اهمیت میز و صندلی های چوبی برای مسافرت
نوشته شده توسط : ساحل

یکی از وسایل ضروری اثناء مسافرت و گشت و گذار در طبیعت و گردش خانوادگی داشتن یک میز تاشو هست. میز تاشو گنجینه به تماما ساخته شده از چوب بوده و حائز رنگ گرم و دلنشین چوب می باشد. این میز تاشو داری وزنی ناچیز بوده و به راحتی قابلیت تاشدن رو دارد. یک میز مسافرتی لاکچری چوبی با رنگ ضد آب و ضد رطوبت که باعث افزایش پایداری و عمر این میز می باشد.
داشتن یک صندلی تمام چوب و شیک چیزیه که هر خونه ای احتیاج داره ، این صندلی چوبی با ابعاد کاملا استاندارد و اتصالات محکم کام و زبانه گرد از پرفروش ترین محصولات خزانه می باشد. در زیبای و ثبات صندلی این نکته باید بیان بشه که در ساخت اون شما نمیتونید حتی یک عدد پیچ یا میخ رو در ساخت صندلی مطالعه چوبی تماشا کنید! چون تمامی اتصالات با قید های چوبی و چسب چوب به یکدیگر متصل شده اند.
برای افزایش راحتی افراد سر میز نهار خوری، صندلی های چوبی خویش را همراه یا کفی ابری عرضه میکند. البته باید به این نکته پروا شود که راحتی بیش از مرز هنگام مطالعه مایه خواب آلودگی فرد شده و برای بهره‌گیری به عنوان صندلی مطالعه پیشنهاد نمی شود، چون چوب به انفرادی نرم حائز انرژی اکثریت می باشد. ثبات بی اندازه صندلی، رنگ گرم و آرامش دسته و بلندی پسندیده از ویژگی های این صندلی می باشد.
میز و صندلی تاشو چوبی به عنوان یکی از پر فروش ترین و با کیفیت ترین میز و صندلی های 4 نفره با قابلیت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچک بوده که بدست فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این میز و صندلی تاشو مسافرتی به عنوان یکتا از پر استعمال ترین محصولات کمپینگ و طبیعت گردی فرآوری شده که حائز کیفیت ساخت بالایی نسبت به بها خود می باشد. طراحی بدنه به صورت مربعی شکل بوده که دربرگیرنده یک میز مربعی و چهار نیمکت می شود. میز و صندلی تاشو چوبی مسافرتی ساخته شده از جنس چوب طبیعی بوده که تمامی از رویه ای با روکش براق بهره مند می باشند الی در برابر برخورد آب مقاومت لازم را داشته باشند. این نوع جنس بدنه در چهره پیمان دریافت در شرایط جوی مختلف مقاومت لازم را از خود نشان دیتا به همین علت جای هیچ نگرانی بابت استفاده در فضای باز و مسافرت ها نخواهد بود. میز و صندلی های چوبی تمامی توسط فریم و یا همان پایه های آلومینیومی ضد زنگ به هم متصل می باشد. این ستون ها وزن بسیار کمی داشته ولی در عین حال بردباری وزن فوقانی دارند از همین رو می نا با خیالی آسوده برای بزرگسالان نیز بهره‌گیری نمود.

یکی از ویژگی های پایه های بدنه قابلیت تاشو و جمع شو بودن آنهاست. زمانی که این صندلی و میز تاشو مسافرتی را جمع می کنید به راستی این ستون ها روی هم پیمان گرفته تا حجم کمتری برای حمل و جا به جایی داشته باشد. زمان بسط دادن این فرآورده بایستی بعد از بسط دادن کامل پایه ها اهرم پلاستیکی تعبیه شده روی خویش را لغایت آخرین جای ممکن به سمت بالا فشار دیتا لغایت استوار لازم را به این میز و صندلی چوبی بدهد. این عمل موجب می شود تا از حرکت های اضافی دور بماند. داشتن ابعاد بسته بندی 80 در 30 سانتی متر از ویژگی های بسیار خوب این کالا بوده تا توسط گونه ها وسیله های نقلیه امکان حمل و جا به جایی آن فراهم باشد. از ویژگی های دیگر این کالا می تاب به داشتن یک سوراخ در قسمت میانی میز برای قرار دیتا سایه بان به صورت مجزا ، تعبیه کردن صدا گیر برای ارکان ، امکان قفل کردن میز و صندلی در حالت جمع شده و داشتن یک دستگیره حمل آسان اشاره نمود.





:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: