نوشته شده توسط : ساحل

مرکز تخصصی طراحی مفتخر است ، با تکیه بر کارشناسان باتجربه و آکادمیک خویش ، ارائه دهنده خدمات طراحی سایت(web design) ، سئو و بهینه سازی وب سایت (seo)، طراحی گرافیک (design) ،عکسبرداری صنعتی ،ارائه پلن های دیجیتال مارکتینگ و تاسیس فروشگاه اینترنتی (تجارت الکترونیک) در ایران و شیراز می باشد. شرکت طراحی وب سایت در شیراز امروزه طراحی تارنما فقط برنامه نویسی نیست ، طراحی سایت آمیزه ای از هنر و برنامه نویسی است که می تواند تجارت شما را متحول نماید ، البته طراحی سایت بدون در نظر گرفتن علم سئو سایت در دنیای اینترنت نمی تواند دشواری ها شما را حل نماید ، پس اگر به پیگیری موفقیت در دنیای اینترنت هستید ، طراحی سایت را به به اتفاق سئو پیگیری نمایید.

طراحی و بهینه سازی بیش از 600 پروژه تارنما فعال ، اطمینانی است که شما را به عنوان مجری خدمات وب خویش برگزیدن کنید.
مشاوره مجانی طراحی و سئو وب سایت

کارشناسان طراحی سایت و سئو برای اخطار اغلب شما عزیزان در بستگی با طراحی و تاسیس سایت خود وقت مشاوره مجانی در اختیار شما پیمان می دهند ، در چهره بیچارگی به مشاوره طراحی سایت و بهینه سازی وبسایت خود می توانید با ما در تماس باشید و یا با ایمیل infoatsirenwebdesign.ir مکاتبه نمایید.

افتخار ارائه اطلاعات علمی و روز جهان به مشتریان خود می باشد ، در مشارکت با شما با جدیدترین اطلاعات در گستره طراحی و بهینه سازی وب سایت آشنا خواهید شد و در خدمات ارائه شده به شما از بروز ترین فناوری های دنیای فناوری اطلاعات کاربرد خواهد شد. سیستم های مدیریت محتوای بکار رفته در نمونه پیشه های همگی استاندارد های لازم طراحی وب جهانی را دارا هستند ، از سایر ویژگی های بکار رفته در طراحی های رعایت اصول سئو می باشد ، طراحی طبق الگوریتم های گوگل اتمام می پذیرد لغایت وب سایت طراحی شده بعدها بتواند از طریق موتور جستجوی گوگل هم ورودی داشته و به رونق کسب و کار شما کمک نماید .
ما میتوانیم هر آنچه درذهن شماست را به حقیقت تبدیل نماییم . تنها کافیست تصورات خویش را باورداشت کنید و طعم شیرین رویایتان را با ما به دنیای راستین بیاورید.



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بسیاری از خانم‌ها وقتی به متخصص زنان مراجعه می‌کنند که باردار هستند یا با درد و مشکلات جدی مواجه شدند. این بدترین کاری است که می‌تواند سلامت و کیفیت زندگی شما را مختل کند.

 

هر خانمی از سن بلوغ تا پیری باید مرتب به پزشک زنان مراجعه کند تا از بروز مشکلات جدی و بیماری‌های خطرناک پیشگیری کند. بی‌توجهی به این کار می‌تواند عواقب خطرناکی در پی داشته باشد. اگر به سلامت خود اهمیت می‌دهید و می‌خواهید خانواده‌تان در سایه سلامت شما شاد زندگی کنند، باید به‌صورت دوره‌ای زیر نظر پزشک باشید. همچنین، می‌توانید با مشاوره آنلاین زنان دکتر ساینا از خانه یا محل کار خود با بهترین دکترهای زنان ارتباط برقرار کنید.

چرا خانم‌ها از مراجعه به پزشک زنان طفره می‌روند؟

شرم و خجالت از معاینه و صحبت‌کردن درباره مشکلات دستگاه تناسلی و پاسخ به پرسش‌های متخصص زنان ازجمله دلایلی است که بسیاری از خانم‌ها از مراجعه منظم به پزشک زنان طفره می‌روند. افزون‌براین، بسیاری از خانم‌های شاغل یا دختران جوانی که مجبور هستند مسئولیت‌های زیادی در محیط کار و منزل بپذیرند، عملا فرصت کافی برای مراجعه به پزشک زنان و انجام معاینه‌های دوره‌ای ندارند.

بسیاری از خانم‌های خانه‌دار هم برای مراجعه به مطب پزشک زنان به همراهی همسر خود وابسته هستند یا نگه‌داری از بچه‌ها و انجام کارهای بی‌شمار روزانه که برخی تصورش را هم نمی‌کنند چقدر می‌تواند زیاد و متنوع باشد، باعث می‌شود از خود و سلامت جسمی‌شان غافل شوند.

دکتر ساینا

آیا شما به‌عنوان خانم جوان و باتجربه، عواقب مراجعه‌نکردن مستمر به متخصص زنان را می‌دانید؟ خطرهایی که هرآن ممکن است زندگی شما را تهدید کنند؟ لطفا چند لحظه به آن‌ها فکر کنید، قطعا راهی برای مراجعه مستمر به متخصص زنان پیدا خواهید کرد.

دکتر ساینا سامانه مشاوره آنلاین پزشکی است که امکان دریافت مشاوره آنلاین را از متخصص زنان برایتان فراهم آورده که در زمان و مکان دلخواه، می‌توانید از خدمات تخصصی پزشکی استفاده کنید.

مراجعه‌نکردن مستمر به پزشک زنان چه عواقبی ممکن است داشته باشد؟

بسیاری از بیماری‌های خطرناک و حاد زنان مثل سرطان سینه و دهانه رحم بسیار خاموش و بدون علامت هستند و تا به مراحل حاد نرسند علائمی از خود بروز نمی‌دهند. این روزها علم پزشکی بسیار پیشرفت کرده است و شناسایی به‌موقع این بیماری‌ها می‌تواند به درمان سریع و پیشگیری از پیشرفت این بیماری‌ها کمک کند. شناسایی به‌موقع این بیماری‌ها تنها با معاینه‌ پزشک متخصص و چند آزمایش ساده امکان‌پذیر است. بدین‌ترتیب، مراجعه مستمر به متخصص زنان می‌تواند برای شما بسیار با اهمیت باشد.

علاوه‌بر‌این، عفونت و بسیاری از بیماری‌های زنان اگر به‌موقع درمان نشوند، می‌توانند سبب مشکلاتی مثل نازایی و چسبندگی رحم شوند که درمان آن‌ها مستلزم طی زمان و صرف هزینه بسیاری است. درحالی‌که اگر عفونت در همان ابتدای کار تشخیص داده شود با چند داروی ساده و درمان سرپایی برطرف می‌شود. دکتر ساینا این امکان را برای شما فراهم آورده که در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و حتی روزهای تعطیل بتوانید با پزشک متخصص زنان در تماس باشید که صلاحیت او را پیش‌تر کمیته پزشکی تأیید کرده است. همچنین ضمن ارسال مدارک پزشکی و نتایج آزمایش‌های خود به‌صورت آنلاین، نظرهای کارشناسی پزشک را دریافت کنید.

مزیت مشاوره آنلاین زنان این است که به‌صورت تلفنی و اینترنتی با متخصص در ارتباط هستید و به‌دلیل اینکه پزشک را نمی‌بینید، بدون شرم و خجالت می‌توانید وضعیت خود را برای او شرح دهید تا نظرهای تکمیلی را دریافت کنید.

دکتر ساینا

چرا مشاوره آنلاین زنان دکتر ساینا گزینه مناسبی برای همه خانم‌ها است؟

مشاوره آنلاین روش تأییدشده‌ای محسوب می‌شود که سال‌ها است در سراسر جهان استفاده می‌شود. این راهکار پزشک را در زمان و مکان دلخواهتان دردسترس قرار می‌دهد. به‌کمک مشاوره آنلاین زنان، پزشک سلامت شما را به‌صورت مستمر بررسی می‌کند و درعین‌حال، لازم نیست برای مراجعه به مطب و دریافت مشاوره مرخصی بگیرید یا وقت زیادی را در راه صرف کنید؛ بلکه فقط زمانی‌که به چکاپ‌های بالینی و انجام آزمایش‌ها نیاز دارید، به مطب متخصص زنان مراجعه خواهید کرد.

هزینه مشاوره آنلاین بسیار مقرون‌به‌صرفه است و این فرصت را به شما می‌دهد که با هر موقعیت اقتصادی به بهترین متخصصان دسترسی داشته باشید. انتخاب متخصص مجرب هم کار سختی است که با وجود کمیته پزشکی دکتر ساینا ساده شده است. سابقه کاری و مدارک تخصصی و نظام پزشکی تمامی پزشکان را کمیته پزشکی دکتر ساینا بررسی می‌کند و پس از تأیید به فهرست پزشکان اضافه می‌شوند. همچنین، رضایت کاربران درکنار عملکرد هر پزشک به‌صورت مستمر و سیستمی ارزیابی و رصد می‌شود تا مشاوره ارائه‌شده از کیفیت مناسبی برخوردار باشد.

دکتر ساینا روتین مشاوره با پزشک زنان را برایتان به تجربه‌ای ساده و دلپذیر تبدیل کرده است. شما بدون استرس و نیاز به صرف زمان و انرژی با کمترین هزینه می‌توانید وضعیت سلامت خود را با بهترین پزشکان حوزه زنان بررسی کنید. این بهترین گزینه‌ای است که با چند کلیک دراختیار شما قرار دارد.

چطور می‌توان از دکتر ساینا استفاده کرد؟

سلامت زنان پایه و اساس سلامت کل جامعه است و اگر زنانی شاداب و سلامت داشته باشیم، می‌توانیم به آینده روشن امید داشته باشیم. مراجعه مرتب و منظم به پزشک زنان یکی از کارهایی است که باید در دستورکار هر خانم ایرانی قرار گیرد. بی‌توجهی به انجام معاینات پزشکی می‌تواند عواقب خطرناکی برای شما در پی داشته باشد.

دکتر ساینا تمام امکاناتی که برای مشورت با پزشک زنان نیاز است، در بستر اینترنت دراختیارتان قرار داده است. فقط کافی است به وب‌سایت این استارتاپ به نشانی www.drsaina.com مراجعه یا اپلیکیشن اندروید دکتر ساینا را نصب کنید. پس از ایجاد نام کاربری، به‌راحتی می‌توانید پزشک دلخواه خود را انتخاب کنید. پزشک در ساعتی که مشخص کرده‌اید، تماس می‌گیرد و به پرسش‌هایتان پاسخ می‌دهد.

حتی خانم‌های بارداری که نگرانی خارج‌شدن از منزل و مراجعه به مطب پزشک را دارند، می‌توانند مشاوره‌های دوره‌ای خود را آنلاین و تلفنی انجام دهند و تنها درصورت نیاز به معاینه بالینی و انجام آزمایش‌ها به مطب پزشک مراجعه کنند. همین حالا در وب‌سایت دکتر ساینا ثبت‌نام کنید و ضمن انجام اولین مشاوره آنلاین و تلفنی زنان، از مزایای مختلفی استفاده کنید که این سامانه دراختیار شما قرار داده است.

منبع:

https://www.zoomit.ir/pr/364029-drsaina-consultation-doctor/



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اسپیس ایکس پرتاب موفق دیگری را برای پروژه اینترنت ماهواره‌ای «استارلینک» انجام داد و ۶۰ ماهواره جدید را در مدار زمین مستقر کرد.

راکت فالکن ۹ دیروز ساعت ۱۵:۵۵ به وقت ایران از مرکز فضایی کندی واقع در ایالت فلوریدا به فضا پرتاب شد و با مستقر کردن ۶۰ ماهواره جدید چهاردهمین مأموریت استارلینک را با موفقیت به اتمام رسانید. 

بوستر مرحله اول راکت فالکن ۹ مطابق برنامه‌ریزی کمتر از ده دقیقه پس از پرتاب روی کشتی خودکار Of Course I Still Love You در اقیانوس اطلس فرود آمد. این بوستر ششمین فرود را تجربه کرد و احتمالاً از آن در مأموریت های آتی استفاده خواهد شد. علاوه بر این هر دو سپر حرارتی راکت نیز توسط کشتی‌های مجهز به تورهای بزرگ مهار شدند تا از آن‌ها در پرتاب‌های آینده استفاده شود.

اسپیس ایکس تاکنون بیش از ۸۰۰ ماهواره را در مدار زمین مستقر کرده و قصد دارد به کمک آن اینترنت پرسرعت را به نقاط دورافتاده و محروم ارائه کند. این شرکت می‌خواهد حدود ۱۲ هزار ماهواره را در مدار قرار دهد.

 

 

 

اسپیس ایکس با انتشار بیانیه‌ای در مورد پیشرفت‌های پروزه استارلینک گفت: «از آنجا که شبکه استارلینک هنوز در مراحل اولیه قرار دارد، تیم استارلینک همچنان به آزمایش سیستم، جمع‌آوری اطلاعات در مورد تأخیر و تست سرعت می‌پردازد.»

اسپیس ایکس در ادامه بیانیه خود گفت که این شرکت اخیراً استارلینک را در حدود ۲۰ خانه متعلق به سرخ پوستان قبیله Hoh Tribe Reservation واقع در مناطق غربی ایالت واشنگتن که دسترسی به اینترنت در آن‌ها محدود است و یا اصلاً وجود ندارد، نصب کرده است.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/10/19/%da%86%d9%87%d8%a7%d8%b1%d8%af%d9%87%d9%85%db%8c%d9%86-%d9%be%d8%b1%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9/



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شاید بیشتر از هر چیزی در دسترس بودن ابزار مناسب برای استارت آپ ها بتواند به آن ها در مسیر رشد و گسترش کمک کند. قطعا کل ما که در زمینه تولید دانلود عکس برای طراحی وب سایت درونمایه پیشه میکنیم،اطلاع داریم که یگانه از وقت مانع ترین وسخت ترین کارها در تولید درونمایه و تارنگار نویسی به ویژه کپی رایتینگ و تولید محتوای بازرگانی تقدیر پیدا کردن تصاویر مرتبط و همین طور جذاب برای متن است . دانلود عکس مجانی امکانی است که می تواند به شما در طراحی و گرافیک که تقسیم مهمی از سوداگری آنلاین به شمار می آید کمک کند. با ما باشید تا امروز 7 سایت بی اندازه دانلود عکس رایگان را برای شما شناسایی کنیم.
نمونه طراحی بنر اینستاگرام پنتازوم را ببینید!
1- فلیکتر (Flickr.com) این سایت یگانه از مراجع دانلود عکس استوک است. تصاویر فوق العاده این سایت به چهره رایگان قابل استفاده برای کسب و کارها است.

2- فری مدیاگو (freemediagoo) بیش از 410000 عکس با کیفیت فول اچ دی قابل دانلود رایگان در این سایت و در دسته بندی های گوناگون موجود است.
3- پکسلز (Pexels) تصاویر با کیفیت بالا و قابل استفاده بازرگانی به صورت دانلود عکس است. هیچ نیازی نیست از منبع اسم ببرید! استفاده صد در صد آزاد است!

4- آنسپلش (Unsplash) هر ده روز ده عکس جدید به چهره مجانی دانلود کنید و با آن ها هر کاری که می خواهید بکنید!
5- استوک اسنپ (Stocksnap.io) عکس های با کیفیت و بدون حق کپی رایت را دانلود کنید و لذت ببرید!
این مطلب را از دست ندهید! طراحی کاتالوگ در پنتازوم

6- ایزو ریپابلیک (Isorepublic) عکس های با کیفیت برای دانلود رایگان برای کسان خلاق در این سایت موجود است!

7- پیک جامبو (picjumbo) عکس هایی صد در صد رایگان برای شغل شخصی یا سوداگری آنلاین خود دانلود کنید!

فرقی ندارد که در چه گستره کسب و کاری مشغول به کار و جنبش هستید. تصاویر قشنگ و پیوسته با حوزه شغلی شما در فضای مجازی می تواند به عنوان یک برگ برنده برای شما محسوب شود.

این فرآورده فوق العاده را از دست ندهید! بسته کسب درآمد میلیونی از منزل

به یاد داشته باشید احد از پارامتر هایی که در شبکه های اجتماعی به اخص اینستاگرام پیشنهاد می شود، به کارگیری عکس ها با کیفیت بالا برای جذب مخاطبین است.به یاد داشته باشید که امروزه بدون فضای مجازی ایجاد برند معنا ندارد. برندها نیازمند گردآوری برنامه بازاریابی اینترنتی یا همان بازاریابی دیجیتال هستند. بخشی از این کار مربوط به بازاریابی با اینستاگرام است که باید به آن توجه کنید. کسان روزانه ساعات زیادی را در شبکه های اجتماعی می گذرانند. بعد این سوژه میتواند نردبانی برای نیرومند سازی هر چه اغلب برند شما باشد. در این بین با پروا به این که گرافیک زبان گویای وب است، استفاده از تصاویر قشنگ به شما واقعا کمک می کند!



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

گربه‌ها به آهسته پلک زدن واکنش مثبتی نشان می‌دهند. این فرایند می‌تواند به بهبود رابطه‌ی انسان و گربه کمک کند.

 گربه‌ها از دیدگاه عموم به‌ویژه در مقایسه با سگ‌ها، موجوداتی غیر صمیمی به ‌نظر می‌رسند؛ اما اگر چنین تصوری دارید شاید روش اشتباهی برای ارتباط با گربه‌ها در پیش گرفته‌اید. طبق پژوهشی جدید برقراری ارتباط دوستانه با گربه‌ها کار دشواری نیست. تنها باید کمی بیشتر به آن‌ها لبخند بزنید.

منظور از لبخند، خندیدن به شیوه‌ی انسان‌ها یا نمایش دندان‌ها نیست، بلکه باید با تنگ کردن چشم‌های خود و آهسته پلک زدن، به شیوه‌ی گربه‌ها بخندید. دانشمندان با بررسی روابط انسان و گربه، متوجه شدند پلک زدن آهسته باعث نزدیک‌تر شدن گربه‌ها به انسان‌ها و استقبال آن‌ها می‌شود. به گفته‌ی کارن مک کاب، روانشناس دانشگاه ساسکس بریتانیا:

به‌عنوان شخصی که هم به مطالعه‌ی رفتار گربه‌ها می‌پردازد و هم صاحب یک گربه است، می‌گویم پلک زدن آهسته یکی از بهترین روش‌ها برای تعامل انسان و گربه است. بسیاری از افرادی که گربه دارند معمولا این رفتار را زیاد می‌بینند؛ اما حالا با شواهدی به درستی آن پی بردیم.

اگر زمانی را با گربه‌ها گذرانده باشید حتما متوجه حالت چهره‌‌ی آن‌ها با چشمان نیمه باز شده‌اید. در این حالت گربه‌ها به آهستگی پلک می‌زنند. این رفتار مشابه لبخند زدن انسان و تنگ کردن چشم‌ها است. معمولا گربه‌ها در حالت استراحت چنین رفتاری از خود نشان می‌دهند؛ به این حالت لبخند گربه‌ای گفته می‌شود. طبق شواهد به دست‌آمده از نگه‌دارندگان گربه‌ها، انسان می‌تواند برای برقراری ارتباط با گربه‌ها و نشان دادن رفتار دوستانه‌ی خود، حالت آهسته پلک زدن را تقلید کند. به‌دنبال این فرضیه، تیمی از روانشناسان دو آزمایش برای بررسی تفاوت رفتار گربه‌ها در حالت آهسته پلک زدن انجام دادند.

در آزمایش اول، شرکت‌کنندگان ۱۴ خانوار برای ۲۱ گربه‌ی خود به آهستگی پلک زدند. طبق این آزمایش شرکت‌کنندگان باید پس از مستقر شدن گربه و آرام گرفتن آن در گوشه‌ای از محیط خانه، وقتی گربه به آن‌ها نگاه می‌کند به آهستگی پلک بزنند. دوربین‌ها چهره‌ی شرکت‌کننده و چهره‌ی گربه را ثبت کردند و نتایج با گروه دیگری که به سمت گربه‌های خود پلک نزده بودند، مقایسه شدند.

طبق نتایج، اگر شخصی به سمت گربه‌ی خود به آهستگی پلک بزند، احتمال واکنش گربه بیشتر خواهد بود. در دومین آزمایش، ۲۴ گربه از هشت خانوار شرکت داده شدند. این بار پژوهشگرها که هیچ تماس قبلی با گربه‌ها نداشتند، آزمایش فوق را تکرار کردند. همچنین واکنش گربه‌ها در حالت بدون پلک زدن و خیره شدن مستقیم ثبت شد.

پژوهشگرها فرایند آهسته پلک زدن را برای گروه دوم تکرار کردند و علاوه بر آن دست خود را به سمت گربه‌ها دراز کردند. طبق نتایج، گربه‌ها نه‌تنها با پلک زدن به آن‌ها واکنش نشان دادند بلکه تمایلشان برای نزدیک شدن به دست مخاطب هم افزایش یافت. به گفته‌ی مک کامب:

این پژوهش اولین بررسی آزمایشگاهی نقش آهسته پلک زدن در رابطه‌ی انسان با گربه است. می‌توانید این فرایند را برای گربه‌ی خانگی یا گربه‌‌ای که در خیابان می‌بینید اجرا کنید. این فرایند روشی عالی برای بهبود رابطه با گربه‌ها است. سعی کنید چشم‌های خود را تنگ کنید و به آرامی لبخند بزنید. گربه‌ها هم به همین شیوه واکنش نشان می‌دهند و گویی نوعی گفت‌وگو را آغاز می‌کنید.

سگ‌ها نسبت به گربه‌ها برون‌گراتر عمل می‌کنند؛ اما برای گربه‌دوستان این مسئله جای شگفتی نیست. برای مثال گربه‌ها با انسان‌هایی مهربان هستند که پذیرای آن‌ها هستند پس اگر گربه‌ای با شما غیردوستانه برخورد کرد، این مشکل شما است نه گربه. به همین ترتیب گربه‌ها معمولا رفتار انسان‌های همنشین خود را منعکس می‌کنند. گربه‌ها همچنین می‌توانند اسامی خود را تشخیص دهند (اگرچه اغلب موارد آن‌ را نادیده می‌گیرند) و روابط آن‌ها با انسان به‌طور شگفت‌انگیزی عمیق است.

 

به سختی می‌توان به ‌علت پلک زدن آهسته‌ی گربه‌ها در مواجهه با انسان پی برد. شاید این رفتار به‌معنی حسن نیت آن‌ها باشد؛ زیرا طبق برخی تصورات گربه‌ها نگاه خیره را تهدیدآمیز تلقی می‌کنند. در هر صورت بهبود روابط با این موجودات جذاب می‌تواند راه خوبی برای بهبود سلامت روان آن‌ها حداقل در محیط خانه باشد. به گفته‌ی تاسمین هومفری روانشناس دانشگاه ساسکس:

درک روش‌های مثبت تعامل انسان و گربه می‌تواند به بهبود درک عمومی گربه‌ها کمک کند، رفاه آن‌ها را بهبود دهد و نکات بیشتری را از قابلیت‌های اجتماعی شناختی این گونه‌ها آشکار کند. از یافته‌ها می‌توان برای ارزیابی رفاه گربه‌ها در محیط‌های مختلفی مثل پناهگاه‌ها استفاده کرد.

منبع:

https://www.zoomit.ir/scientific/363719-slow-blinking-improve-cats-interaction/



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آشفتگی بازار خودرو از مشخصات مهم سالهای اخیر است که بی‌ارتباط با وضعیت تولید شرکت‌های خودروساز نیست. نوسانات نرخ ارز در سه ماهه پایانی سال ٩٦، خروج آمریکا از برجام و وعده بازگشت تحریم‌ها در اردیبهشت ٩٧، به کاهش تحرک در خطوط تولید خودروسازان انجامید تا آنجا که تعداد خودروهای تولیدی در سال گذشته در مقایسه با سال ٩٦ کاهش قابل توجهی یافت.

 

فروش فوری ایران خودرو
 

 

طرح جدید فروش فوری محصولات ایران خودرو - 22 مهر 99 [به روز رسانی]

بدینوسیله به اطلاع كلیه مشتریان محترم و نمایندگی‌های مجاز می‌رساند شركت ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار خودرو مرحله پنجم طرح فروش فوق العاده محصولات خود را اجرا خواهد نمود. متقاضیانی كه درطرح‌های قبلی ثبت نام و واريز وجه نداشته‌اند می‌توانند در این طرح با شرایط ذیل با دریافت كد كاربری و كلمه عبور ثبت نام نمایند.
در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحویل خودروها حداكثر 3 ماهه خواهد بود.
تاریخ و نحوه ثبت نام:
این فروش فوق العاده از روز سه شنبه مورخ 22-07-99 شروع و تا روز پنجشنبه مورخ 24-07-99 ادامه خواهد داشت. حداكثر 3 روز كاری پس از پایان ثبت نام، قرعه كشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گرديد.
فرآیند ثبت نام:
مرحله اول: متقاضی، با وارد نمودن كد كاربری و كلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می‌شود و خودرو را انتخاب می‌نمايد.
مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌گردد.
مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامك اعلام خواهد شد.
نكته1: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی كان لم یكن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می‌گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.
نكته2: قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود و شرایط اخذ چك برای خرید محصولات شركت ایران خودرو در این طرح حذف گردیده است.
شرایط عمومی بخشنامه:
1 .به هر كد ملی فقط یك دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

2 .متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) است.

3 .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شركت‌های ایران خودرو و سایپا 48 ماه است.

4 .امكان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وكالتى مطابق با مصوبات كمیته خودرو وجود ندارد.

5 .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نمايد و لازم است از كارت‌های بانكی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

6 .ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

7 .كد نمایندگی كه در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می‌گردد،می‌بایست با آدرس و كد پستی متقاضی در یك استان باشد.

8 .انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه كشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

9 .گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحويل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دريافت سرویس اولیه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی كاركرد حداقل 1،000 كیلومتری خودرو نيز الزامی است.

10 .سند و فاكتور فروش خودرو تا پایان مدت سك ساله رهن، نزد شركت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فك رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

نكته1 :برای متقاضی دارای پلاك فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) امكان ثبت نام میسر نخواهد بود.
نكته2 :كسانی كه فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاك انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن كان لم یكن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبت نام دركلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شركت ایران خودرو را نخواهند داشت .
نكته3 :در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.
زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت 11 روز سه شنبه مورخ 99/07/22 است.

 

 

 

قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو به پایان رسید + آمار [به روز رسانی] - مهر 99

قرعه کشی چهارمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، امروز 19 مهرماه با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر برگزار شد.

با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام، قرعه کشی چهارمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، امروز ۱۹ مهرماه با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر برگزار شد.

در مرحله چهارم فروش فوق العاده ایران خودرو، ۳ محصول وانت آریسان، رانا پلاس و سورن پلاس عرضه شده است.

پس از تایید فرآیند قرعه کشی توسط نهاد‌های ناظر، مشخصات افراد پذیرفته شده، در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو قرار خواهد گرفت. همچنین اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک به برگزیدگان نیز صورت خواهد گرفت.

مشتریان منتخب در این طرح تا ۵ روز فرصت خواهند داشت تا با واریز وجه خودرو، نسبت به ثبت نام قطعی در این طرح اقدام کنند. در صورت اتمام این مهلت و عدم واریز وجه نفرات با فهرست ذخیره‌ها جایگزین خواهند شد.

آمار قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو مرحله چهارم:

  • وانت آریسان (تعداد افراد ثبت نامی: 65،796 نفر)
  • رانا پلاس (تعداد افراد ثبت نامی:  650،137 نفر)
  • سورن پلاس (تعداد افراد ثبت نامی:  1،366،585 نفر)

(مجموع ثبت نام کنندگان: 2092518 نفر / ظرفیت کل: 8000 دستگاه خودرو)

طرح جدید‌ فروش فوق‌العاده ایران خودرو - مهر 99 [به روز رسانی]

بدينوسيله به اطلاع كليه مشتريان محترم و نمایندگی‌های مجاز می‌ر ساند شركت ايران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار خودرو مرحله چهارم طرح فروش فوق العاده محصولات خود را اجرا خواهد نمود. متقاضیانی كه درطرح‌های قبلی ثبت نام و واریز وجه نداشته‌اند می‌توانند در این طرح با شرایط ذیل با دريافت كد كاربری و كلمه عبور ثبت نام نمایند.

در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحويل خودروها حداكثر 3 ماهه خواهد بود.

تاریخ و نحوه ثبت نام:

این طرح فروش از روز دوشنبه مورخ 14-07-99 شروع و تا روز چهارشنبه مورخ 16-07-99 ادامه خواهد داشت. حداكثر 3 روز كاری پس از پایان ثبت نام،قرعه كشي برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گرديد.

فرآیند ثبت نام:

مرحله اول: متقاضی، با وارد نمودن كد كاربری و كلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می شود و خودرو را انتخاب می نمايد.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامك اعلام خواهد شد.

نكته1: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرايط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی كان لم یكن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ايشان مسترد می‌گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.

نكته2: قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود و شرایط اخذ چك برای خرید محصولات شركت ایران خودرو در این طرح حذف گرديده است.

شرایط عمومی بخشنامه:

1 .به هر كد ملی فقط یك دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

2 .متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهينامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) است.

3 .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شركت‌های ایران خودرو و سایپا 48 ماه است.

4 .امكان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وكالتى مطابق با مصوبات كمیته خودرو وجود ندارد.

5 .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از كارت‌های بانكی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

6 .ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

7 .كد نمایندگی كه در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می‌گردد، می‌بایست با آدرس و كد پستی متقاضی در یك استان باشد.

8 .انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه كشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

9 .گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحويل در صورت عدم مراجعه به نمايندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی كاركرد حداقل 1000 كیلومتری خودرو نیز الزامی است.

10 .سند و فاكتور فروش خودرو تا پایان مدت یك ساله رهن، نزد شركت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فك رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

نكته1 :برای متقاضی دارای پلاك فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) امكان ثبت نام ميسر نخواهد بود.

نكته2 :كسانی كه فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاك انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن كان لم یكن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبت نام در كلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شركت ایران خودرو را نخواهند داشت .

نكته3 :در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

زمان فعال سازی این بخشنامه بر روی سایت روز دوشنبه مورخ 99/07/14 است.

 

 

 

اعلام قیمت برخی از محصولات ایران خودرو ویژه 3 ماهه سوم سال 99 [به روز رسانی] - مهر 99

قیمت برخی از محصولات ایران خودرو ویژه سه ماهه سوم سال 99 منتشر گردید.

دعوتنامه تسویه حساب برای مشتریانی که قبلا محصولات ایران خودرو را با موعد تحويل مهر ٩٩ ثبت نام كرده بودند، صادرگرديد و برهمین اساس قیمت 3 ماهه سوم سال 99 محصولات این شرکت مشخص شد.

قیمت‌های درج شده ویژه تسویه حساب مشتریان بوده و ممکن است در فروش فوق‌العاده های آتی (فروش فوری)، قیمت های متفاوتی از سوی شرکت اعمال شود.

 

 

 

کسانی که در قرعه کشی خرید خودرو برنده نشوند، 5 روزه به پولشان می‌رسند - مهر 99  [به روز رسانی]

سهیل معمارباشی، مدیر‌کل صنایع حمل‌ و نقل وزارت صمت گفت:

طبق مصوبه جدید کمیته خودرو، متقاضیان حضور در قرعه کشی خرید خودرو از ایران خودرو و سایپا باید در زمان ثبت نام ۱۰ درصد از مبلغ خودرو را به یک حساب واسط واریز کنند. متقاضیان خرید خودرو از شرکت‌های خودروساز باید در زمان ثبت نام، ۱۰ درصد مبلغ خودرو را به حسابی واسط که در اطلاعیه فروش خودروسازان معرفی خواهد شد، واریز کنند.

مهلت ثبت نام در طرح‌های فروش خودروسازان ۳ روز تعیین شده است. قرعه کشی در روز چهارم انجام خواهد شد و همان روز یا فردای آن روز اسامی برندگان به بانک‌ها اعلام می‌شود. به این ترتیب مشخص می‌شود که وجوه واریزی چه افرادی باید بلوکه بماند. کل این فرآیند طی ۴ تا ۵ روز صورت می‌گیرد و به این ترتیب وجه پرداختی افرادی که در قرعه کشی برنده نشده باشند، طی ۴ یا ۵ روز آزاد خواهد شد.

شرایط پلاک فعال برای خانوار در ثبت‌نام فروش فوق‌العاده برداشته شد - شهریور 99 [به روز رسانی]

مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صمت:

تا پایان سال هر 2 هفته یک بار، طرح واگذاری حدود 152 هزار خودرو را برگزار می‌کنیم و 10 درصد قیمت رسمی خودرو در هنگام ثبت نام دریافت خواهد شد.

در حال حاضر فقط موضوع پلاک فعال شخص متقاضی مطرح است و شخص متقاضی ثبت نام نباید پلاک فعال داشته باشد.

16 هزار نفر از برندگان محصولات ایران‌خودرو مشخص شدند - شهریور 99 [به روز رسانی]

مراسم قرعه‌کشی سومین طرح فروش فوق‌العاده پنج محصول ایران‌خودرو با حضور نمایندگان نهادهای ناظر در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش برگزار شد.

در این طرح که پنج محصول پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶ تیپ پنج، پژو ۲۰۶ اس دی، پارس با موتور ایکس یو ۷ و سمند ال‌ایکس با موتور ایکس یو ۷ عرضه شده، بیش از دو میلیون و پانصد هزار متقاضی اقدام به پیش ثبت‌نام کرده‌اند.

از این تعداد، ۱۶ هزار نفر براساس ظرفیت هر خودرو، برای ثبت‌نام قطعی و با روش قرعه‌کشی انتخاب شدند. ۵۰ درصد نیز بعنوان افراد ذخیره در نظر گرفته شده‌اند.

اسامی نفرات برگزیده پس از تایید نهادهای ناظر، در اسرع وقت اعلام خواهد شد.

همچنین نتایج از طریق پیامک به برگزیدگان اعلام خواهد شد. پذیرفته‌شدگان تا پنج‌شنبه این هفته ۲۷ شهریورماه مهلت خواهند داشت تا نسبت به پرداخت وجه کامل خودرو اقدام کنند، در صورت عدم واریز، نسبت به جایگزینی افراد از لیست ذخیره اقدام خواهد شد.

گفتنی است، طبق تصویب وزارت صمت، در نیمه دوم امسال، ۱۱۰ هزار دستگاه از محصولات ایران‌خودرو از طریق فروش فوق‌العاده و با موعد تحویل حداکثر سه ماهه به بازار عرضه خواهد شد. افزون بر این، برنامه ‌های پیش فروش محصولات با موعد تحویل یک سال و بیشتر از یک سال نیز ادامه خواهد داشت.

منبع:

https://digiato.com/article/1061091



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آیا می دانید که بدون پول هم می توانید کسب و کاری را آغاز کنید؟ آیا به دلیل نگرانی از نداشتن پول، توانا به پیگیری کردن رویایتان در مقوله ایجاد اشتغال نیستید؟
آیا ایده کسب و کار احسان در راز دارید و یا فرصت مناسبی را برای راه اندازی کسب و کار بدون سرمایه اولیه پیش درآمد کسب و کار می شناسید اما به علت نداشتن سرمایه از شروع کار بازمانده اید؟ در این صورت خواندن این نوشتار که در آن راز آغاز سوداگری بدون هیچ پولی را تعلیم می دهم برای شما سودمند خواهد بود.
بیشتر افراد خواهان تاسیس یک سوداگری هستند ولی بدبختانه شوربختانه سرمایه ای از خویش ندارند. در حقیقت، سوال بسیار رایجی که مردم در وبسایت ها به دنبال پاسخ آن می گردند این است:
چطور می توانم یک کسب و کار را بدون داشتن پول مسیر بیاندازم.
ااگر شما نیز جزء کسانی هستید که در وبسایت ها به پیگیری استجابت این سوال می گردید، الان صفحه مناسبی را مطالعه می کنید. پس از احضار این مطلب شما پاسخ سوالتان را به خوبی درک خواهید کرد و از این بابت دلشاد خواهید شد.
در طول سال هایی که به عنوان کارآفرین فعالیت کرده ام کسان زیادی را دیده ام که آرزوها ی بزرگ و ایده های سوداگری احسان داشته اند ولی با یک مشکل مشترک روبرو بودند و آن "نداشتن سرمایه" بود.
در درستی سرمایه یگانه از بزرگ ترین چالش های شروع کار یک سوداگری هست و خواهد بود. به همین انگیزه است که کارآفرینان دائم به تعقیب افزایش سرمایه هستند. اگر نگاهی به زندگی کارآفرینان بیاندازیم متوجه تلاش و مبارزه همیشگی آنها برای جذب و حفاظت جریان پول خواهیم شد.
اما باید این نکته را نیز خاطر نشانه کنم که در حال آماده مشکل افزایش سرمایه، توجیه احسان برای عدم راه اندازی یک سوداگری نیست. با پیشرفت های پسین در تکنولوژی، اقدام به راه اندازی یک سوداگری راحت تر اما رقابتی تر شده است.
اکنون شما چطور یک سوداگری را بدون داشتن هیچ پول و سرمایه ای تاسیس می کنید؟ استجابت هایتان را در ادامه خواهید یافت. اما قبل متعلق به باید بدانید دو استراتژی پایه برای آغاز یک سوداگری بدون داشتن پول وجود دارد:
دو راهبرد برای نخست به کار یک سوداگری بدون پول
• پرداخت ها را الی پیش از کسب درآمد به دیرکرد بیاندازید.
• لغایت زمانی که بتوانید پولی بابت استخدام یک کارآزموده بپردازید،تمام کارها را خودتان سپریدن دهید. انجام پیشه به انفرادی وقت زیادی از شما می گیرد اما بدون هیج سرمایه کار پیش خواهد رفت.
با پروا به چیزهایی که گفته شد اکنون به تعدادی فن برای شروع کسب و کار بدون پول خواهیم پرداخت.
چرا شما باید از کسب و کار حقیر شروع کنید؟
من به این انگیزه به نوشتن این نوشتار علاقمند شدم که در میانی جوانان مشتاق به ایجاد اشتغال جملاتی از این قبیل شنیدم:
• می خواهم یک کسب و کار بزرگ را راه اندازی کنم.
• می خواهم ثروتمند شوم.
• من یک ایده چند میلیون دلاری در ذهن دارم
من شخصا فرد جاه طلبی هستم و مخالف داشتن چنین آرزوهای دور و درازی نیستم؛ ولی عقیده دارم هرکسی باید هزینه آرزوهایش را با کوشش هایش بپردازد. بسیاری از کسان آرزو دارند آینده ای مانند بیل گیتس،وارن بوفه،الیکو دنگوت،مارک زاگربگ و یا سام والتون داشته باشند اما به عقیده نمی رسد شبیه این افراد سعی کرده باشند.
"من زنی از کشتزار ای در جنوب بودم. به من شغل رخت شویی پیشنهاد شد و بعد متعلق به به یک آشپز ترفیع یافتم. و پس از آن نیز توانستم سوداگری خودم را تاسیس کنم و الان کارخانه ام را در زمینی که مالک آن هستن بنا کرده ام." بانو واکر
به همین انگیزه است که من در تارنگار خویش بخشی را به "درس هایی از کارآفرینان موفق" اختصاص دیتا ام. به این انگیزه این بخش را به کارآفرینان نوپا توصیه می کنم که بدانند در چه جایگاهی پیمان دارند و وانگهی از اشتباهات این کارآفرینان موفق نیز آموزه بگیرند.
"افکار کبیر را دوست دارم، اگر می خواهید در هر گویه ای اندیشه کنید افکار بلندی درمورد آن داشته باشید." دونالد ترامپ
داشتن افکار کبیر خوب است، اما درستی این است که آیا شما حاضر پرداخت خرج آن هستید یا خیر؟ اگر استجابت شما مثبت است پس باید آماده باشید از پیشه کوچکی شروع کنید. بسیاری از کارآفرینان جوان از تاسیس یک کسب و کار در پیمانه کوچک بیزارند و به همین انگیزه آنها مدت زیاد طولانی را چشم براه می همانند الی چه بسا مثلا یک سرمایه یک میلیون دلاری به دست آورند. چیزی که این افراد هرگز نمی دانند این است که برای داشتن یک کسب و کار بزرگ باید در مقیاس کوچک آغاز به شغل کرد.
"اگر میخواهید به بالاترین نقطه برسید از زیر ترین سطح آغاز کنید." سیروس
حقیقت دیگری که درباره چشمداشت برای سرمایه میلیون دلاری هستی دارد این است که ممکن است هیچ و قت یک سرمایه گذار میلیون دلاری به دست شما نرسد، اگر هم سرمایه گذاری چنین سرمایه ای داشته باشد به علت اینکه شما مهارت ها،تجربه و توانایی لازم را برای گردانیدن سوداگری را ندارید این پول را به شما نخواهد سپرد.
راه حل چیست؟ پیشنهاد من به کارآفرینان جوانی که ایده هایی در گویه سوداگری دارند این است که با سوداگری کوچک آغاز کنند و از این طریق وارد فرآیند سوداگری شوند.
"کوچک شروع کنید و کبیر بیاندیشید." بابای پولدار
چهار علت برای شروع کسب و کار در مقیاس کوچک
الف. بیشتر کارآفرینان جوان تجربه ای در گویه سوداگری ندارند. آنها پیش از این با چالش های قبل رو در ککسب و شغل روبرو نبوده اند و نمی دانند چطور می طاقت آنها را حل کرد. در صورتی که تجربه و صلاحیت احتمالا مهم ترین ویژگی هایی هستند که سرمایه گذاران از یک کارآفرین انتظار داشتن آن ها را دارند. وقتی سوداگری کوچکی را اداره می کنید تجربه هایی کسب خواهید کرد و چیرگی هایتان در مقوله کسب و کار ارتقا خوهد یافت.
به کارآفرینان نوپا کار در کسب و کارهای کوچک را توصیه می دهم، زیرا این کسب و کارها برای آنها مشابه مدرسه کسب و کار است و گویه ای برای یادگیری برای آنها فراهم می کند و همینطور اگر مرتکب اشتباهی هم شوند این اشتباه در سوداگری کوچک سریع تر حل خواهد شد.
در این گونه کسب و کارها پیامدهای تصمیمات اخذ شده برای یک مدیر سریع تر قابل دیدن خواهند بود و کارآفرین روابط بین متغیرها موثر در موفقیت را به نحو بهتری درک خواهد کرد.
ب. اگر با کسب و کار کوچک آغاز کنید، با چالش هایی از قبیل یافتن مشتری های جدید و مدیریت سوداگری به چهره یک واحد منسجم روبرو خواهید شد و برای بحران های کسب و کارهای بزرگ آماده خواهید شد.7
ج. بحران های در کسب و کار وجود دارند که پیش از این به آنها فکر نکرده اید. زمانی که کارآفرین با تواضع تمام یک کسب و کار حقیر را نخست می کند درخواهد یافت که سوداگری چیزی فراتر از پیدا کردن مشتریان و داشتن فروش خوب است. او در زمان اداره کسب و کار کوچک خود خواهد فهمید که کسب و کار مانند یک بازی با انسانهاست؛ و این مستلزم داشتن مهارت مدیریت کسان است.
د. اگر شما بتوانید رشد 35-45% به صورت سالیانه داشته باشید، اعتماد سرمایه گذاران به شما جلب خواهد شد. و به این نتیجه می رسند که اگر کمی اغلب از کار شما حمایت کنند تفاوت بیشتری در هوده حاصل خواهد شد. راستی این است که اگر شما بتوانید با اعتماد به نفس، سوداگری کوچکی را با نزخ رشد ثابتی مدیریت کنید پس در آینده از عهده کسب و کارهای بزرگ تر نیز برخواهید آمد.
کارآفرینان بسیاری را دیده ام که از کسب و کارهای کوچک آغاز کرده اند و به موفقیت هم دریافتی اند ولی تمایلی به آغاز سوداگری در سطوح بالاتر نداشته اند. آنها به همین سوداگری بسنده کرده اند. فلذا به شما که هدف تاسیس یک سوداگری حقیر را دارید توصیه می کنیم که چنین اشتباهی مرتکب نشوید و کوچک نمانید.
" هیچ اشکالی ندارد که از سوداگری حقیر شروع کنید،اما حقیر ماندن خطرناک خواهد بود." رابرت کیوساکی
"ثابت ماندن ساده ولی تغییر کردن دشوار است. اغلب افراد تصمیم می گیرند برای تمام عمر تغییر ناپذیر بمانند." بابای پولدار
مهم نیست کسب و کار شما چقدر کوچک باشد؛آن را راه اندازی کنید. چشم براه زمان مناسب نباشید چون زمان مناسب هیچ گاه نخواهد رسید.ممکن است اشتباهاتی هم مرتکب شوید و تجاربی هم به دست بیاورید پس نباید عقب نشینی کنید. دستمزد های پروسه کارآفرینی به کسانی خواهد رسید که الی خاتمه ایستادگی کرده اند. برای شما آرزوی موفقیت دارم.
ادامه دارد.....
قسمت دوم
چگونه بدون هیچ پولی کسب و کاری را تاسیس کنیم
1. طرز فکرتان را عوض کنید
اولین قدم برای تاسیس سوداگری بدون پول، عوض کردن طرز اندیشه است. بیشتر کسان ایمان ندارند که می شود کسب و کاری را بدون پول آغاز کرد. آنها اعتقاد دارند که برای تاسیس یک سوداگری میلیون ها دلار پول لازم است، ولی یک کارآفرین خلاق،نوآور و مصمم می داند که شما حتی اگر هیچ پولی هم نداشته باشید می توانید رویاهایتان را پیگیری کنید.
سه کلید برای تاسیس سوداگری وجود دارد. نخستین کلید ایده،دومی کسان و سومی پول است. ولی به ندرت در پیش درآمد کسب و کار هر سه این ها موجودند. به عنوان کارآفرین،این وظیفه شماست که یکتا از این کلیدها را پیدا کرده و سفر را آغاز کنید. بقیه کلید ها را در پیوستگی گذرگاه خواهید یافت، اگرچه شدنی است این کار چندین سنه درازا بکشد- رابرت کیوساکی
جوهر سخن نقل شده در بالا این است که شما حتی اگر حتی یک ایده هم داشته باشید می توانید کسب و کاری را شروع کنید. به هر حال اگر می خواهید در ماموریتتان پیروز شوید باید این درستی که بدون پول هم می شود آغازگر بود را بپذیرید.
2. نقاط قوت خود را معرفی کنید
اکنون که سه کلید آغاز سوداگری را شناختید، سوال اینجاست که شما کدام قسمت پازل را در برگزیدن دارید؟ پول دارید؟ایده یا افراد؟ اگر هر کدام از این ها را دارید این برای شما یک نقطه قوت محسوب می شود و مقوله خوبی برای آغاز خواهد بود.
ممکن است از نظر شما چنین چیزی غیر راستین یا غیرعملی به عقیده برسد، ولی حقیقت دارد. من افراد زیادی را دیده ام که پول دارند ولی نمی دانند با آن چه کنند. و سوالاتی از این قبیل میپرسند:
• من 50.000 دلار پول دارم؛ به عقیده شما چه کسب و کاری را آغاز کنم؟
• پول هایم را کجا سرمایه گذاری کنم؟
در طرف دیگر این معادله افرادی با ایده های هوشمندانه سوداگری قرار دارند که سرمایه ای برای شروع کسب و کارشان ندارند. بعد شما می توانید با یکاز این کلیدها آغاز کنید و بقیه را طی راه بیابید.
3. یک ایده کسب و کار را گسترش دهید.
گام بعدی برای آغاز سوداگری بدون داشتن پول، توسعه یک ایدۀ خوب سوداگری است. ایده کسب و کار پیشنهادی شما باید نیازی را برآورده یا مشکلی را حل کند. ایده شما باید آنقدر خوب باشد که علاقه هر کسی که آن را می استراق سمع را برانگیزاند و همچنین باید پتانسیل سود زیادی نیز داشته باشد.
4. طرح کسب و کارتان را بنویسید.
از آنجا که این نوشتار درباره چگونگی آغاز کسب و کار بدون پول می باشد، فرض من این است که شما فردی هستید که ایدل کسب و کار را دارد ولی پولی برای سرمایه گذاری روی آن ندارد. اگر هنوز به پیگیری ایده یا فرصت سوداگری هستید که ارزش سعی کردن داشته باشد بعد گرد را پیدا کنید چون این ایده می تواند وسیله شما برای رسیدن به پول باشد.
و اگر ایده ای دارید و می دانید چه کاری می خواهید انجام دهید، پس باید آن را به صورت مکتوب درآورید. یک طرح کسب و کار سند مکتوبی دربرگیرنده اهداف، ایده کسب و کار و فایده مورد چشمداشت است. سندی است که به سرمایه گذار می گوید شما روی این طرح پیشه کرده و وقت صرف کرده اید و اکنون آماده اید گام بعدی را بردارید. اگر ایده ای دارید و نه پولی دارید و نه طرح کسب و کاری، پس احتمالا ذهن شما هنوز برای کارآفرین بودن آماده نیست.
5. چه مهارت هایی دارید؟
خوب، می دانم که شما این مقاله را برای این مطالعه می کنید که سرمایه ای برای به ثمر رسیدن ایده خود ندارید اما مطمئنا شما توانایی های خاصی نیز با خویش دارید. چه چیرگی هایی در گویه کسب و کار دارید؟
بسیار خوب؛ احتمالاً این نخستین تجربه شما در زمینه سوداگری است و تخصص خاصی ندارید. چه مهارت های فنی در گویه کسب و کارتاد دارید؟ این ها رایج ترین سوالاتی است که سرمایه گذاران از شما خواهند پرسید.
آیا حاضرید رایگان پیشه کنید؟
بیشتر افراد آرزو دارند معاش ثروتمند شوند. آنها با این امید که یک شبه پولدار شوند کسب و کارشان را شروع می کنند. من شخصا مخالف داشتن اهداف بزرگ و تفکر بلند پروازانه نیستم ولی شما باید بدانید اهداف بزرگ از کناره هم قرار اخذ اهداف حقیر به دست می آید. فلذا شما باید از پیمانه کوچک آغاز کنید و علی الخصوص وقتی پولی ندارید آماده باشید که برخی مواقع رایگان هم پیشه کنید.
با این حال، جالب اینجاست که اغلب کسان به پیشه کردن بدون اخذ مزد و حقوق مقاوم فکر نمی کنند ولی این یک راستی است. اگر واقعا می خواهید دست به کاری بزنید و در آن کامیاب شوید، صرف عقیده از اینکه سرمایه داشته باشید یا نداشته باشید، باید آماده باشید که دست کم یک یا دو سال مجانی پیشه کنید. علت آن هم این است که شروع یک کسب و کار از صفر، زحمت،منابع و سرمایه میخواهد. زمانی که من کسب و کارم را آغاز کردم به مدت سه سال دستمزدی برای خودم برنداشتم. شما اندیشه می کنید من تنها کارآفرینی بودم که چنین وضعیتی داشتم؟ جواب خیر است.
تقریبا همه کارآفرینانی که من می شناسم برای کمک به شروع کسب و کارش مجانی شغل کرده است. لری پیج، مارک زاگربرگ،مایکل دل کل برای کسب و کار شخصیشان مجانی پیشه کرده اند. صفت کلیدی که سرمایه گذاران در کارآفرینان جستجو می کنند تعهد و فداکاری است. اگر آماده نیستید برای خودتان مدتی مجانی پیشه کنید، تاسیس کسب و کار را فراموش کنید.
7. کسب و کار را تاسیس کنید.
پس از اینکه طرز فکرتان را تغییر دادید و طرح کسب و کارتان را نوشتید گام بعدی تاسیس کسب و کار است. بسیاری از کسان نمی توانند داشتن یک کسب و کار بدون داشتن سرمایه اولیه را انگاشت کنند و می پرسند:
• چطور بدون هیچ سرمایه ای، فضای اداری یا فروشگاهی کرایه کنم؟
• وقتی پولی ندارم،چطور محصولاتم را تولید کنم؟
جوای این است که شما نمی توانید این کارها را سپریدن دهید اما باید کارهای دیگری کنید.
بسیاری از افراد کماکان به شیوه سنتی آغاز سوداگری اعتقاد دارند، که مستلزم اجارۀ مکان، انبار کردن کالاها، استخدام کارکنان و پیدا کردن مشتریان است. با این حال، یک کارآفرین خلاق وقتی سرمایه ای ندارد می تواند راه های دیگری هم برای آغاز شغل خود آغاز کند.
به جای اتکا کردن و امید بستن به یک ایده خشک و خالی، می توانید روی طراحی و توسعه مثال اولیه محصول خود کار کنید. در هم اندیشی ها و اجلاس های کارآفرینانه کمپانی کنید. طرحتان را بنویسید و به دنبال شریک و یا اسپانسر باشید،از دوستان و خانواده پول قرض بگیرید. مهم ترین چیز این است که به حرکتتان ادامه دهید و بی کار نمانید.
به عنوان مثال، زمانی که من تصمیم به کارآفرینی گرفتم نه ایده ای داشتم،نه پولی و نه حتی مهارتی. فقط چیزی که داشتم چشم اندازی از آینده بود.
بجای نشستن و رویاپردازی درباره آینده، در سمینارها شرکت کردم، با دیگر کارآفرینان گفتگو کردم، چندین کتاب خواندم و مدل های سوداگری را فرا گرفتم. در طول این فرآیند بود که ایده کسب و کارم را گسترش دادم، طرح کسب و کارم را نوشتم و کسب و کارم را آغاز کردم. اگر شما نیز هدف آغاز شغل بدون پشتوانه مالی را دارید همین شیوه را برگزیدن کنید.
یک سوداگری خدماتی را شروع کنید.
شما در ضمن می توانید یک سوداگری خدماتی را راه اندازی کنید چون معمولا سرمایه خیلی کمی می خواهد یا حتی در گاهی هیچ سرمایه ای دربایستن ندارد. ولی باید برای آن وقت بگذارید و زحمت بکشید لغایت به نتیجه برسد. علاوه براین شما برای شروع بیچارگی به کمی خلاقیت، چیرگی بازاریابی و فروش دارید.
از یک سوداگری خانگی آغاز کنید
وقتی می شنوم کسان از نداشتن سرمایه برای شروع سوداگری گله می کنند به شدت خشمگین می شوم. من افراد زیادی را دیده ام که کسب و کارشان را از منزلشان شروع کرد و زیاد رشد کرده اند. جولی آیگنر کلارک، بیل گیتس، لری پیج کل کسب و کارشان را از منزل و خوابگاه شروع کرده اند.
من شخصی را می شناسم که فقط 50 دلار از خانواده اش قرض کرد و از راه بازاریابی شبکه ای به ثروت فوق العاده ای رسید. شخص دیگری را دیدم که با به کارگیری رایانه خود و دوستانش کافی نتی را تاسیس کرد. بعد دودلی نمی کنم شما نیز بهانه ای برای شروع کسب و کار داشته باشید؛ حتی اگر در حال حاضر هیچ پولی هم ندارید.
8. گذرگاه کامیابی خودتان را بسازید.
در نهایت شما باید با سرمایه ناچیز کسب و کارتان را تاسیس کنید. به دنبال اثربخشی و کارآیی در کسب و کارتان باشید الی با تخصیص بهینه منابع محدودی که در احتیار دارید در این بازی پیروز شوید.



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

پس از شایعات و گمانه‌زنی‌های مختلف و انتشار چندین تیزر تبلیغاتی، سرانجام پوکو از جدیدترین گوشی هوشمند خود به نام پوکو سی 3 (Poco C3) رونمایی کرد. حرف C در نام این گوشی نمایانگر Camera به معنای دوربین است و عدد 3 هم به تعداد سنسورهای دوربین پشتی آن اشاره دارد.

این محصول در نگاه اول بسیار شبیه به ردمی 9 سی (Redmi 9C) به نظر می‌رسد (به غیر از اسکنر اثر انگشت) و باید گفت که شباهت‌های این دو مدل بسیار بیشتر از این حرف‌ها بوده و تنها به ظاهر آن‌ها محدود نمی‌شود. پوکو از یک الگوی دو تکه برای پنل پشتی استفاده کرده که باعث خوش دست‌تر شدن آن شده و لکه‌های اثر انگشت هم کمتر بر روی بدنه می‌ماند. در اینجا باید اشاره کنیم که رنگ‌بندی پوکو سی 3 شامل رنگ‌های آبی، سبز و مشکی است.

پوکو سی 3 دارای یک صفحه نمایش 6.53 اینچی با بریدگی قطره‌ای شکل، رزولوشن +HD و نسبت ابعاد 20 به 9 است در پشت بدنه هم همان‌طور که گفتیم یک دوربین سه‌گانه تعبیه شده که سنسور اصلی آن 13 مگاپیکسلی است و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی این سنسور را همراهی می‌کنند. وظیفه پردازش اطلاعات در پوکو سی 3 بر عهده تراشه هلیو جی 35 گذاشته شده و 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه (قابل ارتقاء به وسیله کارت‌های میکرو اس دی) هم برای آن در نظر گرفته شده است.

سیستم عامل پیش فرض پوکو سی 3 اندروید 10 است که در قالب جدیدترین رابط کاربری اختصاصی شیائومی به نام MIUI12 ارائه شده و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 10 وات، تأمین انرژی را بر عهده دارد.

رنگ‌بندی پوکو سی 3

اما مهمترین برگ برنده پوکو سی 3 مسلماً قیمت هیجان انگیز و بسیار رقابتی آن است. مدل 3/32 گیگابایتی این گوشی تنها 102 دلار قیمت‌گذاری شده و مدل 4/64 گیگابایتی هم با قیمت 122 دلار به فروش خواهد رسید. فروش رسمی این گوشی از تاریخ 16 اکتبر (25 مهر) آغاز خواهد شد.

منبع :

https://digiro.ir/poco-c3-debuts-as-most-affordable-poco-phone-ever/



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تفاهم‌نامه همکاری‌های سه‌جانبه‌ای بین شرکت ارتباطات مبین‌نت، مؤسسه خدمات رفاهی کارکنان همراه اول و فروشگاه‎های زنجیره‌ای رفاه به منظور هوشمندسازی نظام توزیع کالا امضا شد.

 به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های سه‌جانبه بین شرکت ارتباطات مبین‌نت، مؤسسه خدمات رفاهی کارکنان همراه اول و فروشگاه‎های زنجیره‌ای رفاه با موضوع مشاوره، طراحی، توسعه و ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات صبح روز شنبه 19مهرماه با حضور مهدی غیناقی عضو هیات مدیره همراه اول، رضا سبحانی مطلق مدیر مؤسسه خدمات رفاهی کارکنان همراه اول، حسین طهرانی مدیرعامل مبین‌نت و رسول محمدی مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه برگزار شد.
غیناقی عضو هیات مدیره همراه اول با اشاره به اینکه بعد از تفاهم «توسعه اکوسیستم نوآوری شهری و راهکارهای شهر هوشمند» با شهرداری، موضوع این تفاهم‌نامه نیز گامی در جهت تحول دیجیتال است، اظهار کرد: امیدواریم ماحصل این همکاری، منجر به شکل‌گیری تجربه خوبی در سطح خاورمیانه شود و حتی بتوانیم آن را به عنوان یک کیس در سطح دنیا مطرح کنیم.
عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران به اهمیت اینترنت اشیاء در جهان اشاره کرد و گفت: همراه اول همگام با دیگر کشورهای جهان درباره ایجاد زیست‌بوم مورد نیاز اینترنت اشیاء از طریق سرمایه‌گذاری و تحقیق و توسعه اقدام کرده است.
•    فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به دنبال قرارگیری در لبه تکنولوژی
رسول محمدی مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه نیز با بیان اینکه همراه اول نماد بنگاه اقتصادی «چابک» و «پیشرو» است، اظهار کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به عنوان یکی از رهبران صنعت خرده‌فروشی کشور، توانسته در چند سال اخیر گام‌های خوبی در حوزه توزیع مدرن و سیستماتیک بردارد؛ ولی با توجه به اینکه در این مسیر نیازمند کمک دیگر بنگاه‌ها هستیم، اعتراف می‌کنیم که راه زیادی در پیش‌رو داریم.
وی با بیان اینکه امروز چندمین تفاهم‌نامه است که با همراه اول پیش می‌بریم، اشاره‌ای به مباحث روز دنیای توزیع داشت و بیان کرد: با توجه به اینکه یکی از بندهای تفاهم‌نامه « هوشمندسازی و توزیع بر بستر شبکه‌هایIOT » است و شرکت بزرگی نظیر «والمارت» نیز دو سه سال است که در این حوزه گام برداشته؛ امیدواریم بتوانیم با کمک‌های همراه اول در لبه تکنولوژی این صنعت قرار گیریم و  در هوشمندسازی نظام توزیع موفق شویم.
براساس این تفاهم‌نامه، شرکت مبین‌نت به عنوان متولی خدمات سازمانی در گروه «همراه اول»، متعهد به تأمین تمامی ارتباطات مبتنی بر تکنولوژی‌های روز دنیا طی دو فاز به فروشگاه‌های زنجیره‎‌‌ای رفاه شد.
ارائه پهنای باند اینترنت اختصاصی، سرویس‌های شبکه‌های VPN/APN، خدمات مرکز داده (رایانش ابری اختصاصی)، پنل پیامکی اختصاصی در فاز نخست و ارائه وای‌فای مدیریت شده، VoIP سازمانی، پلتفرم تبلیغاتی دیجیتال، هوشمندسازی انبارها و یخچال‌های نگهداشت و توزیع بر بستر شبکه‌های IoT و سیم‌کارت‌های سازمانی با مکالمه درون شبکه‎‌ای رایگان نیز بخشی از خدمات در نظر گرفته شده برای فاز دوم این همکاری است.

منبع:

https://click.ir/1399/07/19/%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d9%85-%d8%aa%d9%88%d8%b2%db%8c%d8%b9-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d9%85%d8%b6%d8%a7%db%8c-%d9%82%d8%b1%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7/



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

دروپال یک پلتفرم بسیار نیرومند است که محبوب برای طراحی وب و برنامه نویسان با تجربه است، ولی با یک منحنی یادگیری سخت! که یک گزینش بد برای مبتدیان به حساب می آید.

جوملا همانند وردپرس است و بهره‌گیری زیادی برای فروشگاه های آنلاین می شود. اما شما دست کم باید کمی از برنامه نویسی وبسایت سر در بیاوردید تا بتوانید با این platform طراحی وبسایت کنید.

اگر می خواهید جزئیات بیشتر بدانید، این لینک را نگریستن کنید که یک سنجش بسیار جامع بین وردپرس، جوملا و دروپال کرده است.

در مرحله #۲، من شما را از فرایند گزینش یک اسم پهنه خوب و پیدا کردن یک فضای برای میزبانی سایت تان آگاه می کنم.
در مرحله ۳، من به شما نشانه می دهم که چگونه برای نصب و سفارشی کردن تارنما خویش در وردپرس اقدام عملی کنید. نگران نباشید – من شما را از فرایند آسان و اصولی ساخت وبسایت با وردپرس، با شمار زیادی از عکس ها راهنمایی می کنم.
اگر شما هر گونه سوال یا توصیه برای این دسته از راهنمای آموزش مجانی طراحی سایت دارید، دریغ نکنید! با کمپانی ما تماس بگیرید و بخواهید که گوشی را به من بدهند. من حامد ایوبی هستم. مترجم و مؤلف این مقاله.

#قدم دوم: پیدا کردن یک اسم گستره و هاست
برای ساخت یک وب سایت جدید آنلاین، شما نیاز به دو چیز دارید:

نام پهنه (یک آدرس وب همانند nexar.ir)
هاست وب (یک سرویس است که سایت شما را به اینترنت متصل می کند و همانند هارد اطلاعات سایت را روی آن می ریزید.)
پلت فرم وردپرس مجانی است، ولی یک اسم دامین و میزبان وب (هاست) برای شما هزینه در نزدیک ۲۰ لغایت ۵۰ هزار تومان در سال به به اتفاق دارد، اما باز هم خرج آنها کمتر از خوردن یک پیتزا در شمال طهران است!

من معمولا برای خرید دامین و هاست وبسایت های ساخته شده بدست خودم و کمپانی نکسار از مهین تارنما یا هاست ایران کاربرد می کنم. از هر دو وبسایت خیالتان کاملا آسان باشد اما باید بدانید که یک نکته مهم در این آموزش طراحی تارنما همین نکته است که هاست و دامنه را نباید از هر جایی خرید!

شرکت های متفرقه فروش هاست و گستره می توانند به شما آسیب های بزرگی بزنند. مثلا تعجب نکنید اگه به شما زنگ زدند و گفتند که اطلاعات شما پریده، ببخشید!

از هر جایی هاست می گیرید، هاست لینوکس باشد و دارای مهار پنل CPanel.

چه نوعی دامینی باید گزینش کنیم؟
معمولا کل از حوزه های بین المللی مانند .com و یا .net و یا .org کاربرد می کنند که هر کدام قیمت ساخت سایت با وردپرس خاص خود را دارد. ولی به کارگیری پهنه های ملی نیز همانند .ir در ایران میتواند گزینه مناسب تری و کم هزینه تری باشد. برای خرید حوزه .ir باید در سایت ایرنیک مشخصه داشته باشید.

اما برای گزینش نام پسندیده برای وبسایت شما دو مسیر رهنمود می دهم:

از اسم شرکت یا نام خودتان در دامین استفاده کنید. مانند: www.nexar.ir
از سوژه تکاپو خویش در حوزه تان استفده کنید همانند www.your-activity.ir
از گزینش نام های شگفت ناآشنا برای وبسایتتان دوری کنید. وبسایت شما هر چه نام اختصار تر و زیباتری داشته باشد بهتر به یاد دیگران می ماند.

الیته یه نکنه مهم قابل اشاره این است که اگر اسم کار و جنبش شما در نام گستره شما باشد بخت شما برای بالاتر آمدن وبسایتتان در موتورهای جستجو زیادتر می رود. به مجموعه فرآیندهایی که به بهبود عملکرد وبسایت شما در موتورهای جستجو از قبیل گوگل کمک می کند SEO یا Search Engine Optimization می گویند. اگر اخ دارید وبسایت شما پر گوگل خوب بالا بیاید این مقاله Seo on Page را بخوانید.

یک نکته عالی سایر در پیدا کردن اسم دامنه پسندیده به کارگیری ابزارهای آنلاین همانند LeanDomainSearch است که در نوبه خویش پیشنهاد های عالی به شما از وبسایت های خالی می دهد.

#قدم سوم: نصب و ساخت وبسایت + تغییر قالب انتخابی
هنگامی که نام گستره خود را خریداری کرده اید و هاست خویش را روی حوزه تان راه اندازی کردید (این شغل را کمپانی هاستینگ سپریدن خواهد داد)، شما مسیر را به نکویی جلو رفته اید.

حالا موعد آن است که به ساخت وبسایت خود بپردازید. اولین چیزی که شما باید سپریدن دهید این است که وردپرس را روی هاست خریداری شده نصب کنید.

راهنمای نصب وردپرس
دو مسیر برای نصب وردپرس شدنی است، راه اول زیاد ساده تر از دیگری است.

۱. با یک کلیک وب سایت هایی مشابه وردپرس (و جوملا و دروپال) را روی هاست خریداری شده نصب و راه اندازی کنید.
تقریبا هر کمپانی میزبانی وب قابل اعتماد دسته نصب با یک کلیک کنید را برای راه اندازی وردپرس دارد که باعث راحتی نصب این پلتفرم روی هاستینگ شما می شود.

در اینجا مراحل ایست که شما می توانید برای نصب سریع وردپرس اتمام دهید:

به CPanel هاستینگ خود وارد شوید. (با ویژگی و رمزی که از شرکت هاستینگ گرفته اید. معمولا آدرس ورود به CPanel به این ترتیب است: www.yourname.com/cpanel)
به کنترل پنل بروید.
آیکون وردپرس را پیدا کنید.
روی نام دامین تان که نشان دیتا است کلیک کنید.
با کلیک بر روی “نصب” شما باید اطلاعات دسترسی به وب سایت جدید وردپرس خود را اخذ کنید.
۲٫ نصب دستی وردپرس
اگر به هر دلیلی (برخی از کمپانی های میزبانی وب “نصب وردپرس فقط با یک کلیک ” را فراهم نکرده اند) شما این گزینش را ندارید، برای نصب وردپرس به طور خودکار اقدام کنید، شما می توانید از راهنمای رسمی نصب وردپرس پارسی برای ساخت وبسایت خویش کمک بگیرید.

نصب وردپرس به چهره دستی (کلیک کنید)

ضمنا اگر شما “نصب وردپرس با یک کلیک” را در پنل هاستینگ خویش ندارید، چه بسا در حال ارتباط با یک میزبان بد برای ساخت وبسایت خویش هستید.

انتخاب یک قالب یا پوسته برای شروع ساخت سایت شما
هنگامی که شما با موفقیت وردپرس بر گستره خویش نصب کنید، شما تنها به یک بستر برای وب سایت خویش دریافتی اید که فقط میشود با آن سایت را مدیریت کرد. ولی انتخاب قالب تارنما شما برای نمایش محتوای سایتتان هنوز مانده است.



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

برای انتخاب کپشن با توجه به هدف و موضوع تصویری که انتخاب کرده اید می توانید از نوشته های مختلف از متن سنگین گرفته تا اشعار زیبا، متن های بازاریابی و تبلیغات و غیره استفاده کنید.

کپشن اینستاگرام تنها چند کلمه ساده نیست بلکه حرف های زیادی برای گفتن دارد و می تواند شخصیت شما را به نمایش بگذارد، باعث سرگرم شدن مخاطب شود یا او را به انجام کار خاصی ترغیب کند.

برای ایجاد کپشن می توانید از حداکثر 2200 کاراکتر و همچنین ایموجی و حداکثر 30 هشتگ استفاده کنید با این حال استفاده از حداکثرها و ایجاد متن پر از هشتگ و ایموجی ایده چندان جالبی نخواهد بود.

مانند هر قطعه متن جالب و خواندنی، کپشن اینستاگرام نیز باید علاوه بر گیرایی به راحتی قابل خواندن باشد و بتواند پیام مورد نظر را به خوبی به مخاطب منتقل کند.

برای خلق یک متن زیبا برای پست و کپشن اینستاگرام جذاب توصیه می شود به موارد زیر توجه داشته باشید:

1. متن خود را ویرایش کنید

ابتدا متن مورد نظر را روی چرک نویس بنویسید به خصوص اگر قصد شوخی یا بیان مطلب خاصی را دارید که ممکن است مورد سوء تفاهم قرار بگیرد. شاید برای تان پیش آمده بعد از انتشار یک پست یا کپشن در لحظه آرزو کرده باشید کاش هرگز آن را منتشر نمی کردید.

این کار به خلاقیت شما نیز اجازه می دهد تا کمی نفس بکشد، می توانید روی متن خود فکر کرده و بهترین جملاتی که ممکن است را برای آن انتخاب کنید.

2. به اولین جمله توجه ویژه ای داشته باشید

همان طور که می دانید اینستاگرام کپشن را کوتاه می کند و تنها سه یا چهار جمله از کپشن را در صفحه اصلی کاربران نمایش می دهد، بنابراین مهم ترین ها را در ابتدای کپشن بیاورید و از آن جا که تنها جمله اول در فید کاربران قابل مشاهده است به آن توجه ویژه داشته باشید و از آن بیشترین استفاده را ببرید.

3. با مخاطب تعامل برقرار کنید

پشت هر پست یا کپشنی که ایجاد می شود هدفی نهفته است، هدف شما چیست؟

آیا می خواهید کاربران بیشتری از وب سایت شما دیدن کنند؟ کالای خاصی را بخرند؟ خدمت خاصی را ارائه دهید؟ مطالب و علایق خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید؟ پیام خاصی را به صورت رمزگونه به مخاطب خاص خود برسانید؟ یا …

کلید اصلی ایجاد یک کپشن خوب این است که بتوانید مخاطب را به تعامل و گفتگو ترغیب کنید، این کار باعث می شود الگوریتم اینستاگرام که به نرخ تعامل به عنوان معیاری برای ارائه پست شما به فالورها نگاه می کند به کپشن توجه بیشتری نشان دهد.

تشویق به تعامل در مخاطبان احتمال این که پست شما در فید کاربران دیگر به عنوان یک اکانت توصیه شده برای فالو نمایش داده شود را نیز افزایش می دهد.

4. کپشن را ارزشمند کنید

سعی کنید در کپشن خود نکات، ترفندها یا هر نوع اطلاعات مفید دیگری را به دیگران آموزش یا اطلاع رسانی کنید تا ارزش آن افزایش یابد.

این کار به افزایش اطلاعات مخاطب کمک می کند و احتمال اشتراک گذاری آن توسط دیگران را افزایش می دهد.

5. انسان باشید نه یک ربات!

اصالت در نوشتن متن کپشن اهمیت زیادی دارد، در کپشن ها خود واقعی تان باشید و همان طور که صحبت می کنید بنویسید.

اگرچه ممکن است پشت صحبت های شما هدفی نهفته باشد و به دلایل مختلف لازم باشد سبک خاصی در نوشتن را رعایت کنید اما در عین حال باید حالتی طبیعی داشته و مانند یک دوست واقعی با مخاطب ارتباط برقرار کنید نه یک ربات مصنوعی!

6. از داستان گویی استفاده کنید

هرگز در کپشن های خود حالت خنثی و بی روح به خود نگیرید بلکه سعی کنید با کلمات مناسب به آن شخصیت و چاشنی بدهید.

کلمات قدرت جادویی دارند و با به کار گیری دو یا سه کلمه احساسی، عبارات خاص یا داستان های جالب کوتاه می توان تمام حواس مخاطب از حس بینایی گرفته تا چشایی و بویایی و لامسه را درگیر کرد.

7. از ایموجی ها بهره ببرید

اندکی ایموجی به کپشن خود اسپری کنید تا عطر و طعم اضافی به متن شما داده و این گونه به کپشن های خود جان ببخشید.

نمادهای متحرک و ایموجی ها برای جلب توجه خواننده مناسب هستند، ایموجی می تواند مطلب شما را کوتاه و سرگرم کننده کند و از نظر زیبایی شناسی نیز قرار دادن آن ها در انتهای جملات یا پاراگراف ها تاثیر خوبی در شکستن رشته طولانی کلمات دارد.

ایموجی روشی عالی برای هدایت خوانندگان به انجام عملی خاص مثلا کلیک کردن روی لینک نیز می باشد اما نباید در استفاده از آن زیاده روی کنید.

8. به طول کپشن را توجه داشته باشید

مانند همیشه کیفیت بر کمیت ارجحیت دارد با این حال کپشن می تواند متنی کوتاه و پر تحرک باشد و یا متنی بلند و عمیق و نمی توان گفت یکی درست است و دیگری اشتباه!

تا وقتی کپشن شما ارزش خواندن داشته باشد و برای مخاطب جالب به نظر برسد او آن را خواهد خواند فارغ از این که چقدر کوتاه یا بلند باشد اما سعی کنید از زیاده گویی اجتناب کنید تا حوصله دیگران از خواندن کپشن های شما سر نرود.

منبع : https://namnak.com/کپشن-اینستاگرام.p76020



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

امروزه با افزایش رو به رشد جمعیت در سرتاسر جهان، به مرور نیازها در زمینه های مختلف اعم از خوراک، پوشاک، مسکن و... نیز افزایش می یابد و این در صورتی است که بصورت همزمان تکنولوژی پیشرفت چشمگیری کرده است و هر کاری در دنیای امروزه بصورت اینترنتی انجام می شود. برای مثال می توانیم کارهای بانکی، خرید پوشاک، خرید مواد غذایی و... را بدون صرف زمان و بصورت اینترنتی خریداری نماییم. از این رو در مقابل هزینه ای که هر یک از ما برای محصولات مورد نیازمان می کنیم، انتظار داریم تا در سریع ترین زمان و بهترین کیفیت به ما خدمت رسانی شود.

خرید اینترنتی

با این وجود زمانیکه حرف از فروشگاه های آنلاین می شود، شاهد حضور اشخاص و یا به عبارتی سایت های مختلفی هستیم که در این زمینه فعالیت می کنند و بی شک نمی توان به هریک از آنها اعتماد کرد. بنابراین چکونه می توانیم از صحت و سلامت سایت هایی که خریداری می کنیم، مطلع شویم؟ آیا چنین چیزی ممکن است؟

خرید اینترنتی

نکات مهم و اصلی در هنگام خرید اینترنتی

راه های مختلفی برای شناسایی صحت و سلامت سایتی که قصد داریم از آن محصولاتی را خریداری نماییم، وجود دارند و در هنگام خرید باید به تمام آنها توجه کنیم که در ادامه این مطلب از بخش تکنولوژی نمناک می توانید با توصیه های کار آمد برای امنیت خرید اینترنتی مطلع شوید. همراه ما باشید.

نکات کلیدی و اصلی خرید آنلاین از سایت های مختلف 

1- نماد اعتماد الکترونیک کسب و کارهای اینترنتی

اولین و مهم ترین نکته ای که باید از سایت مرجع مشاهده نمایید، نماد اعتماد الکترونیک کسب و کارهای اینترنتی است که بدین صورت می توانید به سایت فروشنده اعتماد کنید. چرا که این نماد از طریق سازمانی به نام توسعه تجارت الکترونیکی به سایت های فروشنده به عنوان تاییدیه ای داده می شود که این نماد چیزی بیشتر به عنوان صلاحیت فروشنده داده می شود و هر سال باید تمدید شود. بنابراین در اولین اقدام باید به انتهای سایت فروشنده مراجعه نمایید و در صورت مشاهده این نماد، می توانید با خیالی راحت خرید اینترنتی نمایید.

امنیت خرید اینترنتی

نماد اعتماد الکترونیک کسب و کارهای اینترنتی


 2- گارانتی تعویض محصول

دومین عامل مهم در خرید اینترنتی متعلق به گارانتی تعویض محصول می باشد چرا که ممکن است محصول قبل از آنکه به دست شما برسد، آسیب دیده باشد و نتوانید کاری با آن انجام دهید. بنابراین اگر محصولی که خریداری نموده اید، گارانتی تعویض داشته باشد می توانید با فروشنده هماهنگی نمایید و محصول ناسالم را تعویض نمایید. از این رو به این مورد توجه نمایید.


3- پرداخت درب منزل

خرید در درب منزل

نکاتی که باید در حین خرید آنلاین رعایت شوند

بطور کلی توصیه می شود در صورت امکان، محصولات مورد نیازتان را بصورت تحویل در درب منزل سفارش دهید که در این صورت می توانید به سادگی یک تماس، محصول مورد نظرتان را سفارش دهید و در هنگام تحویل، آنرا بصورت کامل چک کنید و سپس هزینه را مامور پست بدهید. در غیر اینصورت می توانید محصول را برگشت دهید و مجددا برای شما ارسال شود.


4- پیشوند URL سایت پرداخت هزینه

در هنگام پرداخت هزینه به صورت آنلاین باید توجه داشته باشید که URL وب سایت باید Https باشد. در غیر این صورت مطمئن شوید که سایت پذیرنده برای پرداخت هزینه توسط افراد سودجو طراحی و نوشته شده است و هیچ محصولی به شما ارسال نخواهد شد و بلکه اطلاعات کارت شما نیز به دست آنها خواهد رسید و می توانند از کارت شما سوء استفاده نمایند.

بنابراین در هنگام وارد کردن اطلاعات خود دقت کنید و توصیه می شود از کامپیوتر به جای موبایل در هنگام پرداخت استفاده نمایید و علت آن هم دید کافی شما به URL سایت می باشد.


5- خرید از سایت های معروف و شناخته شده

یکی از مهم ترین توصیه هایی که باید در هنگام خرید آنلاین دقت کنید، این می باشد که باید از سایت های فروشنده شناخته شده خرید نمایید. اما باز هم اکثر ما به این مورد دقت نمی کنیم و به خرید از سایت های مختلف و ناشناخته می کنیم که این می تواند آسیب مالی فراوانی را در اثر هک شدن اطلاعات کارت بانکیمان توسط افراد سودجو، به ما وارد سازد.


6- از شناسه های خرید خود اسکرین شات بگیرید

گاها به دلایل مختلف ممکن است پس از خرید اینترنتی محولاتی متفاوت، به دست شما نرسد و اولین کاری که خواهید کرد این است که با سایت فروشنده تماس حاصل می فرمایید و موضوع را گزارش می دهید که شما با وجود اسکرین شات گرفته شده می توانید خرید خود را اعلام کنید تا مشکل برطرف شود.


7- خاموش نمودن کامپیوتر پس از خرید

پس از خرید امن، کامپیوتر خود را روشن نگذارید چرا که ممکن است افراد سودجو و هکر، با نصب بدافزارها اقدام جرایم سایبری نمایند که نتیجه آن هک شدن اطلاعات کارت بانکی و محتویات دیگر سیستم عامل شما شود.


8- مراقبت از رمز دوم و شماره کارت بانکی

خرید اینترنتی

چگونه از رمز دوم و کارت بانکی خود در حین خرید اینترنتی مراقبت کنیم؟

توجه نمایید که در هیچ صورت نباید رمز دوم و شماره کارت خود را به افراد ناشناس و یا حتی ایمیل های مزاحم ارسال نمایید. شما تنها در صورتی رمز دوم و شماره خود را می توانید وارد کنید که وارد سایت پرداخت هزینه شوید و پس از مطلع شدن از پیشوند Https در URL آن، اطلاعات را وارد سازید. در غیر این صورت حساب بانکی شما توسط افراد سودجو خالی خواهد شد.

 منبع : https://namnak.com/امنیت-خرید-اینترنتی.p12108



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()