نوشته شده توسط : ساحل

به چه علت باید خرج مدیریت شبکه های اجتماعی را بپردازیم؟
مدیریت شبکه های اجتماعی به چهره پیوستگی مایه رشد شما می شود
مدیر شبکه های اجتماعی بر تمام بخش‌ها و حوزه‌های بازاریابی در شبکه های اجتماعی، هزینه مدیریت شبکه های اجتماعی علی الخصوص کاربران آن، تسلط کامل دارد و متناسب با جمعیت بیننده و کاربران هر شبکه اجتماعی اقدام به تولید درونمایه و بازاریابی محتوایی می کند.

مدیر شبکه‌های اجتماعی با چنین تخصصی می‌تواند مایه رشد و ترقی کسب‌وکار شما شود.

برای مثال وقتی شما تمام شبکه‌های اجتماعی خود را در پسندیدن مدیر شبکه‌های اجتماعی قرار می‌دهید، بعد از 3 لغایت 6 ماه تماشا می‌کنید که میزان همکاری مخاطبین شما تفاوت‌های محسوس و چشمگیری در مقایسه با پیش دارد.

در این شرایط شما با حجم عظیمی از مخاطب و مشتری‌هایی مقابل می شوید، که باعث پیشرفت کسب‌وکارتان می‌شوند.

مدیریت شبکه های اجتماعی مایه افزایش همکاری مخاطب می شود
مدیریت شبکه های اجتماعی همواره تلاش می‌کند الی شبکه‌های اجتماعی‌تان پر از محتواهای جذاب، قابل مطالعه و سودمند باشد. علاوه بر این از تیترها و محتواهای حرفه‌ای برای مشارکت مخاطب استفاده می‌کند.

بدین ترتیب با استفاده از یک طریق پسندیده مایه افزایش مشارکت و تعامل مخاطب می‌شود. پس از این مرحله سعی می‌کند با ارائه نکات جذاب و رعایت اصول محتوا مخاطبان فعلی را در شبکه‌ی اجتماعی شما نگه دارد.

هزینه مدیریت شبکه های اجتماعی بسته به اینکه یک مدیر چقدر در برپایی تعامل و همکاری تواناست متفاوت خواهد بود.

با یک مدیریت حرفه‌ای در همگی هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کنید
با بهره‌گیری از مدیریت حرفه‌ای می‌توانید در جای صحیح و مطمئن سرمایه‌گذاری کنید. برای مثال لازم نیست که در تمامی شبکه‌های اجتماعی صفحه‌ای برای خود برپایی کنید و ساعت‌ها برای همه آنها محتوا تولید کنید.

شما می توانید با داشتن مشاوره‌های حرفه‌ای با آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ توانمند در این دامنه هزینه‌های بازاریابی و مدیریت محتوای خود را در شبکه‌های اجتماعی مدیریت کرده و متناسب با کسب‌وکار و مخاطبین هدفتان اقدام به راه‌اندازی کمپین‌های بازاریابی کنید.

مدیر شبکه‌های اجتماعی بروز است و از همگی دگرگونی ها دنیای دیجیتال باخبر است
یک مدیر مجرب در گویه شبکه‌های اجتماعی همواره نزاکت خود را بر پای بست، آخرین اخبار دنیای دیجیتال بروز می‌کند. این شخص تمامی مقالات خارجی را، که توسط محققان برتر دنیا نوشته شده است، رسیدگی می‌کند و بر بنیاد آن استراتژی مناسبی برای سازمان در نظر می‌گیرد.

برخی از مدیران شرکت‌ها فکر می‌کنند می‌توانند خودشان با مدیریت شبکه های مجازی هزینه‌های سازمان را تفریق دهند، چنانچه چنین نیست. شرکت‌های زیادی هستند که هر روز در شبکه‌ی اجتماعیشان پست می‌گذارد، اما نه تنها موفقیتی کسب نمی‌کنند، بلکه بازدیدشان هم هرروز کمتر و کمتر می‌شود.

یک مدیر حرفه‌ای می‌داند که چه پستی را چه هنگام منتشر کند، از چه هشتگ‌هایی کاربرد کند و روند رشد فالوورها را رو به بالا حفظ کند.

مدیر شبکه های اجتماعی نماینده‌ی کسب‌وکار شما در حوزه آنلاین است
‌مدیر شبکه اجتماعی نماینده‌ی کسب‌وکار شما در فضای مجازی است. او با دنیای وسیعی از کاربرها در پیوستگی است و می‌تواند از طریق بستگی درست با آنها مشتری‌ها و مخاطبین شما را افزایش دهد. یک مدیر چیره دست می‌تواند در کمترین موعد تحولی عظیم در شبکه‌های اجتماعی شما به هستی بیاورد.

دقت کنید چنانچه مدیریت نتواند به خوبی با مخاطبان شما در شبکه‌های اجتماعی پیوستگی برپا کند و پاسخ سوالات آنها را بدهد، دشواری ها بسیاری را برای سازمان ایجاد خواهد کرد.

با یک برنامه‌ی صحیح برای مدیریت شبکه های اجتماعی، مشتری‌های بیشتری به دست می آورید
در کسب‌وکارهای سنتی مشتری‌های شما در تقرب شما حیات می‌کنند. این در حالی است که با کمک شبکه‌های اجتماعی با تمام افراد در سراسر گیتی پیوستگی برپا کنید.

ارتباط مؤثر با مشتری‌ها آنها را به شما وفادار می‌کند. با مدیریت درست در شبکه های اجتماعی گونه مخاطبان‌تان را شناسایی کنید و بر همان اساس برای آنها محتوای مناسب قرار دهید. برآیند اینکه این تعامل کسان و مشتری های اکثریت را جذب سازمان شما می‌کند.

می‌توانید با همکاری آژانس‌های تبلیغاتی حرفه‌ای خرج مدیریت شبکه های اجتماعی را کاهش دهید.

مدیریت شبکه های اجتماعی گروه آران
تا اینجا دلایل زیادی برای اینکه باید در شبکه‌های اجتماعی خرج کنید، بیان کردیم. در پیوستگی مهم‌ترین ویژگی‌های مدیریت شبکه های اجتماعی بدست آران را شرح می‌دهیم:

برقراری ارتباط با بیننده از طریق ارسال هدفمند پیام به مشتریان بالقوه
ارائه‌ی برنامه‌ی کوتاه‌مدت و بلندمدت برای شبکه‌های اجتماعی در راستای برندسازی
خدمات منظم و هدفمند به مخاطبان (پاسخ به هنگام به شکایات، سوالات و پیشنهادات مخاطب)
ارائه‌ی استراتژی هدفمند و کارا برای شبکه‌های اجتماعی (تعیین کلمات کلیدی، محتوا، گونه محتوا و …)
بررسی، تحلیل و وارسی شبکه های اجتماعی (بررسی تمام روندهای کاری، میزان پیشرفت، پیامد مخاطبان و …)
بررسی و تحلیل رقبا در شبکه های اجتماعی (شناسایی نقاط ناتوانی و قوت رقبا و طراحی استراتژی برای ظفر در برابر آنها)
هزینه مدیریت شبکه های اجتماعی
بر مدیریت شبکه های اجتماعی عوامل بسیاری اثرگذار است. به عنوان مثال، مدیریت شبکه های اجتماعی یک شرکت پهنه ساختمان‌سازی شبکه‌های اجتماعی یک شرگت در حوزه صنایع دستی زیاد متفاوت است.

تیم چیره دست آران با پروا به نوع سوداگری شما (متوسط و بزرگ) و گونه بیچارگی و راهبرد آن در فضای مجازی، هزینه مدیریت شبکه های اجتماعی را تعیین می‌کند.

از آنجایی که استراتژی و شیوه‌ی رونق هر کسب‌وکاری متفاوت است، نمی‌توان هزینه ثابتی مشخص کرد. اما آران بهترین و منطقی‌ترین تعرفه را برای شما در نظر می‌گیرد. با آژانس تبلیغاتی آران تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

جهت نگریستن و آموزش دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی با به کارگیری دستورالعمل ذیل قبل بروید :

ابتدا در مرورگر خویش حساب کاربری اینستاگرامی تان را باز کنید .

حالا اشاره گر موس تان را بر روی پروفایل قرار دهید ، سپس راست کلیک کنید .

بر روی گزینه Copy image address بزنید .

سپس یک تب جدید در مرورگر باز نمایید . در نوار آدرس یا آدرس کپی شده عکس را وارد نمایید .

در صورتی که آدرس وارشده را تماشا کنید ، قسمتs/150×150 را پاک کنید .

حالا با زدن Enter عکس را با کیفیت بالا می تاب نگریستن کنید .

در صورتی که می خواهید عکس را ذخیره نمایید گزینه ی Save image as را بزنید .

در نهایت عکس پروفایل با کیفیت بالا در رایانه اندوخته می شود .

ذخیره و دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در نسخه اندروید
در موبایل های اندروید می توانید برای اندوخته و دانلود عکس پروفایل اینستاگرام از برنامه های کمک کاربرد کنید . به این چهره که با یک سرچ در اپ استورها می تاب برنامه های مختلف را تماشا نمایید . برای نگریستن و اندوخته عکس پروفایل اینستاگرام کوشش کند برنامه هایی را انتخاب و کاربرد نمایید که احتیاج به وارد کردن اطلاعات اکانت خویش برای ورود نباشید .

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی از طریق پروفایل دانلودر

برنامه Profile Photo Downloader for instagram را دانلود و سپس نصب کنید .

این برنامه اینستا پروفایل دانلودر به چهره مجانی بوده و نیازی به داشتن حساب کاربری در اینستاگرام نمی باشد .

سپس با استفاده از دو شیوه می توانید عکس اینستاگرام را با کیفیت اصلی نگریستن کنید و آن ها را دانلود نمایید .

در صورتی که برنامه را در گوشی خود اجرا نمودید ، برای سرچ کردن کسان اسم کاربری و یا آدی شخص را بزنید . پس از پیدا کردن با ضربه زدن بر روی عکس پروفایل می توان عکس را دانلود و یا حتی به اشتراک بگذارید .

هم چنین می توانید با کپی نمودن آدرس پروفایل فرد عکس آن را داشته باشید . برای اینکار در اینستاگرام پروفایل فرد مورد عقیده را مفتوح نمایید . بر روی علامت منو کلیک کرده و گزینه Copy Profile URL را بزنید . در پسین با وارد کردن آدرس در برنامه عکس به طور خودکار دانلود می شود .

استفاده از ربات جهت دانلود عکس پروفایل اینستاگرام
در صورتی که جزء کاربرانی هستید که از شبکه اجتماعی تلگرام کاربرد می کنید بهتر است بدانید که بات های تلگرام دارای قابلیت های ویژه ای است که با به کارگیری آن می توانید به دانلود عکس پروفایل اینستاگرام بپردازید .

به این چهره که پیش درآمد بات Instasave_bot@ را راه اندازی می کنید . بعد از Start شدن ربات راهبری های لازم ارائه و شما وارد نمودن آیدی و یا آدرس پروفایل فرد به راحتی عکس پروفایا ، متن بایو و … با کیفیت اصلی برایتان ارسال می شود ..

توجه داشته باشید که با به کارگیری این بات می توانید عکس پست ، فیلم و … اینستاگرام هم بهره‌گیری کنید .

در پسین جهت هرگونه مشکل نرم افزاری و مشکل افزاری با کلیک بر روی کامپیوتر کمک دشوار رایانه ای خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید .



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, کابل
به تازگی کارشناسان از توسعه یک کابل USB توسط هکرها و مجرمان سایبری خبر داده‌اند که می‌تواند تمامی اطلاعات جابجا شده کاربران را حفظ و نگهداری کند.

به گزارش ایسنا، این روزها که اخبار و گزارش‌های متعددی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مختلف مبنی بر تلاش هکرها و مجرمان سایبری برای دسترسی و نفوذ به حریم خصوصی کاربران و سو استفاده از اطلاعات شخصی آنها به گوش می‌رسد، به نظر می‌رسد که روش‌های نوین و جدیدتری برای نفوذ راحت هکرها به اطلاعات موردنظر خود ابداع شده است.

 

تازه‌ترین اخبار و گزارش‌های منتشر شده در وب سایت Digital Information World حاکی از آن است که یک کابل USB توسعه داده شده است که می‌تواند به هکرها این امکان را بدهد که به تمامی اطلاعات و داده‌های جابجا شده توسط کاربران دسترسی و نفوذ پیدا کنند.

 

این روش که به گفته بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه امنیت سایبری روش بسیار هوشمندانه‌ای به شمار می‌رود، هیچ رد و نشانی از سرقت اطلاعات کاربران از خود بر جای نمی‌گذارد و کاربران هرگز قادر نخواهند بود که از دسترسی هکرها و افراد غریبه به اطلاعات شخصی خود مطلع و آگاه شوند.

 

این دسته از کارشناسان امنیتی به کاربران گوشی‌های هوشمند و رایانه توصیه کرده و هشدار داده‌اند که هرگز کابل‌های USB ناشناس و ناایمن را از برندهای متفرقه تهیه و خریداری نکرده و تا جایی که امکان دارد از چنین کابل‌هایی نیز استفاده نکنند چراکه معلوم نیست این هکرها با چه هدف و انگیزه‌ای به دستگاه‌های مورد استفاده کاربران حمله و نفوذ می‌کنند بنابراین سرنوشت نامشخصی در انتظار اطلاعات شخصی و داده‌های جابجا شده کاربران توسط کابل مذکور خواهد بود که آنها با عدم استفاده از کابل‌های نامرغوب و ناشناس تا حد زیادی قادر خواهند بود از بروز وقایع ناخواسته و نفوذ هکرها به حریم خصوصی خود جلوگیری به عمل بیاورند.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11020566.html



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 



 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,اپل
به نظر می‌رسد سرویس فیس‌تایم (FaceTime) اپل باری دیگر برای کاربران گوشی‌های آیفون مشکل ساز شده و صدای آنها را درآورده است. 

به گزارش ایسنا، بعد از آنکه چندی پیش فیس‌تایم اپل با مشکل امنیتی جاسوسی و شنود یک طرفه از کاربران بدون آنکه متوجه شوند، روبرو شد و جنجال و سر و صداهای بسیاری نیز بر سر آن بوجود آمد، این شرکت بالافاصله با ارائه یک نسخه به روزرسانی باگ مربوطه را برطرف کرد. اما حالا تازه‌ترین اخبار و گزارش‌های منتشر شده از سوی کاربران در فضای مجازی نشان می دهد که باگ جدیدی در فیس تایم بوجود آمده که کاربران آن را حسابی با مشکل و دردسر مواجه کرده است.

 

اپل مدتی پیش بود که نسخه ۱۲.۱.۴ سیستم عامل آی او اس را با تمرکز بر مشکل و باگ اخیر فیس تایم منتشر کرد. این مشکل به افراد اجازه می‌داد تا بدون کسب اجازه و اطلاع طرف مقابل، صدای آنها را از طریق تماس فیس تایم شنود کنند. اپل قبل از انتشار این به روزرسانی بلافاصله قابلیت تماس گروهی اپلیکیشن را غیرفعال کرده و بعد از انتشار به روزرسانی جدید بار دیگر آن را برقرار کرد.

 

بر اساس گزارش وب سایت the verge، حالا مشکل جدیدی که گریبانگیر کاربران فیس تایم شده است، آن است که آنها بعد از دریافت و نصب به روزرسانی‌های جدید، دیگر نمی‌توانند همچون قبل تماس‌های دونفره معمولی را به تماس‌های گروهی تبدیل کنند. به گفته برخی از آنها، گزینه افزودن افراد ( add person) دیده نمی‌شود و این بدان معناست که آنها قادر نخواهند بود فرد دیگری را به تماس دو نفره خود اضافه کنند و آن را تبدیل به یک چت گروهی کنند.

 

اپل با انتشار پیامی اعلام کرده است که از بروز این مشکل مطلع و آگاه است، بنابراین از متخصصان فنی و کارشناسان خود درخواست کرده که هرچه سریعتر به برطرف کردن مشکل و باگ مذکور بپردازند.

 

خیل عظیمی از کاربران محصولات اپل و گوشی‌های آیفون با انتشار پیام‌های اعتراض آمیز از اپل به شدت انتقاد کرده و از آن درخواست کرده‌اند که برای انتشار به روزرسانی‌های خود تلاش و تمرکز بیشتری به خرج دهد تا آنها را با مشکلات این چنینی مواجه نکند.

 https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11020782.html



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

وب سایت کالا نیست و بعد از طریق اندازی وب سایت نیاز شما به کمپانی طراح تارنما بیش از قبل احساس می شود و بنابراین شرکتی را برگزیدن نمایید که در زمینه حمایت وب سایت خدمات قابل قبولی را ارائه نماید. مهمترین مشکل در گویه طراحی سایت شرکتی ارزان، فقدان پشتیبانی نیرومند می باشد.
کلیه قالب های وب سایت طراحی شده توسط دارکوب از پایه بدست این کمپانی پیاده سازی می گردند و از قالب آماده کاربرد نمی گردد. حتی در صورتی که از سیستم های مدیریت درونمایه نظیر جوملا و وردپرس برای پیاده سازی وب سایت استفاده شود از قالب آماده استفاده نمی گردد و قالب تارنما بدست تیم دارکوب فرآوری می گردد. دلایل عدم به کارگیری قالب حاضر توسط دارکوب بروز دشواری ها بسیار در قالب های آماده، ایمنی وب سایت، سرعت زیر بالا آمدن سایت و مصرف بیش از حتماً منابع سرور همانند رم، سی پی یو و پهنای باند، مشکلات در توسعه و به روز رسانی این گونه سایت ها می باشد.

خرید سایت آماده ارزان
ارزان ترین پلان طراحی سایت دارکوب، طراحی تارنما با به کارگیری قالب های فرآوری شده توسط دارکوب می باشد که هزینه راه اندازی تارنما با استفاده از این قالب ها 500 هزار تومان دربرگیرنده خرید قالب، بارگذاری قالب بر روی سرور، ایمن سازی و بهینه سازی سرعت، تعلیم مهار پانل و یک سنه پشتیبانی می باشد. تعرفه درج اطلاعات تارنما و گزین کردن هاستینگ به هزینه باره عقیده اضافه می گردد. برای دید فهرست قالب های فرآوری شده برای فروش دارکوب، به صفحه قالب های تولید شده دارکوب مراجعه نمایید.

توضیحات دیگر پلان های ارزان و چیره دست طراحی سایت دارکوب در پیوسته موجود است

در صورتی که در جستجوی طراحی سایت ارزان و چیره دست هستید مقاله را به چهره کامل مطالعه نمایید. طراحی سایت شرکتی ارزان تخصص دارکوب می باشد که می توانید به دو طریق خرید سایت حاضر و طراحی تارنما ارزان صاحب وب سایت شوید. دارکوب احد از کمپانی هایی است که خدمات طراحی سایت ارزان در طهران را در کنار خدمات حمایت خوب ارائه می نماید. از خاصیت های دارکوب حمایت 24 ساعته و 7 روز در هفته می باشد که در مواقع ضروری می توانید از این سرویس دارکوب دشوار تارنما خود را رفع نمایید.

با یک و نصف میلیون تومان صاحب یک تارنما شرکتی به چهره ریسپانسیو و سازگار با موبایل به همراه یک سنه حمایت بشوید. دارکوب در طراحی تارنما ها با توجه به مشکلات موجود از قالب های آماده کاربرد نمی نماید و قالب ها را از پایه پیاده سازی می نماید لغایت بعدها تارنما دچار مشکلات ایمنی، به روز رسانی، سرعت و پشتیبانی نگردد. سایت های طراحی شده توسط دارکوب وانگهی حائز حمایت 24 ساعته در 7 روز هفته برای موارد ضروری می باشد. جهت ثبت سفارش بر روی لینک ذیل کلیک نمایید.

ثبت سفارش طراحی سایت

طراحی سایت شرکتی ارزان که قالب آن از پایه طراحی شده باشد تخصص دارکوب می باشد. در درستی طراحی سایت ارزان و چیره دست خدمتی است که کمتر شرکت ارائه کننده خدمات وب سایتی می تواند ارائه نماید که مجموعه دارکوب با پروا به تجربه بسیار خود در این گویه می تواند خدمات خویش را با کیفیت بالا و به همراه پشتیبانی کامل و تند ارائه نماید. کمپانی هایی که طراحی سایت ارزان در طهران سپریدن می دهند معمولا وب سایت ها را با قالب حاضر طراحی می نمایند و یا خدمات حمایت احسان ارائه نمی کنند. به کارگیری قالب حاضر تارنما به دلیل مشکلات آن همانند غیر قالب گسترش بودن، ایمنی و سرعت ذیل و عدم قابلیت بالارفتن به هیچ وجه پیشنهاد نمی گردد و خرید سایت آماده می تواند باعث هدر رفتن پول و موعد شما گردد. در مورد خدمات حمایت نیز چنانچه حتی کمپانی طراح سایت وب سایت شما را با تعرفه 100 هزار تومان طراحی کرده باشد چنانچه تارنما باره نظر را پشتیبانی ننماید نمی توانید از تارنما خویش کاربرد لازم را نماید و بودجه و سررسید صرف شده شما هدر خواهد رفت. در راستی ساخت سایت با قیمت های بسیار ذیل با توجه به مشکلاتی که شدنی است در آینده برای شما به هستی آورد، ممکن است شما را از پیوسته روند راه اندازی تارنما تاب امید سازد. اما می توانید طراحی سایت با بها پسندیده اما با کیفیت انجام دهید الی بتوانید به تدریج و به بازبینی سررسید حضور خود را در اینترنت بیشتر تقویت نمایید.

طراحی سایت با بها ارزان اما کیفیت بالا ممکن است اما بیچارگی به برنامه ریزی و تجربه کافی دارد و ارزان ارائه نمودن خدمات طراحی تارنما بدون تجربه و برنامه ریزی ممکن نیست و برخی از شرکت بدون داشتن تجربه کافی در مقوله طراحی وب اقدام به سپریدن پروژه ها با بها زیر می نماید حال آنکه از آینده و احتیاج به حمایت سایت طراحی شده خبری ندارند و سایت طراحی شده را بدون پشتیبانی خلاص می نمایند. در درستی المان تجربه یگانه از مهترین مولفه هایی است که باعث می گردد یک کمپانی طراحی سایت تاب ارائه خدمات طراحی سایت با ذیل ترین قیمت شدنی و بالاترین کیفیت را داشته باشد. کمپانی های طراحی وب با پروا به تجربه و پیشینه کاری خویش سرعت بیشتری در اجرای پروژه های بعدی خود پیدا می کنند و می توانند سایت های جدید را با استفاده از تجربه جدید خود تندتر و با قیمت تمام شده اقلیت پیاده سازی نمایند. دارکوب با پروا به پیشینه 15 ساله طراحی تارنما خویش از سنه 1381 الی کنون و 3000 وب سایت طراحی شده راه و روش خویش را بر ارائه خدمات طراحی وب سایت با بالاترین کیفیت و پایین بها شدنی قرار دیتا است.

دارکوب متعلق به جهت اعلام می نماید که ارائه خدمات ساخت سایت با قیمت ارزان بدون داشتن تجربه کافی شدنی نیست که دلایل خود را در دسته زیرین اعلام می نماید:

عملیات طراحی سایت تنها ساخت و تاسیس وب سایت نیست بلکه پس از طریق اندازی تارنما می بایست وب سایت توسط طراح وب سایت حمایت گردد و اکثر کمپانی ها و گروه های طراح وبی که بدون تجربه پیشه طراحی تارنما را اتمام می دهند معمولا در حمایت وب سایت لاغر عمل می نمایند و نا حمایت سایت را ندارند.
داشتن تجربه کافی مایه می گردد طراح قبل بینی آینده وب سایت را نموده باشد و اقدامات لازم برای صحت عملکرد تارنما را انجام داده باشد. به عنوان مثال طراح وب سایت را امن سازی می نماید لغایت وب سایت دچار مشکلات امنیتی نگردد و حال آنکه تارنما هایی که با بها ذیل انجام می شوند معمولا بدست شرکت های بی تجربه امن سازی نمی گردند و در آنیهد مبتلا دشواری ها امنیتی می گردند.
داشتن تجربه در پروژه طراحی وب سایت باعث می گردد طراح از دشواری ها طراحی وب اغلب با خبر باشد و در طراحی خود اصول و قواعد طراحی وب را در وب سایت خود رعایت نماید.
با استفاده از قالب های حاضر سیستم های مدیریت درونمایه همانند جوملا، وردپرس و دروپال نیز می نا طراحی سایت نمود ولی این سایت ها نیز می بایست بدست متخصص و برنامه نویس وب نصب، راه اندازی و بهره‌گیری گردند و در غیر این چهره و عدم بهره‌گیری درست و مناسب از این سیستم ها شدنی است وب سایت دچار دشواری ها جبران ناپذیری گردد. در دسته زیر به شما طریق های ذیل آوردن بها پایان یافته طراحی سایت را اعلام می نمایم.

استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان
دارکوب 15 سنه است که در گویه برنامه نویس PHP کار و جنبش دارد و پروژه های معمولی طراحی تارنما خود را معمولا با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان همانند جوملا ، وردپرس و دروپال پیاده سازی می نماید که استفاده از این سیستم های مدیریت محتوای رایگان قیمت پایان یافته طراحی سایت را ذیل می آورد. مشکلی که معمولا برای به کارگیری این سیستم های مدیریت محتوا اعلام می نمایند آن است که این سیستم ها امنیت ضعیفی دارند که از عقیده دارکوب به هیچگونه به این صورت نمی باشد و فقط دلیل امنیت زیر این سیستم بهره‌گیری توسط افراد مبتدی می باشد. به این صورت که چنانچه این سیستم های مدیریت محتوای مجانی بدست افراد مبتدی باره استفاده قرار بگیرند در صورتی که تارنما به حقیقت امن سازی نگردد ممکن است بعدها مبتلا دشواری ها امنیتی گردد حال آنکه این سیستم ها حتما می بایست بدست متخصص و برنامه نویس تارنما نصب، راه اندازی و امن سازی گردند لغایت کارکرد واقعیت داشته باشند و ضمانت کارکرد آن تضمین شده باشد.

استفاده از قالب آماده
استفاده از قالب آماده تارنما موردی است به ذیل آوردن خرج تمام شده وب سایت کمک می نماید که البته دارکوب سپریدن طراحی سایت به این روش را پیشنهاد نمی نماید. قالب آماده به قالب های مجانی موجود در اینترنت گفته می شود که معمولا به صورت رایگان در دسترسی می باشند و به راحتی می توانید بدست آن ها سایت خود را راه اندازی نمایید. با پروا به بهره‌گیری گسترده از این قالب ها به کارگیری این قالب ها شدنی است به برند شما لطمه وارد آورد زیرا وب سایت شما شبیه به مثال های بسیاری می باشد.

خرید قالب وب سایت
حالت نزدیک به به کارگیری قالب حاضر خرید قالب از فروشگاه قالب وب می باشد که استفاده از این روش سرعت انجام پروژه طراحی وب را زیر می آورد و همچنین هزینه همگی شده طراحی تارنما به این طریق به نسبت استفاده از گرافیست برای پیاده سازی قالب وب سایت پایین تر می باشد. در شیوه خرید قالب که دارکوب به شما اتمام این شیوه را رهنمود می نماید شما می توانید با مراجعه به فروشگاه قالب دارکوب، قالب باره عقیده خود را گزینش و خریداری نموده و دارکوب قالب مورد عقیده شما را پیاده سازی نموده و برای شما حمایت نماید.

درج اطلاعات تارنما توسط کارفرما
از یک روش سایر نیز می توانید خرج تمام شده پیاده سازی تارنما خود را زیر بیاورید که آن به این چهره می باشد که درج اطلاعات را خود بر عهده بگیرید. درج اطلاعات را می توانید با توجه به آموزشی که در دفتر دارکوب به شما دیتا می شود خویش بر دوش بگیرید که در این روش خرج درج مطالب وب سایت از خرج کلی کسر می گردد. البته دارکوب به شما رهنمود می نماید که در وحله نخست درج مطالب را به دارکوب واگذار نمایید الی مطالب را طراح دارکوب برای شما بارگذاری نماید تا ظاهر مطالب بارگذاری شده پسندیده باشد و پس از درج اطلاعات اولیه بدست دارکوب کارفرما می تواند مسئولیت تکمیل اطلاعات را بر دوش بگیرد.

شما در حال مطالعه این صفحه هستید احتمالا به این علت که در جستجوی طراحی سایت ارزان اما با کیفیت هستید. دارکوب مقرون به صرفه ترین پلان خویش را خرید قالب از فروشگاه قالب و درج اطلاعات اولیه توسط دارکوب اعلام می نماید. طراحی نسخه موبایلی تارنما نیز چندین ماه است جزو فاکتورهای رنک دهی موتورهای جستجو می باشد و دارکوب به شما رهنمود می نماید قابلیت ریسپانسیو بودن قالب را حتما در امکانات وب سایت خویش داشته باشید. دارکوب با به کارگیری سیستم های مدیریت محتوای رایگان در کناره تجربه 15 ساله و 3000 تارنما طراحی شده خود تارنما شما را با ارزان ترین بها شدنی پیاده سازی خواهد نمود.

همچنین دارکوب برای زیر آوردن قیمت طراحی سایت واحد بازاریابی خود را حذف نموده است و به این شیوه 50 درصد در هزینه های طراحی سایت خود صرفه جویی نموده است و بازاریابی خود را از راه مشتریان راضی خویش و همچنین سئو و بهینه سازی تارنما های خود سپریدن می دهد. در ضمن دارکوب 50 درصد از هوده عرف و معمول شرکت های طراحی تارنما را از مشتریان خویش اخذ می نماید و هوده خود را در انجام شمار بیشتری پروژه دریافت خواهد رو کرد که این روش نیز یک نوع بازاریابی می باشد و علت بها های زیر دارکوب به انگیزه ها ذکر شده می باشد.

قیمت های طراحی سایت زیاد پایین
برخی از شرکت ها اقدام به پیاده سازی تارنما با قیمت های زیاد پایین مثلا 50 هزار تومان می نمایند که معمولا این شرکت ها تنها تارنما می فروشند و از پشتیبانی خبری نیست. این وب سایت ها معمولا کیفیت کافی نداشته است و در آینده ممکن است مبتلا مشکلات بسیاری شوید و دارکوب به هیچگونه این تجربه را به شما پیشنهاد نمی نماید. منطقی در عقیده بگیرید در صورتی که شرکت بخواهد وب سایت شما را پشتیبانی نماید می بایست مبلغی بیش از 50 هزار تومان را برای یکسال پشتیبانی خویش در نظر بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,
محققان یک لایه گرافیتی به ضخامت یک نانومتر طراحی کرده‌اند که با جذب گرما وسایل برقی و الکترونیکی را خنک نگه می‌دارد. 

به گزارش مهر به نقل از نیواطلس، نازک بودن این لایه گرافیتی موجب می‌شود تا نحوه معماری و طراحی گوشی‌های هوشمند یا دیگر وسایل برقی مجهز شده به این لایه گرافیتی تغییر نکند و با حداقل تغییرات بتوان آنها را خنک نگهداشت.

 

گرافیت ماده‌ای شکننده است و لذا تولید لایه‌های مستحکم از این ماده کار ساده ای نیست. برای حل این مشکل گرافیت تا درجه ۳۲۰۰ سانتیگراد گرما داده می‌شود تا بتوان اتم‌های این ماده را به یکدیگر پیوند داد.

 

محققان سعودی که بر روی این طرح کار کرده‌اند می‌گویند با استفاده از برخی مواد کاتالیست به همراه گرافیت می‌توان سرعت جذب گرما توسط آن را افزایش داد.

 

از جمله این مواد می‌توان به نیکل اشاره کرد. به گفته آنها استفاده از تنها یک لایه ۱۰۰ نانومتری از نیکل بدین منظور کافی است. برنامه‌ریزی برای تجاری سازی این اختراع و استفاده از آن در وسایل برقی مختلف در جریان است.

 https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11063056.html



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن
عده ای از کاربران « گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن» از اختلالاتی در قابلیت لمس نمایشگر این دستگاه خبر داده اند. به گفته آنها نمایشگر نسبت به ضربه یا کشیدن انگشت واکنش نشان نمی دهد. 

به گزارش مهر به نقل از گیزموچاینا، چندی قبل موبایل «سامسونگ گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن» با قیمتی ارزان تر از نسخه های رده بالای این سری به بازار عرضه شد.

 

 هرچند این دستگاه ویژگی های جالب زیادی دارد اما برخی خریداران آن از اختلالاتی در قابلیت لمس نمایشگر خبر داده اند. بسیاری از کاربران این دستگاه تجربیات خود را در وب سایت «ردیت» به اشتراک گذاشته اند. برخی از آنها گزارش هایی درباره مشکلات مربوط به قابلیت لمسی این دستگاه را گزارش کرده اند. در برخی موارد به عدم واکنش دستگاه نسبت به ضربه یا کشیدن انگشت اشاره شده است.

 

 همچنین در برخی گزارش ها اشاره شده دستگاه وقتی که در دست نگه داشته می شود یا هنگام استفاده عادی، به طور اتوماتیک وارد حالت «جیب» می شود. با فعال شدن این ویژگی، هنگامیکه دستگاه در جیب کاربر قرار می گیرد، از فعال شدن قابلیت های مختلف آن و کلیک های اشتباهی روی نمایشگر جلوگیری می شود.

 

با توجه به تنوع چالش های به وجود آمده به نظر می رسد ریشه آنها یک باگ نرم افزاری باشد که می توان در مدت کوتاهی آن را ترمیم کرد. با این وجود اگر نمایشگر برخی دستگاه ها ایراد داشته باشد، باید جایگزین شود. 

 https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11063099.html



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت با قیمت پسندیده قیمت طراحی سایت حرفه ای ارزان
اگر شما یک وبسایت با بها پسندیده ولی با ظاهری مناسب و امکانات کارآمد می خواهید و از عقیده ظاهری می خواهید سایت شما نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری مناسبی داشته باشد می توانید از خدمات طراحی سایت ارزان ما استفاده کنید.

تعرفه طراحی سایت با قیمت مناسب اما حرفه ای
در این سطح طراحی سایت ارزان با بالاترین کیفیت انجام می شود، به طوری که طرحی کاملا یونیک و کاربرپسند برای کسب و کار شما با پروا به علایق و کاربران منظور طراحی می شود. با ارائه خدمات طراحی تارنما ارزان در تلاش است کلیه کسب و کارهای حقیر و جدید را وارد بازار وب کند.

طراحی وبسایت با بها مناسب
ما چندین سنه در این حرفه مشغول بکار هستیم و می تاب گفت یک کمپانی creativebloq سایت حرفه ای هستیم و یک سایت حرفه ای برای شما طراحی می کنیم اما با قیمت واقعی.
تارنما کالا نیست و بعد از طریق اندازی تارنما احتیاج شما به کمپانی طراح تارنما بیش از پیش دانستن می شود و بنابراین شرکتی را برگزیدن نمایید که در گویه حمایت وب سایت خدمات قابل قبولی را ارائه نماید. مهمترین سخت در زمینه طراحی سایت ارزان، نبود پشتیبانی نیرومند می باشد.
** کلیه قالب های وب سایت طراحی شده توسط از پایه بدست این کمپانی پیاده سازی می گردند و کاملا استانداردهای گوگل و کد نویسی در آن رعایت می شود.

قیمت های طراحی سایت زیاد پایین
برخی از کمپانی ها اقدام به پیاده سازی وب سایت با بها های بسیار پایین wordstream مثلا 50 هزار تومان می نمایند که معمولا این شرکت ها تنها تارنما می فروشند و از پشتیبانی خبری نیست. این وب سایت ها معمولا کیفیت کافی نداشته و بعدها شدنی است دچار دشواری ها بسیاری شوید و به هیچ وجه این تجربه را به شما توصیه نمی نماید. منطقی در عقیده بگیرید در صورتی که کمپانی بخواهد وب سایت شما را حمایت نماید می بایست مبلغی اغلب را برای یکسال حمایت خود در عقیده بگیرد.


کارفرمایان گروه سایت سازی با مناسب ترین بها ، بهترین و چیره دست ترین وب سایت ها را دریافت خواهند کرد.
قیمت ها و تعرفه های طراحی سایت در گروه کاملا مناسب بوده.تعرفه طراحی سایت در گروه متفاوت است که نسبت به نوع طراحی سایت ها تعرفه ها نیز تغییر پیدا می کند.

کدنویسی اختصاصی
1. در هنگام طراحی اختصاصی، سایت هسته مرکزی معمولا سبکی دارد و سایت فقط به میزان قابلیت‌ها و امکانات موجود از منابع سخت افزاری بهره‌گیری می‌کند و برعکس سیستم های حاضر هسته مرکزی سنگینی ندارد. از سوی دیگر در طول زمان، امکان اعمال دگرگونی ها و اضافه نمودن قابلیت‌های خاص و جدید ساده‌تر است چرا که برنامه‌نویس سیستم کاملا بر روی تمام اجزای سایت احاطه دارد و می‌تواند تغییرات عمده برپایی نماید و بنا بر نظر کارفرما امکانات خاص به سایت اضافه نماید.
2. کدنویسی اختصاصی امنیت بیشتری دارد چرا که کدهای نرم‌افزار و متدلوژی برنامه نویسی و پیاده‌سازی خصوصی است و در کمر بستن عموم قرار ندارد . کنترل پنل ساده‌تری دارد چون بیشتر با قصد مدیریت محتوای سایت در برگزیدن ادمین قرار می‌گیرد و نه مدیریت امکانات و قابلیت‌ها و چیدمان سایت.
3. تمام مبانی بهینه سازی رتبه سایت برای موتورهای جستجو یا به راستی SEO می‌تواند در هنگام پیاده‌سازی سایت اختصاصی لحاظ شود و از منظر فنی عملکرد سایت را در مقوله ارتقاء رتبه سایت برای جستجوگرها تضمین نماید. امکانات نرم‌افزاری و چیدمان اجزای سایت حرفه‌ای تر هستند چرا که بدست کارآزموده سپریدن می‌شوند.

تحویل سریع و آنلاین
در دودمان مراتب فرآوری و طراحی سایت دسترسی به اهداف عملیاتی که شامل طراحی گرافیک سایت با کیفیت بالا، تحویل تند و به موقع ، کنترل هزینه طراحی سایت ، بهینه سازی سایت و... می باشد، نیازمند پیاده سازی مجموعه ای از استراتژی ها و طریق های تخصصی طراحی سایت هستیم.
سالها تجربه در گویه طراحی تارنما و بازرگانی الکترونیک در کناره بکار گیری از نیروهای متخصص، ما را در تحقق تند و بی نقص این اهداف مدد رسانده است.
تحویل تند و آنلاین سایت را، در کنار ارائه کیفیتی بی نظیر با حداقل خرج ها تضمین می نماید.

طراحی سایت با الگوی MVC
1. معماری MVC یا همان Model View Controller که اخیراً بدست مایکروسافت در ASP.NET به پیشه گرفته شده است به راستی انقلابی در مقوله بهبود پروژه های تحت وب بود.
2. ام وی سی از واژه ها model ، view، controller گرفته شده است در این گونه از برنامه نویسی همه چیز سر جای خویش است بطوری که هر یک از این تقسیم ها مسئولیت اجرا و یا بستگی با بخشی را دارندموارد زیر اصول باره بیچارگی طراحی یک وب سایت بدون نقص می باشند که همواره سعی شده در ساحل ارایه کیفیتی بی نهایت هزینه ها تا مرز ممکن در کمینه باشند.
3. در معماری mvc تمامی برنامه نویسان ناچار میشوند الی از این چهارچوب اطاعت کنند و همین مسئله مایه میشود لغایت کدهای تألیف شده خوانایی کامل را داشته باشد و هر برنامه نویسی بتواند کدهای برنامه نویس دیگری را ویرایش نماید
4. در حال حاضر از آخرین نسخه معماری MVC در C# ASP.NET و موتور نمایش Razor که از جانب شرکت مایکروسافت که از قوی ترین ها در مقوله گونه ها علوم کامپیوتر ای است، کاربرد میکند.
5. طراحی ریسپانسیو برای نمایش مناسب در موبایل و تبلت

سایت واکنش گرا یا سایت ریسپانسیو (responsive) سایتی است که با ابعاد و رزولوشن دستگاههای مختلف سازگاری دارد و کاربران بدون پروا به اینکه صفحه نمایش دستگاهشان حقیر باشد (مثل اکثر گوشی های هوشمند موبایل) یا نمایشگری متوسط(مثل لپ تاپ و تبلت) و یا نمایشگرهای بزرگ (کامپیوترهای رومیزی و ال سی دی های بزرگ)داشته باشند، به راحتی به وضوح تمام تقسیم های سایت را می بینند.موارد ذیل اصول باره احتیاج طراحی یک تارنما بدون نقص می باشند ، میتوانند به راحتی سایت را بررسی کنند و سایر نیازی نیست اندازه صفحه را تغییر دهند که سایت به چهره کامل دیده شود.
نزدیک 50 درصد از کاربران از موبایل و تبلت برای مشاهده سایت ها استفاده میکنند و چنانچه قالب سایت شما نمایش واقعیت در موبایل و تبلت نداشته باشد کاربران بسیاری را از دست خواهید داد. زیرا این بخش از کاربران بعد از ورود به سایت شما در صورتی که نتوانند مطالب سایت شما را به راحتی مطالعه نمایند ممکن است سایت شما را بی درنگ ترک کنند و وارد سایت دیگری شوند که به واقعیت در دستگاه آنان نمایش دیتا شود.
کلیه سایت هایی که در اینجا به فروش می رسند ، کاملا ریسپانسیو هستند و با همگی نمایشگرهایی که میتوان سایت را مشاهده کرد، سازگاری کامل دارند.



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()