شرکت طراحی سایت خوب
نوشته شده توسط : ساحل

نوشته میشه شرکت طراحی سایت ولی خونده میشه اشاعه کسب و کار…

زمانی که به داشتن وب سایت و طراحی اون فکر می نماییم هزار تا سوال برامون پیش میاد. مشابه اینکه یک سایت کوچیک و ساده داشته باشم بهتره یا پیشرفته؟ قالب حاضر کاربرد کنم یا از شرکت های طراحی سایت کمک بگیرم؟ از یک توان برای طراحی بهره‌گیری کنم یا به یک کمپانی معروف مراجعه کنم؟ اصلاً کدوم شرکت طراحی سایت بهتره؟ چه خصوصیاتی رو باید در عقیده داشته باشم؟

در رابطه با تمام سوال هایی که ممکنه در ذهن شما شرکت طراحی سایت خوب شکل گرفته باشه به “شرکت طراحی سایت” مراجعه کنید. ولی درباره اینکه خصوصیات یک شرکت طراحی سایت خوب چیست با ما به اتفاق باشید:

 

سابقه
اولین چیزی که باید در عقیده بگیریم همین مورده، نمی گم اگر شرکتی godaddy سابقه نداشت قابل اعتماد نیست ولی 100٪ هم نمیشه کل جوره بهش اعتماد کرد. سابقه داشتن جستار مهمیه یعنی باید یه شرکت طراحی سایت خوب تو این گویه کمینه 10 سال پیشینه داشته باشه. تکاپو اش رو از سال 1381 در زمینه طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت های اینترنتی آغاز کرد و در این سال ها کامیاب به طراحی 3000 تارنما شده. پیشینه در گویه طراحی سایت دربرگیرنده پروژه های موجود هم میشه، به این علت که برپا بودن چندین ساله یک کمپانی دلیلی بر پیشینه کاری نیست و البته که سابقه کاری بسیار مهمتر از سال های کار و جنبش کمپانی است.

 

تخصص
دومین موردی که باید در عقیده بگیریم پایه و پای بست، و بنیاد یه شرکته webflow که برای شرکت های طراحی سایت این پایه و اساس در نیروی متخصص و حرفه ایه. این نیروی پایبند باید توانایی انواع طراحی ها برای سایت رو داشته باشن و مسیر های گسترش کسب و کار و بازرگانی مشتری رو در عقیده بگیرن و در این زمینه راه کارهای نو و مفیدی ارائه بدن. این هم مفتوح به انفرادی ملاک کاملی برای یه شرکت خوب نیست اما بودنش ضروری و لازمه. به قول کهنه ها کار رو باید سپرد دست کاردونش.

 

تعهد
با پروا به اینکه تعهدات کاری یک کمپانی طراحی سایت در قبال مشتریانش جستار با اهمیتی است، بعد ما هم روی این مورد پافشاری اکثریت داریم. در این نوع همکاری چیزی که برای ما مهمه سررسید تحویل پروژه و شکل و شمایل سایت با پروا به صحبت های اولیه است، البته که سوژه حمایت و تعهدات این چنینی رو هم نباید فراموش کنیم چون ممکنه که تمام تخصص و ریزه کاری های موجود در سایت شما رعایت شده باشه ولی بعد از مدتی با مشکلی روبرو بشید که توانایی حل اون رو نداشته باشید و تنها طراح سایت شما به این دشوار دسترسی داشته باشه یا فقط در تخصص ایشون باشه که در اینصورت فقط با کمک اونها مشکل حل میشه. پایبندی و تعهد اگر مهم ترین ملاک برای یک کمپانی نباشه، قطعاً مختصر اهمیت هم نیست.

 

خدمات
وقتی می گیم خدمات بعد از فروش، فکرمون سمت شرکت های طراحی سایت نمی ره اما باید بدونبد که اونها هم متعهد به یک سری از این خدمات از آنگونه : آموزش کنترل پنل و پاسخ به پرسش های مشتری ها، پشتیبانی از سایت به چهره 24ساعته یا به مدت یکسال از تارنما و در بعضی موارد هم سئو و فرآوری محتوا برای وب سایت هستند. این گونه خدمات به هر کمپانی و کسب و کاری اعتبار میده و اون رو از شرکت های رقیب جدا میکنه. طراحی سایت به جز خدمات طراحی سایت، خدمات جانبی که برای سایت ها مورد نیازه از آنگونه خدمات هاستینگ، بهینه سازی و تبلیغات اینترنتی و خدماتی امنیتی تحت وب هم ارائه میکنه که با کیفیت دلخواه سبب شده مشتریان با خیال آسوده همه پروژه رو به ما بسپارن.

 

سئو
این واژه این روزا بسیار باب شده و بیشتر کمپانی ها برای وب سایتشون رو این جستار خیلی پافشاری دارن. از حق نگذریم خیلی هم مهمه که مثلاً درون سایت گوگل که اولین سایت جهانه، سایت شما توی کدوم صفحه اس؟

سئو خوب و روی اصول درست برای یک طراحی سایت حرفه ای، کار هر شرکتی نیست. پس باید دنبال بهترین کمپانی طراحی سایت تو این زمینه باشید که بتونه به راستی از بعد این پیشه بر بیاد. البته که باید اول ببینید که چه سئویی برای وب سایت خودشون دارن چون همه اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی!!! برای انتخاب یک شرکت طراحی سایت خوب باید به اصولی ترین موارد دقت کنید، قالب سایت و سئو تارنما خودشون رو ببینید چون یک سمبول(لاتین) برای بهترین کاریه که می تونن ارائه بدن. تارنما مثل یک ویترینه، وقتی ویترین شرکت خالی باشه دلیلی هم برای اعتماد به اون شرکت وجود نداره.

هیچ ادعایی بهتر است از مثال شغل نیست، برای کلیه عبارات کلیدی مرتبط با طراحی وب همانند “طراحی وب” ، “طراحی وب سایت” ، “طراحی سایت” ، “ساخت سایت” ، “ساخت وب سایت” دو وب سایت در صفحه اول گوگل دارد. این مجموعه الی کنون موفق به انجام 500 پروژه کامیاب سئو و بهینه سازی تارنما شده و حضور در صفحه نخست گوگل اونم با دو تا تارنما برای سخت ترین کلمه های کلیدی سئو نشون میده که این گردآور توانمندیهای لازم برای اتمام پروژه های سئو رو داره.

 

سرور و هاست قدرتمند
این خاصیت از اصلی ترین پیش مایحتاج برای یک کمپانی طراحی سایت کامیاب است. پایه یک طراحی سایت حرفه ای، سهم بردن طراحی از سرور و هاستینگ قدرتمنده چون در این صورته که میتونه از بعد نیازها و آرزوهای شما بر بیاد و وب سایتی مطابق با خواسته شما در اختیارتون پیمان بده. وانگهی علاوه بر داشتن این خاصیت بهتره که تصدیق (رانندگی) SSL هم داشته باشه که همون تصدیق (رانندگی) تایید اسم پهنه است. اکنون که شاید بگید چه نیازی به سرور دارید؟

یک سرور میتونه :

امنیت اطلاعاتتون رو بالا می بره
خطا رو در کارمنداتون ناچیز می کنه
سرعت سپریدن کارهای روزانه رو افزایش میده
به شرکت و سایت شما فرمان رشد و اشاعه میده
به صورت خودکار و در موعد های مشخصی از اطلاعات شما بک آپ گیری میکنه.
و …





:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: