پوکو سی 3 (Poco C3) رونمایی شد؛ یک گوشی فوق العاده ارزان
نوشته شده توسط : ساحل

پس از شایعات و گمانه‌زنی‌های مختلف و انتشار چندین تیزر تبلیغاتی، سرانجام پوکو از جدیدترین گوشی هوشمند خود به نام پوکو سی 3 (Poco C3) رونمایی کرد. حرف C در نام این گوشی نمایانگر Camera به معنای دوربین است و عدد 3 هم به تعداد سنسورهای دوربین پشتی آن اشاره دارد.

این محصول در نگاه اول بسیار شبیه به ردمی 9 سی (Redmi 9C) به نظر می‌رسد (به غیر از اسکنر اثر انگشت) و باید گفت که شباهت‌های این دو مدل بسیار بیشتر از این حرف‌ها بوده و تنها به ظاهر آن‌ها محدود نمی‌شود. پوکو از یک الگوی دو تکه برای پنل پشتی استفاده کرده که باعث خوش دست‌تر شدن آن شده و لکه‌های اثر انگشت هم کمتر بر روی بدنه می‌ماند. در اینجا باید اشاره کنیم که رنگ‌بندی پوکو سی 3 شامل رنگ‌های آبی، سبز و مشکی است.

پوکو سی 3 دارای یک صفحه نمایش 6.53 اینچی با بریدگی قطره‌ای شکل، رزولوشن +HD و نسبت ابعاد 20 به 9 است در پشت بدنه هم همان‌طور که گفتیم یک دوربین سه‌گانه تعبیه شده که سنسور اصلی آن 13 مگاپیکسلی است و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی این سنسور را همراهی می‌کنند. وظیفه پردازش اطلاعات در پوکو سی 3 بر عهده تراشه هلیو جی 35 گذاشته شده و 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه (قابل ارتقاء به وسیله کارت‌های میکرو اس دی) هم برای آن در نظر گرفته شده است.

سیستم عامل پیش فرض پوکو سی 3 اندروید 10 است که در قالب جدیدترین رابط کاربری اختصاصی شیائومی به نام MIUI12 ارائه شده و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 10 وات، تأمین انرژی را بر عهده دارد.

رنگ‌بندی پوکو سی 3

اما مهمترین برگ برنده پوکو سی 3 مسلماً قیمت هیجان انگیز و بسیار رقابتی آن است. مدل 3/32 گیگابایتی این گوشی تنها 102 دلار قیمت‌گذاری شده و مدل 4/64 گیگابایتی هم با قیمت 122 دلار به فروش خواهد رسید. فروش رسمی این گوشی از تاریخ 16 اکتبر (25 مهر) آغاز خواهد شد.

منبع :

https://digiro.ir/poco-c3-debuts-as-most-affordable-poco-phone-ever/





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: