نوشته شده توسط : ساحل

حالا که شما یاد گرفتید که چگونه سایت خویش را در نتایج گوگل نمایان سازید ، نوبت به یافتن واژه ها کلیدی هدفمند می رسد. در این مرحله نخست شما واژه ها کلیدی راهبردی پسندیده سایت خود را مشحص می کنید. سپس منظور بعدی استفاده درست متعلق به ها در محتوای سایت می باشد. به طوری که هم کاربران و هم موتورهای جستجو رضایت کامل را متعلق به ها داشته باشند.

تحقیق واژه ها کلیدی اگر به راستی صورت گیرد ، به شما این نیرو را می دهد که درک واقعیت از مخاطب هدف خویش داشته باشید. و دقیقا بدانید که بیننده قصد شما به چه چهره محصولات و یا خدمات شما را در گوگل جستجو می کند.

تحقیق کلمات کلیدی به شما داده های ارزشمندی خواهد داد که می توانند به سوالات شما پذیرش دهند. به سوالاتی مشابه :

مردم در حال جستجوی چه چیزی هستن؟
چند نفر متعلق به ها به جستجوی یک باره ویژه پرداخته اند
به چه صورتی به تعقیب پاسخ تقاضا های خود هستند؟ ( صوت ، فیلم ، pdf ، نوشتار ، و… )
در این آموزه از آموزش های سئو شما با ابزارهای و راهبرد های پسندیده برای کشف کلمات کلیدی هدفمند آشنا خواهید شد. وانگهی تاکتیک هایی را یاد خواهید گرفت که باعث می شوند از کلمات کلیدی ناتوان دوری کنید لغایت بتوانید یک محتوای نیرومند فرآوری کنید! زمانی که شما متوجه می شوید مخاطب هدفتان به چه صورت جستجو می کند ، به یک دنیای کاملا جدید از سئو وارد خواهید شد.

قبل از شروع یافتن کلمات کلیدی این سؤالات را از خویش بپرسید
شما تنها در صورتی می توانید به یک سوداگری از راه سئو کمک کنید که پیش درآمد درک کاملی از چند سوال در ذهن خود داشته باشید.

ابتدا باید به چهره کامل فهم کنید که آن ها چه کسب و کاری دارند؟
سپس باید متوجه شوید که مشتریان آن ها چه کسانی هستند؟
در نهایت اینکه منظور آن ها چه می باشد؟!
بسیاری از افرادی که می خواهند روی سئو سایت خود شغل کنند ، این مراحل را نادیده می گیرند! به علت اینکه پژوهش کلمات کلیدی یک پروسه زمان بر است. البته اگر به درستی اتمام شود ! اکنون که سوال من از این دسته از افراد این است که چگونه می خواهند در رتبه های بالای گوگل حضور پیدا کنند زمانی که نمی دانند بر روی چه واژه یا عبارت کلیدی باید پیشه کنند! و یا بدتر از آن اینکه با یک تحقیق تند ، چند واژه و عبارت کلیدی را مشخص می کنند. در حالی که حتی اگر در آن واژه ها به صدر نتایج گوگل هم برسند برایشان سود ای نخواهد داشت. پس لطفا بحث یافتن کلمات کلیدی را جدی بگیرید! آن هم به چهره علمی و هدفند تا از صرف وقت و خرج بیهوده ممانعت نمایید.

خیلی وقت ها پیش می آید که شما فکر می کنید فلان کلمه کلیدی برای کسب و کارتان مناسب است ، در حالی که در واقعیت این طور نیست و مخاطبان شما با یک کلمه کلیدی دیگر به پیگیری شما می گردند. تمرکز بر مخاطبان و یافتن آنچه واقعا بهره‌گیری می کنند ، زیاد به کامیابی کمپین شما کمک خواهد کرد. چگونگی یافتن کلمه کلیدی شما باید در یافتن کلمات کلیدی از سیستم تفکر بر پایه صفر کاربرد کنید. باید فکر کنید که شما هیچ چیز نمی دانید و اکنون آمده اید لغایت آن ها را کشف کنید. آن هنگام است که موفق خواهید شد.

مثال واقعی برای یافتن کلمات کلیدی هدفمند
برای فهم بهتر این سوژه یک مثال برایتان بزنم . فرض کنید اخ شما که اخیرا یک مغازه بستنی فروشی تاسیس کرده ، در ارتباط با سئو سایت و مسیر های جذب مشتری از طریق آن شنیده است. حال از شما که یک متخصص سئو هستید می خواهد که کمکش کنید الی در ارتباط با روش جستجوی مشتریانش اغلب بداند. شما برای کمک به او و ارائه خدمات سئو باید در پیش درآمد سوالاتی از خود بپرسید:

مردم به دنبال چه نوع بستنی هایی هستند؟
چه کسانی معمولا برای بستنی به صورت آنلاین جستجو می کنند؟
چه زمانی ملت برای بستنی جستجو می کنند؟
آیا جستجو ها بیشتر به چهره فصلی چهره می گیرد؟
مردم به چه شکل و با چه عباراتی بستنی را جستجو می کنند؟
آیا بیشتر جستجو کنندگان با موبایل خود این کار را اتمام داده اند؟
چرا ملت در اینترنت به جستجوی بستنی می پردازند؟
آیا به پیگیری خرید اینترنتی آن هستند؟
آیا تنها برای اخطار از گونه ها آن جستجو می کنند؟
آیا به تعقیب یک بستنی فروشی محلی هستند؟
مشتریان بالقوه کجا هستند؟ محلی هستند؟ در سراسر ایران هستند؟ یا بین المللی هستند؟
و سرانجام پس از یافتن پاسخ این سوال ها باید از خویش بپرسید که با پروا به این سوال هایی که در ارتباط با بستنی هستی دارد، چه محتوایی می توانم تولید کنم که اگر شخصی در اینترنت به پیگیری بستنی بود، بهترین پاسخ را به او بدهم. پاسخی که واقعا آن جستجو کننده به دنبال آن است. این طریق به شما کمک می کند که بهترین کلمات و عبارات کلیدی هدفمند را پیدا کنید و با تولید محتوای ارزشمند برای آن ، مشتریان را به سمت سایت خود جذب نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

با تداوم گسترش ویروس کرونا که تاکنون در سرتاسر جهان، بیش از ۲ میلیون نفر را آلوده کرده و جان بیش از ۱۳۴ هزار نفر را گرفته است، پژوهشگران درحال تلاش برای توسعه‌ی واکسنی برای مبارزه با آن هستند. این تلاش‌های پژوهشی شامل طیف وسیعی از سازمان‌ها، غول‌های داروسازی، شرکت‌های بیوتکنولوژی کوچک و مراکز دانشگاهی و گروه‌های غیرانتفاعی می‌شود.

توسعه‌ی واکسن جدید معمولا فرایندی گران، پیچیده و طولانی است که برای تعیین ایمنی و اثربخشی یک واکسن، نیاز به صدها میلیون دلار سرمایه و سال‌ها آزمایش دارد. درحالی‌که همه‌گیری جهانی کنونی، سومین شیوع ویروس‌های کرونا در قرن ۲۱ است (دو مورد اول سارس و مرس بودند)، هنوز واکسن تأیید شده‌ای برای این ویروس‌ها وجود ندارد.

داروسازان و مقامات بهداشتی امیدوار هستند که در پاسخ به وضعیت شدید کنونی، این جدول زمانی را به میزان قابل‌توجهی کوتاه کنند. شرکت بیوتکنولوژی چینی کن‌سینو (CanSino) درحال آزمایش واکسن خود در کارآزمایی‌های انسانی مرحله‌ی دو است، درحالی‌که استارتاپ‌های بیوتکنولوژی مستقر در آمریکا یعنی اینویوو و مادرنا هر دو آزمایش‌های انسانی خود را آغاز کرده‌اند. شرکت‌های بزرگی نظیر جانسون و جانسون و سانوفی نیز در تلاش برای توسعه‌ی واکسن هستند.

آنتونی فائوچی، مدیر مؤسسه‌ی ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا می‌گوید که کشور آمریکا هنوز حداقل ۱۲ تا ۱۸ ماه با واکسن کرونا فاصله دارد و برخی کارشناسان هشدار داده‌اند که تلاش برای کوتاه کردن برنامه‌ی زمانی می‌تواند خطرناک باشد.

به‌طورکلی، لازم است که واکسن‌های جدید اول در آزمایشگاه، سپس در حیوانات و پس از آن در گروه کوچکی از افراد مورد آزمایش قرار گیرد تا بی‌خطر بودن آن‌ها تأیید شود. در ادامه برای تأیید اثربخشی، واکسن روی گروه بزرگ‌تری از افراد مورد بررسی قرار می‌گیرد. اما کارشناسان دراین مورد نگران هستند که دور زدن هرکدام از این مراحل برای رسیدن به تأیید واکسن این خطر را به‌همراه دارد که موجب تقویت ایمنی شود، یعنی واکسن درواقع موجب تضعیف پاسخ فرد دربرابر ویروس شود. پیتر هوتز، رئیس دانشکده‌ی ملی پزشکی گرمسیری در کالج پزشکی بیلور در مصاحبه با رویترز گفت:

روش کاهش این خطر، آن است که ابتدا نشان دهید این مسئله در حیوانات آزمایشگاهی رخ نمی‌دهد.

به‌گزارش استت نیوز، در مسیر دستیابی به واکسن ویروس کرونا، برخی از داروسازان درحال چشم‌پوشی از آزمایش‌های حیوانی هستند. هوتز گفت:

من به‌طورکلی اهمیت شتاب‌بخشیدن به زمان‌بندی برای واکسن‌ها را درک می‌کنم؛ اما طبق دانشی که دارم، این واکسنی نیست که این کار را درمورد آن انجام دهیم.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/4/16/347540/70-coronavirus-vaccines-are-in-development/



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

کوالکام طی انتشار بیانیه‌ای رسمی از آغاز همکاری این شرکت با BOE خبر داد. طی این همکاری مشترک، از این پس پنل‌های نمایشگری ساخته می‌شود که با حسگرهای سونیک سه‌بعدی ادغام شده‌اند. حسگرهای سونیک سه‌بعدی (3D Sonic) کوالکام درواقع حسگرهای اسکنر اثرانگشت هستند که امکان ادغام شدن با نمایشگر را دارند.

با استفاده از تکنولوژی معرفی‌شده توسط کوالکام، گوشی موبایل می‌تواند پس از لمس شدن صفحه نمایشگر توسط کاربر، اقدام به اسکن و شناسایی اثرانگشت وی کند. گویا شرکت BOE نیز می‌تواند بهترین گزینه برای همکاری با کوالکام باشد.

BOE در زمینه تولید پنل‌های LCD و OLED فعالیت دارد و اخیرا نیز تولید نمایشگرهای قابل انعطاف را شروع کرده است. همکاری مشترک دو شرکت کوالکام و BOE می‌تواند نویدبخش تولید پنل‌های قابل انعطاف OLED باشد که با حسگرهای سونیک سه‌بعدی ادغام شده‌اند و قادر به اسکن و تشخیص اثرانگشت کاربر خواهند بود.

تولید چنین محصولاتی به کاهش قیمت پنل‌های مجهز به حسگر اسکنر اثرانگشت ختم می‌شود. در حال حاضر تنها برخی از شرکت‌ها به تولید چنین پنل‌هایی دست زده‌اند و در تعداد بسیار کمی از گوشی‌های هوشمند، شاهد نمایشگری ادغام‌شده با حسگر اسکنر اثرانگشت هستیم. با کاهش هزینه تولید پنل‌های مجهز به چنین فناوری، شاهد استفاده از آن در تعداد بیشتری از گوشی‌های هوشمند و حتی گجت‌های قابل حمل مانند تبلت و ساعت‌های هوشمند خواهیم بود.

نمایشگر منعطف BOE با قابلیت حسگر اسکنر اثرانگشت

در بیانیه مشترک کوالکام و BOE آمده است که شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند یا گجت‌های دیگر دخالتی در زمینه تحقیق و توسعه پنل‌های مدنظر نخواهند داشت و تنها در فرآیند سازگاری پنل‌های مجهز به فناوری سونیک سه‌بعدی با محصولات جدیدشان مشورت خواهند کرد.

در ادامه بیانیه آمده است که پنل‌های مدنظر در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ آماده استفاده در گوشی‌های هوشمند خواهند شد. همچنین به‌نظر می‌رسد همکاری دو شرکت تنها به تولید پنل نمایشگر ختم نمی‌شود و در زمینه‌های دیگر ازجمله اینترنت اشیاء نیز شاهد همکاری مجدد دو شرکت خواهیم بود.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/4/16/347541/qualcomm-boe-flexible-panels-3d-sonic/



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ساعت های هوشمند طی سال‌های بازپسین زیاد سریع‌تر و سودمندتر شده‌اند و حال که بعضی از آن‌ها به گزینه‌های زیاد جذابی تبدیل شده‌اند. بسیاری از ساعت‌های هوشمند نزد کاربران محبوب شده‌اند و البته که هر کدام مزایا و معایبی دارند. بهترین ساعت هوشمند ۲۰۲۰ به طور مثال شرکت کوپرتینویی ساعت اپل واچ را با عملکردی تند و سازگاری عالی با اکوسیستم آی او اس دارد و سامسونگ ساعت‌های هوشمند خودش را با طراحی فریم چرخشی و دایره‌ای عرضه می‌کند.

در این نوشتار قصد داریم بهترین ساعت های هوشمند که در سنه 2020 می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید٬ به شما شناسایی کنیم.

اپل واچ سری 5

نسخه GPS از 400 دلار٬ سلولی از 500 دلار

سریع٬ کاربردی٬ مستقل و به اتفاق بهترین اپلیکیشن‌ها

apple watch5

اپل واچ محبوب‌ترین ساعت هوشمند حال حاضر است و سری 5 آن یک ترقی کلیدی دارد: یک نمایشگر دائم روشن. آن می‌تواند یک نوع نمایشگر جدید را در ساعت‌های هوشمند به ارمغان بیاورد. نمایشگری که نرخ رفرش متغیر را ارائه می‌کند. زمانی که شما از ساعت خویش استفاده نمی‌کنید٬ نرخ رفرش تفریق پیدا می‌کند. این به اپل فرمان دیتا است همان عمر باتری 18 ساعته دودمان قبل را در این دودمان مدرن‌تر و قدرتمندتر پیوسته دهد.

اغلب موارد سایر بدون تغییر باقیمانده است: شما سری 5 را در یک نسخه‌ی کوچک 40 میلی‌متری و بزرگ‌تر 44 میلی‌متری می‌توانید بخرید. watchOS بسیار پرسرعت بوده٬ حائز واچ فیس‌های تعویض شدنی زیاد زیبا است و با یک لمس ساده شغل می‌کند.

اپل واچ از نظر ساختاری نیز برتری‌های زیادی دارد. پوشیدن آن آسوده است٬ سرعت بالایی دارد و اپلیکیشن‌های پایه‌ای نظیر آب و هوا که نیازمند ارائه‌ی اطلاعات زیاد دقیقی هستند٬ عملکرد خوبی دارند. در اینجا یک قابلیت ثبت نوار قلب نیز به دیوایس افزوده شده است. و البته سیستم حلقه نیز برای تناسب اندام زیاد عالی است و به شما کمک می‌کند هر روز انگیزه‌ای تازه برای رسیدن به اهداف تناسب اندام خود داشته باشید.

هواوی واچ جی تی 2

حدود 250 دلار

شگفت انگیز٬ عمر باتری دو هفته‌ای٬ طراحی شیک

ساعت هوشمند هواوی

هواوی واچ GT2 ساعت هوشمندی است که با یک فاکتور مهم می‌تواند تمام ساعت‌های سایر را شکست دهد: عمر باتری. هواوی می‌گوید آن به طور معمول کمینه یک یا دو هفته با هر بار شارژ دوام میاورد. در بررسی که ما اتمام داده‌ایم نیز نتیجه‌ی نسبتا مشابهی به دست آمد.

برخلاف سایر ساعت های هوشمندی که ارائه کننده‌ی عمر باتری بسیار هستند٬ این دیوایس از یک نمایشگر ابلک بهره‌گیری نمی‌کند و به یک نمایشگر تمام رنگی بهره می‌برد و ظاهری بسیار زیبا٬ به خصوص در یک نسخه‌ی فلزی با یک پاراگراف (لاتین) چرمی دارد. این دیوایس در دو نسخه عرضه می‌شود که نسخه‌ی اصلی آن 46 میلی‌متری٬ کمی بزرگ‌تر از نسخه‌های استاندارد بازار است. یک نسخه‌ی کوچک‌تر متعلق به نیز وجود دارد. تازه خوب اینکه هواوی واچ جی تی 2 با دو پلتفرم اندروید و آی او اس پیشه می‌کند٬ می‌تواند نوتیفیکیشن‌های گوناگون را به نکوداشتن به نمایش بگذارد و حتی حائز اسپیکرهایی با صدای بلند نیز هست.

سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2

حدود 250 دلار

با اندروید و آی او اس پیشه می‌کند٬ ظاهر زیبایی دارد و عمر باتری آن دو مساوی یک اپل واچ است

سامسونگ واچ

اگر نمی‌خواهید وارد اکوسیستم اپل شوید٬ اما می‌خواهید یک ساعت هوشمند که تاریکی آن آسوده است٬‌ دارای عملکرد قابل اطمینان و نمایشگری قشنگ هست را خریداری کنید٬ گلکسی واچ اکتیو 2 می‌تواند گزینه‌ای عالی برای شما باشد.

با قیمتی ارزان‌تر نسبت به اپل واچ٬ این ساعت موارد زیادی برای ارائه دارد. آن در دو نسخه‌ی 40 و 44 میلی‌متری عرضه می‌شود٬ دارای یک نسخه‌ی فولادی بسیار قشنگ است٬ عملکرد سریعی دارد٬ به خوبی ورزش‌ها را به صورت اتوماتیک معرفی و تعقیب می‌کند و طیف گسترده‌ای از فعالیت‌ها را پوشش می‌دهد. هرچند آن حجم یکسانی از اپلیکیشن‌های اپل واچ را ارائه نمی‌کند و بازخورد لمسی یکسانی نیز ندارد٬ اما اگر خیلی به جزئیات اهمیت ندهید٬ هیچ مشکلی پیش روی شما وجود نخواهد داشت.

سامسونگ گلکسی واچ

حدود 300 دلار

زیبا و ماندگار

r800

اگر نمی‌خواهید وارد اکوسیستم اپل شوید٬ اما می‌خواهید یک ساعت هوشمند که تاریکی آن آسوده است٬‌ حائز عملکرد قابل اطمینان و نمایشگری قشنگ هست را خریداری کنید٬ گلکسی واچ اکتیو 2 می‌تواند گزینه‌ای عالی برای شما باشد.

با قیمتی ارزان‌تر نسبت به اپل واچ٬ این ساعت موارد زیادی برای ارائه دارد. آن در دو نسخه‌ی 40 و 44 میلی‌متری عرضه می‌شود٬ حائز یک نسخه‌ی فولادی بسیار قشنگ است٬ عملکرد سریعی دارد٬ به خوبی ورزش‌ها را به صورت خودکار شناسایی و دنبال می‌کند و طیف گسترده‌ای از فعالیت‌ها را پوشش می‌دهد. هرچند آن حجم یکسانی از اپلیکیشن‌های اپل واچ را ارائه نمی‌کند و بازخورد لمسی یکسانی نیز ندارد٬ ولی اگر خیلی به جزئیات اهمیت ندهید٬ هیچ مشکلی قبل روی شما هستی نخواهد داشت.

سامسونگ گلکسی واچ

حدود 300 دلار

زیبا و ماندگار

گزینه‌ی دیگری که می‌تواند یکتا از بهترین ساعت های هوشمند سال 2020 باشد٬ گلکسی واچ اصلی است. این گجت پوشیدنی در دو نسخه‌ی 42 میلی‌متری و 46 میلی‌متری عرضه می‌شود. این دیوایس طراحی خودش را از Gear Watch به ارث اسیر است که شامل ظاهری خشن و یک فریم چرخان برای ناوبری در سیستم می‌شود.

این مهم است بدانید که ساعت های هوشمند سامسونگ برخلاف تلفن‌های هوشمندش٬ به سیستم عامل اندروید مجهز نیستند. آن‌ها پلتفرم Tizen خود این شرکت را اجرا می‌کنند. با این حال ساعت‌ جدید گلکسی این شرکت زیاد روان است و عمر باتری دو روز یا بیشتر را ارائه می‌کند.

گارمین ویوو اکتیو 4

حدود 300 دلار

عمر باتری عالی با طراحی خشن

ساعت گارمین اکتیو4

اگر ساعتی را می‌خواهید که بتواند انتظارات شما از عمر باتری و اطمینان‌پذیر بودن را برطرف کند٬ گارمین ویوو اکتیو 4 احتمالاً همان گزینه‌ای باشد که می‌خواهید. آن از نمایشگر تمام رنگی که در دیگر ساعت‌های هوشمند به کار رفته بهره نمی‌برد٬ در عوض با یک گونه صفحه نمایش جدید حافظه در پیکسل قابل نگریستن در پایین تابش نور آفتاب به اتفاق است. این دیوایس ضمناً می‌تواند عمر باتری چند روزه را به کاربرانش ارائه کند. گارمین می‌گوید اگر از این ساعت در حالت هوشمند بهره‌گیری کنید٬ تا 8 روز با هر بار شارژ دوام می‌آورد٬ در حالی که ساعت‌های هوشمند معمولی یک یا حداکثر دو روز دوام می‌آورند. علاوه بر این٬ شما کلیدهای فیزیکی را در اختیار خواهید داشت تا این گجت پوشیدنی فقط با نمایشگر لمسی خودش قابل کاربرد نباشد.

این ساعت هوشمند در دو اندازه‌ی متفاوت حقیر و کبیر عرضه می‌شود الی بتوانید انتخاب مناسبی را نسبت به بعید موچ دست خویش داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ساعت‌های هوشمند، جدیدترین ترند تکنولوژی پوشیدنی هستند که به طور تجاری در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند و محبوبیتشان نیز روز به روز در حال افزایش است. علاوه بر بازیگران اصلی صنعت ساعت‌های هوشمند، بسیاری کمپانی‌های دیگر نیز اقدام به فرآوری و عرضه‌ی پوشیدنی‌های خویش به بازار کرده‌اند که همین امر برگزیدن ساعت پسندیده را به امری سخت تبدیل کرده‌است. مطالعه‌ی متن زیر به کاربرانی که برآنند یک ساعت هوشمند ارزان‌قیمت و با امکانات فراوان خریداری کنند، پیشنهاد می‌شود.

ساعت هوشمند آنر مدل Huawei honor magic
ساعت هوشمند آنر مدل Huawei honor magic

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت:

طراحی جذاب
قابلیت‌های ورزشی فراوان
نقاط ضعف:

باتری نه‌چندان قدرتمند
سیستم‌عامل محدود
برند آنر که اخیرا به صورت مستقل از هواوی به فعالیت مشغول شده‌است، مدتی پیش از ساعت هوشمند Honor Magic خویش رونمایی کرد که به‌خوبی توانسته با ارائه‌ی طراحی بسیار پسندیده و قابلیت‌های جذاب، ارزش خرید زیاد فوقانی در مساوی بها پرداختی داشته‌باشد.این ساعت هوشمند با صفحه نمایش یکتا آمولد و قاب آلومینیومی خود توانسته به احد از بهترین محصولات سنه از حیث سبکی و راحتی تبدیل شود.

آنر در تصمیم هوشمندانه، با کاربرد همزمان از چرم و سیلیکون، توانسته ضمن حفظ نما کلاسیک این ساعت، ساعت هوشمند تا قیمت ۲ میلیون از خاصیت ضدحساسیت سیلیکون هم استفاده کرده و یک گام رو به جلو را در طراحی ساعت‌های هوشمند بردارد. Honor Magic همچنین حائز سنسور تپش قلب و فشارخون بسیار دقیقی است که در آزمایشات مختلف سربلند خارج آمده و توانا به پایش ۲۴ ساعته ضربان قلب کاربر و گزارش ریزبین آن خواهد بود و حتی در مواقع لزوم شرایط اضطراری را به کمک آلارم‌هایی به کاربر اعلام خواهد کرد. این ساعت همچنین در امر پایش خواب نیز عملکرد بسیار دقیقی داشته و از این حیث، از تعداد زیادی از ساعت‌‌های هوشمند بازار پیشی می‌گیرد.

باتری آنر مجیک زیاد کم‌مصرف بوده و الی دو هفته نگران شارژ دوباره ساعت نخواهید بود. سنجش میزان خستگی، حمایت از حالت های ورزشی گوناگون در بیش از ۶ رشته ورزشی هوازی( مسافت طی شده، میزان کالری مصرفی، بلندی و .. ) و جی پی اس داخلی همه از خاصیت های این مدل چیره دست می باشند که آن را به یگانه از بااارزش‌ترین ساعت‌های هوشمند در بازه‌ی قیمتی کمتر از ۲ میلیون تومان تبدیل کرده‌اند.

بخوانید: بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Stratos
ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Stratos

مشاهده این فرآورده در دیجی کالا

نقاط قوت:

طراحی باکیفیت
قابلیت‌های زیاد زیاد
قیمت عالی
نقاط ضعف:

رابط کاربری ضعیف
زوایای دیدن ضعیف صفحه‌نمایش
ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Stratos را می نا دودمان دوم ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Pace به حساب آورد که از عقیده طراحی و در ضمن امکانات مبتلا تغییرات متعددی شده است. شیائومی از پلی کربنات تقویت شده برای ساخت بدنه این ساعت بهره‌گیری کرده که زیاد مقاوم و در عین حال سخیف می باشد. بر روی این ساعت یک صفحه نمایش ۱٫۳۴ اینچی با رزولوشن ۳۲۰×۳۰۰ پیکسل پیمان گرفته است و برای ساخت قاب این صفحه نمایش از سرامیک استفاده شده است. وانگهی شیائومی برای ساخت دکمه ها و محل شارژ این ساعت از استیل ضد زنگ کاربرد کرده است.

Amazfit Stratos همچنین کاملاً ضدآب بوده و می تواند لغایت عمق ۵۰ متری خپگی وارده را بردباری کند و این مسئله موجب می شود این ساعت هوشمند برای شناگران یک برگزیدن پسندیده باشد. این ساعت هوشمند علاوه بر شنا می تواند ۱۰ حالت مختلف دیگر مانند دویدن، مسیر رفتن، دوچرخه سواری در فضای باز، دوچرخه سواری در محیط داخلی، دویدن در محیط درونی (تردمیل)، کوهنوردی، دو میدانی و .. را تشخیص دهد و اطلاعات آن را به چهره جداگانه ثبت کند. این ساعت همچنین از یک باتری ۲۸۰ میلی آمپری نیرومند بهره‌مند است که شارژ کامل آن در نزدیک ۲ ساعت طول می کشد و توانا است حتی با صریح بودن قابلیت ردیابی GPS با یکبار شارژ لغایت ۳۵ ساعت پاسخگوی بیچارگی شما باشد.

از سایر مشخصات این ساعت هوشمند می توان به مشاهده‌ی هشدارهای تماس، تنظیم کردن ساعت، بازبینی بر الگوی خواب خود، رسیدگی آب و هوا از راه برنامه و قابلیت وارسی ۲۴ ساعته ضربان قلب اشاره کرد. Amazfit Stratos وانگهی از اپلیکیشن Amazfit Watch 2,0 و Yue Run circle و سایر برنامه های شخص ثالث پشتیبانی می کند و شما به آسانی با استفاده از این اپلیکیشن‌ها می توانید از اطلاعات ورزش خود و همچنین وضعیت بدنی خویش مطلع شوید.

بخوانید: بهترین ساعت‌ها و مچ‌بندهای هوشمند شیائومی در سنه ۲۰۱۹

ساعت هوشمند سونی مدل SW2 بند فلزی
ساعت هوشمند سونی مدل SW2 بند فلزی

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت:

مقاومت در مساوی یکی و غبار و رطوبت
اپلیکیشن‌های مختلف
قیمت مناسب
نقاط ضعف:

راه‌اندازی نسبتاً دشوار
رابط کاربری کُند
اندازه‌ی حقیر نوشته‌ها
سونی، احد از اولین کمپانی‌هایی بود که به پیشباز گجت‌های پوشیدنی رفت و اولین ساعت هوشمند خویش را به بازار عرضه‌کرد. با این حال، این ساعت علیرغم نکات مثبتی که داشت، از کاستی ها بسیاری هم رنج می‌برد و همین فرمایش مایه تفریق محبوبیت و عدم فروش پسندیده آن شد. به همین دلیل سونی خیلی تند تصمیم به ارائه‌ی دودمان دوم از این ساعت‌ها گرفت و با رفع ایرادات نسخه‌ی اول، SmartWatch 2 را به بازار عرضه‌کرد. Sony SW2 با ۵۹ میلی‌متر قطر صفحه (۱٫۶ اینچ) اندازه‌ی مناسبی برای یک ساعت مچی هوشمند دارد. صفحه این ساعت از یک LCD با وضوح ۲۲۰×۱۷۶ بهره می‌برد و تراکم پیکسلی آن ۱۷۶ پیکسل بر اینچ است. این اسمارت‌واچ همچنین می‌تواند از طریق بلوتوث یا NFC به اسمارتفون‌های اندرویدی با سیستم‌عامل اندروید ۴٫۴ به بالا متصل شود. عمر باتری این ساعت که از گونه لیتیوم پلیمری است، در صورت کمتر استفاده‌شدن می‌تواند لغایت ۵ روز باشد.

این درحالیست که استفاده‌ی روزمره و مداوم از SW2 بعد از نزدیک ۳ روز شما را ناچار به شارژ دوباره‌ی این ساعت می‌کند. ساعت هوشمند سونی حائز استاندارد IP57 بوده و در مقابل نفوذ آب تغییر ناپذیر است. بدنه‌ی آلومینیومی این ساعت مایه شده الی وزن آن در حدود ۱۲۲ گرم باشد و احساس خوشایندی را برای کاربر خود ایجاد کند. با ساعت هوشمند سونی می‌توان به کنترل تماس‌ها، اعم از استجابت به تماس، رد تماس ، آگاهی تماس‌های از دست‌رفته و دسترسی به میزان صدای تلفن دسترسی داشت. وانگهی این ساعت هوشمند به کاربر اجازه می‌دهد لغایت هشدار‌های پیام‌های اختصار (متنی و چند رسانه‌ای)، ایمیل و شبکه‌های اجتماعی خویش را مشاهده کرده و به تقویم، یادآوری‌ها، مهار اجرای موسیقی و چندین کارایی سایر دسترسی داشت.



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

رنگ موجود بر روی پایه های میز تحریر باکس دار آریا به صورت رنگ کوره ای بوده که در بهره‌گیری طولانی مدت و در صورت ضربه رنگ پریدگی پیدا نمی‌کند و شما می‌توانید با خیال آسان چندین سال بدون تغییر ظاهری متعلق به استفاده کنید.

ویژگی های میز تحریر باکس دار آریا
• جنس باکس میز MDF
• پایه ها لوله مبلی با رنگ کوره ای استاتیک
• ابعاد 50*70
• با توانایی افزایش و تفریق بلندی و جمع شدن پایه ها
• جنس صفحات نئوپان ملامینه با نوار لبه PVC و روکش وایت برد

قیمت میز تحریر باکس دار آریا در این محصول کوشش شده بهترین کیفیت با کمترین خرج برای کاربرد شما فراهم شود. ما تضمین می‌کنیم که محصول با کیفیت و با مناسب ترین خرج را در کمر بستن شما قرار دهیم. برای آگاهی از قیمت و برگزیدن طرح مناسب خود می‌توانید با قسمت محصولات در سایت مراجعه کرده و با تماس با بخش فروش فرآورده خویش را تحویل بگیرید. برای رویت محصولات بیشتر به سایت آریان رهپویان آپادانا مراجعه کنید.میز تحریر آریا طرح دار باکس دار طرح فرندز

 

اگر در منزل فضای کافی برای خرید میزهای کبیر را ندارید این میز زیاد پر کاربرد برای شما می‌باشد. حتی اگر فضای کافی برای خرید انواع میز را داشته باشید بهترین گزینش میز تحریر باکس دار است که با توجه به علایق و سلیقه فرزند شما می‌تواند جاسازی شود. برای مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یک ضرب‌المثل قدیمی که ریشه‌اش به چین می‌رسد این‌چنین می‌گوید: «اگر می‌خواهید کسی را یک روز سیر کنید یه او ماهی بدهید؛ اما اگر قرار است برای همیشه ماهی داشته باشد، به او ماهی‌گیری یاد بدهید.»

اکثر ما بارها این ضرب‌المثل را شنیده‌ایم و آن را به کار برده‌ایم. این همان رازی است که اگر در رشد شخصیت فردی استفاده شود، انسان را به اوج خودکفایی خواهد رساند. در این صورت او به شخصی مستقل مبدل خواهد گشت که همیشه دستش روی زانوی خودش است و برای ایستادن به دیگری تکیه نخواهد کرد. چرا که داشتن استقلال عملی موجب گذر موفقیت‌آمیز افراد از روزهای سخت خواهد شد. قطعاً چنین افرادی در فضایی قرار خواهند گرفت که به آن‌ها فرصت بروز استعدادهایشان را می‌دهد و یادشان می‌دهد چطور شغل ایده‌آل خود را پیدا کنند. آن‌ها می‌دانند که از دست دادن فرصت‌ها، روزی به حسرت بزرگ برای آن‌ها تبدیل خواهد شد.

در حقیقت پیدا کردن یک شغل ایده‌آل به دو طرف در این ماجرا بستگی دارد. یکی کسی که قرار است در نقش مربی و مشاوره، راه و رسم استخدام شدن را به شما بیاموزد و دیگری خود شما هستید که می‌خواهید در این مسیر آموزش ببینید. در نهایت یادگیری اصول لازم در امر استخدام می‌تواند جریان یک زندگی شغلی دلنشین را برای کارجو رقم بزند. اصولی که درهای بسته‌ی بسیاری را به روی کارجویان خواهد گشود و آن‌ها را به اهدافشان خواهد رساند. کارجویان در راه رسید به مقاصد بزرگ خود، متوجه خواهند شد که نیل به پیروزی، یک‌شبه اتفاق نخواهد افتاد. چراغ به‌عنوان جامع‌ترین سامانه و سایت کاریابی، آموزش و استخدام در ایران است که سعی دارد با آموزش نکات و مهارت‌های لازم برای استخدام، هر آنچه را که برای یافتن یک شغل ایده‌آل مورد نیاز است، به شما آموزش دهد.

چراغ چگونه شما را در مسیر یافتن شغل ایده‌آل راهنمایی می‌کند؟

فرایند‌ی کاریابی و استخدام یک مسیر پر پیچ و خم است که باید گام‌به‌گام طی شود. چالش‌ها و سختی‌های موجود در این مسیر، سر هر پیچ کمین کرده‌اند و ناگهان از راه می‌رسند. این چالش‌ها مهمان‌های ناخوانده‌ای هستند که ممکن است ناامیدی را برایتان به ارمغان آورند و شما را از ادامه‌ی مسیر دلسرد نمایند. خب پس چاره چیست؟ چه کسی آموزش‌های لازم در هنگام مواجهه با این مشکلات را در اختیار ما قرار خواهد داد؟ استفاده از یک سامانه‌ی کاریابی هوشمند، راز ماندگاری در این مسیر را به شما خواهد آموخت و راهتان را هموارتر خواهد ساخت. شاید با خودتان بگویید که مگر یک سامانه‌ی کاریابی چیزی فراتر از یک بانک گسترده از فرصت‌های شغلی است؟ در پاسخ باید بگوییم بله! با استفاده از مقالات و چندین دوره‌ی آموزش آنلاین سایت چراغ، می‌توانید فوت و فن‌های لازم برای رسیدن به یک شغل ایده‌آل را بیاموزید.

مشاهده و استفاده از چندین دوره‌ی مفید آموزش ویدیویی سایت استخدام چراغ در زمینه‌های مختلف، شما را در رسیدن هرچه سریع‌تر به یک شغل ایده‌آل یاری خواهد داد. این سامانه با درنظرگرفتن آموزش‌های مفیدی همچون تقویت مهارت‌های فردی و تخصصی، اصول صحیح رزومه‌نویسی و مصاحبه و آگاهی بخشیدن از چالش‌های موجود در مسیر کاریابی، کارجویان را به سوی مقصود متصور در ذهنشان هدایت خواهد کرد. بدون شک مهارت‌ها و استعدادهای خاص شما برای هر کارفرمایی ارزشمند خواهد بود. اگر شما بتوانید به‌عنوان یک نیروی جوان و تازه‌نفس، توانایی‌های خود را به اثبات برسانید، مطمئناً در آینده‌ای نه چندان دور از شغل مناسب با درآمد مطلوب برخوردار خواهید شد. تلاش ما در سامانه‌ی هوشمند چراغ بر آن است که همواره بهترین ایده‌ها، استراتژی‌ها، روش‌ها و تکنیک‌های کشف شده برای پیشرفت شما در مسیر شغلیتان را ارائه دهیم.

برای استخدام شدن در شغل مناسب از کجا باید شروع کرد؟

تعداد زیادی از کارفرمایان به‌دنبال افراد مستعد و متعهدی هستند که به رشد و پیشرفت کاری در سازمان آن‌ها کمک نمایند. هر ماه شمار بالایی از فرصت‌های شغلی در سامانه‌ی کاریابی چراغ تبلیغ می‌شود. بزرگ‌ترین هدف کسب‌وکارهای امروزی، توانایی جذب و حفظ نیروهای ارزشمند و متخصص است. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از آنکه به جست‌وجوی شغل مورد نظرتان بپردازید، بهتر است کمی عمیق‌تر خود را ارزیابی کنید. شما تنها زمانی می‌توانید شغل ایده‌آل خود را پیدا کنید که به درک درستی از خود و توانایی‌هایتان دست یابید. با استفاده از تست‌های شخصیت‌شناسی موجود در سامانه‌ی چراغ می‌توانید تیپ شخصیتی خود را بشناسید و بدانید که چه شغل‌هایی مناسب احوال شما هستند. یادتان باشد احتمال موفقیت در کارهایی که از آن‌ها لذت می‌برید بیشتر است. بدون شک زمانی‌که شما به شخص موفقی در حوزه‌ی کاری خود تبدیل شوید، درآمدتان نیز افزایش خواهد یافت.

بنابراین پیش از آنکه کارفرمایان در بازار کار، مسیر شغلی شما را تعیین کنند، خواسته‌های خود را از شغل آینده‌تان مشخص کنید و مطابق با آن پیش روید. سعی کنید که به چشم‌انداز واضحی از شغل ایده‌آل خود دست یابید. برای این‌کار یک تکه کاغذ بردارید و به توصیفی از کارتان در پنج سال آینده بپردازید. بنویسید که درآمدتان چقدر است، دقیقا به چه کاری مشغول هستید و می‌خواهید با چه افرادی کار کنید. حالا زمان آن فرا رسیده است که خود را برای رسیدن به آن شغل آماده کنید. اما پیش از آن‌که به تقویت مهارت‌ها و استعدادهای خود در زمینه‌ی مورد علاقه‌تان بپردازید، لازم است نیازهای بازار کار را بشناسید و آن‌ها را درک کنید! چرا که آینده‌ی شغلی شما زمانی تضمین می‌شود که کاری را که در بازار کار برایش تقاضا وجود دارد را انجام دهید. پس مشاغل پرتقاضا را بشناسید.

برای کارفرمایان رزومه‌ حرفه‌ای ارسال کنید

امروزه صاحبان صنایع مختلف اهمیت بسیاری به نحوه‌ی نگارش رزومه‌ی افراد جویای کار برای استخدام می‌دهند. اگر به‌دنبال آماده‌سازی یا به‌روزرسانی رزومه‌ی خود برای استخدام در یک شغل ایده‌آل می‌باشید، باید یک سری قواعد کلی را به خاطر بسپارید تا رزومه‌ا‌ی به بهترین نحو ممکن ایجاد کنید. می‌توانید از مقالات و فیلم‌های آموزش آنلاین سایت چراغ، برای آگاهی از اصول رزومه‌نویسی استفاده کنید. حال برای ساختن رزومه‌ی خود با قالب و فرمت مناسب به سراغ رزومه‌ساز حرفه‌ای موجود در این سامانه بروید و رزومه‌ی کاریتان را بسازید. در صورت تأیید رزومه‌ی ارسالی شما توسط متولیان امر استخدام، آن‌ها با شما برای مصاحبه‌ی حضوری تماس خواهند گرفت. ما در سامانه‌ی چراغ، آموزش‌های لازم برای آماده شدن در مصاحبه‌ی شغلی را برای شما آورده‌ایم.

در نهایت باید بگوییم که سامانه‌‌ی کاریابی چراغ شرایط استخدام بهینه و سریع را برای کارجویان و کارفرمایان فراهم آورده است. در این سامانه، به دلیل وجود تعداد بی‌نهایت جست‌وجوی رایگان و تماس مستقیم با کارجویان، شرایطی برای کارفرمایان مهیا شده است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، یک شخص حرفه‌ای یا کارآموز را جذب نمایند. جامع بودن و دسته‌بندی مشاغل شغلی نیز این فرصت را به کارجویان می‌دهد تا برای یافتن شغل ایده‌آل خود، سردرگم نباشند. ما شما را دعوت می‌کنیم تا همین حالا از پیشرفته‌ترین سایت کاریابی، آموزش و استخدام هوشمند در ایران بازدید کنید و تفاوت واقعی را حس کنید.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/4/6/347171/cheragh-smart-job-search-site/



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اسکرین‌شات‌های فاش‌شده از سوی یکی از افشاگران نشان می‌دهد iOS 14 میزبان تنظیماتی جدید برای بخش والپیپر خواهد بود. موضوعی که احتمالا به اضافه‌شدن ویجت‌ها به صفحه‌ی اصلی دستگاه مربوط می‌شود.

 

ماه گذشته‌ی میلادی رسانه‌ی 9to5Mac با بررسی کد نسخه‌ی اولیه‌ی iOS 14 در گزارشی اختصاصی مدعی شد که اپل قصد دارد در نسخه‌ی بعدی سیستم‌عامل iOS، پنل تنظیمات مربوط به والپیپر را با قابلیت‌هایی جدید بازطراحی کند. ظاهرا در پنل تنظیمات والپیپر در iOS 14 تصاویر مختلف با دسته‌بندی‌های خاص، از یکدیگر جدا خواهند شد. به‌تازگی یکی از کاربران توئیتر به‌نام DongleBookPro که هر چند وقت یک‌بار تصویری از محصولات معرفی‌نشده‌ی اپل افشا می‌کند، اسکرین‌شات‌های منتسب‌به پنل تنظیمات والپیپر iOS 14 را منتشر کرده است تا بهتر ما را با آن آشنا کند.

اسکرین‌شات‌های جدید منتشرشده از سوی DongleBookPro مهر تأییدی بر یافته‌ی رسانه‌ی 9to5Mac در کد نسخه‌های اولیه‌ی iOS 14 می‌زنند. همان‌طور که در اسکرین‌شات‌های انتهای مقاله می‌بینید، اپل قصد دارد در iOS 14، والپیپرهای پیش‌فرض را به‌صورت مجموعه‌ای، دسته‌بندی کند. دسته‌بندی والپیپرها شامل «خط‌های راه‌راه کلاسیک»، «زمین و ماه» و «گل‌ها» خواهند بود تا نظم بیشتری به صفحه‌ی تنظیمات والپیپر داده شود. بر این اساس در iOS 14 به‌جای نمایش هم‌زمان تمامی والپیپرها، کاربر خواهد توانست وارد هر مجموعه شود و به تماشای تصاویر آن بپردازد.

در اسکرین‌شات‌های فاش‌شده، همچنین حقیقتی دیگر درمورد پنل تنظیمات والپیپر در iOS 14 برملا می‌شود. در این اسکرین‌شات‌ها شاهد بخشی تحت عنوان «ظاهر صفحه‌ی اصلی» (Home Screen Appearance) هستیم که تا حد زیادی ما را یاد تنظیمات مشابه واچ‌فیس‌ها در اپلیکیشن Apple Watch می‌اندازد. با فعال‌سازی قابلیت یادشده، کاربر خواهد توانست تنظیماتی خاص روی والپیپر دستگاه اعمال کند. درواقع از این طریق، امکان فعال‌سازی نوعی والپیپر پویای هوشمند فراهم خواهد شد که از آن می‌توان تنها در صفحه‌ی اصلی استفاده کرد. این قابلیت می‌تواند کاری کند که والپیپرهای پویای یادشده تنها به رنگی تخت (فلت) مزین شوند. درضمن امکان تار کردن آن‌ یا حتی انتخاب نسخه‌ی تاریک براساس والپیپر فعلی دستگاه، وجود دارد. 

گرچه قابلیت موردبحث در نگاه اول بسیار جذاب به‌نظر می‌رسد، اما احتمال می‌دهیم که بیانگر تغییری مهم‌تر در سیستم‌عامل iOS 14 باشد. رسانه‌ی 9to5Mac توانسته است مدارک کافی در کد iOS 14 پیدا کند که با استناد به آن‌ها متوجه می‌شویم اپل در پی اضافه کردن قابلیتی جدید به این سیستم‌عامل است؛ قابلیتی که فعلا به‌صورت داخلی در شرکت اپل از آن با نام رمز آووکادو (Avocado) یاد می‌شود. در سیستم‌عامل iOS اپلیکیشنی به‌نام Springboard وظیفه‌ی مدیریت صفحه‌ی اصلی را برعهده دارد. 9to5Mac می‌گوید قابلیت آووکادو به اپلیکیشن Springboard مربوط است، یعنی قابلیت یادشده تغییراتی در صفحه‌ی اصلی اعمال خواهد کرد. 

براساس این مدارک متوجه می‌شویم که اپل قصد دارد ویجت‌های واقعی را در نسخه‌ی بعدی سیستم‌های عامل iOS و iPadOS به گوشی‌های آیفون‌ و آیپدها بیاورد. امروزه این دستگاه‌ها از ویجت پشتیبانی می‌کنند؛ اما ویجت‌ها در صفحه‌ای جداگانه جای می‌گیرند و به‌طور معمول افراد زیادی تمایل بازدید از آن‌ها را ندارند. بااین‌حال در سیستم‌عامل اندروید، امکان انتقال ویجت‌ها به صفحه‌ی اصلی دستگاه وجود دارد. بر همین اساس iOS نیز قرار است از این نوع ویجت‌ها در نسخه‌ی بعدی خود، پشتیبانی کند. ویجت‌ها در حال حاضر در جایی خاص سنجاق می‌شوند، اما به‌لطف به‌روزرسانی جدید، امکان انتقال آن‌ها به بخش‌های مختلف صفحه فراهم خواهد شد؛ دقیقا به همان نحوی که می‌توانید آیکون اپلیکیشن‌ها را جابه‌جا کنید. ناگفته نماند که قابلیت Avocado فعلا مراحل آزمایشی را می‌گذراند و ممکن است هیچ‌گاه شاهد حضور آن در iOS 14 نباشیم.

البته نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم iOS 14 آن میزان از آزادی عملی که اندروید برای ویجت‌ها در اختیار کاربر می‌گذارد را ارائه دهد. برای مثال انتظار نداریم در iOS 14 امکان تغییر اندازه‌ی ویجت‌ها فراهم باشد. بااین‌حال اضافه شدن ویجت‌ها به صفحه‌ای اصلی، اتفاقی مهم خواهد بود؛ به‌خصوص برای کسانی که می‌گویند اپل توجه زیادی به صفحه‌ی اصلی نشان نمی‌دهد و سال‌ها است در آن تغییری اعمال نکرده. 

با درنظرگرفتن احتمال اضافه شدن قابلیت Avocado، منطقی است اگر اپل بخواهد تغییرات یادشده را در پنل تنظیمات والپیپر iOS 14 اعمال کند. درواقع به‌لطف پنل تنظیمات جدید، کاربر خواهد توانست تصویری عادی برای صفحه‌ی قفل انتخاب کند و سپس نسخه‌ی تارشده یا تاریک‌شده‌ی آن را در صفحه‌ی اصلی قرار دهد. با اضافه شدن ویجت‌های جدید، ممکن است صفحه‌ی اصلی اندکی شلوغ شود و کاربر را گیج کند، به‌لطف تصاویر جدید امکان سازماندهی بهتر ویجت‌ها در صفحه‌ی اصلی فراهم خواهد شد. 

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/4/6/347175/apple-ios-14-real-widget-wallpaper-settings-panel/



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()