نوشته شده توسط : ساحل

سئو اقتباس از عبارت Search Engine Optimization است که واژه ها معادلی چون SEO یا بهینه سازی موتور جستجو دارد که تمامی آنها به یک معنی می باشند و می نا آن را بصورت پایین تعریف نمود:

سئو (بهينه‌سازي موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستکاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست. آن‌ها براي کمک کردن به شفا رويت و وابستگی وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با قصد رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند.

سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيک وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل پیوسته صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد.

سئو فرآيند ساده‌اي نيست که به راحتي پياده‌سازي شود زيرا نيازمند فرهنگ زياد، علم پيش زمينه‌اي و صبر است. موتور‌هاي جستجو با تغيير همیشگی الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي خویش غير قابل پيش‌بيني هستند؛ بنابراين وظيفه مهندسين سئو بروز نگه داشتن اطلاعات خود در اين زمينه است.

سئو سایت یا بهینه سازی سایت گرد از تکاپو هایی است که توسط سئوکار انجام می شود.

الگوريتم رتبه‌بندي گوگل داراي بيش از 200 معيار جهت رتبه‌بندي يک سايت است. از اين رو مهندسين سئو مي‌بايست مهم‌ترين اين معيار‌ها را جهت پياده‌سازي کامیاب سئو بدانند.

سئو چیست

اوايل آغاز سئو
در اوايل سال 1990 اولين موتور‌هاي جستجو شغل خود را نخست کردند؛ بعضي از محبوب‌ترين آن‌ها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند.در آن زمان مردم موتورهاي جستجو را به ديد يک ليست فهرست شده نگاه مي‌کردند که امثال صفحه زرد، سئو اوليه بر بنیاد حروف الفبا اتمام مي‌شد. در اين ليست صفحاتي همچون AAA در بالاي اين ليست وجود داشتند.

با رشد همیشگی اينترنت موتورهاي جستجوي جديد‌تري نما مي‌شدند که از الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي پيچيده‌تري کاربرد مي‌کردند. شرکت آوش تک اين الگوريتم‌ها با معيار تراکم واژه کليدي ( شمار دفعاتي که يک واژه کليدي يا يک عبارت در يک صفحه استفاده شده تقسيم بر تعداد همه کلمات صفحه) و برچسب‌هاي شبيه key-words براي درک محتويات وب سايت‌ها استفاده مي‌کردند. به تعقیب اين رشد سئوبراي بيشتر ديده شدن سايت‌ها فعاليت خود را آغاز کرد. با توسعه رتبه‌بندي صفحات بدست موتور‌هاي جستجو، مهندسين سئو به پیگیری پيدا کردن راه‌هايي جهت تاثيرپذيري در رتبه بندي اين موتورها چه با استفاده از روش‌هاياخلاقي و چه غير اخلاقي روي آوردند.

يک مقاله که توسط نيويورک تايمز در نوامبر سنه 1996 چاپ شد راجع به توسعه‌دهندگان وب گفتگو کرد که براي پیمان اخذ در بالاي صفحه نتايج جستجو از روش‌هاي غير اخلاقي سئو کاربرد مي‌کردند. اين مقاله توضيح مي‌دهد که چگونه توسعه‌دهندگان وب به راحتي يک سايت را به همراه کلمات کليدي ويژه که معمولا در پشت گرافيک سايت پنهان شده است، بارگذاري مي‌کنند که در نتيجه موتورهاي جستجو اين واژه ها کليدي را شمارش کرده و رتبه بندي سايت را افزايش مي‌دهند.

همان طور که گفته شد توسط آوردن رتبه‌بندي بالا براي کلمات کليدي خاص در اوايل پیشه خيلي راحتي نسبت به امروز بوده است. با بکار گيري روش‌هاي غير اخلاقي در آن موعد پیمان گرفتن در بالاي ليست نتايج جستجو تضمين شده بود. امروزه الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو پيچيده‌تر شده‌اند و خيلي مشکل است که مهندسين بهينه‌سازي بتوانند موتورهاي جستجو را دستکاري کنند، البته اين بازي موش و گربه بين مهندسين سئو و موتورهاي جستجو امروزه نيز هستی دارد و ادامه پيدا خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت HMD Global آپدیت اندروید 10 را برای اسمارت‌فون نوکیا 3.1 پلاس منتشر کرد. این تلفن در اکتبر سال 2018 همراه با سیستم‌عامل اندروید اوریو گوگل به بازار عرضه شد. پس از آن نیز آپدیت اندروید پای را در فوریه سال گذشته دریافت کرد و هم‌اکنون کاربران این گوشی می‌توانند آپدیت اندروید 10 را دانلود و نصب کنند.

آپدیت اندروید 10 برای نوکیا 3.1 پلاس با شماره نسخه V3.15H عرضه شده است. از قابلیت‌های جدید این بروزرسانی می‌توان به حالت تاریک سراسری سیستم، Smart Reply، ژست‌های حرکتی جدید و کنترل‌های جدید برای مکان‌یابی و حریم خصوصی اشاره کرد. پچ امنیتی آوریل 2020 هم در این آپدیت گنجانده شده است.

 منبع: 


:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سونی گزارش مالی مربوط به بازه زمانی سه‌ماهه نخست سال جاری میلادی (ماه ژانویه تا مارس) را منتشر کرد. آمارها نشان می‌دهند که سونی در این بازه زمانی عملکرد قابل قبولی نداشته است. این شرکت ژاپنی طی سه ماهه نخست سال جاری میلادی فقط 400.000 واحد از اسمارت‌فون‌های خود را به فروش رساند که کم‌ترین مقدار در چارچوب زمانی تعیین شده است.

این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال 64 درصد کاهش داشته است و بیشترین افت درآمد در بخش موبایل سونی دیده می‌شود. آخرین باری که بخش موبایل سونی روزهای خوش خود را سپری می‌کرد، فروش خوب تلفن‌های هوشمند سری اکسپریا در سه‌ ماهه دوم سال 2017 بود.

گزارش مالی سونی

در گزارش مالی سونی موارد بیشتری هم از افت درآمد این شرکت نمایان می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به فروش 3.2 میلیون تلفن هوشمند سونی در سال 2019 اشاره کرد که نتیجه بسیار ضعیفی برای این شرکت معروف به شمار می‌رود.

اوضاع مالی سونی در سال 2018 بهتر از 2019 بود و این شرکت در آن سال 6.5 میلیون واحد از تلفن‌های سری اکسپریا را به فروش رساند. با استناد به گزارش‌های سالیانه سونی می‌توان نتیجه گرفت که فروش تلفن‌های سری اکسپریا در سه سال گذشته با افت شدیدی روبه‌رو شده است و به نظر می‌رسد که سونی برای باقی ماندن در میدان رقابت بین تلفن‌های هوشمند باید محصولات جدیدی را معرفی کرده تا از گود رقابت حذف نشود.

گزارش مالی سونی

سونی می‌تواند بخش موبایل خود را با دو گوشی اکسپریا 1 مارک 2 و اکسپریا 10 مارک 2 زنده نگه دارد. این دو تلفن در ماه ژوئن به بازار عرضه خواهند شد. به علاوه، این شرکت ژاپنی اعلام کرد که خط تولید تلفن‌های هوشمند خود در چین و تایلند به صورت عادی مشغول به تولید هستند، اما برخی از تامین‌کنندگان قطعات ما در مالزی و فیلیپین با مشکلاتی مواجه شده‌اند و احتمال دارد که تولید برخی از محصولات جدید این شرکت با تاخیر روبه‌رو شود.

 

 منبع: 
https://itresan.com/299898/%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d8%a8%db%8c%e2%80%8c%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d9%82%d9%87-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a7%d8%b3%d9%85%d8%a7%d8%b1%d8%aa%e2%80%8c%d9%81%d9%88%d9%86%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d9%88/


:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این مطلب مثال های زیبایی از انواع مدل های میز تحریر فانتزی دخترانه گلچین کرده ایم که شما عزیزان را دعوت به تماشای این عکس ها می کنیم الی بتوانید، پسندیده ترین میز تحریر را برای مولود دلبند خویش تعبيه کرده و در پسندیدن وی قرار دهید.
مطمئنم تایید می‌کنید که، کودک زمانی که روی میز و صندلی دریافتن راحتی کند بهتر می آموزد و توجه اکثریت به تمرین و آموزش نشانه می دهد.

ویژگی های میز تحریر فانتزی
• دارا کیفیت بینظیر و قیمتی مناسب
• حمل و نقل راحت بخاطر داشتن طراحی منحصربفرد
• حائز سطح شیبدار
• جمع شدن ستون ها به صورت کامل
• استفاده به عنوان میز لپ تاپ، میز تحریر، میز طراحی و …
• تحمل وزن لغایت ۹۰ کیلو گرم
• حائز جا مدادی
• دارای جک آرام بند برای باز و بسته شدن درب باکس
• قابلیت تنظیم بلندی برای تمام سنین
• کمجا، زیبا و مقاوم
• داری رنگ کوره‌ای و نیکل-کروم
• طراحی شده برای محیطهای کوچک و آپارتمانها
• صندلی با نشیمنگاه آسان و با بردباری وزن بالاعکس بعد زمینه

عکس میز تحریر فانتزی
در زیر برای شما مثال هایی از میزهای تحریر فانتزی را آورده ایم الی با طرح ها و رنگ های گوناگون آن آشنا شوید.
شما با پروا به جنسیت و نوع سلیقه فرزندتان می‌توانید میز تحریر فانتزی کودک بدون اینکه به فروشگاه ها مراجعه کنید یک مدل را بپسندید و آن را در عقیده بگیر و از سایت خریداری کنید.
شرکت آریا رهپویان آپادانا با توجه به زمینه کاری که سالهاست در آن مشغول به تکاپو است. گونه ها میز های تاشو و میز تحریر باکس دار و فروش میز تحریر فانتزی را تولید می‌کند. برای دیدن محصولات این کمپانی کافیست روی کلمه محصولات کلیک کنید.
این میزها تنها میز تحریر کودک شما نخواهند بود بلکه به دکوراسیون اتاقش جلوه دیگری خواهند داد .
طرح این میز تحریرها می توانند الگوی نکویی برای آرایش اطاق کودک شما به سبکی متفاوت و شگفت انگیز برای فرزندانتان باشند به طوری که فضایی دلچسب برای کودکتان بوجود آورید .



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت چینی سازنده‌ی پهپاد، DJI، جدیدترین پلتفرم پهپاد تجاری، Matrice 300 RTK و اولین سری از دوربین‌های هیبریدی، Zenmuse H20 را رونمایی کرد. با اینکه هر دو محصول به‌صورت ویژه‌ای برای استفاده‌ی تجاری طراحی شده است، از فناوری‌ها و قابلیت‌های پیش‌گامانه‌ای بهره می‌برند که آن‌ها را مناسب پهپادهای رده‌ی مصرف‌کننده جلوه می‌دهد.

پهپاد M300 RTK

M300 RTK برخلاف نسل پیشین خود با نام M210 RTK، با داشتن بدنه‌ای سوارشده بر بخش فوقانی تیغه‌ها، طراحی منحصربه‌فردی دارد. این طراحی به فناوری‌های پیشرفته‌ی قدرت‌یافته از هوش مصنوعی امکان می‌دهد نمای گسترده‌تری با موانع کمتر از محیط داشته باشند. رادار آرایه‌ی فازی کوچکی در قسمت فوقانی پهپاد تعبیه شده که سیستم موقعیت‌یابی و سنجش شش‌جهته دارد. حداکثر دامنه‌ی ردیابی اشیاء در این سیستم به‌صورت افقی ۴۰ متر است و این پهپاد از چراغی ضدبرخورد بهره می‌برد که در محیط‌هایی با روشنایی اند، باعث بهتر دیده شده آن می‌شود. همچنین، DJI در هواپیمای بدون سرنشین جدیدش از فناوری AirSense استفاده کرده است که درصورت نزدیک‌شدن سایر هواپیماها یا پهپادها، به هدایت‌کنندگان این محصول یا به‌اصطلاح خلبان‌ها هشدار می‌دهد.

علاوه‌براین‌، DJI فناوری OcuSync Enterprise خودش را بهبود بخشیده است تا به‌لطف ارتباطات ۲٫۴ و ۵٫۸ گیگاهرتزی، امکان انتقال در سه کانال ویدئویی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل را تا شعاع ۱۵ کیلومتری محقق کند. در فناوری یادشده، تغییر در کانال‌های ویدئویی برمبنای آنچه آنی انجام می‌شود که شفاف‌ترین اتصال را مهیا می‌کند.

پهپاد DJI Matrice 300 RTK

کارکرد این سیستم‌ها درکنار هم، باعث نمایش داده‌ها در نمایشگر اطلاعات اولیه‌ی پرواز (PFD) می‌شود. درواقع، داده‌های مربوط به پرواز و ناوبری در PFD در نمایشگری مجتمع ادغام می‌شوند. در این نمایشگر، جدا از داده‌های تله‌متری رایجِ پرواز خلبان اطلاعات مربوط ‌به موانع و جزئیات دیگر را مشاهده می‌کند تا مطمئن شود در وضعیت نامساعد مسیر پرواز مناسب است.

همچنین، M300 RTK قابلیت پیشرفته و جدید اپراتور دوگانه DJI دارد که دسترسی یکسانی از کنترل‌های پرواز و داده‌های تله‌متری و اطلاعات این‌چنینی را جداگانه برای دو خلبان فراهم می‌کند. DJI دراین‌باره می‌گوید اکنون اگر ارتباط خلبانی دچار اختلال شود یا باتری یا اتصال کنترلر پهپاد از دست برود، خلبان دیگر کنترل کامل M300 RTK و تجهیزات آن را دراختیار خواهد داشت. همچنین، این ویژگی برای آموزش خلبانان جدید کاربردی خواهد بود. در این حالت، آموزش‌دهنده‌ی پرواز درصورت لزوم کنترل کامل پهپاد را در دست می‌گیرد.

 

زمانی‌که M300 RTK با سیستم دوربین Zenmuse H20 هم‌گام می‌شود، این پهپاد برای ردیابی دقیق‌تر موقعیت مکانی در مأموریت‌های هماهنگ‌شده مانند عملیات جست‌وجو و نجات و تعمیرات اساسی زیرساخت‌ها، دو روش جدید از هم‌گام‌سازی موقعیت پهپاد با اشیای مدنظر را مطرح می‌کند: اولین روش، یعنی PinPoint، به کاربران اجازه می‌دهد وسیله‌ی مدنظر را علامت‌گذاری کنند و بلافاصله داده‌های مربوط ‌به موقعیت دقیق شیء را با اپراتور دوم یا درصورت نیاز ازطریق پلتفرم FlightHub با تیم‌های مستقر روی زمین به‌اشتراک بگذارند؛ روش دوم، ردیابی هوشمند (Smart Track) است که به کاربران امکان می‌دهد درکنار هم‌گام‌سازی موقعیت لحظه‌به‌لحظه‌ی شیئی به‌صورت بی‌درنگ، سوژه‌ی در حال حرکت را حتی در فواصل بسیار زیاد به‌صورت خودکار تشخیص دهند و ردیابی کنند.

M300 RTK قادر است حداکثر سه محموله از تجهیزات را حمل کند. در این حالت، دو محموله روی پهپاد و یک محموله در بخش زیرین آن قرار می‌گیرد. تصاویر بالا مربوط ‌به پهپاد جدید DJI است و پیکربندی یک و دو و سه دوربین را برای این محصول نشان می‌دهد. ابزارهای انتقال داده‌ی دیگری نیز شامل ویژگی ضبط زنده‌ی مأموریت و AI-Spot Check و Waypoints 2.0 در M300 RTK گنجانده شده است. درادامه، توضیحات DJI درباره‌ی این سه سیستم را مشاهده می‌کنید:

سیستم ضبط زنده‌ی مأموریت برای ثبت نمونه‌ی مأموریت‌های مکانیزه به‌صورت آنی است. AI-Spot Check که داده‌های مکانی دقیقا مشابه در دفعات مختلف مأموریت را جمع‌آوری می‌کند، تا حد زیادی دقت مأموریت‌های مکانیزه را بهبود می‌بخشد. پس از هربار ضبط تصاویر ایستگاه‌های هدف در مأموریت‌های بازرسی، اپراتورها خواهند توانست سوژه‌ی مدنظر را علامت‌گذاری کنند. درطول مأموریت‌های مکانیزه‌ی پرواز بعدی، الگوریتم‌های هوش مصنوعی مقایسه‌ای بین سوژه‌ی مشخص‌شده و نمای زنده‌ی فعلی انجام می‌دهند و در همین زمینه، جهت‌گیری دوربین را به‌گونه‌ای اصلاح می‌کنند که نتایج دقیق و نامتناقضی حاصل شود. Waypoints 2.0 نیز، سیستم برنامه‌ریزی پیشرفته‌ی مأموریت است که تا ۶۵،۵۳۵ نقطه‌ را در طول مأموریت ثبت می‌کند و درهمین‌حال، از مجموعه‌ای از اقدامات پی‌درپی و پی‌لودهای شخص ثالث و موارد بیشتری از‌این‌دست پشتیبانی می‌کند.

علاوه‌بر‌این، DJI می‌گوید M300 RTK با هر باتری تا ۵۵ دقیقه می‌تواند پرواز کند. در این محصول، از داده‌های رمزگزاری‌شده‌ی AES-256 بین پهپاد و کنترلرهای متصل استفاده می‌شود. پهپاد جدید از استاندارد ضدآب IP45 پشتیبانی می‌کند و در بازه‌ی دمایی بین منفی ۲۰ درجه تا ۵۰ درجه‌ی سانتی‌گراد عملیاتی است و درنهایت، یک باتری دارد که هنگام کار در دماهای کم، خودش را گرم می‌کند.

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/2020/5/11/348413/dji-matrice-300-rtk-drone-and-zenmuse-h20-camera/



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

استفاده از سیستم‌عامل اندروید در گوشی‌ موبایل، قابلیت‌های زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، اما اگر امکان استفاده از سیستم‌عامل اندروید در تلویزیون وجود داشته باشد، خوشحال می‌شوید؟ اندروید باکس توانسته تلویزیون‌های ساده را به تلویزیون‌های هوشمند تبدیل کند. در صورتی که می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره اندروید باکس کسب کنید، با ما همراه باشید.

اندروید باکس (Android Box) چیست؟

اندروید باکس

اندروید باکس یک تی وی باکس است که با سیستم‌عامل اندروید کار می‌کند. سیستم‌عامل اندروید به‌حدی محبوب است که کاربران بسیار زیادی در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند. شما می‌توانید با اندروید باکس، به‌راحتی مشغول تماشای جدیدترین فیلم‌ها شوید و جالب آن که امکان وب‌گردی و انجام بازی‌های اندروید هم با تلویزیون، وجود دارد.

ویژگی‌های اندروید باکس

همان‌طور که گفته شد، اندروید باکس دارای ویژگی‌های بسیار زیادی بوده و ما در این بخش قصد داریم تعدادی از مهم‌ترین‌ها را به شما معرفی کنیم.

پخش آنلاین: شما می‌توانید با استفاده از اندروید باکس به شبکه‌های مختلف پخش آنلاین دسترسی داشته باشید.

تماشای زنده مسابقات ورزشی: یکی دیگر از کاربردهای اندروید باکس را می‌توان مخصوص علاقه‌مندان به دنیای ورزش دانست. استفاده از شبکه‌های آنلاین پخش مسابقات ورزشی، بسیار ارزشمند است. شما می‌توانید با تهیه یک اندروید باکس به تماشای مسابقات زنده ورزشی از طریق وب‌سایت‌های پخش آنلاین، دسترسی داشته باشید.

فیلم: در صورتی که شیفته تماشای فیلم‌های HD هستید، قطعا به یک اندروید باکس نیازمند خواهید بود. شما می‌توانید در هر زمان و مکانی به فیلم‌های جدید HD دسترسی داشته باشید.

ویژگی‌های اندروید باکس

پخش موسیقی: یکی از علاقه‌مندی‌های افراد را می‌توان پخش موسیقی دانست. شما می‌توانید جدیدترین موسیقی‌ها را به‌راحتی از طریق اندروید باکس، پخش کنید. بد نیست بدانید امکان جست‌وجوی تیتراژ یا هر کدام از موسیقی‌های دلخواه شما هم وجود دارد.

وبگردی: یکی دیگر از ویژگی‌های اندروید باکس، مرور اینترنت است. اندروید باکس به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید از طریق تلویزیون به نیازمندی‌های خود در اینترنت، دسترسی پیدا کنید. همچنین امکان مشاهده حساب کاربری شبکه‌های اجتماعی همانند لینکدین، توییتر، فیسبوک و سایر موارد هم وجود دارد.

بازی: احتمالا مهم‌ترین علاقه‌مندی شما برای داشتن یک اندروید باکس، انجام بازی است. بد نیست بدانید تعداد زیادی بازی به‌صورت انحصاری برای اندروید باکس‌ها تولید شده‌اند. توجه داشته باشید که شما می‌توانید از طریق گوگل پلی هم به جدیدترین برنامه و بازی‌ها دسترسی داشته باشید.

یک تلویزیون هوشمند، امکانات و قابلیت‌های خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و اینطور که پیدا است، اندروید باکس هم توانایی قابل قبولی در این زمینه دارد. شما می‌توانید به‌راحتی اندروید باکس را تهیه و از قابلیت‌های مهمی که به آن‌ها اشاره هم کردیم، بهره‌مند شوید.

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/2020/4/12/347239/everything-need-know-about-android-box-and-features/



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

غیرفعال کردن یا دی اکتیو کردن اینستاگرام کمتر از چند دقیقه بیشتر سررسید نمی برد اما مواردی هستی دارد که قبل از غیرفعال کردن موقتی اکانت بهتر هست این موارد را به دقت مطالعه نمایید تا مشکلی برای پیج شما در هنگام deactivate instagram account به وجود نیاید

نکات مهم غیرفعال سازی گذرا اکانت اینستاگرام
بنابر اعلام اینستاگرام، شما تنها هفته‌ای یک بار قادر به غیرفعال کردن و فعال کردن مجدد اکانت خود هستید.
با غیرفعال کردن اکانت و بیرون شدن از اکانت الی زمانی که مجدد یوزرنیم و پسورد خود را ثبت کرده و دوباره وارد اینستاگرام شوید اکانت خویش را غیرفعال کرده‌اید و هیچ فردی توانا به تماشا عکس ها و پروفایل شما نیست.
با دی اکتیو کردن اکانت پیام‌های شخصی دایرکت، پست‌ها، فالورها و … دست نخورده باقی خواهند ماند. در عین حال تجربه پرتو دیتا برخی مواقع اوقات برای افرادی که آنها را در عکس ها قبلی خویش تگ کرده‌اید با فعال کردن مجدد اکانت برای آنها نوتیفیکیشن ارسال می‌شود.
حذف گذرا اکانت اینستاگرام کاملا بدون خرده اعلام شده استدی اکتیو موقت اکانت اینستاگراماما در همان سان تجربه پرتو داده بعضی اوقات با پرکار کردن دوباره اکانت برخی کاربران دچار برخی اشکالات موقتی می‌شود.

پس از غیرفعال کردن اکانت، نام کاربری شما موقتاً به instagrammer تغییر خواهد کرد و پس از گذشت مدت زمانی (از چند دقیقه تا چند ساعت) اکانت به طور کلی به همراه کامنت‌ها و لایک‌ها موقتاً محو خواهد شد.
اگر چه اینستاگرام هیچ محدودیتی برای ورود دوباره و پرکار کردن اکانت اعلام نکرده ولی برای پرکار کردن و ورود مجدد معمولا باید چند ساعت صبر کنید و هیچ رهسپار برای پرکار کردن جز وارد شدن هستی ندارد.
برخی اوقات کاربران با سخت در غیرفعال کردن اکانت خود مواجه هستند که مربوط به شبکه اینستاگرام است و راه‌حلی به جز صبر و سپریدن دوباره کار برای این سخت هستی ندارد. این مشکل معمولا برای کاربرانی که زیاد سپریدن به این کار می‌کنند اغلب دیده می‌شود.
برای غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام هیچ راهی جز سپریدن این جستار از طریق وب‌سایت اینستاگرام هستی ندارد و غیر فعال کردن اکانت بدست خود اپلیکیشن امکان ندارد. برای مراجعه به وب‌سایت اینستاگرام می‌توانید از طریق رایانه و یا خود گوشی اقدام کنید.
نحوه دی اکتیو کردن اینستاگرام
ابتدا به لینک غیرفعال کردن زودگذر اینستاگرام بروید که در زیر پیمان دیتا شده است

https://www.instagram.com/accounts/remove/request/temporary

در صورتی که قبلا وارد اکانت خویش نشده باشید احتیاج هست که مجددا وارد اکانت اینستاگرام خود شوید

دی اکتیو کردن اینستاگرام

پس از ورود با صفحه ای مثل تصویر زیر را نگریستن خواهید کرد در غیر این چهره بر روی گزینه edit profile کلیک کرده و در انتهای صفحه گزینه Temporarily Disable my Account کلیک کنید الی تصویر ذیل را مشاهده کنید

دی اکتیو کردن اینستاگرام

پس از گزینش دلیل غیرفعال کردن , رمز عبور خود را وارد کرده و سپس روی گزینه Temporarily Disable Account کلیک نمایید مشابه تصویر زیر

غيرفعال كردن گذرا اينستاگرام

بعد از اتمام مراحل فوق , اکانت شما موقتی غیرفعال می شود دی اکتیو کردن اینستاگرام دست کم 2 ساعت موعد میبرد و به محض ورود مجدد به اینستاگرام , اکانت شما مجددا فعال خواهد شد



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به تازگی استارتاپ چینی Rokid یک عینک هوشمند ضد کرونا را تولید کرده است که به صورت زنده دمای بدن دیگران را به شما نشان می‌دهد تا بتوانید از موارد غیر عادی دوری کنید.

 

با گسترش ویروس کرونا شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی تمام تلاش خود را می‌کنند تا محصولاتی را عرضه نمایند که به کنترل این ویروس یا حداقل راحت‌تر شدن زندگی کاربران در شرایط قرنطینه منجر شود. اپل روز گذشته با انتشار نسخه‌ی بتای جدید آی او اس ۱۳، ای پی آی جدیدی معرفی کرده که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد مبتلایان به کرونا را شناسایی نموده و به دیگر کاربران اخطار دهند تا در مناطقی که آنها تردد داشته‌اند، آیا مورد مشکوکی گزارش شده است یا خیر.

حالا طبق گزارش TechCrunch، یک گروه استارتاپی در چین به نام Rokid یک عینک هوشمند ضد کرونا ساخته‌اند که کمک شایانی به شناسایی افراد مشکوک در محیط‌های بیرون از خانه می‌کند. طراحی و تولید این محصول که عینک حرارتی T1 نامیده شده است، تنها دو هفته زمان برده و تا به حال مشتریان دولتی، شرکت‌های تجاری و مدارس در چین هزار واحد از آن را خریداری کرده‌اند. به کمک این عینک کاربر می‌تواند به طور زنده دمای بدن دیگران را مشاهده کند.

سنسور مادون قرمز و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی آن، تحت مدیریت یک پردازنده‌ی کوالکام کار می‌کنند و به کاربر امکان می‌دهند که موارد مشکوک را از طریق دمای بیش از حد بدن آنها شناسایی نماید. نایب رئیس گروه Rokid می گوید که جدا از اندازه‌گیری دما به طور ثابت، عینک هوشمند ضد کرونا T1 می‌تواند در حال حرکت، از راه دور و به طور فعال حرارت را چک کند که کمکی عالی برای کاربران خواهد شد.

عینک هوشمند ضد کرونا ، جایگزین ایستگاه‌های ثابت پایش دما

عینک هوشمند ضد کرونا T1

آنها همچنین در حال کار بر روی یک ارتقای جدید هستند تا به این محصول اجازه دهند دمای بدن چهار نفر را به طور همزمان اندازه‌گیری‌کند؛ قابلیتی که به‌خصوص برای مکان‌های شلوغ نظیر فروشگاه‌های تجاری چند طبقه و فرودگاه‌ها بسیار ایده آل خواهد بود.

یکی از ادارات بزرگ در شهر هانگژو چین، ایستگاه پایش دمای ثابت خود را با عینک هوشمند تی ۱ جایگزین کرده است تا تعداد نفرات زیادی که هر روز وارد محل کار خود می‌شوند، به طور همزمان و سریع دمای بدنشان اندازه‌گیری شود. رئیس شرکت مدیریت املاک Greentown می‌گوید: با توجه به سیل محصولات جدیدی که به تازگی وارد بازار شد‌ه‌اند، به خصوص این عینک هوشمند ضد کرونا، ما باور داریم که می‌توانیم از آنها برای اندازه‌گیری دما بدون نیاز به لمس افراد استفاده کنیم. آنها بسیار موثر هستند به ویژه زمانی که با جمعیت زیادی از مردم سر و کار داریم.

عینک T1 دمای بدن ۲۰۰ نفر را در ۲ دقیقه اندازه‌گیری می‌کند

عینک هوشمند ضد کرونا T1

کمپانی سازنده مدعی است عینک تی ۱ می‌تواند دمای بدن حداکثر ۲۰۰ نفر را در فاصله حدود ۳ متری شناسایی کند و برای این کار تنها به دو دقیقه زمان نیاز دارد. این کمپانی استارتاپی یک دفتر نیز در سانفرانسیسکو دارد که در حال تلاش برای تجاری‌سازی محصول و فروش آن به شرکت‌های مجری قانون، بیمارستان‌ها و موسسات تجاری است. البته توجه داشته باشید که با وجود این که این محصول گزینه‌ی جذابی برای مبارزه با کرونا است، اما ۵۰ درصد از افرادی که تست کرونای آنها در کشور چین مثبت اعلام شده بود، نشانه‌ای مبنی بر تب نداشته‌اند.

همچنین با توجه به اتفاقات اخیر آمریکا و چین، مقامات دولتی به شدت به محصولات چینی بدبین شده و نهادهای قانونی عقیده دارند که آنها به جاسوسی از کاربران برای دولت چین می پردازند. مدیر اجرایی Rokid در کشور آمریکا به طور شفاف بیان می‌کند که هیچ‌گونه اطلاعاتی از این عینک هوشمند به فضای ابری ارسال نمی‌شود و این ماژول تنها اطلاعات را به صورت محلی بر روی خود دیوایس ذخیره می‌کند.

 منبع:

https://gadgetnews.net/433312/%d8%b9%db%8c%d9%86%da%a9-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b6%d8%af-%da%a9%d8%b1%d9%88%d9%86%d8%a7-rokid/



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

خودروهای رولزرویس جزو لوکس‌ترین و گران‌ترین خودروهای جهان هستند. اما چه چیزی باعث شده قیمت محصولات Rolls Royce این قدر بالا باشد؟

شرکت رولزرویس – Rolls Royce یکی از بزرگترین و معروف‌ترین خودروسازان بریتانیایی است که در زمینه تولید و عرضه خودروهای لوکس و گران قیمت شهرت دارد. از جمله معروف‌ترین خودروهای لاکچری Rolls Royce می‌توان به فانتوم، گوست، کولینان و ریس اشاره کرد. این برند علاوه بر تولید ماشین های لوکس، در زمینه تولید پیشرانه برای هواپیما و حتی در صنایع نظامی نیز فعالیت می‌کند.

خودروهای لوکس Rolls Royce همه چیز تمام هستند. طراحی منحصربه‌فرد، لوکس و زیبای این خودروها و تزئینات داخلی ویژه آنها چشم‌ها را به خود خیره می‌کند و در کنار این ظاهر لاکچری، توان فنی بالا و موتور پرانرژی باعث کلاس کاری بالایی شده است. این برند در ساخت خودروهای دست ساز معروف است و با شعار سواری بی نقص برای مشتریانش کار می‌کند.

اما ماشین های Rolls Royce بسیار گران قیمت هستند. به عنوان مثال، رولزرویس Phantom با شروع قیمت ۴۵۰ هزار دلار، رولزرویس Ghost با حداقل قیمت ۳۱۴ هزار دلار، رولزرویس Wraith با حداقل قیمت ۳۲۲ هزار دلار و رولزرویس Cullinan با حداقل قیمت ۳۳۰ هزار دلار به فروش می‌رسند. اما دلیل این قیمت بسیار بالا چیست و خودروهای Rolls Royce چه ویژگی‌هایی دارند که باعث شده این قدر گران باشند؟ در ادامه با یک ویدیو نگاهی به ویژگی‌های این خودروهای لوکس و منحصربه‌فرد می‌اندازیم.

 منبع:

https://gadgetnews.net/433331/%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b1%d9%88%d9%84%d8%b2%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%b3-%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa/



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

خودروهای رولزرویس جزو لوکس‌ترین و گران‌ترین خودروهای جهان هستند. اما چه چیزی باعث شده قیمت محصولات Rolls Royce این قدر بالا باشد؟

شرکت رولزرویس – Rolls Royce یکی از بزرگترین و معروف‌ترین خودروسازان بریتانیایی است که در زمینه تولید و عرضه خودروهای لوکس و گران قیمت شهرت دارد. از جمله معروف‌ترین خودروهای لاکچری Rolls Royce می‌توان به فانتوم، گوست، کولینان و ریس اشاره کرد. این برند علاوه بر تولید ماشین های لوکس، در زمینه تولید پیشرانه برای هواپیما و حتی در صنایع نظامی نیز فعالیت می‌کند.

خودروهای لوکس Rolls Royce همه چیز تمام هستند. طراحی منحصربه‌فرد، لوکس و زیبای این خودروها و تزئینات داخلی ویژه آنها چشم‌ها را به خود خیره می‌کند و در کنار این ظاهر لاکچری، توان فنی بالا و موتور پرانرژی باعث کلاس کاری بالایی شده است. این برند در ساخت خودروهای دست ساز معروف است و با شعار سواری بی نقص برای مشتریانش کار می‌کند.

اما ماشین های Rolls Royce بسیار گران قیمت هستند. به عنوان مثال، رولزرویس Phantom با شروع قیمت ۴۵۰ هزار دلار، رولزرویس Ghost با حداقل قیمت ۳۱۴ هزار دلار، رولزرویس Wraith با حداقل قیمت ۳۲۲ هزار دلار و رولزرویس Cullinan با حداقل قیمت ۳۳۰ هزار دلار به فروش می‌رسند. اما دلیل این قیمت بسیار بالا چیست و خودروهای Rolls Royce چه ویژگی‌هایی دارند که باعث شده این قدر گران باشند؟ در ادامه با یک ویدیو نگاهی به ویژگی‌های این خودروهای لوکس و منحصربه‌فرد می‌اندازیم.

 منبع:

https://gadgetnews.net/433331/%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b1%d9%88%d9%84%d8%b2%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%b3-%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa/



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اغلب خانه های امروزین در ابعاد حقیر ساخته شده اند فلذا احتمالاً نتوان در فضای منزل محدوده ای را برای پیمان دادن میز غذاخوری چوبی تاشو در نظر گرفت که در چنین مواقعی با گزینش یک میز غذاخوری تاشو شیک می توانید فضایی کوچکی را برای میز ناهار خوری در نظر بگیرید.
مدل میز غذاخوری دیواری و ناچیز جا طراحی ظریف و متفاوتی دارد؛

این مدل میز به صورت تاشو باز و بسته می شود و پس از مفتوح شدن به صورت میز ناهار خوری کاملی در می آید.

برخی از مدل میزهای ناهار خوری تاشو به صورت کشو دار نیز طراحی می شوند که می توان از کشوی میز برای پیمان دادن وسایلی نظیر قاشق و چاقو و چنگال و … بهره‌گیری کرد.

ویژگی های محصول:
با قابلیت جمع شدن پایه ها
صفحات نئوپان ملامینه با نوار لبه PVC و روکش ضد خش
پایه ها لوله مبلی با رنگ کوره ای استاتیک
ابعاد 80*80میز غذاخوری نگین 4 نفره
چیدمان داخلی منازل امروزه به صورت کاملاً حرفه ای و بهینه اتمام می شود که بتوان از کمترین جا و فضا بیشترین و بهترین بهره‌گیری را کرد. میز نهار خوری یگانه از ستون ها مهم در داخل منزل های معاصر به احصاییه می رود.
کاملا کاربردی و مفید
میز غذا خوری تاشو که به شما معرفی می کنیم میز ناهارخوری تاشو است میز غذا خوری تاشو نگین 4 نفره که کاربردهای کثرت داشته و در فضاهای گوناگون می توانید متعلق به کاربرد کنید. این میز قابلیت الی شدن را دارد.

به طوری که هر وقت به آن نیاز نداشتید پایه های آن را جمع کرده به صورت کاملاً کم جا در فضایی پیمان می دهید و دوباره هر وقت احتیاج داشتید به سراغ آن می روید.

جنس و کیفیت چوب این میز غذاخوری مناسب برای فضاهای متفاوت است حتی می توانید در فضای مفتوح منزل تان از این میز ناهار استفاده کنید .



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آنتی ویروس معمولا اولین برنامه‌ای است که کاربران روی سیستم‌عامل لپ تاپ یا کامپیوتر خود نصب می‌کنند. این برنامه‌های کاربردی از آلوده شدن کامپیوترها و نصب برنامه‌های مخرب جلوگیری می‌کنند. گه گاهی بعضی از آن‌ها برتری‌هایی نسبت به یکدیگر دارند، ولی به نظر می‌رسد همه آن‌ها یک ضعف مشترک هم داشته باشند. اکسپلویتی که در اکثر آنتی ویروس‌های پیدا می‌شود، به هکر اجازه می‌دهد با اجرای حملات «Symlink» فایل‌های کامپیوتر قربانی را پاک کند.

وب سایت «Rack911 Labs» به عنوانی یکی از مطرح‌ترین فعالان حوزه امنیت، ۲۸ آنتی ویروس معروف را آزمایش کرده و متوجه شده تمامی آن‌ها نسبت به اکسپلویت «symlink races» آسیب‌پذیر هستند. این اکسپلویت به هکر اجازه می‌دهد فایل‌های مورد نیاز آنتی ویروس و سیستم‌عامل را حذف کند و منجر به کرش کردن یا از کار افتادن آن‌ها شود.

 

حملات بر پایه «symlink» زمانی رخ می‌دهد که یک فایل آلوده در یک فایل معتبر تعبیه شود و به کمک دسترسی‌های فایل معتبر، سیستم را آلوده کند. استفاده از دسترسی‌های فایل‌های معتبر توسط فایل مخرب یک روش قدیمی است که به آن حملات «EoP» یا «ارتقای دسترسی» (Elevation of Privilege) نیز گفته می‌شود.

 

این آسیب‌پذیری در ۲۸ آنتی ویروس موجود برای تمامی پلتفرم‌ها اعم از ویندوز، مک و لینوکس وجود داشته و توسط وب سایت Rack911 Labs به سازندگان آن‌ها اطلاع‌رسانی شده است. تاکنون تعداد زیادی از آن‌ها این آسیب‌پذیری را برطرف کرده و تعدادی نیز هنوز راه‌حلی برای از بین بردن این اکسپلویت ارائه نداده‌اند. با این حال این آسیب‌پذیری به خطرناکی باقی آسیب‌پذیری‌ها نیست.

 

آنتی ویروس
 

 

هکرها برای استفاده از این اکسپلویت باید به کامپیوتر شخص دسترسی داشته باشند تا بتوانند کدهای مخرب را دانلود و حملات «symlink» را پیاده کنند. در نتیجه استفاده از این روش خود نیاز به دسترسی داشتن و هک سیستم قربانی دارد و در نتیجه به تنهایی نمی‌تواند خطری برای کاربر ایجاد کند. در هر صورت بهترین راه برای امن نگه داشتن سیستم‌عامل این است که اگر آنتی ویروس دارید، همواره آن را به آخرین نسخه آپدیت کنید.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

با گذشت نزدیک به دو ماه از رسمی شدن ورود ویروس کرونا به کشور و در شرایطی که اغلب کشورهای درگیر با ویروس کرونا نسبت به قرنطینه کامل شهرها و شهروندان اقدام کرده اند، سرانجام طرح فاصله گذاری اجتماعی در ایران ابلاغ شده است که مهمترین جزییات آن به شرح زیر است:

چطور کارت سوخت را ضدعفونی کنیم؟ [به روز رسانی] - 8 اردیبهشت

باتوجه به اینکه پمپ بنزین‌ها یکی از مکان‌های پر خطر جولان شیوع ویروس کرونا شناخته شده‌اند لازم است تا ضد عفونی کارت‌های سوخت مورد توجه قرار گیرد، مخصوصا در شرایطی که افراد عملیات سوخت گیری را به اپراتورها واگذار می‌کنند می بایست این مساله به طور جدی رعایت شود.

فاطمه کاهی - سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی - در این رابطه گفت: «تقاضای ما از مردم این است که در نحوه‌ی ضدعفونی کردن کارت سوخت دقت کافی را داشته باشند و از موادی همچون وایتکس برای ضدعفونی کردن کارت استفاده نکنند.»

وی با بیان این‌که لازم است برای ضدعفونی کردن کارت‌های سوخت از پنبه آغشته به ماده ضدعفونی کننده پایه الکلی استفاده کنند، اظهار کرد: «باید از موادی استفاده شود که میزان درصد الکل آن 65 تا 70 درصد باشد.»

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ادامه داد: «این مساله بسیار مهم است چرا که روش نادرست برای ضدعفونی کردن کارت سوخت موجب از بین رفتن آن می‌شود، لذا تقاضای ما این است که مردم به این مساله توجه ویژه داشته باشند.»

وی با بیان اینکه استفاده از پنبه آغشته به ماده ضدعفونی کننده پایه الکلی برای انجام این کار کافی است، تصریح کرد: «برای ضدعفونی کارت های سوخت از اسکاج و مایع ظرفشویی استفاده نشود چراکه این کار نیز به کارت های سوخت آسیب وارد می کند.»

مراکز شماره‌گذاری تا ساعت ۱۷ خدمات‌‌‌ ارائه می‌کنند [به روز رسانی] - 8 اردیبهشت

سردار هادیانفر اعلام کرد: «مراکز شماره‌گذاری تا ساعت 17 خدمات‌‌‌ ارائه می‌کنند. در این مراکز برای حفظ سلامتی مردم، الزامات بهداشتی به صورت جدی در مراکز شماره‌گذاری رعایت می‌شود.»

وی همچنین گفت: «لازم است مراجعین هنگام حضور در مراکز شماره‌گذاری از ماسک و دستکش استفاده کنند.»

استفاده از ماسک در مترو تهران اجباری می شود[به روز رسانی] - 6 اردیبهشت

به نوشته باشگاه خبرنگاران جوان، استفاده از ماسک در مترو تهران اجباری می شود.

علیخانی، عضو شورای شهر تهران جزئیات مصوبه شیوه نامه استفاده از مترو در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را به شرح زیر اعلام کرده است:

  • استفاده از ماسک در زمان سوار شدن به مترو برای تمامی مسافران الزامی شده است.
  • بلیت تک سفره به شکل نقدی عرضه نمی شود و تبادل پول از گیشه‌های فروش بلیت حذف شده است.
  • همچنین از ورود مسافران مشکوک به علائم ابتلا به داخل شبکه و ایستگاه‌های مترو با همکاری شرکت شهر سالم ممانعت به عمل می آید.

شروع به کار مراکز شماره‌گذاری و آموزشگاه‌های رانندگی از شنبه آینده [به روز رسانی] - 4 اردیبهشت

سردار سید کمال هادیانفر افزود: «با توجه به پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی و بازدیدهای مکرر تیم‌ها، هیأت‌ها و مسوولان پلیس راهنمایی و رانندگی در تهران و تمام استان‌ها از مراکز شماره‌گذاری و آموزشگاه‌های رانندگی و بازدید تهایی که توسط تیم‌های نظارتی پلیس راهور انجام شده، تمام مراکز شماره‌گذاری از روز شنبه 6 اردیبهشت ماه آماده ارائه خدمت به هموطنان سراسر کشور خواهند بود.»

وی اظهار داشت: برای مدیریت و پیشگیری از تجمع مقرر شد ارائه خدمت در مراکز شماره‌گذاری بر اساس پلاک زوج و فرد باشد به این شکل که در روزهای زوج فقط به خودروهای ورودی با پلاک زوج و در روزهای فرد برای خودروهای ورودی با پلاک فرد خدمات ارائه خواهد شد.»

 

 منبع:

https://digiato.com/article/2020/04/27/%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d9%81%d8%a7%d8%b5%d9%84%d9%87-%da%af%d8%b0%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%ac%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b9%db%8c-%d8%9b-%d9%85%d8%ad%d8%af%d9%88%d8%af%db%8c%d8%aa-%d8%aa%d8%b1%d8%af%d8%af/



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()