایل

بهترین اپلیکیشن ادیت عکس کدام است؟

بسیاری از اپلیکیشن های ویرایش عکس موجود، کیفیت چندانی ندارند و به لحاظ امکاناتی که برای ویرایش عکس در اختیار شما میگذارند مشمول تفاوت‌های بیشمار میشوند. در چنین شرایطی انتخاب مشکل میشود.

مطالب پیشنهادی

اگه لک پوستی دارید این روش گیاهی توصیه میشه !!
 
اگه لک پوستی دارید این روش گیاهی توصیه میشه !!

اگه لک پوستی دارید این روش گیاهی توصیه میشه !!

اگه لک پوستی دارید این روش گیاهی توصیه میشه !!
 

برای کسانی مثل من و بسیاری دیگر که عاشق عکاسی هستند و در عین حال به اتکا بر گوشی خود ناچارند، چاره‌ای جز ادیت عکسها برای ارائه عکسهایی جذابتر وجود ندارد. در نتیجه باید دست به انتخاب زد، اما انتخابی آگاهانه. بر همین اساس و در این مطلب به معرفی بهترین برنامه های ویرایش عکس اندروید میپردازیم.

اپلیکیشن Snapseed

از بهترین نرم افزار های ویرایش عکس اندروید

برنامه Snapseed به عنوان یکی از بهترین برنامه های ویرایش حرفه ای عکس، در سال 2012 توسط گوگل خریداری شده و دستخوش تغییراتی شده است. به زعم نگارنده این بهترین اپلیکیشن ادیت عکس اندروید است.

حدود 25 ابزار ویرایش از جمله فیلترها، فریم‌ها و قابلیت‌های ویرایش عکس جالب و متعددی را ارائه می‌کند و از نظر ما در حال حاضر یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس موجود برای سیستم عامل اندروید است. از جذابیت های برنامه Snapseed قابلیتی با عنوان Auto Tuning است که به طور اتوماتیک عکس مد نظر شما را به بهترین شکل ممکن ویرایش می‌کند.

اسنپسید از برترین اپلیکیشن های ویرایش عکس

از ویژگی های این اپلیکیشن ویرایش عکس میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارا بودن ابزار قدرتمند Auto Correct برای تجزیه و تحلیل خودکار عکس های شما و تنظیم رنگ برای حرفه ای و واقعی تر شدن آن ها
  • امکان چرخش تصاویر به صورت 90 درجه به سمت چپ و یا راست
  • امکان تنظیم تعادل رنگ سفید، اشباع، کنتراست و روشنایی عکس های شما
  • امکان ذخیره ی تصاویر ویرایش شده توسط کاربر برروی حاظفه ی گوشی
  • امکان به اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی گوگل پلاس و غیره
  • دارا بودن افکت هایی بسیار زیبا و نوآورانه برای قرار دادن برروی عکس ها
  • دارا بودن محیط کاریری بسیار ساده و کلاسیک و دم دست بودن تمام امکانات
  • کاملا رایگان بودن و بدون نیاز به اتصال اینترنت و کرک
  • یکی از بهترین برنامه های افکت عکس اندروید

نرم افزار فتوشاپ اکسپرس Adobe Photoshop Express

Adobe Photoshop Express ابزارها و قابلیت های پیشرفته متعددی برای ویرایش عکس در اختیار شما میگذارد. فتوشاپ اکسپرس به عنوان یکی از اپلیکیشن های ویرایش عکس، یک نسخه از محصولات ویرایش عکس محبوب شرکت Adobe است که به شما امکان می‌دهد عکس‌های خود را به شکلی سریع و بسیار آسان بر روی گوشی ویرایش کرده و ویژگی‌های مختلف آن را بهبود دهید. علاوه بر تنظیمات معمول رنگ، روشنایی و کنتراست، این اپلیکیشن مجهز به ابزارهایی مانند برش (Crop)، صاف کردن (Straighten)، چرخاندن (Rotate)، قرینه‌سازی (Flip)، رنگ (Color)، تصحیح قرمزی چشم (Red Eye Removal)، ته‌رنگ (Hue)، روشنایی (Brightness) و تراز سفیدی (White Balance) است. ضمن این‌که فتوشاپ اکسپرس فیلترهایی مانند ویبرانت (Vibrant)، سوپرپانچ (Superpunch) و گلو (Glow) را نیز داراست.

از مزایای فتوشاپ اکسپرس به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بخش Basics برای برش، مرتب کردن، چرخش و برعکس کردن و حذف قرمزی چشم تصاویر
  • بخش Auto–Fix برای نظیم کنتراست و روشنایی تصاویر تنها با یک لمس
  • بخش Color برای  کنترل وضوح، کنتراست، هایلایت، سایه ها، رنگ ها در عکس ها
  • بخش One-touch filters برای انتخاب از میان بیش از ۲۰ افکت خیره کننده و عالی
  • به اشتراک گذاری عکس های در شبکه های اجتماعی فیسبوک، توییتر، تامبلر و غیره
  • یکی از بهترین برنامه های افکت عکس اندروید

اپلیکیشن PicCollage

اپلیکیشن PicCollage به راستی یکی از بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس میباشد. این اپلیکیشن با بیش از 55 میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا به راستی یکی از بهترین برنامه های ویرایش حرفه ای عکس اندروید حداقل در نوع خود، یعنی برترین اپلیکیشن های ادیت عکس با قابلیت کلاژ میباشد.

 نرم افزار لایت روم Adobe Lightroom

از بهترین برنامه های ویرایش عکس اندروید

Lightroom در گوشی اندرویدی شما دقیقاً چه کاری انجام می‌دهد؟ در پاسخ باید گفت بسیاری از ویژگی‌های این برنامه شبیه به فتوشاپ اکسپرس است، اما در عین حال گزینه‌ای هم برای ثبت و ویرایش عکس‌ها در فرمت RAW اضافه کرده است.

Lightroom همچنین قادر است به طور خودکار عکس‌های شما را بین دستگاه‌های مختلفی که این برنامه بر روی آن‌ها نصب شده همگام سازی کند، بنابراین می‌توانید به راحتی کار ویرایش عکس‌ها را در پلتفرم‌های مختلف خود ادامه داده و نیازی به انتقال فایل بین آن‌ها نداشته باشید. با اینکه Lightroom به صورت رایگان عرضه شده اما اگر می‌خواهید از تمامی ابزارهای پیشرفته‌ای که ارائه می‌دهد استفاده کنید، باید اشتراک ماهانه آن را خریداری کنید.

از ویژگی های مهم لایت روم به عنوان یکی از بهترین برنامه های ویرایش حرفه ای عکس میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ویرایش تصاویر با ایستگاه های از پیش تنظیم شده تنها در کسری از ثانیه
  • ایجاد تغییرات مختلف در تصاویر با منحنی ویرایش عکس
  • ویرایش آلبوم های بزرگ دیجیتالی خود بدون هیچ گونه کمی و کاستی
  • علامت گذاری و ویرایش جزئیات تصاویر تنها با لمس صفحه نمایش
  • سیستم فوق العاده مجیک فتوشاپ با 5 حالت از پیش تنظیم شده
  • یکی از بهترین برنامه های افکت عکس اندروید
  • حالت اچ دی آر برای افزایش خودکار گستره نوردهی
  • سازماندهی و مدیریت عکس های خود با ابزار های مختلف
  • هوش مصنوعی فوق العاده بالا برای قرار دادن تگ خودکار بر روی عکس ها
  • اشتراک گذاری فایل های نهایی با کیفیت بالا در شبکه های اجتماعی

اپلیکیشن پریسما Prisma

پریسما یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس اندروید میباشد. این اپلیکیشن تصاویر و ویدیوهای شما را به سبک آثار هنری هنرمندانی برجسته مانند ون گوگ، مانک، پیکاسو درمی‌آورد. برای ویرایش عکس با پریسما می‌توانید به‌راحتی از طریق برنامه عکس بگیرید یا عکس‌های گرفته‌شده با برنامه‌ی دوربین گوشی را برای ویرایش انتخاب کنید.

پریسما با استفاده از الگوریتم یادگیری عمیق (Deep Learning) فیلترهای خلاقانه‌ای را روی عکس قرار می‌دهد. این اپلیکیشن بیش از ۳۰ سبک دارد و تاکنون ده‌ها میلیون بار دانلود شده است.

اپلیکیشن پیکسلر Pixlr

اپلیکیشن Pixlr نیز یکی از بهترین برنامه های ویرایش حرفه ای عکس اندروید میباشد که استفاده از آن را به شدت به شما توصیه میکنیم. این برنامه شیوه های مختلفی برای ادیت عکس را به شما ارائه میکند. در واقع شاید بتوان لقب بهترین برنامه ادیت عکس را به آن داد؛ تنظیم رنگ، ابعاد، نوردهی و بسیاری قابلیت های دیگر از جمله ویژگی های این اپلیکیشن میباشد.

اپلیکیشن پیکس آرت Pics Art

عموما پیکس آرت را به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای ادیت عکس میدانند. البته مزیت پیکس آرت به افکت‌ها، جلوه‌ها، فریم‌ها و سایر جذابیت‌های بصری آن میباشد. همچنین از مزایای پیکس ارت سادگی کارکردن با آن میباشد.

این اپلیکیشن، که برای عنوان بهترین برنامه ادیت عکس رقیب سختی برای سایر رقباست، همچنین قابلیت کلاژ تصاویر را نیز فراهم آورده است. این اپلیکیشن تاکنون بیش از 300 میلیون کاربر فعال دارد. همچنین یک شبکه اجتماعی نیز برای به اشتراگ‌گذاری عکس ها راه‌اندازی کرده است. همه اینها پیکس آرت را به یکی از بهترین برنامه های ویرایش حرفه ای عکس اندروید تبدیل میکند.

از ویژگی های پیکس آرت به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان وارد کردن عکس به برنامه از طریق دوربین و گالری
  • در اختیار قرار دادن ابزارهای چرخاندن، برش منظم، دستی و طبق اشکال مختلف،حالت معکوس افقی یا عمودی، تغییر اندازه
  • امکان افزودن متن به تصاویر با فونت ها، رنگ ها و استایل های فوق العاده زیبا
  • امکان طراحی روی تصاویر توسط شما با استفاده از قلم
  • یکی از بهترین برنامه های افکت عکس اندروید
  • امکان افزودن تصاویر، اشیاء دلخواه جذاب و کلیپ ارت های متنوع به عکس ها
  • دارا بودن قاب (فریم) هایی بسیار زیبا و شیک برای دور تصاویر
  • دارا بودن افکت هایی فوق حرفه ای برای اعمال برروی تصاویر
  • دوربین اختصاصی با قابلیت های تنظیم نور، تنظیم کنتراست،ایجاد افکت و تنظیمات مختلف دیگر
  • امکان ذخیره سازی عکس های ویرایش شده با فرمت دلخواه برروی مموری و حافظه
  • امکان به اشتراک گذاری مستقیم تصاویر در شبکه های اجتماعی معروف

اپلیکیشن فوتو ادیتور Photo Editor

این اپلیکیشن به واقع یکی از بهترین برنامه های ویرایش حرفه ای عکس اندروید محسوب میشود. برای این موضوع نام برنامه خود بیانگر عمق ماجراست. این اپلیکیشن دارای ابزارها، افکت‌ها، روتوش‌ها، فریم‌ها و فیلترهای متنوعی است. همچنین قابلیت ویژه‌ای برای حذف ترکیبات رنگی نامناسب و ویرایش آنها ارائه میکند.

Camera360

اپلیکیشن Camera360 با بیش از 700 میلیون کاربر، یکی از محبوب‌ترین و بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس و افکت‌گذاری در اندروید میباشد. اگر به دنبال یک برنامه حرفه‌ای برای مدیریت بخش دورین گوشی موبایل خود ستید،‌قطعا این اپلیکیشن میتواند نظر شما را بخود جلب کند. با این اپلیکیشن قادر خواهید بود برای عکسهایتان افکت‌هایی شگفت‌انگیز و جلوه‌هایی زیبا قرار دهید.

 

منبع: 

https://techrato.com/2020/02/22/best-photo-editor-apps-android/



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به انگیزه رقبای باستانی و جدیدی که هر روز بر تعداد آنها افزوده می‌شود، آشنایی با روش‌های افزایش فروش و جذب مشتری از ملزومات کامیابی در کسب‌و‌کار است.

فروشندگی یک دانش است که به سرعت با تکنیک‌های جدید به روز می‌شود. مهم نیست سوداگری شما چیست، آنچه در گذشته پاسخ می‌داد امروز به اندازه کافی جوابگو نیست.

زمانی برای آزمون و خطا نیست، الان سررسید فروش است زیرا در یک چشم بر هم زدن رقبای جدید ظاهر می‌شوند، محصولاتی مانند وارد بازار می‌شود و به سرعت بازار را فرا می‌گیرد. برای حفظ موقعیت خود در بازار و کاهش آزمون و خطا همواره به پیگیری یادگیری باشید.

مهم نیست که محصول یا خدمات شما چقدر عالی است، پولی به دست نخواهید آورد مگر مشتریان شما را بشناسند و مایل به خرید از شما شوند.
هر کسب و کاری زمان‌های سختی را پشت سرگذاشته است، نه به این انگیزه که مشتریان مایل نبودند خرید کنند. بلکه به این دلیل که مشتریان بالقوه حتی نمی‌دانستند این چنین محصولات و خدماتی وجود دارد. انگیزه شکست بسیاری از کسب و کارها این است که نمی‌توانند مشتریان مناسب خویش را پیدا و حفظ کنند و هیچ وقت مشتری کافی ندارند.

برای خیلی از افراد بازاریابی و تبلیغات کار مشکلی است و نمی‌دانند از چه طریقی این شغل را انجام دهند الی بهترین نتیجه را بگیرند. در اینجا ۲۴ روشی را که می‌توانید خدمات و کالای خود را بازاریابی کنید، رسیدگی می‌کنیم.

بسیاری از روش‌های بازاریابی و تبلیغات مانند رادیو، تلوزیون، بیلبورد و مجلات و روزنامه‌ها زیاد هزینه‌بر است و پسندیده بسیاری از کسب و کارهای کوچک‌تر نیست. ولی بسیاری از مدیران هوشمند از روش‌های بهینه‌ای برای جذب مشتری کاربرد می‌کنند که بقای آنها را حفظ می‌کند.

پیشرفت-در-فروشندگی

۱. اهداف فروش را مشخص کنید
با درک بازاری که در آن مشغول به کار هستید آغاز کنید.

چه کاری را متمایز از رقبا اتمام می‌دهید؟ مزیت رقابتی شما چیست؟

چگونه به این بازار منظور نزدیک می‌شوید؟

چقدر هزینه حاضرند به شما بپردازند؟

افرادی که به خدمات شما احتیاج دارند چه کسانی هستند؟

چه سوالاتی دارند که می‌توانید به آنها استجابت دهید؟

اگر نمی‌توانید به این سوالات به راحتی پذیرش بدهید، پیشه اصلی خود را در این مرحله، بر روی روشنی و شفافیت شغل و قصد خویش بگذارید. شما باید بدانید چه چیزی را به چه کسانی و با چه هدفی می‌فروشید. علاوه بر این برای فروش خویش اعداد و ارقامی تعیین کنید که براساس آن قبل بروید.

۲. اهداف را به بخش‌های کوچکتر بخش کنید
نتایج مد نظر (فروش ماهانه، سود هر فروش و غیره) را مشخص نمایید تا امکان ارزیابی ترقی وجود داشته باشد. اهداف مشخص، ذهن شما را متمرکز کرده و فعالیت‌های شما را هدفمند می‌سازد.

برای هر ماه برنامه‌ای داشته باشید. به این شکل به راحتی می‌توانید با توجه به نتایج به دست آمده اثربخشی برنامه خویش را مشخص کنید

می‌خواهید هر ماه چقدر فروش داشته باشید؟

چه برنامه‌ای برای پاسخگویی بهتر به مشتریان دارید؟

از هر فرآورده تصمیم دارید تا چه میزان فروش داشته باشید؟

بیشتر بر روی فروش کدام محصولتان تمرکز دارید؟

۳. نیازهای مشتری را به او بفروشید تکنیک-های-فروش-بیشتر
همیشه این پیش‌فرض را در نظر داشته باشید که مشتریان چیزی را می‌خرند که فکر می‌کنند به آن دربایستن دارند. چگونه می‌توان آنها را متقاعد کرد که به محصولات شما نیاز دارند؟

مزایای فرآورده که مایه کاهش هزینه‌، وقت و حل مشکلات می‌شود را برجسته کنید.

ویژگی‌های محصول مانند وزن، رنگ، اندازه محرک اصلی خرید نیست. به خریدار اثر دهید:

در چهره خرید چه کاری را راحت‌تر می‌تواند انجام دهد؟ چه پرماسیدن بهتری پیدا می‌کند؟ چه ارزشی به زندگی او اضافه می‌شود؟ چه تغییر مثبتی در سخیف زندگی او ایجاد می‌شود؟ فرآورده چگونه باعث صرفه‌جویی در موعد و خرج مشتری می‌شود؟

همیشه می‌توانید در محصولات خویش بسته به بیچارگی تغییراتی به وجود بیاورید. در فروش و بازاریابی خلاق باشید.

۴. به مشتریان توجه اثر دهید
بازاریابی دهان به دهان، شفا مهارت‌ فروش و به کارگیری سوالات استراتژیک کلید بازاریابی هدفمند است. با دنبال دقیق خواسته‌های مشتریان و راه‌اندازی خدمات مشتریانِ باکیفیت، مایه حفظ بازار خود شوید. مشتریان اخ دارند بدانند به آنها پروا دارید و برای شما مهم هستند.

زمانی که مشتریان بدانند که فرآورده شما چه کمکی به آنها می‌کند و چه مزایایی دارد، فروش به مراتب راحت‌تر می‌شود. به علاوه اگر آنها از خرید خوشنود باشند به یک کانال تبلیغ کننده برای شما تبدیل می‌شوند.

افراد تبلیغات غیرمستقیم (توصیه افرادی که به آنها اعتماد دارند) را راحت‌تر می‌پذیرند و تاثیری به مراتب بیشتر از تبلیغات سر راست دارد. با مشتریان به شکلی رفتار کنید که احساس کنند “ویژه” هستند.

۵. فروش هدفمند داشته باشید
در هر مرحله بدانید که به چه کاری مشغول هستید و به چه دلیلی این شغل را سپریدن می‌دهید.

چه کسانی هدف فروش قرار می‌گیرند و چرا؟

می‌خواهید به آنها چه پیامی بدهید و برای چه هدفی؟

خدمات شما چه توصیه ویژه‌ای برای مشتریان دارد؟

چه چیز محرک آنها برای خرید بیشتر است؟

در هر مرحله از فرآیند فروش برای تصمیمات بهتر، نیاز به شناخت اغلب بازاری که در آن مشغول به کار هستید دارید.

۶. بپرس، گوش کن و سپس عمل کن
بیشتر از هر چیز دیگری، این سه واژه چکیده کامیابی در فروش است. سوالات شما باید حساب‌شده باشند. علاوه بر آن بر روی مهارت‌های شنیداری خود به‌خوبی پیشه کنید. سوالاتی از مشتری بپرسید که نشان دهد منظور کمک به او را دارید.

این سوالات به شناخت بهتر قشری که با آنها در تماس هستید کمک می‌کند. به مشتری نشانه دهید که به او اهمیت می‌دهید، گوش دادن کارساز باعث می‌شود که مشتریان دریافتن ارزشمند بودن بکنند.

آموزش-تکنیک-های-فروشندگی---افزایش-فروش

۷. به پیگیری یادگیری اغلب باشید
نقاط سستی خود را بشناسید. اهدافی تنظیم کنید الی مجبور شوید کارهایی اتمام دهید که دوست ندارید، اما برای ترقی شما لازم است. تصویر یک فروشنده موفق را در ذهن خود حفظ کنید.

همانند یک اسفنج آنچه را که برای ترقی کاری احتیاج دارید جذب کنید و همیشه به تعقیب یادگیری بیشتر باشید. برای کامیابی در فروشندگی مطالعه را به بخشی از برنامه یومیه خود تبدیل کنید. فروشندگی نیز همانند هر کاری ترفندهای خاص خویش را دارد.

۸. دیدگاه مثبتی به کارتان داشته باشید
نگرش مهارشدنی است و می‌توان بر ترس‌ها غلبه کرد. باورهایی که کامیابی شما را اندک می‌کند تغییر دهید. از افکارتان آگاه باشید، ببینید کدام‌یک از آنها تضعیف‌کننده است و بعد از آن تعهد به تغییر را در خویش برپایی کنید. با صرف موعد و سعی می‌توانید به فردی که می‌خواهید تبدیل شوید.

نگرش مهم‌ترین دست موزه فروش است. هر چیزی که انگیزشی، مثبت و خوش‌بینانه است را گزینش و متعلق به برای حفظ نگرش مثبت و متمرکز ابقاء بر قصد کاربرد کنید.
۹. با مشتریان در یک تیم باشید
بسیاری از فروشندگان فقط می‌خواهند بفروشند، به هر روش و روشی که شده است! آنها فراموش می‌کنند که خرید مشتری به دلایل احساسی سپریدن می‌شود. مشتری زمانی که نسبت به خرید احساس نکویی داشته باشد خرید می‌کند.

بیشتر در نقش یک مشاور کاربلد نما شوید لغایت یک فروشنده سمج. نباید به مشتری این دریافتن را بدهید که با زبان چیزی به او فروخته شده است. مشتری باید احساس کند که او را راهبری کرده‌اید و دریافتن خوشنودی کند.

فروش در حقیقت، گفتگو با سایرین با قصد شفا زندگی و سوداگری آنها است. اگر به این شیوه به کار فروش نگاه کنید شغلی بسیار لذتبخش خواهد بود.

قبل از فروش با آنها بستگی نکویی پایدار کنید تا احساس کنند قصد شما فقط فروش نیست. اگر فروش‌ مهم و سختی دارید بهتر است اطلاعات احسان از مشتری داشته باشید و در شبکه‌های اجتماعی آنها را دنبال کنید. زمینه‌های کاری و شخصی مشترکی بین خودتان پیدا کنید.

۱۰. زبان بدن را وارد فروش کنید
در یک معامله مسلما کل آنچه را که فرد مقابل در ذهن دارد بیان نمی‌کند. اما با فهم زبان بدن در فروش می‌توان به شناخت بهتری از آنها رسید. به‌طور نمونه اگر کسی به آنچه که می‌گویید علاقمند باشد، تماس چشمی برقرار می‌کند و هموار می‌نشیند و کمی هم به جلو متمایل می‌شود.

روش‌های-جذب-مشتری

اما فردی بر روی میز ضرب می‌گیرد یا به اطراف نگاه می‌کند یا دست به سینه نشسته است نشانه احسان در معامله نخواهد بود.

همچنین باید از حرکات خود آگاه باشید. در اثناء گفتمان سر خود را ارتعاش دهید الی نشان دهید به صحبت‌های فرد توجه دارید. توجه داشته باشید که صدایتان بیش از حد آرام و یکنواخت یا هیجان‌زده و بلند نباشد.

۱۱. با سوالات جذاب آغاز کنید
جلسات را با سوالات شروع کنید و سر راست سراغ فروش نروید. متوجه شوید که خریدار چه می‌خواهد. وقتی درباره دشواری ها مشتری صحبت می‌کنید (کلید حل آن در دستان شماست) به شکلی رفتار کنید که پرماسیدن نکنند سخت مربوط به عملکرد بد و ناشیگری آنها بوده است.

سوال کنید که در چه مدتی برادر دارند مسئله حل شود لغایت مانع هزینه‌های اغلب شود؟ کاشت بذر فوریت در ذهن آنها مایه می‌شود به راهکارهای شما پروا اکثریت پرتو دهند.

۱۲. تمرکز روی یک دسته خاص از بازار
کمتر کسب و کاری امکانات، زمان و بودجه کافی برای تمرکز بر روی دسته بزرگواری از بازار را دارد. روی طیف خاصی از مشتریان تمرکز کنید لغایت در این بازار کوچک‌تر به یک برند تبدیل شوید.

شما نمی‌توانید تبلیغی بنویسید که هر فردی را به شما جذب کند و نه کالا یا خدماتی داشته باشید که مناسب حال تمام افراد باشد. با تمرکز بر روی بخشی از بازار مشتریان شما هدفمند‌تر هستند و می‌توانید فروش بیشتری به آنها داشته باشید.

۱۳. از سیستم مشارکت در فروش بهره‌گیری کنید
فرقی نمی‌کند به صورت آفلاین تکاپو می‌کنید یا آنلاین. در هر چهره می‌توانید مشتریان را ترغیب کنید که در چهره معرفی کسان جدید و خرید آنها، تخفیفی یا جایزه‌ای برای آنها در نظر می‌گیرید.

در حالت ویژه، به جای تخفیف یا جایزه، درصدی از فروش را برای آنها در نظر می‌گیرید. این روش در هر کسب و کاری به خوبی جواب می‌دهد و کسب و کارهای حقیر و حتی بسیاری از فروشگاه‌های کبیر اینترنتی از این طریق برای چند برابر کردن فروش خود بهره‌گیری می‌کنند.

۱۴. مشاوره بدهید
اگر کار شما به شکلی است که می‌توانید در آغاز با ارائه مشاوره نظر آنها را جلب کنید، این کار را به چهره مجانی برای تبلیغات خویش بکنید.

بسیاری از مشاغل مثل حسابدارها، مشاوران تغذیه و تناسب اندام، طراحان دکوراسیون درونی و مشاوران بیمه می‌توانند از این روش به نکوداشتن استفاده کنند.

شما مشاوره را با منظور جلب اعتماد آنها انجام می‌دهید و صادقانه به آنها روش‌هایی برای درمان شرایط‌شان بدهید.

۱۵. جلب خوشنودی مشتریان فعلی
به جای اینکه فقط به فکر جذب مشتریان جدید باشید، کوشش کنید هر چه اغلب رضایت مشتریان کنونی را جلب کنید. حفظ مشتریان کنونی زیاد مهم‌تر از جذب مشتریان جدید است و خرج کمتری برای شما دارد.

به آنها تخفیف مدت‌دار، هدایا و پیشنهادهای ویژه‌ای بدهید الی پرماسیدن ویژه بودن کنند. برای اینکه مشتری را هیجان زده کنید بدون اینکه از قبل اعلام کرده باشید به او تخفیف یا هدیه‌ای بدهید.

عمل فروش سرانجام ارتباط شما با مشتری نیست بلکه آغاز آن است.
بعد از خرید نیز با آنها تماس بگیرید و نظرشان را درباره فرآورده و خدمات جویا شوید. ترغیب کردن مشتریان راضی، به خرید دوباره، به مراتب راحت‌تر از مشتریان جدید است تا برای نخستین بار از شما خرید کنند.

برای مدیریت بهتر مشتریان بانک اطلاعاتی از اسامی و خریدهای قبلی و پیشینه آنها داشته باشید. اگر مشتریان زیادی دارید از نرم افزارهای مدیریت مشتریان بهره‌گیری کنید.

با ارائه تخفیف یا هدایا، ایمیل یا عدد تماس مشتریان را دریافت کنید لغایت بستگی خود را با آنها حفظ کنید. در سایت می‌توانید با قرار دادن یک کتاب‌ الکترونیکی، کد تخفیف، فهرست قیمت، ایمیل یا شماره تماس آنها را دریافت نمایید.
تخفیف‌ تنها مختص مشتریان فعلی، هدایایی گزیده تر هنگام خرید، مشاوره و حمایت خوب محصول یا خدمات از مواردی هستند که شما را در ذهن مشتری ثبت می‌کند و رغبت پیدا می‌کند باز هم به شما مراجعه کند.
۱۶. تبلیغات هدفمند داشته باشید
چه در فروش فیزیکی یا آنلاین خریدار از روی تبلیغ تصمیم می‌گیرد که خرید را سپریدن دهد یا نه. تبلیغ نویسی یک چیرگی بسیار مهم در فروش است. تبلیغات را در جایی انجام دهید که مشتریان شما در آنجا هستند.

یک تبلیغ خوب بخصوص اگر چندین بار دیده شود باعث می‌شود بیشتر در ذهن مشتریان بالقوه ثبت شوید. مشتریان به خدمات شما نیاز دارند اما یک مسئله می‌ماند، چگونه خویش را در تبلیغات به آنها معرفی می‌کنید؟

در تبلیغات درباره اینکه شما چقدر خوب هستید، صحبت نمی‌کنید. تنها بر روی یک چیز تمرکز کنید: چه ارزش افزوده‌ای به زندگی مشتری اضافه می‌کنید.

۱۷. تبلیغات دهان به دهان، همیشه پاسخ می‌دهد

شما هر روز بهترین روش تبلیغات و بازاریابی را روبرو خود دارید، ولی آن را نادیده می‌گیرید. مشتریان کنونی هر چند کم، احد از راه‌هایی است که می‌توانند مشتریان وفادار دیگری را به سمت شما سرازیر کنند.

جذب هر مشتری خرج دارد پس آنها را برای خویش حفظ کنید و با جلب رضایتی ما فوق انتظارشان، آنها را به یک تبلیغ‌کننده سیار برای خود تبدیل کنید. تبلیغات دهان به دهان از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین روش‌های بازاریابی است.

هیچ چیز اغلب از اینکه فردی که به او اعتماد دارید، فرآورده یا خدماتی را شناسایی کند، شما را برای خرید ترغیب نمی‌کند. خویش شما هم حتما تاکنون محصولی را خریده‌اید یا از خدماتی شرکتی به خاطر سفارش یکی از دوستا‌نتان کاربرد کرده‌اید. مشتری راضی یکتا از موثرترین ابزارهای بازاریابی و تبلیغات برای رشد پیشه شما است.

۱۸. از تکنیک‌های بیش فروشی و فروش مکمل استفاده کنید
فروش لحظه‌ای را فراموش نکنید. وقتی بتوانید به هر خریدار محصولات اکثریت بفروشید، بیش فروشی صورت می‌گیرد. این کار می‌تواند با معرفی محصولات همانند اما کاملتر در هنگام خرید انجام شود. مثال سایر بیش فروشی، فروش خدمات پشتیبانی یا نظایر آن با بها بیشتر، همراه با محصولات است.

شاید مشتری نداند که در کناره فرآورده خریداری شده چه محصول دیگری خرید او را تکمیل می‌کند. ساده‌ترین مثال آن در رستوران‌ها است. پس از سفارش غذا نزدیک همش این سوال از شما پرسیده می‌شود:

چیزی دیگری تمایل دارید: نوشابه، دلستر، ماست، سالاد، زیتون …

این یک مثال پدیدار از فروش مکمل است. شما هم در کارتان آن را پیاده کنید تا بدون خرج بیشتر، فروش اکثریت داشته باشید.

این روش‌ها را می‌توانید در ایمیل‌های فروش هم اجرایی کنید. براساس فروش‌ یا دانلودهای قبلی محصولاتی که مرتبط با نیاز مشتری است شناسایی می‌شوند.

 

بازاریابی و فروش در ایران چگونه باید انجام شود؟

روش-های-افزایش-فروش-بیش-فروشی-فروش-مکمل

لیستی تهیه کنید و ببینید در کنار فروش یک محصول، چه کالا یا خدمات جانبی می‌توانید پیوست کنید. این فروش‌ها معمولا رضایت مشتری را به به اتفاق دارد چون دانستن می‌کند خرید او کامل شده است.

در کنار فروش مکمل می‌توانید در اثناء خرید مشتری اگر آمادگی لازم را در او دیدید، محصولی گرانتر را به او معرفی کنید. این فرآورده گرانتر، اما کامل‌تر و متناسب با نیازهای مشتری است.

روش سایر این است که اگر شغل شما بیچارگی به مراجعه مجدد مشتری دارد. زمانی را در همان جلسه اول برای مراجعه بعدی برای او تنظیم کنید. اگر هم مشتری محصولی از شما خریده‌ که می‌تواند دوباره به آن نیاز داشته باشد یا فرآورده جدید و باکیفیت‌تری جایگزین آن شده است، با ایمیل یا تماس تلفنی آن را با مشتری در میان بگذارید.



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شاید نام Huawei در بین علاقه‌مندان به تلفن همراه در کشور ما چندان شناخته شده نباشد اما این سازنده مطرح چینی با محصولات جدیدش توانسته تا نامی برای خود در بین سازندگان مطرح دنیای موبایل پیدا کند و با تلفیق قیمت مناسب در کنار امکانات بالا، به فروش بسیاری دست یابد. Huawei Honor یکی از مدل‌های برتر این سازنده است که به‌زودی شاهد بررسی دقیق آن از جانب ما خواهید بود…

منبع:

https://itresan.com/420/%d9%85%d9%86%d8%aa%d8%b8%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-huawei-honor-%d8%a8%d8%a7%d8%b4%db%8c%d8%af/



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

دومین مدل سه‌بعدی ساخت کمپانی ال‌جی که با نام 3D Max شناخته می‌شود، امکانات فوق‌العاده‌ای دارد که به زودی شاهد ورود آن به بازار خواهیم بود، به همین خاطر ما این گوشی را تهیه کرده‌ایم و بررسی دقیق آن‌را به زودی در بخش آزمایشگاه خواهید خواند، پس منتظر ظهور LG Optimus 3D Max باشید…

منبع: 

https://itresan.com/415/%d9%85%d9%86%d8%aa%d8%b8%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-lg-optimus-3d-max-%d8%a8%d8%a7%d8%b4%db%8c%d8%af/



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

قبل از آغاز تعلیم حذف اکانت اینستاگرام باید تفاوت آن با دی اکتیو کردن اینستاگرام را بدانید. در دی اکتیو کردن اینستاگرام شما برای مدتی حساب اینستاگرام خویش را غیر پرکار میکنید و بعد از دی اکتیو کردن، اکانت شما در اینستاگرام حذف خواهد شد و هنگام جستجو نام اکانت خود، هیچ نتیجه ای برایتان نمایش دیتا نمیشود و برای فعالسازی دوباره آن کافی ایست مجدد اسم اکانت و پسورد خود را وارد کنید تا اکانت شما فعال شده و تمامی تکاپو های قبلی آن بازگردد.

اما در پاک کردن اکانت اینستاگرام تمامی کار و جنبش های قبلی شما برای دائم منزه و حساب مربوطه برای دائم حذف و سایر قابل بازگردانی نخواهد بود. حال بعد از دانستن تفاوت این دو، مراحل دیلیت اکانت اینستاگرام را برای شما مرحله به مرحله تعلیم میدهیم.

آموزش پاک کردن اکانت اینستاگرام در کامپیوتر

بعد از ورود به اکانت خود، شما به صورت سر راست وارد همان صفحه حذف پیج اینستاگرام خواهید شد که حال میتوانید برای خلاصی از اکانت خود، گزینه های مربوط را انتخاب و مابقی شغل را اتمام دهید که به همین منظور مراحل ذیل به این شرح میباشد.

?why are you deleting your account
همانطور که در قسمت های بالاتر توضیح دادیم این تقدیر و گزینه های موجود در این کادر، سوالی است که اینستاگرام از شما، دلایل پاک کردن پیج خودتان را میپرسد که در پایان باید گرد از گزینه های موجود را انتخاب کنید. این موارد با توضیحات مختصر به شرح زیر میباشد.

پاک کردن اکانت اینستاگرام
can’t find people to follow: این گزینه به منظور ضعیف پایدار گذاشتن شما از فالو کردن دیگر اکانت ها میباشد که در چهره برگزیدن این باره اینستاگرام برای شما پیشنهاد مطالعه چند مورد از مقاله های مربوطه را درخواست خواهد خواست.
too busy/too distracting: اگر اینستاگرام موعد زیادی از کار و جنبش روزانه شما را مشغول کرده خویش اینستاگرام توصیه میکند به جای بستن اکانت اینستاگرام برای مدتی برنامه اینستاگرام را از گوشی خود حذف کنید و درواقعه به نوعی از حذف همیشگی حساب خود خودداری کرده باشید.
want to remove something: اگر علت دیلیت پیج رهایی از برخی فعالیت ها مانند نظرات و گفتمان های رد و بدل شده در دایرکت و یا کار و جنبش های دیگری میباشد که شما به نوعی میخواهید از دست آن ها رهایی پیدا کرده باشید. میتوانید از راه نوشتار های ارائه شده در این گزینه از منزه کردن حساب خود منصرف شوید.
too many ads: چنانچه علت خداحافظی شما از اینستاگرام گرفتن پست و یا استوری های تبلیغاتی به تعداد بسیار میباشد میتوانید این گزینه را برگزیدن کنید.
privacy concerns: اگر انگیزه دیلیت اکانت شما مسائل حریم خصوصی میباشد. میتوانید این گزینه را انتخاب کنید که البته در این تقدیر نیز اینستاگرام برای شما مقاله هایی همچون پرایویت کردن پیج، روش بلاک کردن یک اکانت سایر و… ارائه میدهد.
trouble getting started: اگر تازه در اینستاگرام ثبت اسم کرده اید و با نحوه کار با این برنامه آشنایی کافی ندارید. میتوانید این گزینه را برای منزه کردن حساب خود برگزیدن کرده که البته مفتوح هم اینستاگرام برای شما مطالعه مقاله ای را پیشنهاد میکند که تمام موارد لازم برای شروع شغل با اینستاگرام را برای شما توضیح خواهد داد.
created a second account: اگر علت خداحافظی شما از اینستاگرام، اندکی سخن را باز کنید یک حساب سایر و یا به قول خویش اینستاگرام اندکی سخن را باز کنید حساب دوم میباشد. میتوانید این گزینه را انتخاب کنید که البته با برگزیدن این گزینه اینستاگرام از شما میخواهد اطمینان حاصل کنید که دارید با حساب درستی اقدام به حذف کردن میکنید.
concerned about my data: اگر از اطلاعات شخصی خویش نگران هستید این مورد را برگزیدن کنید. در این سرنوشت اینستاگرام پیشنهادی برای صرف عقیده کردن شما ارائه نداده که احتمالا منظور اینستاگرام از این گزینه برای این باشد که شما به راستی از خود اینستاگرام برای محافظت از داده های خویش اقدام میکنید.
something else: چنانچه شما انگیزه ها دیگری برای خداحافظی از اینستاگرام دارید میتوانید از این گزینه برای ادامه مسیر استفاده کنید.
To continue, please re-enter your password:
این کادر برای وارد کردن پسورد پیج مربوطه میباشد لغایت به نوعی اطمینان حاصل شود که فرد حذف کننده پیج، ادمین اصلی آن اکانت میباشد. از این رو برای حذف اکانت اینستاگرام خویش بایسته میباشد که در این قسمت رمز پیج خود را وارد کنید.

در این سرنوشت یک نوشته آبی رنگ ” ? forget password ” هستی دارد که به معنای فراموش کردن رمز عبور آن اکانت میباشد. در صورتی که رمز عبور اکانت خود را به یاد ندارید و یا با وارد کردن پسورد خود، در کادر مربوطه خطای اشتباه بودن پسورد را گرفتن کردید. میتوانید از طریق همین نوشته آبی رنگ، وارد صفحه تغییر رمز در اینستاگرام شده و بعد از ثبت پسورد جدید اقدام به دیلیت کردن اکانت خویش کرده باشید.

کادر قرمز رنگ permanently delete my account:
و در پایان به همانند آموزش قبلی که نحوه منزه کردن پیج اینستاگرام را از طریق مرورگر گوش توضیح دادیم. در این تقدیر نیز برای حذف پیج در مرورگر رایانه پس از طی مراحل موجود با کلیک کردن کادر قرمز رنگ و سپس تایید آن میتوانید اقدام به منزه كردن اكانت اينستاگرام براي هميشه کرده باشید.

البته این تقدیر نیز توضیحاتی در باره پیامد های بعد از منزه کردن حساب مانند از بین رفتن تمامی کار و جنبش های قبلی شما و غیر قابل استفاده شدن آن نام پیج (به خاطر خفظ حریم خصوصی) که البته اگر بخواهید مجدد در اینستاگرام ثبت اسم کرده باشید برای شما اهمیت خواهد داشت.

چند نکته:
۱_ در عقیده داشته باشید با دیلیت اکانت اینستاگرام خویش دیگر هیچ عازم برای برگرداندن اطلاعات پیج و حتی خویش پیج هستی ندارد حتی خود اینستاگرام هم نمیتواند اکانت حذف شده را بازگردانی کند.

۲_به علت ارج به حریم خصوصی افراد، اینستاگرام امکان ایجاد پیج جدید با اسم پیج هایی که پیشتر حذف شده اند را به سایرین نمیدهد. حتی دیگر ادمین پیج حذف شده هم قادر نخواهد بود از آن نام پیج بهره‌گیری کند. بعد اگر اسم پیج برای شما مهم میباشد حتما پیش از حذف دائمی اکانت اینستاگرام خود، نام اکانت مربوطه را تغییر دهید. در ضمن این باره در رابطه با ایمیل در ثبت شده درون پیج نیز راستگو میباشد.

۳_ همانطور که گفتیم اگر میخواهید برای مدتی از اینستاگرام خداحافظی کنید یا بنا به دلایلی از اینستاگرام زده شده اید و یا به قولی احساسی شده اید و میخواهید سریعا اکانت اینستاگرام خود را پاک کنید. میتوانید به جای حذف دائمی اکانت اینستاگرام خود آن را برای مدتی غیر فعال کنید و همانطور که گفتیم با حذف زودگذر اکانت اینستاگرام میتوانید در آینده مجدد پیج اینستاگرام خود را پرکار کرده باشید.

۴_ پاک کردن حساب اینستاگرام بدون داشتن پسورد امکانپذیر نمیباشد و باید برای حذف اکانت اینستاگرام خویش از راه سایت اینستاگرام وارد پیج خود شده و مراحل مربوطه را سپریدن دهید. اگر پسورد اکانت خود را فراموش کرده اید میتوانید با بازیابی پسورد اینستاگرام خویش اقدام به ثبت پسورد جدید کرده و سپس مراحل دیلیت اکانت اینستاگرام خویش را انجام دهید.

۵_امکان دیلیت اکانت اینستاگرام با شماره تلفن هستی ندارد و تنها شما میتوانید با استفاده از عدد تلفن ثبت شده در پیج خود اقدام به تغییر پسورد اکانت اینستاگرام خویش کنید .

۶_ در برخی از سایت ها تماشا میشود که به اشتباه نوشته شده( حذف اکانت اینستاگرام ورژن جدید ) که باید گفت ورژن جدید و قدیم وجود ندارد. فقط یک گذرگاه برای دیلیت اکانت اینستاگرام موجود میباشد که آن را هم برای شما توضیح دادیم.



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

Instagram یک برنامه محبوب است که کاربران را قادر می سازد عکس ها و فیلم ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارد. با این وجود ممکن است زمانیکه بخواهید که اعلانهایی را که در تلفن دریافت میکنید ویرایش کنید. در این مقاله به شما نحوه حذف اعلان های خاص را از طریق برنامه Instagram و نحوه خاموش کردن اعلان ها در iPhone و Android را آموزش می دهیم.

 

عضویت در اینستاگرام, برنامه اینستاگرام

مخفی کردن اعلان در Instagram

 

مخفی کردن یک اعلان خاص :

برنامه Instagram را باز کنید. 

 

عضویت در اینستاگرام, برنامه اینستاگرام

 

برای مشاهده اعلانها روی نماد قلب ( گوشه پایین سمت راست صفحه) ضربه بزنید.  

 

عضویت در اینستاگرام, برنامه اینستاگرام

 

اعلانی را که می خواهید حذف کنید پیدا کنید. ممکن است مجبور شوید از طریق اعلانهای خود به پایین حرکت کنید تا بتوانید یکی را که میخواهید پنهان کنید پیدا کنید.

 

عضویت در اینستاگرام, برنامه اینستاگرام

 

در طول اعلان، از راست به چپ حرکت کنید. یک آیکون سطل زباله در پس زمینه قرمز ظاهر می شود.

 

عضویت در اینستاگرام, برنامه اینستاگرام

 

  بیشتر بخوانید: رفع ریپورت اینستاگرام

 

نماد سطل زباله را لمس کنید.

 

عضویت در اینستاگرام, برنامه اینستاگرام

 

روی Hide در پنجره پاپ آپ ضربه بزنید

 

خاموش کردن اعلان ها در برنامه اینستاگرام:

 

عضویت در اینستاگرام, برنامه اینستاگرام

 

برنامه Instagram را باز کنید.

 

عضویت در اینستاگرام, برنامه اینستاگرام

 

روی آیکن profile (گوشه سمت راست پایین صفحه) ضربه بزنید .

این آیکون بسته به نسخه شما از اینستاگرام نیز ممکن است تصویر نمایه شما باشد.

 

عضویت در اینستاگرام, برنامه اینستاگرام

 

روی ☰ منوی منو در بالا سمت راست ضربه بزنید.

 

عضویت در اینستاگرام, برنامه اینستاگرام

 

روی گزینه تنظیمات (در پایین صفحه) ضربه بزنید.

 

عضویت در اینستاگرام, برنامه اینستاگرام

 

روی گزینه Notifications ضربه بزنید.

 

عضویت در اینستاگرام, برنامه اینستاگرام

 

روی نوع اعلانهایی که میخواهید متوقف کنید ضربه بزنید:

- اگر میخواهید موقتا اعلانها را متوقف کنید گزینه Pause All را روشن کنید.

- بر روی "Posts, Stories and Comments" ضربه بزنید یا این دسته ها را خاموش کنید یا آنها را از پیشفرض «از همه From Everyone» به «از افرادی که دنبال میکنم From People I Follow» تغییر دهید.

- روی Following and Followers برای غیرفعال کردن اعلانهای درخواست پیگیری، درخواستهای پیگیری شده و سایر گزینه های مرتبط ضربه بزنید.

- Direct Messages را ضربه بزنید تا اعلانهای پیام ها و درخواست های پیام را خاموش کنید.

 

عضویت در اینستاگرام, برنامه اینستاگرام

 

روی Email and SMS ضربه بزنید این گزینه باید در قسمت Other Notification Types باشد.

 

عضویت در اینستاگرام, برنامه اینستاگرام

 

بر روی دکمه ها یا سوئیچ های کنار گزینه های اعلان ضربه بزنید. از اینجا می توانید ایمیل های بازخورد، ایمیل های یادآوری، ایمیل های محصول، ایمیل های خبری و اطلاعیه های متن را خاموش کنید.

 

غیر فعال کردن اعلان ها در iPhone :

 

عضویت در اینستاگرام, برنامه اینستاگرام

 

وارد قسمت تنظیمات شوید.

 

عضویت در اینستاگرام, برنامه اینستاگرام

 

به پایین بروید و روی گزینه Notifications ضربه بزنید.

 

عضویت در اینستاگرام, برنامه اینستاگرام

 

لیست برنامه ها را لمس کنید و روی Instagram ضربه بزنید.

 

عضویت در اینستاگرام, برنامه اینستاگرام

 

علامت Allow Notifications ها را به حالت Off position تغییر دهید. همه اعلانهای Instagram اکنون خاموش است.

 

غیر فعال کردن اعلان ها در Android

 

عضویت در اینستاگرام, برنامه اینستاگرام

 

وارد قسمت تنظیمات شوید.

 

عضویت در اینستاگرام, برنامه اینستاگرام

 

روی Apps & notifications ضربه بزنید این باید سومین گزینه در لیست باشد.

 

عضویت در اینستاگرام, برنامه اینستاگرام

 

بر روی See all apps ضربه بزنید.

 

عضویت در اینستاگرام, برنامه اینستاگرام

 

لیست برنامه ها را لمس کنید و روی Instagram ضربه بزنید.

 

عضویت در اینستاگرام, برنامه اینستاگرام

 

روی app Notifications ضربه بزنید.

 

عضویت در اینستاگرام, برنامه اینستاگرام

 

روی سوئیچ کنار Show notifications ضربه بزنید

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/remove-notifications1-instagram.html



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این مطلب به شما می آموزیم که چگونه کاربران اینستاگرم را بلاک و آنبلاک کنیم. شما می توانید هر دو این اقدامات را در برنامه Instagram برای گوشی های هوشمند و همچنین در وب سایت Instagram انجام دهید.

 

روش 1

بلاک کردن در موبایل

 

 رفع بلاک در اینستاگرام, آنبلاک کردن کاربران در Instagram

 

برنامه Instagram را باز کنید.

اگر به حساب کاربری Instagram وارد سیستم شوید، صفحه اصلی Instagram خود را باز کنید.

اگر شما به Instagram وارد نشده اید، نام کاربری (یا آدرس ایمیل / شماره تلفن) را وارد کنید. 

 

 رفع بلاک در اینستاگرام, آنبلاک کردن کاربران در Instagram

 

به profile (نمایه کاربر) بروید. فردی را پیدا کنید که می خواهید آن را بلاک کنید و روی تصویر نمایه خود ضربه بزنید.

شما همچنین می توانید Search (جستجو) کنید.

 

 رفع بلاک در اینستاگرام, آنبلاک کردن کاربران در Instagram

 

روی سه نقطه ضربه بزنید (در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد). یک منو ظاهر خواهد شد

در Android، روی ⋮ اینجا کلیک کنید. 

 

 رفع بلاک در اینستاگرام, آنبلاک کردن کاربران در Instagram

 

روی Block ضربه بزنید این گزینه در منو است

 

 رفع بلاک در اینستاگرام, آنبلاک کردن کاربران در Instagram

 

زمانی که درخواست کردید روی Block ضربه بزنید با انجام این کار، کاربر به لیست Blocked Users «کاربران مسدود شده» شما اضافه خواهد شد، به این معنی که آنها نمیتوانند پروفایل یا نظرات شما را ببینند.

در Android، روی Yes, I'm sure ضربه بزنید.

 

روش 2

آنبلاک در موبایل

 

 رفع بلاک در اینستاگرام, آنبلاک کردن کاربران در Instagram

اینستاگرام خود را باز کنید.

اگر به حساب کاربری Instagram وارد سیستم شوید، صفحه اصلی Instagram خود را باز کنید.

اگر شما به Instagram وارد نشده اید، نام کاربری (یا آدرس ایمیل / شماره تلفن) را وارد کنید. 

 

 رفع بلاک در اینستاگرام, آنبلاک کردن کاربران در Instagram

 

زبانه پروفایل خود را لمس کنید.( در گوشه پایین سمت راست صفحه نمایش است) این صفحه پروفایل شما را باز می کند.

 رفع بلاک در اینستاگرام, آنبلاک کردن کاربران در Instagram

 

روی ☰ ضربه بزنید . این در سمت راست بالای پنجره قرار دارد. یک پاپ آپ ظاهر خواهد شد.

 

 رفع بلاک در اینستاگرام, آنبلاک کردن کاربران در Instagram

 

روی Settings (تنظیمات) ضربه بزنید این گزینه در پایین منو پاپ آپ قرار دارد.

 

 رفع بلاک در اینستاگرام, آنبلاک کردن کاربران در Instagram

 

به پایین بروید و روی  Blocked Accounts ضربه بزنید. این در وسط صفحه زیر عنوان " Privacy and Security " است.

 

 رفع بلاک در اینستاگرام, آنبلاک کردن کاربران در Instagram

 

یک کاربر را انتخاب کنید. روی پروفایل شخصی را که میخواهید آنبلاک کنید، ضربه بزنید.

 

 رفع بلاک در اینستاگرام, آنبلاک کردن کاربران در Instagram

 

روی Unblock ضربه بزنید. این گزینه یک دکمه آبی نزدیک بالای صفحه است. انجام این کار فورا شخص را آنبلاک می کند.

در Android، برای تایید آنبلاک کردن شما روی Yes, I'm sure  ضربه بزنید.

 

روش 3

بلاک و آنبلاک در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ

 

 رفع بلاک در اینستاگرام, آنبلاک کردن کاربران در Instagram

 

اینستاگرام را باز کنید. در مرورگر خود آدرس  https://www.instagram.com/ را وارد کنید. 

اگر شما وارد نشده اید، در قسمت پایین سمت راست صفحه وارد شوید، سپس نام کاربری (یا آدرس ایمیل / شماره تلفن) و رمز عبور خود را وارد کنید. 

 

 رفع بلاک در اینستاگرام, آنبلاک کردن کاربران در Instagram

 

یک کاربر را برای بلاک کردن انتخاب کنید. شخصی را پیدا کنید که می خواهید آن را مسدود کنید، سپس روی profile خود کلیک کنید تا به صفحه حساب خود بروید.

شما همچنین می توانید نام کاربری یا نام  پروفایل خود را در نوار جستجو در بالای صفحه Instagram تایپ کنید و سپس روی نمایه خود در منوی کشویی کلیک کنید. 

 

 رفع بلاک در اینستاگرام, آنبلاک کردن کاربران در Instagram

 

روی ⋯ کلیک کنید . این آیکون را در بالای نمایه شخصی، به سمت راست نام خود خواهید دید. یک منو ظاهر خواهد شد

 

 رفع بلاک در اینستاگرام, آنبلاک کردن کاربران در Instagram

 

روی Block this user کلیک کنید. این در پایین منو است.

 

 رفع بلاک در اینستاگرام, آنبلاک کردن کاربران در Instagram

 

روی Block کلیک کنید. زمانی که درخواست کردید این حساب را به لیستی از کاربران مسدود شده اضافه خواهد کرد.

 

 رفع بلاک در اینستاگرام, آنبلاک کردن کاربران در Instagram

 

برای غیرفعال کردن کاربر در وب سایت Instagram، به صفحه نمایه کاربر بروید، روی Unblock در بالای صفحه خود کلیک کنید، و هنگامی که درخواست شد، بر روی Unblock کلیک کنید.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/block-unblock2-instagram.html



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()