بهترین ساعت های هوشمند با قیمت کمتر از ۲ میلیون تومان
نوشته شده توسط : ساحل

ساعت‌های هوشمند، جدیدترین ترند تکنولوژی پوشیدنی هستند که به طور تجاری در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند و محبوبیتشان نیز روز به روز در حال افزایش است. علاوه بر بازیگران اصلی صنعت ساعت‌های هوشمند، بسیاری کمپانی‌های دیگر نیز اقدام به فرآوری و عرضه‌ی پوشیدنی‌های خویش به بازار کرده‌اند که همین امر برگزیدن ساعت پسندیده را به امری سخت تبدیل کرده‌است. مطالعه‌ی متن زیر به کاربرانی که برآنند یک ساعت هوشمند ارزان‌قیمت و با امکانات فراوان خریداری کنند، پیشنهاد می‌شود.

ساعت هوشمند آنر مدل Huawei honor magic
ساعت هوشمند آنر مدل Huawei honor magic

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت:

طراحی جذاب
قابلیت‌های ورزشی فراوان
نقاط ضعف:

باتری نه‌چندان قدرتمند
سیستم‌عامل محدود
برند آنر که اخیرا به صورت مستقل از هواوی به فعالیت مشغول شده‌است، مدتی پیش از ساعت هوشمند Honor Magic خویش رونمایی کرد که به‌خوبی توانسته با ارائه‌ی طراحی بسیار پسندیده و قابلیت‌های جذاب، ارزش خرید زیاد فوقانی در مساوی بها پرداختی داشته‌باشد.این ساعت هوشمند با صفحه نمایش یکتا آمولد و قاب آلومینیومی خود توانسته به احد از بهترین محصولات سنه از حیث سبکی و راحتی تبدیل شود.

آنر در تصمیم هوشمندانه، با کاربرد همزمان از چرم و سیلیکون، توانسته ضمن حفظ نما کلاسیک این ساعت، ساعت هوشمند تا قیمت ۲ میلیون از خاصیت ضدحساسیت سیلیکون هم استفاده کرده و یک گام رو به جلو را در طراحی ساعت‌های هوشمند بردارد. Honor Magic همچنین حائز سنسور تپش قلب و فشارخون بسیار دقیقی است که در آزمایشات مختلف سربلند خارج آمده و توانا به پایش ۲۴ ساعته ضربان قلب کاربر و گزارش ریزبین آن خواهد بود و حتی در مواقع لزوم شرایط اضطراری را به کمک آلارم‌هایی به کاربر اعلام خواهد کرد. این ساعت همچنین در امر پایش خواب نیز عملکرد بسیار دقیقی داشته و از این حیث، از تعداد زیادی از ساعت‌‌های هوشمند بازار پیشی می‌گیرد.

باتری آنر مجیک زیاد کم‌مصرف بوده و الی دو هفته نگران شارژ دوباره ساعت نخواهید بود. سنجش میزان خستگی، حمایت از حالت های ورزشی گوناگون در بیش از ۶ رشته ورزشی هوازی( مسافت طی شده، میزان کالری مصرفی، بلندی و .. ) و جی پی اس داخلی همه از خاصیت های این مدل چیره دست می باشند که آن را به یگانه از بااارزش‌ترین ساعت‌های هوشمند در بازه‌ی قیمتی کمتر از ۲ میلیون تومان تبدیل کرده‌اند.

بخوانید: بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Stratos
ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Stratos

مشاهده این فرآورده در دیجی کالا

نقاط قوت:

طراحی باکیفیت
قابلیت‌های زیاد زیاد
قیمت عالی
نقاط ضعف:

رابط کاربری ضعیف
زوایای دیدن ضعیف صفحه‌نمایش
ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Stratos را می نا دودمان دوم ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Pace به حساب آورد که از عقیده طراحی و در ضمن امکانات مبتلا تغییرات متعددی شده است. شیائومی از پلی کربنات تقویت شده برای ساخت بدنه این ساعت بهره‌گیری کرده که زیاد مقاوم و در عین حال سخیف می باشد. بر روی این ساعت یک صفحه نمایش ۱٫۳۴ اینچی با رزولوشن ۳۲۰×۳۰۰ پیکسل پیمان گرفته است و برای ساخت قاب این صفحه نمایش از سرامیک استفاده شده است. وانگهی شیائومی برای ساخت دکمه ها و محل شارژ این ساعت از استیل ضد زنگ کاربرد کرده است.

Amazfit Stratos همچنین کاملاً ضدآب بوده و می تواند لغایت عمق ۵۰ متری خپگی وارده را بردباری کند و این مسئله موجب می شود این ساعت هوشمند برای شناگران یک برگزیدن پسندیده باشد. این ساعت هوشمند علاوه بر شنا می تواند ۱۰ حالت مختلف دیگر مانند دویدن، مسیر رفتن، دوچرخه سواری در فضای باز، دوچرخه سواری در محیط داخلی، دویدن در محیط درونی (تردمیل)، کوهنوردی، دو میدانی و .. را تشخیص دهد و اطلاعات آن را به چهره جداگانه ثبت کند. این ساعت همچنین از یک باتری ۲۸۰ میلی آمپری نیرومند بهره‌مند است که شارژ کامل آن در نزدیک ۲ ساعت طول می کشد و توانا است حتی با صریح بودن قابلیت ردیابی GPS با یکبار شارژ لغایت ۳۵ ساعت پاسخگوی بیچارگی شما باشد.

از سایر مشخصات این ساعت هوشمند می توان به مشاهده‌ی هشدارهای تماس، تنظیم کردن ساعت، بازبینی بر الگوی خواب خود، رسیدگی آب و هوا از راه برنامه و قابلیت وارسی ۲۴ ساعته ضربان قلب اشاره کرد. Amazfit Stratos وانگهی از اپلیکیشن Amazfit Watch 2,0 و Yue Run circle و سایر برنامه های شخص ثالث پشتیبانی می کند و شما به آسانی با استفاده از این اپلیکیشن‌ها می توانید از اطلاعات ورزش خود و همچنین وضعیت بدنی خویش مطلع شوید.

بخوانید: بهترین ساعت‌ها و مچ‌بندهای هوشمند شیائومی در سنه ۲۰۱۹

ساعت هوشمند سونی مدل SW2 بند فلزی
ساعت هوشمند سونی مدل SW2 بند فلزی

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت:

مقاومت در مساوی یکی و غبار و رطوبت
اپلیکیشن‌های مختلف
قیمت مناسب
نقاط ضعف:

راه‌اندازی نسبتاً دشوار
رابط کاربری کُند
اندازه‌ی حقیر نوشته‌ها
سونی، احد از اولین کمپانی‌هایی بود که به پیشباز گجت‌های پوشیدنی رفت و اولین ساعت هوشمند خویش را به بازار عرضه‌کرد. با این حال، این ساعت علیرغم نکات مثبتی که داشت، از کاستی ها بسیاری هم رنج می‌برد و همین فرمایش مایه تفریق محبوبیت و عدم فروش پسندیده آن شد. به همین دلیل سونی خیلی تند تصمیم به ارائه‌ی دودمان دوم از این ساعت‌ها گرفت و با رفع ایرادات نسخه‌ی اول، SmartWatch 2 را به بازار عرضه‌کرد. Sony SW2 با ۵۹ میلی‌متر قطر صفحه (۱٫۶ اینچ) اندازه‌ی مناسبی برای یک ساعت مچی هوشمند دارد. صفحه این ساعت از یک LCD با وضوح ۲۲۰×۱۷۶ بهره می‌برد و تراکم پیکسلی آن ۱۷۶ پیکسل بر اینچ است. این اسمارت‌واچ همچنین می‌تواند از طریق بلوتوث یا NFC به اسمارتفون‌های اندرویدی با سیستم‌عامل اندروید ۴٫۴ به بالا متصل شود. عمر باتری این ساعت که از گونه لیتیوم پلیمری است، در صورت کمتر استفاده‌شدن می‌تواند لغایت ۵ روز باشد.

این درحالیست که استفاده‌ی روزمره و مداوم از SW2 بعد از نزدیک ۳ روز شما را ناچار به شارژ دوباره‌ی این ساعت می‌کند. ساعت هوشمند سونی حائز استاندارد IP57 بوده و در مقابل نفوذ آب تغییر ناپذیر است. بدنه‌ی آلومینیومی این ساعت مایه شده الی وزن آن در حدود ۱۲۲ گرم باشد و احساس خوشایندی را برای کاربر خود ایجاد کند. با ساعت هوشمند سونی می‌توان به کنترل تماس‌ها، اعم از استجابت به تماس، رد تماس ، آگاهی تماس‌های از دست‌رفته و دسترسی به میزان صدای تلفن دسترسی داشت. وانگهی این ساعت هوشمند به کاربر اجازه می‌دهد لغایت هشدار‌های پیام‌های اختصار (متنی و چند رسانه‌ای)، ایمیل و شبکه‌های اجتماعی خویش را مشاهده کرده و به تقویم، یادآوری‌ها، مهار اجرای موسیقی و چندین کارایی سایر دسترسی داشت.





:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: