آموزش یافتن بهترین کلمات کلیدی
نوشته شده توسط : ساحل

حالا که شما یاد گرفتید که چگونه سایت خویش را در نتایج گوگل نمایان سازید ، نوبت به یافتن واژه ها کلیدی هدفمند می رسد. در این مرحله نخست شما واژه ها کلیدی راهبردی پسندیده سایت خود را مشحص می کنید. سپس منظور بعدی استفاده درست متعلق به ها در محتوای سایت می باشد. به طوری که هم کاربران و هم موتورهای جستجو رضایت کامل را متعلق به ها داشته باشند.

تحقیق واژه ها کلیدی اگر به راستی صورت گیرد ، به شما این نیرو را می دهد که درک واقعیت از مخاطب هدف خویش داشته باشید. و دقیقا بدانید که بیننده قصد شما به چه چهره محصولات و یا خدمات شما را در گوگل جستجو می کند.

تحقیق کلمات کلیدی به شما داده های ارزشمندی خواهد داد که می توانند به سوالات شما پذیرش دهند. به سوالاتی مشابه :

مردم در حال جستجوی چه چیزی هستن؟
چند نفر متعلق به ها به جستجوی یک باره ویژه پرداخته اند
به چه صورتی به تعقیب پاسخ تقاضا های خود هستند؟ ( صوت ، فیلم ، pdf ، نوشتار ، و… )
در این آموزه از آموزش های سئو شما با ابزارهای و راهبرد های پسندیده برای کشف کلمات کلیدی هدفمند آشنا خواهید شد. وانگهی تاکتیک هایی را یاد خواهید گرفت که باعث می شوند از کلمات کلیدی ناتوان دوری کنید لغایت بتوانید یک محتوای نیرومند فرآوری کنید! زمانی که شما متوجه می شوید مخاطب هدفتان به چه صورت جستجو می کند ، به یک دنیای کاملا جدید از سئو وارد خواهید شد.

قبل از شروع یافتن کلمات کلیدی این سؤالات را از خویش بپرسید
شما تنها در صورتی می توانید به یک سوداگری از راه سئو کمک کنید که پیش درآمد درک کاملی از چند سوال در ذهن خود داشته باشید.

ابتدا باید به چهره کامل فهم کنید که آن ها چه کسب و کاری دارند؟
سپس باید متوجه شوید که مشتریان آن ها چه کسانی هستند؟
در نهایت اینکه منظور آن ها چه می باشد؟!
بسیاری از افرادی که می خواهند روی سئو سایت خود شغل کنند ، این مراحل را نادیده می گیرند! به علت اینکه پژوهش کلمات کلیدی یک پروسه زمان بر است. البته اگر به درستی اتمام شود ! اکنون که سوال من از این دسته از افراد این است که چگونه می خواهند در رتبه های بالای گوگل حضور پیدا کنند زمانی که نمی دانند بر روی چه واژه یا عبارت کلیدی باید پیشه کنند! و یا بدتر از آن اینکه با یک تحقیق تند ، چند واژه و عبارت کلیدی را مشخص می کنند. در حالی که حتی اگر در آن واژه ها به صدر نتایج گوگل هم برسند برایشان سود ای نخواهد داشت. پس لطفا بحث یافتن کلمات کلیدی را جدی بگیرید! آن هم به چهره علمی و هدفند تا از صرف وقت و خرج بیهوده ممانعت نمایید.

خیلی وقت ها پیش می آید که شما فکر می کنید فلان کلمه کلیدی برای کسب و کارتان مناسب است ، در حالی که در واقعیت این طور نیست و مخاطبان شما با یک کلمه کلیدی دیگر به پیگیری شما می گردند. تمرکز بر مخاطبان و یافتن آنچه واقعا بهره‌گیری می کنند ، زیاد به کامیابی کمپین شما کمک خواهد کرد. چگونگی یافتن کلمه کلیدی شما باید در یافتن کلمات کلیدی از سیستم تفکر بر پایه صفر کاربرد کنید. باید فکر کنید که شما هیچ چیز نمی دانید و اکنون آمده اید لغایت آن ها را کشف کنید. آن هنگام است که موفق خواهید شد.

مثال واقعی برای یافتن کلمات کلیدی هدفمند
برای فهم بهتر این سوژه یک مثال برایتان بزنم . فرض کنید اخ شما که اخیرا یک مغازه بستنی فروشی تاسیس کرده ، در ارتباط با سئو سایت و مسیر های جذب مشتری از طریق آن شنیده است. حال از شما که یک متخصص سئو هستید می خواهد که کمکش کنید الی در ارتباط با روش جستجوی مشتریانش اغلب بداند. شما برای کمک به او و ارائه خدمات سئو باید در پیش درآمد سوالاتی از خود بپرسید:

مردم به دنبال چه نوع بستنی هایی هستند؟
چه کسانی معمولا برای بستنی به صورت آنلاین جستجو می کنند؟
چه زمانی ملت برای بستنی جستجو می کنند؟
آیا جستجو ها بیشتر به چهره فصلی چهره می گیرد؟
مردم به چه شکل و با چه عباراتی بستنی را جستجو می کنند؟
آیا بیشتر جستجو کنندگان با موبایل خود این کار را اتمام داده اند؟
چرا ملت در اینترنت به جستجوی بستنی می پردازند؟
آیا به پیگیری خرید اینترنتی آن هستند؟
آیا تنها برای اخطار از گونه ها آن جستجو می کنند؟
آیا به تعقیب یک بستنی فروشی محلی هستند؟
مشتریان بالقوه کجا هستند؟ محلی هستند؟ در سراسر ایران هستند؟ یا بین المللی هستند؟
و سرانجام پس از یافتن پاسخ این سوال ها باید از خویش بپرسید که با پروا به این سوال هایی که در ارتباط با بستنی هستی دارد، چه محتوایی می توانم تولید کنم که اگر شخصی در اینترنت به پیگیری بستنی بود، بهترین پاسخ را به او بدهم. پاسخی که واقعا آن جستجو کننده به دنبال آن است. این طریق به شما کمک می کند که بهترین کلمات و عبارات کلیدی هدفمند را پیدا کنید و با تولید محتوای ارزشمند برای آن ، مشتریان را به سمت سایت خود جذب نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: