کلمات کلیدی مناسب چیست؟
نوشته شده توسط : ساحل

کلمات کلیدی چیست و چگونه کلمات کلیدی پسندیده برای سایت خود برگزیدن کنم ؟

 

کلمات کلیدی اصطلاحاتی هستند که در رابطه با متن می باشند و علاوه بر اینکه در ارتباط با موتور های جستجو بکار می روند به کاربران سایت نیز این امکان را می دهد که از محتوای متن ما با تازه شوند. موتورهای جستجو از راه خزنده ها و ربات هایی که دارند می توانند محتوای صفحات را بخوانند و یکتا از مهمترین معیارهایی که این ربات ها برای رتبه دادن و تعیین موضوع آن صفحه در نظر دارند، نحوه بکارگیری واژه ها کلیدی است.

 

بدین صورت اگر شما در روش استفاده از کلمات کلیدی دقت اکثریت به خرج دهید، می‌توانید بازدید هدفمندتری را به سمت تارنما خویش هدایت کنید و تعداد بازدید های خود را افزایش دهید.

کلمات کلیدی پسندیده سایت چیست

وجود واژه ها کلیدی در عنوان مطلب :

 عنوان نوشته شما زیاد مهم است در انتخاب آن دقت کنید . آن را به حقیقت همراه با واژه ها کلیدی متن گزینش کنید و با یک انتخاب جذاب تعداد کلیک روی آن مطلب را افزایش دهید و سپس کلمات یا اصطلاحات پیوسته با عنوان را به چهره پراکنده در متن بیاورید. این نخستین و مهمترین قدمی است که باید سپریدن دهید.

 

وجود واژه ها کلیدی در متن و بهینه سازی متن :

سعی کنید مطالب شما غنی باشد زیرا مقالات کوتاهی بازدید خوبی ندارند و بدین ترتیب رنک شما پایین می آید. پس بهتر است هر نوشتار شما کمینه از 300 کلمه تشکیل شده باشد و از واژه ها کلیدی در متن خویش حتما کاربرد نمایید..

همچنین بخاطر داشته باشید که کلمات کلیدی خویش را در بند نخست و پسین نوشته حتماً بیاورید. یکتا از مواردی که خزنده به آن پروا خاص می‌کند، همین است. این یعنی جستار نوشته شما مشخص‌تر است.

سعی کنید به تناسب جا و محیط‌ نوشته، از سخیف های ضخیم، کج و زیرخط‌دار بی گمان استفاده کنید.

 

خود را به جای کاربران سایت فرض کنید :

توجه کنید از واژه ها کلیدی‌ای بهره‌گیری کنید که مخاطبان در موتور جستجو به تعقیب آن می‌گردند خود را به جای مشتری بگذارید ،  اگرشما جای آنها بودید با چه کلماتی پیگیری فرآورده و خدمت خویش میگشتید . برای این کار می توانید از دوستان و آشنایان نیز کمک بگیرید و از نظر آنها نیز مستحضر شوید.

 

استفاده از عبارات کلیدی طولانی :

از عبارات کلیدی چند کلمه ای و طولانی کاربرد کنید ، برای عبارات تک کلمه ای معمولا چشم وهمچشمی زیادی وجود دارد و شانس شما ذیل می آید.

 

استفاده از کلمات با نادرست املایی :

از کلمات با املای اشتباه نیز استفاده کنید ، بسیاری از کلمات با املای اشتباه جستجو می شوند . 

 

کلمات کلیدی رقبا :

کلمات کلیدی رقبای خود را بررسی کنید و از آنها نیز در سایت خود بهره‌گیری کنید.

 

توجه به پیشنهادات گوگل :

از کلمات کلیدی که خویش گوگل پیشنهاد می دهد نیز استفاده کنید . معمولا آنها کلماتی هستند که بیشترین جستجو را در موتورهای جستجو دارند.

 

عدم استفاده از واژه ها کلی و عمومی :

از واژه ها کلیدی کلی که بیانگر قصد شما نمی باشد ، کاربرد نکنید به عنوان مثال کلمه فروش برای یک فروشگاه اینترنتی و فروش کالایی خاص مناسب نیست و به جای آن مثلا بنویسید فروش تلفن به اتفاق برند سامسونگ    

 

استفاده از متا تگ ها :

به متاتگ ها پروا کنید درسایت های طراحی شده با  سایت ساز آنلاین یوتاب تگ description بصورت خودکار تنظیم می شود و در ضمن امکان درج سایر متا ها امثال متا تگ keywords در پنل مدیریت سایت ها تعبیه شده است

از تنظیمات سایت > تنظیمات سئو > متاتگ keywords  کلماتی که در همه سایت شما اهمیت دارند را درج نمایید.

منظور از کلمات کلیدی چیست

این را باید بدانید که اکثر موتورهای جستجو  اغلب از 150 لغایت سرانجام 200 کاراکتر را نمی خوانند.

پس کلمات کلیدی زیاد نه فقط به افزایش بازدید شما کمک نمیکند، بلکه باعث سنگین شدن سایت و همچنین در صورت تکرار واژه ها کلیدی مایه اسپم شناخته شدن شما بدست موتورهای جستجو میشود و دیگر برای شما بازدیدکننده رسول نمی شود.

استفاده بهینه از واژه ها و عبارات کلیدی این امکان به شما دیتا می شود که سوداگری شما در دنیای مجازی روز بروز پر بارتر شود و میزان بازدید از سایت شما بالا رود.

در سایت ساز یوتاب این امکان را به شما داده است که برای ذکر کلمات کلیدی خود یک جایگاه مخصوص گذاشته است و شما بعد از درج مطالب مختلف می توانید تقدیر واژه ها کلیدی سایت ساز یوتاب را پر کنید و بدین چهره از این امتیاز مهم مستفیض گردید.

کلمات کلیدی چیست و چگونه کلمات کلیدی مناسب برای سایت خود انتخاب کنم ؟

کلمات کلیدی اصطلاحاتی هستند که در رابطه با متن می باشند و علاوه بر اینکه در ارتباط با موتور های جستجو بکار می روند به کاربران سایت نیز این امکان را می دهد که از محتوای متن ما با خبر شوند. موتورهای جستجو از طریق خزنده ها و ربات هایی که دارند می توانند محتوای صفحات را بخوانند و یکی از مهمترین معیارهایی که این ربات ها برای رتبه دادن و تعیین موضوع آن صفحه در نظر دارند، نحوه بکارگیری کلمات کلیدی است.

بدین صورت اگر شما در نحوه استفاده از کلمات کلیدی دقت بیشتری به خرج دهید، می‌توانید بازدید هدفمندتری را به سمت وب سایت خود هدایت کنید و تعداد بازدید های خود را افزایش دهید.
کلمات کلیدی مناسب سایت چیست
  • وجود کلمات کلیدی در عنوان مطلب :
 عنوان نوشته شما بسیار مهم است در انتخاب آن دقت کنید . آن را به درستی همراه با کلمات کلیدی متن انتخاب کنید و با یک انتخاب جذاب تعداد کلیک روی آن مطلب را افزایش دهید و سپس کلمات یا اصطلاحات مرتبط با عنوان را به صورت پراکنده در متن بیاورید. این اولین و مهمترین قدمی است که باید انجام دهید.
 
  • وجود کلمات کلیدی در متن و بهینه سازی متن :
سعی کنید مطالب شما غنی باشد زیرا مقالات کوتاه بازدید خوبی ندارند و بدین ترتیب رنک شما پایین می آید. پس بهتر است هر مقاله شما حداقل از 300 کلمه تشکیل شده باشد و از کلمات کلیدی در متن خود حتما استفاده نمایید..
همچنین بخاطر داشته باشید که کلمات کلیدی خود را در بند اول و آخر نوشته حتماً بیاورید. یکی از مواردی که خزنده به آن توجه خاص می‌کند، همین است. این یعنی موضوع نوشته شما مشخص‌تر است.
سعی کنید به تناسب جا و مکان نوشته، از سبک های ضخیم، کج و زیرخط‌دار حتماً استفاده کنید.
 
  • خود را به جای کاربران سایت فرض کنید :
توجه کنید از کلمات کلیدی‌ای استفاده کنید که مخاطبان در موتور جستجو به دنبال آن می‌گردند خود را به جای مشتری بگذارید ،  اگرشما جای آنها بودید با چه کلماتی دنبال محصول و خدمت خود میگشتید . برای این کار می توانید از دوستان و آشنایان نیز کمک بگیرید و از نظر آنها نیز آگاه شوید.
 
  • استفاده از عبارات کلیدی طولانی :
از عبارات کلیدی چند کلمه ای و طولانی استفاده کنید ، برای عبارات تک کلمه ای معمولا رقابت زیادی وجود دارد و شانس شما پایین می آید.
 
  • استفاده از کلمات با غلط املایی :
از کلمات با املای اشتباه نیز استفاده کنید ، بسیاری از کلمات با املای اشتباه جستجو می شوند . 
 
  • کلمات کلیدی رقبا :
کلمات کلیدی رقبای خود را بررسی کنید و از آنها نیز در سایت خود استفاده کنید.
 
  • توجه به پیشنهادات گوگل :
از کلمات کلیدی که خود گوگل پیشنهاد می دهد نیز استفاده کنید . معمولا آنها کلماتی هستند که بیشترین جستجو را در موتورهای جستجو دارند.
 
  • عدم استفاده از کلمات کلی و عمومی :
از کلمات کلیدی کلی که بیانگر منظور شما نمی باشد ، استفاده نکنید به عنوان مثال واژه فروش برای یک فروشگاه اینترنتی و فروش کالایی خاص مناسب نیست و به جای آن مثلا بنویسید فروش تلفن همراه برند سامسونگ    
 
  • استفاده از متا تگ ها :
به متاتگ ها توجه کنید درسایت های طراحی شده با  سایت ساز آنلاین یوتاب تگ description بصورت اتوماتیک تنظیم می شود و همچنین امکان درج سایر متا ها همانند متا تگ keywords در پنل مدیریت سایت ها تعبیه شده است
از تنظیمات سایت > تنظیمات سئو > متاتگ keywords  کلماتی که در کل سایت شما اهمیت دارند را درج نمایید.

این را باید بدانید که اکثر موتورهای جستجو  بیشتر از 150 تا نهایتا 200 کاراکتر را نمی خوانند.
پس کلمات کلیدی زیاد نه تنها به افزایش بازدید شما کمک نمیکند، بلکه باعث سنگین شدن سایت و همچنین در صورت تکرار کلمات کلیدی باعث اسپم شناخته شدن شما توسط موتورهای جستجو میشود و دیگر برای شما بازدیدکننده فرستاده نمی شود.
استفاده بهینه از کلمات و عبارات کلیدی این امکان به شما داده می شود که کسب و کار شما در دنیای مجازی روز بروز پر بارتر شود و میزان بازدید از سایت شما بالا رود.
در سایت ساز یوتاب این امکان را به شما داده است که برای بیان کلمات کلیدی خود یک جایگاه مخصوص گذاشته است و شما پس از درج مطالب مختلف می توانید قسمت کلمات کلیدی سایت ساز یوتاب را پر کنید و بدین صورت از این امتیاز مهم بهره مند گردید.






:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: