دانلود عکس از اینستاگرام
نوشته شده توسط : ساحل

ساده‌ترین روش‌ها برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام بدون دربایستن به نصب اپلیکیشن اضافه
مجتبی طاهری ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ به‌روزرسانی: ۱۰ مهر ۱۳۹۸

دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام روی موبایل کاریه برای اطلاعات بیشتر درباره دانلود عکس از اینستاگرام اینجا را کلیک کنید که کل ما ممکنه بهش بیچارگی پیدا کنیم. در اینجا یک دو ترفند بسیار ساده و سریع برای دانلود یا همون اندوخته فیلم و عکس از اینستاگرام به شما تعلیم می‌دیم. در اکثر روش‌هایی که جاهای دیگر آموزش داده شده، یا شما باید یک اپلیکیشن روی گوشی‌تان نصب کنید و یا روش دشوار و فنی است.

دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام به کمک نرم اسباب تلگرام!
اما ما می‌خواهیم این کار را با یک ترفند ساده و به کمک نرم‌افزار تلگرام انجام بدهیم که همه‌ی ایرانی‌ها روی گوشی‌هایشان دارند. روش پیشه زیاد ساده است:

ذخیره کردن فیلم و عکس از اینستاگراماینستاگرام را باز کنید و عکس یا فیلمی که می‌خواهید ذخیره کنید را بیاورید. آیکون منو (سه نقطه) در گوشه بالا-راست عکس را بزنید و از منوی مفتوح شده، Copy Link (یا Copy share url در نسخه‌های قدیمی) را انتخاب کنید. آدرس اینترنتی این فیلم یا عکس در کلیپ‌بورد گوشی شما ذخیره خواهد شد.
تلگرام را باز کنید و به گفتگوی با خودتان (پیام‌های ذخیره شده) یا با یکی از دوستان باره اعتمادتان وارد شوید. انگشت خویش را در تقدیر تایپ رو روی خط چشمک زن نگه دارید لغایت گزینه paste نما شود و آدرسی که کپی کرده بودید را paste و ارسال کنید. فیلم یا عکس اینستاگرامی و شرح آن در ذیل آدرسی که ارسال کرده اید، نمایش دیتا خواهد شد.
نکته: شما می‌توانید به جای انجام مرحله دوم، در مرحله نخست به جای Copy Link، گزینه Share to را انتخاب کنید و آن عکس را یکراست در قسمت saved messages تلگرام، با خویش به اشتراک بگذارید.
در صورتی که تلگرام در حالت دانلود اتوماتیک پیمان ندارد، آیکون فلش به سمت ذیل روی عکس یا فیلم، را بزنید و صبر کنید لغایت دانلود آن به سپریدن برسد.
اگر عکسی لینکی که از اینستاگرام کپی کرده اید، در بر گیرنده یک آلبوم با چند عکس و فیلم باشد، به چهره قبل فرض شما فقط عکس یا فیلم نخست را در تلگرام خواهید دید. ولی با ضربه زدن بر روی آن و نگریستن نسخه بزرگتر، به تمامی عکس و فیلم‌های آن پست دسترسی خواهید داشت.
پس از تمام شدن دانلود، یه آیکون منو (سه نقطه) در گوشه‌ی بالا-راست عکس یا فیلم ظاهر خواهد شد. آن را بزنید تا منوی مربوط باز شود. و از منو Save to gallery را گزینش کنید.
به نگارخانه گوشی خویش بروید. عکس یا فیلمی که می‌خواستید اندوخته کنید را در آنجا تو فولدر Telegram خواهید یافت



:: بازدید از این مطلب : 51

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: